Hari Ini Di Sky Sports Racing Aksi Datar Dari Lingfield Dan Southwell Melompati Fokus Pada Hari Selasa Berita Balapan



Aksi datar yang bagus di Lingfield dan melompat dari fitur Southwell pada hari Selasa yang sibuk di Sky Sports Racing, semuanya langsung mulai pukul 14.15.
4.35 Lingfield – Pemenang baru-baru ini Bentrokan Hydration dan Ice Cool Harry Itu Handicap Kiat Pakar At The Races App (4.35) terlihat seperti kontes yang sangat menarik di atas kertas yang menampilkan lima anak berusia tiga tahun yang dapat melanjutkan ke hal-hal yang lebih besar dan lebih baik.
Pelana Clive Cox Es Keren Harry yang akan melakukan debut handicapnya setelah menang di Lingfield pada awal karir ketiganya. Cacat telah memberi putra Harry Angel nilai 79 jadi itu mungkin bukan tugas yang mudah.
Hidrasi menentang kurangnya pengalaman saat mengalahkan lapangan handicappers yang keras di Ffos Las terakhir kali dan kemungkinan akan berjalan baik lagi di bawah Kieran Shoemark.
Clipsham La Habana menang dua kali dalam segala cuaca tahun lalu tetapi belum unggul di lapangan. Dia benar-benar menjalankan balapan yang menggembirakan untuk finis kedua di Bath terakhir kali dan jika dia bisa melangkah maju dari penampilan itu, dia akan memegang setiap kesempatan.
Anak kuda William Haggas Pakaian luar untuk bekerja tampak cerdas dalam kemenangan di Ripon pada bulan Mei tetapi mundur selangkah saat dikalahkan sebagai favorit 6/4 di Newmarket bulan lalu.
Pemenang jalur dan jarak Gadis Sihir memiliki banyak pengalaman atas namanya dan sulit dikesampingkan untuk koneksi teratas Alice Haynes dan Amo Racing.
3.25 Lingfield – fitur Kapten Kane dan Devizes dalam tes tinggal Itu Cacat Karting Taman Buckmore (3.25) berjanji untuk menjadi kontes kompetitif lainnya sebagai enam kepala ke pos.
Berat atas Kapten Kane akan mendapat bantuan dari magang kelas atas Billy Loughnane yang akan melepaskan £ 3 yang berharga. Anak berusia empat tahun yang dilatih George Scott adalah pemenang tiga kali dalam segala cuaca.
Devizes akan mencari kemenangan kedua setelah mencetak gol di Kempton terakhir kali. Mantan pelari Andre Fabre telah memenangkan tujuh dari 28 startnya untuk Pat Phelan tetapi harus mengabaikan kenaikan bobot seberat 7 pon.
Pembalap pemenang Grup Satu baru-baru ini mitra Rossa Ryan Agak Keras untuk Alan King yang akan berharap untuk kembali ke jalur kemenangan setelah sepasang usaha di posisi ketiga.
6.35 Southwell – Wick Green mencari hat-trick untuk Pauling Itu Pengejaran Cacat Memorial Connie White (6.35) di Southwell tampak seperti kontes yang menarik di atas kertas meskipun hanya ada lima lapangan kecil.
Sumbu Hijau mewakili Ben Pauling dan akan dikendarai oleh joki bersyarat Beau Morgan. Pemain berusia 10 tahun itu telah menemukan kehidupan baru di bawah asuhan Pauling dan datang ke sini untuk mencari hat-trick setelah menang di Worcester dan Southwell.
Ayo Chez terakhir terlihat mengejar Kinondu Kewtu yang pintar di Aintree dan ini terlihat seperti kontes yang jauh lebih lemah di atas kertas.
Kuda-kuda Peter Bowen cenderung melakukannya dengan baik saat ini tahun dan bobot teratas Landofsmile akan berharap untuk membalas para pendukungnya setelah tersingkir terakhir kali di Piala Emas Perth. Juara favorit joki Sean Bowen mengambil alih.
kartu balap hari Selasa | Peluang Taruhan Langit terbaru
Saksikan setiap balapan dari Lingfield dan Southwell secara langsung di Sky Sports Racing pada Selasa, 18 Juli.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.beritaviralterkini.com/hari-ini-di-sky-sports-racing-aksi-datar-dari-lingfield-dan-southwell-melompati-fokus-pada-hari-selasa-berita-balapan/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Grand Prix Hongaria Kapan Menonton Latihan Kualifikasi Dan Balapan Di Sky Sports

