Guna Deoproce Topeng Muka Lap Therapy Secara Rutin Lihat Sendiri Hasilnya




Korang pernah dengar produk kecantikan kulit wajah Deoproce? Honestly, Sis tak familiar sangat sampailah masa sis joint #GayaGuardianSquad dua tahun lepas. Barulah sis kenal dan mula jatuh hati dengan brand dari negara Korea nie.

Setia Sampai Hari Ini
Sejak pertama kali diperkenalkan dengan Deoproce, Lap Therapy Mask, serta mencubanya, sehingga ke hari ini sis masih setia menggunakannya.
Sanggup beli tahu, walaupun agak mahal sikit! Nak tahu sebab apa? Sebab topeng muka Lap Therapy daripada Deoproce ini sangat istimewa dan sangat efektif untuk merawat kulit wajah. Itu result yang sis peroleh setelah menggunakannya secara rutin.

Merawat Kulit Kering
Kulit wajah sis jenis kering, terutama bila kerap terdedah pada kepanasan cahaya matahari. Sis gunakan Deoproce Lap Therapy dua atau tiga kali seminggu. Hasilnya, kulit wajah sis jadi semakin sihat, halus, lembab, anjal dan terawat dalam masa yang singkat sahaja.

Lagi satu yang membuatkan sis tertarik dengan produk nie ialah kerana ia berasaskan bahan organik. So kulit wajah kita akan terawat dengan sempurna kerana tidak ada sebarang campuran bahan-bahan kimia di dalamnya




4 Pilihan Deoproce Lap Therapy Mask

Terdapat empat pilihan topeng muka nie. Semuanya best dan mempunyai kebaikan atau kelebihan tersendiri.Sis dah try semuanya!!

1. Deoproce Lap Therapy Snail Anti-Wrinkle Mask

Topeng muka terapi anti kedut daripada Deoproce adalah topeng serum dengan ekstrak lendir siput. Ia melambatkan proses penuaan kulit,menyamarkan kedutan, melembutkan, melembabkan serta menyegarkan kulit wajah. 
Yang nie favourite sis. Maklumlah kulit muka dah kertu! Heee.. hehee.. Penggunaannya sangat membantu gitew!!Best giler hok nie!!
2. Deoproce Lap Therapy Swallow’s Nest Aqua

Ekstrak sarang burung melembapkan kulit secara mendalam, membuang toksin , mengurangkan garis-garis halus serta meningkatkan keanjalan kulit.

3. Deoproce Lap Therapy Placenta Soothing

Kalau korang rasa muka tu kusam dan nampak penat, bolehlah try topeng muka variasi nie.Ia mampu memberikan kesegaran pada kulit wajah serta perlindungan.

Dapat memperbaiki serta memperbaharui kulit yang kurang sihat. Jika dipakai secara rutin, kulit wajah yang kusam/letih akan nampak lebih cerah dan sihat.

4. Deoproce Lap Therapy Horse Oil Whitening & Nutrition
Topeng muka hok varian nie berupaya menjadikan kulit wajah yang kasar atau kusam menjadi lebih cerah, sihat serta lebih anjal. Topeng muka yang nie pun sis suka!!

Cara Penggunaan:


Satu pek tu disertai dengan ‘ampoule’ tersendiri . Kena tepek serum tu secara merata kat muka. Biarkan sampai menyerap. Dalam dua minit gitu.Lepas tu barulah pakai korang ke step kedua iaitu pakai topeng muka tu. Bila pakai rasa sejuk… Nak lagi best letak dalam peti sejuk dalam 15 minit sebelum korang pakai. Memang lagi best giler!!

Berhati-hati masa korang pakai topeng muka nie. Keluarkan topeng dan urut perlahan intipatinya pada kulit wajah. Lebihan tu bolehlah tepek atau sapu kat mana-mana bahagian badan yang korang rasa kering.

Biarkan selama 15 hingga 20 minit. Tidak perlu bilas.Bila dah siap nanti, korang akan dapat rasa sendiri manfaatnya.Kulit muka rasa bersih dan fresh!




Wajib Pakai Secara Rutin!

Apapun, bagi sis, gunalah apapun skincare jika korang tak menggunakannya secara rutin ia tidak akan memberikan manfaat serta menampakkan sebarang perubahan optimum.

So, pastikan korang gunakan topeng wajah ini secara rutin ok dengan teknik yang betul.Okeh!

Sekian dulu perkongsian sis tentang tips penjagaan muka dengan menggunakan topeng muka daripada Deoproce nih.Oh, ya kalau ada yang nak beli, g la cari kat Guardian. Tak pun Shopee dan Lazada. Gitew!

Bye!

