Gempar Polis Tahan Lelaki Israel Bersama 6 Senjata Api


Gempar! Polis Tahan Lelaki Israel Bersama 6 Senjata Api Berita tergempar apabila polis tahan lelaki Israel bersama senjata api. Ketua Polis Negara, Tan Sri Razarudin Husain berkata, semasa pemeriksaan dilakukan, suspek dikatakan menggunakan pasport Perancis masuk ke negara ini. Pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengesahkan bahawa mereka menahan seorang lelaki warga Israel di sebuah hotel di Jalan Ampang pada Rabu.
Walaubagaimanapun menurut ketua Polis Negara, suspek adalah berusia 36 tahun itu kemudiannya memberikan satu lagi pasport miliknya yang mempunyai taraf warga rakyat Israel. Semasa pemeriksaan dibuat, pihak Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Bukit Aman telah merampas enam pucuk senjata api bersama 200 butir peluru di bilik hotel Jalan Ampang.
Berkenaan Polis Tahan Lelaki Israel Gempar! Polis Tahan Lelaki Israel Bersama 6 Senjata Api Menurut pihak Polis, semasa soal siasat dijalankan, polis mendapati suspek telah masuk ke Malaysia pada 12 Mac lalu melalui Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dengan menggunakan pasport Perancis.
Ketua Polis berkata, pemeriksaan di bilik hotel menemukan senjata api jenis:
Glock 19 Marine Glock 17 Gen 4 Smith and Wesson Sih Sauer Stoeger Serta peluru yang diletakkan di dalam beg. Pihak polis mengatakan, semasa siasatan mendapati kesemua senjata berkenaan dibeli suspek sebaik tiba di negara ini dengan menggunakan mata wang kripto.
Sebab Lelaki Israel Datang Ke Malaysia Dikatakan ini adalah lelaki yang polis tahan lelaki israel Berkenaan pembayaran senjata yang dibeli itu masih belum diketahui dan siapakah orang yang menerima bayaran untuk transaksi tersebut. Soal siasat Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman terhadap suspek mendapati, warga israel itu datang ke negara ini untuk mencari seorang individu yang juga rakyat negara Israel untuk dibunuh berkaitan isu keluarga.
Walaubagaimanapun, pihak polis masih menjalankan siasatan dan berkemungkinan suspek mempunyai agenda lain datang ke Malaysia. Selain itu, pihak polis percaya suspek tidak bergerak bersendirian dan berkemungkinan mempunyai rangkaian dengan individu tertentu yang masih belum dikenal pasti.
Lelaki Israel tersebut telah masuk ke negara ini menaiki penerbangan melalui Emiriyah Arab Bersatu (UAE) ke Malaysia.
Adakah Lelaki Israel Datang Malaysia Seorang Ejen Israel? Menurut ketua Polis lagi, suspek juga dipercayai berpindah randah dan tinggal di dua atau tiga hotel berlainan sebelum diberkas. Pada mulanya kita mendapat maklumat awam pergerakannya yang meragukan, sebelum polis mengekori dan bertindak menahan suspek.
Ketika ditanya adakah lelaki berkenaan merupakan ejen Israel, Ketua polis berkata, siasatan masih dijalankan. Pihak polis akan membuat siasatan ke arah itu juga. Lelaki Israel itu akan ditahan reman sehingga 31 Mac 2024.
Polis Tingkat Keselamatan Agong dan PM Berikutan tular polis tahan lelaki Israel, Pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) memberi jaminan bahawa kawalan di seluruh negara termasuk keselamatan Yang di-Pertuan Agong, Sultan Ibrahim dan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dipertingkatkan untiuk memastikan keselamatan terjamin.
Jaminan itu telah dinyatakan oleh Ketua Polis Negara, Tan Sri Razarudin Husain selepas penahanan seorang lelaki warga Israel bersama enam senjata api di sebuah hotel di Jalan Ampang pada rabu lalu.
Disamping itu, pihak polis akan lebih berwaspada dan mengambil langkah awal dalam meningkatkan kawalan keselamatan terhadap rakyat dan barisan kepimpinan negara.
Berkenaan kepada isu Palestin-Israel ketika ini, Pihak Polis akan dan perlu berwaspada dengan tahap keselamatan golongan kenamaan membabitkan Yang di-Pertuan Agong dan Datuk Seri Anwar Ibrahim serta beberapa individu lain yang penting dan berpengaruh.
Polis Siasat Punca Lelaki Israel Datang Malaysia Berdasarkan dakwaan suspek bahawa lelaki tersrbut datang ke Malaysia bagi membunuh individu dari Israel juga tidak boleh diterima sepenuhnya oleh pihak Polis kerana lelaki terbabit mungkin mempunyai agenda lain.
Buat masa sekarang polis akan membuat siasatan yang rapi selepas polis tahan lelaki Israel bersama 6 jenis senjata api. Perkara ini mengejutkan orang ramai kerana bagaimana lelaki Israel boleh memasuki negara Malaysia melalui penerbangan luar negara.
Persoalan demi persoalan timbul apabila lelaki Israel tersebut juga boleh membuat belian senjata api melalui bayaran transaksi Kripto. Diharapkan negara Malaysia kekal aman dan sebarang perancangan tidak sepatutnya berjaya dipatahkan oleh pihak Berkuasa.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2024/03/polis-tahan-lelaki-israel.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kes Lelaki Israel Bersenjata Api Polis Tahan Empat Lagi Individu

