Fun Run 3km Go Aktif Dengan Daia Bersama Lisa Surihani


Lama betul, kami sekeluarga tak sertai Fun Run. Kali terakhir, kami sertai Fun Run adalah pada Disember 2022. Untuk Fun Run 2023, kami mulai dengan Fun Run 3KM Go Aktif dengan Daia bersama Lisa Surihani.


Contents
Fun Run 3KM Go Aktif dengan Daia bersama Lisa Surihani
Acara ‘Go Aktif dengan Daia’ Mempromosikan Gaya Hidup Aktif dan Mengeratkan Ikatan Kekeluargaan Bersama Duta Jenama Lisa Surihani Kuala Selangor (15 Ogos 2023). Daia, jenama pencuci pakaian dan penjagaan rumah terkemuka, menganjurkan larian mesranya yang pertama dengan tema “Go Aktif dengan Daia”.
Alhamdulillah..kami sekeluarga berjaya menamatkan Fun Run 3KM Go Aktif dengan Daia bersama Lisa Surihani.

Anak-anak yang paling bersemangat untuk sertai Fun Run 3KM Go Aktif dengan Daia bersama Lisa Surihani. Seawal 6.30 pagi kami dah sampai di Eco World.


Daia Hijab All Day Freshness
Fun Run 3KM Go Aktif dengan Daia bersama Lisa Surihani adalah acara diatur khusus bagi membolehkan ahli keluarga berkumpul bersama-sama dalam suasana riang, gembira dan penuh kemesraan. Duta Jenama rangkaian produk Daia, Lisa Surihani yang turut menyertai acara itu menekankan kepentingan gaya hidup aktif dan ikatan kekeluargaan. 
Lisa Surihani turut menunjukkan bagaimana pemakai hijab dan keluarga boleh kekal segar sepanjang hari walaupun sentiasa bergerak aktif, dengan menggunakan Daia Hijab All Day Freshness.

Satu penyelesaian berinovasi bagi mengawal bau peluh. Acara ‘Go Aktif dengan Daia’ ini, berjaya menarik penyertaan lebih 3,300 peserta,  menyajikan hari yang penuh dengan aktiviti menarik yang menggalakkan semua untuk melakukan aktiviti fizikal bersama-sama. 
Tumpuan utama acara tersebut ialah Daia Hijab All Day Freshness, penyelesaian berinovasi yang direka khusus bagi memenuhi keperluan pemakai hijab dan keluarga mereka. 
Menerusi produk berinovasi ini, Daia menawarkan pilihan yang mudah dan praktikal kepada pengguna di mana mereka hanya memerlukan satu penyelesaian sahaja untuk mencuci hijab serta pakaian seisi keluarga. 





Daia Kawalan Peluh
Daia Hijab All Day Freshness di formulasi kawalan bau peluhnya yang terkini berupaya menghapuskan bau peluh semasa cucian dan meneutralkan bau semasa pemakaian, memberikan kesegaran sepanjang hari. 
Ia menangani keperluan unik pemakai hijab dan keluarga mereka, membolehkan mereka mengamalkan gaya hidup aktif tanpa perlu berkompromi dengan keselesaan. 
“Kami teruja dengan sambutan yang menggalakkan untuk acara ‘Go Aktif dengan Daia’ ini,” kata Pengarah Urusan Gentle Supreme Sdn Bhd, Mr Effendi. 
“Sememangnya, acara ini sangat menggembirakan apabila melihat begitu banyak keluarga hadir bersama-sama bagi meraikan gaya hidup aktif sambil menikmati detik-detik gembira dan mengeratkan hubungan kekeluargaan. Kami di Daia, memahami betapa pentingnya untuk kita berbau harum dan kekal segar, terutamanya untuk pemakai hijab semasa bergerak aktif. Menerusi produk berinovasi ini, kami komited untuk memberikan penyelesaian yang mudah dan berkesan bagi mengawal bau peluh, mempromosikan gaya hidup aktif sambil memastikan pemakai hijab dan keluarga mereka kekal selesa dan yakin sentiasa,” tambah beliau. 
Acara ‘Go Aktif dengan Daia’ telah berlangsung dengan jayanya, menerima maklum balas yang positif daripada semua hadirin dan peserta. Duta Jenama rangkaian produk Daia, Lisa Surihani yang turut berkongsi keterujaan beliau terhadap acara tersebut menyatakan betapa beliau amat menghargai nilai gaya hidup aktif dan ikatan kekeluargaan yang dititikberatkan oleh Daia.
Acara itu menandakan satu lagi pencapaian Daia dalam komitmennya untuk menyediakan penyelesaian kepada pencucian pakaian dan penjagaan rumah yang berkualiti tinggi di samping mencipta pengalaman bermakna yang dapat memberikan inspirasi kepada keluarga dan individu untuk kekal aktif. 




