Foodpanda Malaysia Memperkenalkan Zus Coffee Dalam Panda Pick


Kuala Lumpur, 16 Februari 2023 — foodpanda Malaysia, platform penghantaran makanan terkemuka negara mengumumkan ZUS Coffee, rangkaian kopi dipacu teknologi #1 Malaysia sebagai penambahan vendor terkini mereka ke dalam panda pick - pilihan vendor menyelerakan oleh foodpanda yang HANYA boleh didapati di dalam platform tersebut.

Kerjasama ini bakal menjadikan kopi istimewa ZUS Coffee sebagai satu keperluan dan bukannya satu kemewahan, dan bersedia untuk penghantaran hanya melalui foodpanda.

ZUS Coffee yang 100% jenama buatan Malaysia boleh didapati dalam platform foodpanda sejak 2019, dan telah mengalami pertumbuhan pesat dalam pesanan mereka di platform penghantaran makanan ini dengan lebih 2 kali ganda pada suku ke-3 2022 berbanding suku ke-2 dan tambahan 1.7 kali ganda pada suku ke-4.

Ketua pegawai eksekutif foodpanda Malaysia, Sayantan Das menzahirkan penghargaannya atas kerjasama baik antara foodpanda Malaysia dan ZUS Coffee, dua syarikat yang dipacu oleh teknologi berganding bahu bagi membawakan kegembiraan ke rumah para pelanggan. 
“Kami berbesar hati kerana ZUS Coffee sudi menyertai kami dalam pengenalan semula panda pick. Kami sentiasa memberikan sokongan kepada mereka sejak mereka mula membuka kiosk yang pertama di Binjai pada 2019. Kini, mereka berjaya menjual lebih daripada 27 juta cawan kopi berkualiti tinggi pada harga mampu milik,” ujar beliau.

“Ia bukan sahaja selari dengan objektif komersial kami, malah ia juga merupakan salah satu daripada nilai dan falsafah kami. ZUS Coffee percaya bahawa kopi tidak sepatutnya menjadi suatu minuman yang mewah, tetapi ia adalah satu keperluan. Begitu juga dengan kami di foodpanda, kami yakin dalam menghantar makanan, barangan runcit dan banyak lagi, dengan cepat dan mudah. Kami yakin dalam memberikan orang ramai akses kepada perkhidmatan penghantaran atas permintaan yang pantas, mudah dan mampu milik bagi memberikan lebih masa kepada mereka untuk melakukan perkara yang lebih penting,” tambah beliau.

Kopi panggang adalah salah satu daripada segmen F&B yang berkembang pesat di peringkat global di mana pasaran itu dijangka terus meningkat sebanyak 4.31% setiap tahun. 

Kerjasama ini terbukti sebagai kesinambungan semula jadi antara ZUS Coffee dan foodpanda Malaysia bagi mengukuhkan lagi kedudukan ZUS Coffee sebagai jenama isi rumah bagi kopi yang dibungkus dengan perkhidmatan penghantaran foodpanda yang serba mudah dan diyakini.

Sebagai tanda bermulanya kerjasama itu, foodpanda Malaysia dan ZUS Coffee telah berganding bahu untuk memulakan waktu pagi dan mengukir senyuman pada wajah orang ramai dengan memberikan secara percuma minuman Iced Shaken Double Espresso dan CEO Latte. 
Hidangan kopi itu telah diedarkan di 12 lokasi berbeza di Lembah Klang, Johor Bahru dan Pulau Pinang melalui pasukan skuter yang memakai seragam berwarna biru ZUS Coffee dan warna merah jambu foodpanda, mewujudkan satu pemandangan yang ceria bertenaga yang boleh dilihat dengan jelas dari jauh.

"Kami di ZUS Coffee berasa gembira dengan kerjasama ini, terutamanya menjadi salah satu jenama terbesar yang hanya boleh didapati di dalam foodpanda menerusi program panda pick. Dengan kerjasama ini, kami dapat menemukan bakal pelanggan di kawasan yang tidak tercapai oleh kami sebelum ini, dengan bergantung kepada foodpanda yang menyediakan kemudahan kepada pengguna untuk menikmati produk kami melalui perkhidmatan penghantaran. Semoga semua orang dapat menikmati kopi berkualiti tinggi pada harga mampu milik yang ditawarkan oleh ZUS Coffee," kata Ketua Pegawai Operasi ZUS Coffee, Venon Tian.

Untuk meraikan kolaborasi ini, ZUS Coffee juga akan memperkenalkan minuman merah jambu yang hanya boleh dinikmati oleh pelanggan foodpanda menerusi servis penghantaran yang akan dilancarkan tidak lama lagi. Nantikan!

Dengan kempen ‘Makan-cation Like A Panda’ yang sedang berterusan, pelanggan berpeluang untuk memenangi trip percutian, lawatan ke restoran Michelin, dan tiket penerbangan kelas perniagaan, setiap pesanan daripada ZUS Coffee akan memberi pelanggan mata berganda.