Kes Lelaki Israel Bersenjata Api Polis Tahan Empat Lagi Individu

papar berkaitan - pada 5/4/2024 - jumlah : 68 hits
AKMAL MANAFEmpat lagi individu ditahan Polis Diraja Malaysia di sekitar Johor semalam bagi membantu siasatan susulan penahanan seorang lelaki warga Israel bersama enam senjata api di sebuah hotel di Jalan Ampang minggu lalu Ketua Polis Nega...
Bekal Senjata Api Kepada Lelaki Israel Polis Berkas Suami Isteri

Bekal Senjata Api Kepada Lelaki Israel Polis Berkas Suami Isteri

papar berkaitan - pada 30/3/2024 - jumlah : 96 hits
Polis Diraja Malaysia dilapor telah memberkas pasangan suami isteri yang disyaki menjadi pembekal senjata api kepada lelaki warga Israel yang ditahan di Jalan Ampang pada Rabu Menurut Sinar Harian pasangan itu yang masing masing berusia 42 ...
Kpn Kes Lelaki Israel Miliki Senjata Api 16 Individu Ditahan Secara Keseluruhan

Kpn Kes Lelaki Israel Miliki Senjata Api 16 Individu Ditahan Secara Keseluruhan

papar berkaitan - pada 6/4/2024 - jumlah : 77 hits
Safeek Affendy Razalisafeek bh com myKUALA LUMPUR Polis secara keseluruhan menahan 16 individu berhubung siasatan kes penemuan enam pucuk pistol terhadap seorang lelaki warga Israel yang ditahan di sebuah hotel di Jalan Ampang di sini pada ...
Lelaki Warga Israel Ditahan Di Ampang 6 Senjata Api Dan 200 Peluru Dirampas

Lelaki Warga Israel Ditahan Di Ampang 6 Senjata Api Dan 200 Peluru Dirampas

papar berkaitan - pada 30/3/2024 - jumlah : 111 hits
hmetro com myRAZARUDIN gambar fail FOTO NSTPKuala Lumpur Seorang lelaki warga Israel ditahan bersama enam senjata api serta kira kira 200 peluru di sebuah hotel di Jalan Ampang di sini pada 27 Mac lalu Ketua Polis Negara Tan Sri Razarudin H...
Kasus Kepemilikan Senjata Api Ilegal Dito Mahendra Bakal Divonis Hakim Hari Ini