Daia Hijab All Day Freshness Teknologi Smart Ion™ dan Kawalan Bau Peluh
Daia Hijab All Day Freshness ialah detergen pencuci pakaian yang termaju, yang diformulasikan dengan Teknologi Smart Ion™ dan Kawalan Bau Peluh memberikan prestasi standard tertinggi kerana ia mampu membasmi 99.9% bakteria, menanggalkan kotoran degil, dan menghapuskan semua bau peluh semasa cucian serta meneutralkan bau ketika dipakai. 
Ia menjadikan hijab dan pakaian anda bersih dan kekal segar sepanjang hari, walaupun semasa anda bergerak aktif. 
Produk ini boleh didapati dalam bentuk serbuk dan cecair, yang mana kedua-duanya lembut di tangan dan sesuai untuk pengeringan di dalam rumah. Ini menjadikan ia produk yang serba guna dan pilihan yang praktikal untuk pengguna yang inginkan hijab dan pakaian keluarga mereka kekal segar dan selesa sepanjang hari.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.azlindaalin.com/2023/08/fun-run-3km-go-aktif-daia-bersama-lisa-surihani.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kini Mempunyai 3 Juta Pengguna Aktif Harian Threads

Kini Mempunyai 3 Juta Pengguna Aktif Harian Threads

papar berkaitan - pada 4/8/2023 - jumlah : 206 hits
Sebulan yang lalu oleh Meta ketika keadaan di Twitter terumbang ambing dengan pelbagai masalah untuk diakses Dalam masa seminggu sahaja Threads berjaya mencatatkan pengguna sekaligus menjadikannya pesaing sebenar kepada Twitter Hari ini men...
Walaupun Aktif Bersukan Tapi Ramai Tak Tahu Jantung Sebenarnya Boleh Berhenti Bila Bila Masa Doktor Dedah Puncanya

Walaupun Aktif Bersukan Tapi Ramai Tak Tahu Jantung Sebenarnya Boleh Berhenti Bila Bila Masa Doktor Dedah Puncanya

papar berkaitan - pada 5/8/2023 - jumlah : 165 hits
Walaupun aktif bersukan tapi ramai tak tahu jantung sebenarnya boleh berhenti bila bila masa Doktor dedah puncanya Kejadian pemain bola sepak profesional liga Inggeris Fabrice Muamba 23 yang tiba tiba rebah di tengah padang semasa perlawana...
Lebih Aktif Lebih Baik

Lebih Aktif Lebih Baik

papar berkaitan - pada 7/8/2023 - jumlah : 209 hits
Aktifkan diri setiap hari dengan pelbagai aktiviti fizikal kegemaran anda Aktiviti fizikal memberikan kita pelbagai kebaikan antaranya Mengekalkan keseimbangan tenaga masuk dan keluar Membina dan meningkatkan jisim otot Mengurangkan risiko ...
Bebas Keluar Dating Dengan Ceo Kaya Lisa Blackpink Sah Tak Perbaharui Kontrak

Bebas Keluar Dating Dengan Ceo Kaya Lisa Blackpink Sah Tak Perbaharui Kontrak

papar berkaitan - pada 16/8/2023 - jumlah : 129 hits
Sekali lagi isu mengenai kontrak eksklusif BLACKPINK yang bakal tamat pada bulan ini menjadi bualan peminat ARTIKEL BERKAITAN Walaupun YG Entertainment mengesahkan bahawa mereka akan memberikan pengumuman rasmi pada September nanti masih ra...
Duduk Bersama Di Airport Netizen Makin Yakin Lisa Bp Bercinta Dengan Ceo Kaya Kini

