Hadiah Untuk Guru 15 Item Berguna Untuk Guru


Guru adalah merupakan salah satu insan yang paling berjasa dalam kehidupan seseorang.
Tanpa guru, siapalah anda. Untuk memberi penghargaan atas jasa dan pengorbanan seorang guru, jangan lupa berikan hadiah kepada guru anda tercinta sempena hari istimewa mereka contohnya seperti Hari Guru dan sebagainya. 
Sekiranya anda bingung hendak memberikan hadiah apa, anda boleh rujuk senarai hadiah untuk guru seperti yang telah disenaraikan di bawah. 
Jom semak!
15 Idea Hadiah Untuk Guru  1. Pencetak (Printer) Pencetak adalah merupakan salah satu item yang sangat berguna untuk seorang guru. Walaupun agak mahal, anda boleh berkongsi duit dengan rakan sekelas untuk membelinya. Pasti guru anda akan terharu apabila menerimanya dan sangat menghargai usaha anda bersama rakan-rakan. 
Printer Canon: https://shopee.com.my/mdes_supplies/1883582699
2. Tote beg Tote bag adalah merupakan beg serbaguna yang boleh digunakan untuk menyimpan banyak benda. Ia sangat sesuai digunakan untuk para guru menyimpan segala keperluan mereka di dalam satu beg apabila datang bekerja. 
Tote bag: https://shopee.com.my/famsymall.os/20433650377
3. Alat kawalan jauh laser tanpa wayar Alat kawalan jauh laser tanpa wayar akan memudahkan para guru untuk mengajar di dalam kelas terutamanya apabila menerangkan menggunakan alat bantuan mengajar seperti Power Point dan sebagainya. Alat ini sangat penting untuk pembelajaran abad ke-21. 
Alat kawalan jauh laser: https://shopee.com.my/happytech.os/8900619574
4. Mug Mug juga merupakan salah satu hadiah yang berguna untuk guru. Ia boleh digunakan untuk membancuh air panas untuk diminum ketika menyemak kerja rumah yang diberikan anda. 
Mug: https://shopee.com.my/okey_concept_workshop/21531560695
5. Tali leher Hadiahkan seutas tali leher untuk guru lelaki anda. Anda pasti bangga apabila melihat tali leher yang anda hadiahkan dipakai oleh guru anda semasa mengajar atau menghadiri majlis penting. 
Tali leher: https://shopee.com.my/shidaex/8136321832
6. Set Alat Tulis Guru anda pasti suka apabila mendapat hadiah set alat tulis. Hal ini kerana, mereka pasti menggunakan set alat tulis yang banyak setiap bulan.
Set pen: https://shopee.com.my/ezlaser/5861090968 
7. Tempat letak pen Hadiahkan guru anda tempat letak pen untuk memastikan mejanya sentiasa kemas. Ia juga akan memudahkan guru anda untuk meletakkan alat tulisnya dengan baik.
Tempat letak pen: https://shopee.com.my/whosmart/13622065569
8. Perhiasan meja  Seterusnya, anda juga boleh hadiahkan guru anda sebuah perhiasan meja bagi menyerikan lagi meja kerja beliau. Terdapat pelbagai pilihan perhiasan meja yang anda boleh pilih antaranya ialah Newton pendulum.
Newton Pendulum: https://shopee.com.my/noveltykidsgiftsdecorshop/12224304359
9. Alas meja kalis air Alas meja kalis air boleh digunakan untuk melapik meja guru anda agar kelihatan lebih kemas dan mengelakkan dokumen-dokumen penting menjadi basah apabila guru anda meletakkan air di atas meja. 
Alas meja kalis air: https://shopee.com.my/prodiy/14834746217
10. Kingston flash drive Kingston flash drive adalah merupakan alat penyimpan data yang boleh dibawa kemana sahaja. Dengan stor penyimpanan yang besar, sudah pasti guru anda menyukainya kerana boleh menyimpan banyak dokumen serta bahan mengajar. 
Kingston flash drive: https://shopee.com.my/cemymall/12517720914
11. Beg galas Biasanya, setiap guru akan membawa laptop masing-masing untuk menyediakan bahan mengajar. Sehubungan dengan itu, hadiah beg galas adalah merupakan hadiah yang sangat berguna untuk guru anda gunakan bagi membawa laptop dan juga barang-barang lain setiap hari. 
Beg galas laptop: https://shopee.com.my/kpapa_venturee/5804578649
12. Rak troli serbaguna Seperti namanya, rak troli serbaguna mempunyai pelbagai kegunaan. Ia boleh digunakan untuk meletak barang seperti buku, fail dokumen penting, bahan alat mengajar dan sebagainya. 
Rak troli serbaguna: https://shopee.com.my/plasticboy/7022115272
13. Pen penanda papan putih (Deli Whiteboard Marker Refillable) Apa kata hadiahkan guru anda pen penanda papan putih keluaran Deli yang boleh diisi semula. Ia akan membantu guru anda untuk berjimat tanpa perlu membeli pen penanda yang baru setiap kali kehabisan ink. Anda boleh dapatkannya di Shopee, atau klik link di bawah.
Deli Whiteboard Marker Refillable: https://shopee.com.my/yeeling1225/19367458497
14. Kotak pensil Kotak pensil adalah merupakan hadiah yang sangat praktikal untuk para guru. Guru anda boleh mengisi kotak pensil tersebut dengan alat tulis untuk keperluan mengajar. Harganya juga berpatutan dan mampu dibeli oleh pelajar. 
Kotak pensil: https://shopee.com.my/8bpirlslz/9525179183
15. Botol air/Tumbler Mengajar di dalam kelas sangat memenatkan dan sudah pasti, guru anda akan turut dahaga. Oleh itu, hadiah botol air/tumbler pasti akan sangat disukai oleh guru anda. Anda boleh hadiahkan botol air yang mempunyai pemegangnya untuk memudahkan guru anda membawanya ke mana sahaja. 
Botol air: https://shopee.com.my/bg_house/16337349538
Akhir kata, semoga hadiah yang anda pilih disukai oleh guru anda!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ecentral.my/hadiah-untuk-guru/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=hadiah-untuk-guru