Grand Prix Hongaria Kapan Menonton Latihan Kualifikasi Dan Balapan Di Sky Sports

papar berkaitan - pada 18/7/2023 - jumlah : 154 hits
Daniel Ricciardo kembali ke grid bersama AlphaTauri di Grand Prix Hungaria Sky Sports menayangkan siaran F1 Juniors pertama Tonton semua sesi langsung di Sky Sports F1 Kualifikasi pada hari Sabtu pukul 15 00 dan lampu padam untuk balapan pa...
Sarapan Hari Ini

Sarapan Hari Ini

papar berkaitan - pada 7/7/2023 - jumlah : 86 hits
Assalamualaikum Salam Jumaat semua SA baru sudah sarapan biasalah pagi pagi SA memang busy dengan sejuk dengan mengantuk dengan penat semua ada tapi takpe kita chill aje kan hari ni SA beli sarapan kat area LRT Pasar Seni kat akak biasa tu ...
Royalti Hok Kita Duk Mana Dah Hari Ni

Royalti Hok Kita Duk Mana Dah Hari Ni

papar berkaitan - pada 7/7/2023 - jumlah : 130 hits
1 DUN Kelantan sudah dibubarkan tarikh penamaan calon dan hari pengundian telah pun diumumkan tapi kenapa kali ini sudah tidak kedengaran lagi isu yang menjadi senjata kemenangan PAS Kelantan iaitu ROYALTI 2 Dahulu dalam keadaan hampir pili...
Check Out Padi Sentral Homestay Tamat Percutian 2 Hari 1 Malam Di Sekinchan

Check Out Padi Sentral Homestay Tamat Percutian 2 Hari 1 Malam Di Sekinchan

papar berkaitan - pada 7/7/2023 - jumlah : 299 hits
Usai mandi dan solat subuh terus bersiap turun bawah nak ambil gambar di 4 port yang menarik sekitar Padi Sentral Homestay sebelum check out tengahari tu Walaupun malam tu dah bergambar di tempat tempat ni Tapi itu malam kita bergambar wakt...
Sup Tulang Dari Pemberian Daging Korban Hari Raya Haji 2023

Sup Tulang Dari Pemberian Daging Korban Hari Raya Haji 2023

papar berkaitan - pada 7/7/2023 - jumlah : 255 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera Hari ini aku macam rajin sikit hahaha niat hati nak masak sup tulang itupun da lama mengidam nak makan siap tanya mummy mahal tak tulang Alhamdulillah Hari Raya Haji aritu mummy ayah dan kakak ipar ada bu...
Hiburan 2 Hari Hilang Terhidu Bau Busuk Adik Terkejut Jumpa Mayat Abang Dibungkus Plastik Hitam Dalam Bonet

Hiburan 2 Hari Hilang Terhidu Bau Busuk Adik Terkejut Jumpa Mayat Abang Dibungkus Plastik Hitam Dalam Bonet

papar berkaitan - pada 6/7/2023 - jumlah : 204 hits
Baru baru ini kecoh di media sosial mengenai satu kes mengenai seorang individu lelaki yang dijumpai sudah tidak bernyawa dalam bonet kereta Malah beberapa foto dan video memaparkan sebuah kereta dibiarkan tersadai di tepi jalan berhampiran...
Hari Yang Mencabar Di Pasaran Saham Amerika Indeks Dow Jones Menutup Dagangan Dengan Kerugian

Hari Yang Mencabar Di Pasaran Saham Amerika Indeks Dow Jones Menutup Dagangan Dengan Kerugian

papar berkaitan - pada 6/7/2023 - jumlah : 198 hits
Hari ini perhatian para pelabur tertumpu kepada minit mesyuarat Jun Rizab Persekutuan Dilaporkan kadar potongan akan kekal pada tahap 5 5 25 setahun Selain itu pada hari Jumaat pedagang menantikan data terkini mengenai pasaran buruh Amerika...
Fulltime Blogger Setiap Hari Ke Dapat Kerja Blog

Fulltime Blogger Setiap Hari Ke Dapat Kerja Blog

papar berkaitan - pada 6/7/2023 - jumlah : 154 hits
AssalamualaikumBismillahSecara amnya sebagai seorang blogger sepenuh masa aku banyak menghabiskan waktu untuk mengelola blog dan berusaha untuk menghasilkan konten secara teratur dan konsisten Walaupun sering berhadapan dengan cabaran besar...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Falling Trees Reveal Nation S Rotting Roots

Apa Nasib Veteran Tentera Malaysia

Mudahnya Jadi Cikgu Sekolah

Why The Us Can T Win The Trade War With China And Shouldn T Try

Hukum Baca Quran Dan Berzikir Tanpa Wuduk

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq

Road And Track A Lithe Bmw R80 Restomod By 46works

Mitarashi Dango

Anak Lelaki Cenderung Ada Autisme 4 Kali Ganda Dari Perempuan Dr Say Kongsi Faktanya