Kasus Kepemilikan Senjata Api Ilegal Dito Mahendra Bakal Divonis Hakim Hari Ini

papar berkaitan - pada 4/4/2024 - jumlah : 89 hits
Jaksa sebelumnya menuntut Dito Mahendra satu tahun penjara terkait kasus kepemilikan senjata api ilegal
Alhamdulillah Pbb Lulus Usul Gencatan Senjata Dalam Perang Gaza Israel

Alhamdulillah Pbb Lulus Usul Gencatan Senjata Dalam Perang Gaza Israel

papar berkaitan - pada 27/3/2024 - jumlah : 91 hits
Amerika yang sering membela Israel dan memveto segala keputusan PBB kali ini tidak bertindak begitu Saya melihat ini sebagai salah satu usaha PMX Anwar Ibrahim yang secara berterusan dengan lantang dan lancar bercakap kepada pemimpin dunia ...
Polis Tingkat Keselamatan Agong Pm Ekoran Penahanan Lelaki Disyaki Ejen Perisikan Israel

Polis Tingkat Keselamatan Agong Pm Ekoran Penahanan Lelaki Disyaki Ejen Perisikan Israel

papar berkaitan - pada 30/3/2024 - jumlah : 109 hits
Nurul Hidayah Bahaudinnurul hidayah hmetro com myKuala Lumpur Polis Diraja Malaysia akan meningkatkan kawalan keselamatan di seluruh negara termasuk terhadap golongan kenamaan Ia susulan tangkapan seorang lelaki warga Israel bersama enam se...
Pn Jaksel Pindahkan Terdakwa Kasus Senjata Api Dito Mahendra Ke Rutan Cipinang Ini Alasannya

Pn Jaksel Pindahkan Terdakwa Kasus Senjata Api Dito Mahendra Ke Rutan Cipinang Ini Alasannya

papar berkaitan - pada 19/3/2024 - jumlah : 74 hits
Penetapan pemindahan Dito Mahendra dari yang awalnya diajukan ke Lapas Teroris Gunung Sindur Jawa Barat ditetapkan dipindah ke Rutan Cipinang
Hiburan Kuala Selangor Didakwa Bekal Senjata Untuk Lelaki Israel Pasangan Suami Isteri Berumur 40 An Direman 7 Hari

Hiburan Kuala Selangor Didakwa Bekal Senjata Untuk Lelaki Israel Pasangan Suami Isteri Berumur 40 An Direman 7 Hari

papar berkaitan - pada 30/3/2024 - jumlah : 127 hits
Bermula pada hari ini pasangan suami isteri warga tempatan yang berada di Kuala Selangor yang didakwa bekalkan senjata untuk lelaki Israel direman Pasangan suami isteri umur 40 an Difahamkan dari laporan suspek kedua duanya berumur dalam li...
Pentingnya Muhasabah Diri

Wanita Dikenakan Bayaran Rm9 55 Untuk Nasi Putih Dan Telur Goreng Bungkus

Malaysia Asserts Claim For Portion Of Goldman Sachs Fines In 1mdb Case

Forest City Casino Misreporting Pas Leader Wants Brave Pmx To Teach Bloomberg A Lesson At Qatar Economic Forum

Anwar Ibrahim Terima Mandat Rakyat

Record 13 Pay Hike For Civil Servants Get Ready For Subsidy Cuts Skyrocketing Inflation And Even Recession

2 Direman Kemuka Butiran Palsu Pelaburan Rm38 Juta

Empat Maut Mpv Dan Kereta Api Berlanggar



Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri


Bila Perli Tu Faham Faham Lah Ditanya Tentang Kemesraan Aslam Dan Marissa Ini Respon Misya Mazlan

Mua Bellaz Hentikan Penjualan Produk Keychain Wajah Anak Terima Kasih Yang Bagi Nasihat

Rafah Diserang Ini Yang Wajib Kita Lakukan

Kewajiban Bayar Zakat Emas

Pembukaan Akaun Kanak Kanak Tabung Haji

Ge14 S Impact On State Federal Relations