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hadiah Anniversary 17 Item Yang Menarik Untuk Isteri Tercinta

Hadiah Anniversary 17 Item Yang Menarik Untuk Isteri Tercinta

papar berkaitan - pada 19/1/2023 - jumlah : 250 hits
Ulangtahun perkahwinan ataupun anniversary adalah merupakan tarikh yang terbaik untuk anda menunjukkan penghargaan kepada pasangan anda Selain ucapan hadiah istimewa untuk pasangan adalah salah satu cara terbaik untuk meraikan hari bermakna...
Guru Generasi Y Siapa Mereka Dan Bagaimana Nak Uruskan Mereka Dengan Baik

Guru Generasi Y Siapa Mereka Dan Bagaimana Nak Uruskan Mereka Dengan Baik

papar berkaitan - pada 16/1/2023 - jumlah : 142 hits
Bacaan hari ini sangat menarik hati saya Info kecil yang patut kita bagi perhatian jika nak saling memahami dan tingkatkan kualiti pendidikan kita Tahukah anda pada tahun 2018 di Malaysia sumber tenaga generasi Y yang telah diambil bekerja ...
Sudah Lebih Sebulan Guru Ini Hilang Ketika Tunai Umrah

Sudah Lebih Sebulan Guru Ini Hilang Ketika Tunai Umrah

papar berkaitan - pada 16/1/2023 - jumlah : 124 hits
MALAYSIADATELINEWalaupun telah lebih sebulan dilaporkan hilang ketika mengerjakan umrah usaha untuk mencari dan mengesan seorang guru Musthafa Kamal Abdullah 49 tetap diteruskan oleh keluarganya Anak sulungnya Muhammad Nabil 26 berkata dia ...
Dilema Seorang Guru Kelas