Lurve,
Sis Anie Mohamed

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://aniemohamed.blogspot.com/2021/02/guna-deoproce-topeng-muka-lap-therapy.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Perlu Ke Guna Pelembap Muka

Perlu Ke Guna Pelembap Muka

papar berkaitan - pada 27/1/2021 - jumlah : 269 hits
Sebelum ni k fiezz ni tak kisah sangat pun pasal langkah penjagaan muka yang banyakk benor langkah nak kena buat tu Pelembap muka Lagi lah k fiezz macam errrr perlu pakai ke Pada logik k fiezz masa tu kalau buat langkah penjagaan muka yang ...
Guna 2 Bahan Untuk Hilangkan Bintik Hitam Di Muka

Guna 2 Bahan Untuk Hilangkan Bintik Hitam Di Muka

papar berkaitan - pada 26/1/2021 - jumlah : 426 hits
K fiezz jeles betul tengok muka orang yang bersih Nampak flawless tak ada sebarang bintik hitam disebabkan dari jerawat Biasalah bila ada jerawat jari jemari ni gatal nak picit Kesannya rasakan lah bintik hitam yang kekal kat muka Nak hilan...
Mudah Hilangkan Kesan Hitam Hangus Pada Seterika Guna Panadol Lap Dengan Kain

Mudah Hilangkan Kesan Hitam Hangus Pada Seterika Guna Panadol Lap Dengan Kain

papar berkaitan - pada 21/1/2021 - jumlah : 311 hits
Adoi melekat pula tudung ni Rasanya tak lah panas sangat pun Ni nak menggosok baju pula alamaknya susahlah Apa nak buat ya Situasi ini antara yang sering terjadi Walaupun bukan selalu tapi sekali terkena memang rasa bad mood jugalah Kalau y...
Cara Nak Ajar Anak Tidur Sendiri

Cara Nak Ajar Anak Tidur Sendiri

papar berkaitan - pada 5/2/2021 - jumlah : 361 hits
Cara Nak Ajar Anak Tidur Sendiri Pisahkan anak tidur sendiri adalah salah satu hukum yang Islam tetapkan untuk menjaga sosialisasi dalam hubungan kekeluargaan Umur yang sepatutnya dipisahkan laling lewat iaitu 7 tahun Tapi alhamdulillah MF ...
Diri Anda Juga Wajib Dimanjakan Cara Best Untuk Sayangi Diri Sendiri

Diri Anda Juga Wajib Dimanjakan Cara Best Untuk Sayangi Diri Sendiri

papar berkaitan - pada 5/2/2021 - jumlah : 224 hits
Sedih kan apabila kita merasakan seperti diri ini terabai dek semua masa dan peluang yang ada digunakan untuk perkara yang lebih mustahak Wanita kini power dan mampu berdiri di atas kaki sendiri demi mencapai impian yang diimpikan Untuk men...
Sempadan Kurang Jelas Visa Akan Melancarkan Sistemnya Sendiri Untuk Membeli Cryptocurrency

Sempadan Kurang Jelas Visa Akan Melancarkan Sistemnya Sendiri Untuk Membeli Cryptocurrency

papar berkaitan - pada 4/2/2021 - jumlah : 129 hits
Salah satu masalah utama interaksi dengan cryptocurrency adalah pengasingan tertentu Keadaan telah berubah menjadi lebih baik dan aset digital kini menjadi bahagian tidak terpisah dari sebarang portfolio pelaburan Tetapi pada masa yang sama...
Pilih Van Pasar Malam Sebagai Projek Pkp Lelaki Ini Buktikan Mampu Hasilkan Campervan Sendiri

Pilih Van Pasar Malam Sebagai Projek Pkp Lelaki Ini Buktikan Mampu Hasilkan Campervan Sendiri

papar berkaitan - pada 6/2/2021 - jumlah : 240 hits
Campervan bukanlah satu kenderaan yang asing bagi sesetengah orang Malaysia Bagi peminat aktiviti berkelah di tepi pantai anda boleh menghabiskan masa sepanjang hari tanpa perlu risau tempat untuk berteduh dengan adanya campervan Baru baru ...
Rindu Makan Di Kedai Cuba Resipi Kue Tiaw Kungfu Ni Sendiri Sedapnya Makan Panas Panas

Rindu Makan Di Kedai Cuba Resipi Kue Tiaw Kungfu Ni Sendiri Sedapnya Makan Panas Panas

papar berkaitan - pada 6/2/2021 - jumlah : 355 hits
Memesan makanan terus ke rumah pastinya tidak sama dengan menikmati di kedai Tidak dinafikan satu kerinduan untuk makan di kedai bersama keluarga seperti dahulu Apa kata kita cuba menu dari restoran pula untuk anak anak dihujung minggu Resi...
Muhyiddin Dibenci Dan Diserang Di Fb Jokowi Sedarlah Muhyiddin Lihat Sendiri Komen

Muhyiddin Dibenci Dan Diserang Di Fb Jokowi Sedarlah Muhyiddin Lihat Sendiri Komen

papar berkaitan - pada 6/2/2021 - jumlah : 332 hits
NORA JAMILAHNampaknya bukan saja di Page Istana Page Jokowi Widodo bapak Presiden Indonesia pun habis diserang rakyat Malaysia yg bencikan Abahcow Regardless Partisan or non Partisan Bingung warga Indonesia
Hiburan Gagal Bayar Tunggakan Rm4 96 Juta Untuk Pesanan Pelitup Muka Jovian Apparel Disaman Pembekal

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Proses Pengubahsuaian Malaykord Baru

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

Diet Suku Suku Separuh Jom Amalkan

Drama Anggun Mikayla Lakonan Alya Iman Nabil Aqil

Kelahi Selepas Kemalangan Lelaki Bawa Kereta Lawan Arus



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Designing The New Model 3 Performance

Apa Jadi Serangan Balai Polis Johor S Pura Ini Komen Pas

Peminat Sayu Klopp Melangkah Pergi

Isu Isteri Cikgu Buang Hadiah Rm2 Pemberian Murid

Sambutan Ulang Tahun Vivo Malaysia Yang Ke 10 Dan Berpeluang Untuk Menang Perjalanan Ke Shenzhen China

Tahniah Izzat Upkk