Duduk Bersama Di Airport Netizen Makin Yakin Lisa Bp Bercinta Dengan Ceo Kaya Kini

papar berkaitan - pada 15/8/2023 - jumlah : 237 hits
Nampaknya semakin ada banyak bukti menyatakan bahawa Lisa sedang menjalinkan hubungan istimewa dengan Fr d ric Arnault ARTIKEL BERKAITAN Terbaru pada 14 Ogos foto Lisa BLACKPINK sedang duduk bersebelahan dengan Fr d ric Arnault di lapangan ...
Lisa Bakal Tinggalkan Agensi Dek Bayaran Tak Sama Rata Dengan Ahli Blackpink Lain

Lisa Bakal Tinggalkan Agensi Dek Bayaran Tak Sama Rata Dengan Ahli Blackpink Lain

papar berkaitan - pada 2/8/2023 - jumlah : 172 hits
Masih lagi di awangan rata rata peminat BLACKPINK terus berasa runsing memikirkan nasib kontrak eksklusif kumpulan itu bersama YG Entertainment ARTIKEL BERKAITAN Menurut antarabangsa kemungkinan besar ahli yang masih lagi belum mencapai kat...
Saya Fikir Tubuh Ramping Idaman Ramai Lisa Blackpink Akui Tak Bersenam

Saya Fikir Tubuh Ramping Idaman Ramai Lisa Blackpink Akui Tak Bersenam

papar berkaitan - pada 2/8/2023 - jumlah : 142 hits
Pasti ramai wanita yang idamkan badan seperti Lisa BLACKPINK kan ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini Lisa telah tampil dalam video temu bual bersama majalah W Korea di mana idola itu ada berkongsi antara barangan kegemarannya Dalam video itu wa...
Pergi Bercuti Di Greece Banyak Momen Sweet Lisa Bp Fr D Ric Arnault Sah Sedang Bercinta Kini

Pergi Bercuti Di Greece Banyak Momen Sweet Lisa Bp Fr D Ric Arnault Sah Sedang Bercinta Kini

papar berkaitan - pada 10/8/2023 - jumlah : 229 hits
Nampaknya semakin banyak bukti menyatakan bahawa Lisa BLACKPINK sedang bercinta dengan Fr d ric Arnault kini ARTIKEL BERKAITAN Terbaru Lisa telah memuat naik fotonya sedang bercuti ketika di Greece dan berenang di perairan biru aqua Bagaima...
If Anwar Is Bad Najib Was Worse

Lights Camera Action Attending The Lisbon Motorcycle Film Festival

Dua Lelaki Maut Berbalas Tembakan Dengan Polis

Tengku Zafrul Defends Blackrock S Involvement In Mahb

Selepas Tesla Microsoft Google Pula Akan Melabur Di Malaysia

Bufet Bertema Dari Legumes Catering Istimewa Untuk Semua Majlis

Habis Azmin Pegang Quran Tu Berlakon Ka Apa

Sedarlah Diri Jangan Terlalu Berlebihan



10 Fakta Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah 2024 Yang Ramai Tak Tahu Gandingan Pelakon Erysha Emyra MK K Clique Siaran TV3 Malaysia Tonton

5 Tanggapan Buruk Tentang Penjawat Awam Yang Susah Nak Dilupakan

5 Faktor Paling Menakutkan Golongan Ibu Bapa Dalam Abad ke 21

Bandar Kantubek Lokasi Terbesar Tapak Pelupusan Bakteria Berbahaya Dunia

5 Pengajaran Bodoh Yang Kita Boleh Belajar Dari Filem Adiwira Barat


Syukur

Remaja Dihanyut Arus Deras Di Ulu Kimanis Disahkan Meninggal Dunia

Penternak Kambing Dipenjara 12 Bulan Kerana Amuk Guna Pisau

Mana Nak Makan Kalau Ke Pasar Seni Kl

Kembalikan Gst

Aku Bro Jantan Bilik Doktor Pontianak Min Respect Gila Dengan Persembahan Mierul