Tidak dinafikan, ZUS Coffee benar-benar dapat memenuhi janji jenamanya, Specialty Coffee Made Affordable. Pengguna foodpanda kini boleh menikmati kopi istimewa berkualiti tinggi dengan mudah tanpa perlu meninggalkan rumah mereka. Kekal ceria sepanjang hari sambil menikmati hidangan kopi istimewa ZUS Coffee yang dipesan melalui aplikasi foodpanda.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.siinurul.com/2023/02/foodpanda-malaysia-memperkenalkan-zus.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Beli Tumbler Zus Coffee Sebab Boleh Dapat 10 Diskaun

Beli Tumbler Zus Coffee Sebab Boleh Dapat 10 Diskaun

papar berkaitan - pada 23/2/2023 - jumlah : 210 hits
Beberapa minggu lalu aku decide untuk beli tumbler pertama jenama kopi iaitu daripada Zus Coffee Ada 2 pilihan warna warna putih dan warna biru Aku buat keputusan untuk beli warna biru yang pastinya sinonim dengan Zus Coffee Aku mula perasa...
Repercussions For Malaysia If Pm S Cheques Bounced Najib S Ex Banker

Repercussions For Malaysia If Pm S Cheques Bounced Najib S Ex Banker

papar berkaitan - pada 9/2/2023 - jumlah : 124 hits
1MDB TRIAL Najib Abdul Razak s former banker testified today that there would be repercussions for Malaysia if AmBank allowed the then prime minister s cheques to bounce Former relationship manager Joanna Yu told the High Court in Kuala Lum...
Malaysia S Q4 Gdp Growth Expected To Have Slowed To 6 6pct Reuters Poll

Malaysia S Q4 Gdp Growth Expected To Have Slowed To 6 6pct Reuters Poll

papar berkaitan - pada 9/2/2023 - jumlah : 112 hits
Malaysia s economic growth likely slowed by more than half to 6 6 percent in the fourth quarter of 2022 due to tepid consumption and softer global demand a Reuters poll found Last month Malaysia s central bank unexpectedly kept its benchmar...
Malaysia Will Be Stuck With Middle Income Trap If Brain Drain Issue Not Addressed Says Academic

Malaysia Will Be Stuck With Middle Income Trap If Brain Drain Issue Not Addressed Says Academic

papar berkaitan - pada 9/2/2023 - jumlah : 216 hits
KUALA LUMPUR The worsening brain drain issue that is plaguing the country should be addressed by Putrajaya says an academic International Science Council foundation fellow Tan Sri Dr Zakri Abdul Hamid said otherwise Malaysians will be stuck...
Chevron Malaysia Limited Appoints Dean Gilbert As New Country Chairman

Chevron Malaysia Limited Appoints Dean Gilbert As New Country Chairman

papar berkaitan - pada 9/2/2023 - jumlah : 187 hits
Chevron Malaysia Limited which markets the Caltex retail brand in Malaysia has appointed Dean Gilbert as their new Country Chairman Gilbert will serve this role as part of his capacity as General Manager of International Products Southeast ...
Peluang Kerjaya Kerajaan Jabatan Laut Malaysia Bulan Ini 2023

Peluang Kerjaya Kerajaan Jabatan Laut Malaysia Bulan Ini 2023

papar berkaitan - pada 9/2/2023 - jumlah : 151 hits
Peluang Kerjaya Kerajaan Jabatan Laut Malaysia Bulan Ini 2023 Makluman Kerajaan Jabatan Laut berita terkini tentang kerja kosong khas kepada rakyat Malaysia Permohonan pekerjaan kini boleh dimohon di laman rasmi jawatan kosong atau laman ra...
Bukan Arab Tapi Cina Malaysia Masukkan Wang Ke Akaun Najib

Bukan Arab Tapi Cina Malaysia Masukkan Wang Ke Akaun Najib

papar berkaitan - pada 10/2/2023 - jumlah : 107 hits
malaysiakini comPERBICARAAN 1MDB l Bekas jurubank Najib Razak hari ini memberi keterangan bahawa bukan orang Arab yang memasukkan wang ke dalam akaun perdana menteri ketika itu Bekas pengurus perhubungan AmBank Joanna Yu Ging Ping memberita...
Blue Valves Malaysia A Guide

Blue Valves Malaysia A Guide

papar berkaitan - pada 9/2/2023 - jumlah : 144 hits
are one of the most commonly used valves in industrial and commercial applications They are known for their ease of use durability and versatility In Malaysia ball valves are widely used in various industries such as oil and gas chemical wa...
Dpm Malaysia Must Climb Out Of Middle Income Trap

Dpm Malaysia Must Climb Out Of Middle Income Trap

papar berkaitan - pada 9/2/2023 - jumlah : 128 hits
The country must climb out of the middle income trap after languishing more than two decades in the upper middle income bracket as per the World Bank classification said Deputy Prime Minister Ahmad Zahid Hamidi Zahid warned if Malaysia fail...
Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

3 Sebab Kenapa Kashmir Menjadi Pilihan Traveler Malaysia

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Tak Sekolah

Legoland Malaysia Resort Empowers Teachers And Students To Conquer The Legoland School Challenge 2024

Tolak Autopsi Keluarga Bawa Jenazah Anggota Polres Manado Bunuh Diri Ke Sulut



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Leha Leya Lawa Tonton

Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3


Bila Pak Arab Main Heli

Do You Know About Bakul Sia

Le Costil House Renovation By Anatomies D Architecture In Normandy France

Melawat Abang Di Asrama

Tular Gambar Di Atas Pelamin Berpegang Tangan Suami Irma Hasmie Dah Berkahwin Dengan Wanita Lain

When Will Govt Stop Abusing Cma Abolish Sedition Act Chegubard S Lawyer