Dilema Seorang Guru Kelas

papar berkaitan - pada 16/1/2023 - jumlah : 120 hits
Picture Awak Down Ker Tu The past few days were a bit busy and hectic Updating the class PAJSK and marking books as the exam is just around the corner In fact it will be starting next week on Monday Plus coughing badly in the middle of the ...
Guru Maut Ditembak Kekasih Selepas Berkenalan Secara Online

Guru Maut Ditembak Kekasih Selepas Berkenalan Secara Online

papar berkaitan - pada 16/1/2023 - jumlah : 281 hits
DUAN ditembak mati di halaman belakang rumahnya KHOU11Share on telegramWASHINGTON Seorang wanita di Amerika Syarikat ditemui mati di halaman belakang rumahnya beberapa minggu selepas bertemu dengan seorang lelaki menerusi platform temu janj...
Saari Sungib Warkah Kenang Kenangan Buat Tuan Guru Siri 5

Saari Sungib Warkah Kenang Kenangan Buat Tuan Guru Siri 5

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 169 hits
MalaysiakiniSaari SungibSalam sejahtera dan salam perjuangan Tuan Guru Adakah Tuan Guru setuju jika saya katakan sebagai golongan du at yang memperjuangkan islah dan tajdid dalam kerangka demokrasi serta pilihanraya PAS mestilah sentiasa be...
Guru Besar Hilang Wang Bantuan Awal Persekolahan Rm109 000 Selepas Tingkap Kereta Dipecah

Guru Besar Hilang Wang Bantuan Awal Persekolahan Rm109 000 Selepas Tingkap Kereta Dipecah

papar berkaitan - pada 17/1/2023 - jumlah : 141 hits
KUALA LUMPUR Seorang guru besar kehilangan wang bantuan awal persekolahan berjumlah RM109 000 selepas dilarikan individu yang memecah tingkap kenderaannya di Semenyih dekat sini tengah hari semalam Ketua Polis Daerah Kajang ACP Mohd Zaid Ha...
Kes Rm109 350 Lesap Guru Besar Beri Alasan Dah Biasa Keluarkan Sendiri Tanpa Polis Pengiring Sejak 10 Tahun Lalu

Kes Rm109 350 Lesap Guru Besar Beri Alasan Dah Biasa Keluarkan Sendiri Tanpa Polis Pengiring Sejak 10 Tahun Lalu

papar berkaitan - pada 17/1/2023 - jumlah : 214 hits
Foto sekadar hiasan sahajaPerkembangan terkini kes RM109 350 yang dilaporkan hilang selepas dikeluarkan oleh Guru Besar daripada sebuah bank di Pekan Semenyih LAPORAN BERKAITANSiasatan awal mendapati mangsa memberikan alasan dia tidak memin...
Bupati Banyuwangi Titip Pembangunan Sdm Ke Persatuan Guru Nahdlatul Ulama

Bupati Banyuwangi Titip Pembangunan Sdm Ke Persatuan Guru Nahdlatul Ulama

papar berkaitan - pada 15/1/2023 - jumlah : 119 hits
Bupati Banyuwangi Ipuk Fiestiandani menitipkan pembangunan Sumber Daya Manusia kepada Pimpinan Cabang Persatuan Guru Nahdlatul Ulama Kabupaten Banyuwangi saat pelantikan kepengurusan di Pendopo Shaba Swagata Blambangan Minggu Menurutnya pem...
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar

Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis

Family Camping Journey Kami Repeat Lagi Camping 3h2m Di Dusun Pak Abu Campsite



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


8 Aneka Resepi Kuih Tradisional Berasaskan Pisang

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Lawatan Ke Arab Saudi Buka Peluang Syarikat Malaysia Sertai Projek Mega

Wan Maimunah Meraung Dapat Panggilan Haji Tak Sangka Doa 2 Tahun Lalu Dimakbulkan