Dr Agus Ulas Hubungannya Dengan Wahab Dan Nyata Sebab Letak Jawatan 2 Hari Lalu


Dr.Agus Ulas Hubungannya Dengan Wahab Dr.Agus Ulas Hubungannya Dengan Wahab berkenaan video. Tular beberapa hari yang lalu pengarah jabatan komunikasi komuniti (J-KOM) mengambil tindakan untuk meletakkan jawatan atas sebab-sebab yang tertentu. Berikutan perkara yang menjadi bualan hangat netizen di media sosial, Dato Agus Yusof telah mengambil tindakan dengan mengadakan kenyataan media.
Beliau mengadakan kenyataan media sebagai tindak balas berkenaan video tular mengenai beliau dan pegawainya iaitu Wahab. Hal ini, Dr.Agus ulas hubungannya dengan wahab untuk menghilangkan kekeliruan yang berlaku di kalangan masyarakat.
Ikuti Telegram Informasi SGO Dr.Agus Ulas Hubungannya Dengan Wahab Kenyataan Media Oleh Dr.Agus Yusof Dr.Agus Ulas Hubungannya Dengan Wahab Datuk Dr Mohammad Agus telah berkata mengenai video perbualannya bersama pegawainya yang bernama Wahab tular di media sosial adalah disunting. Beliau juga mendakwa ia telah dilakukan oleh pihak-pihak yang tertentu yang ingin menjatuhkan reputasinya melalui sebarang video tersebut.
Di dalam video tersebut hanya 2 individu sahaja terlibat:
Dr. Agus Yussof Abdul Wahab Dr.Agus juga mengatakan bahawa video itu diubah dan ianya adalah disunting, beliau menegaskan bahawa ianya adalah fitnah semata sehingga dirinya sendiri tidak tergamak melihat video tersebut.
Dr.Agus Dakwa Video Tular Disunting Melalui sidang media yang diadakan Dr Agus menjelaskan mengenai video yang tular itu ketika sidang media berlangsung di sebuah hotel bandar Baru Bangi pada Khamis. Selain itu turut hadir juga seorang lelaki bernama Wahab atau nama sebenarnya Abdul Wahab Abdul Kadir Jilani yang juga mengaku merakam video asal yang didakwa sudah diedit itu.
Dr.Agus juga mengatakan bahawa penularan video tersebut mempunyai kaitan yang rapat dengan pihak yang tidak senang hati dengan beliau kerana jawatan yang disandangnya dalam J-KOM.
Tegasnya beliau lagi, video yang asal adalah tidak mempunyai audio dan telah disunting oleh beberapa individu yang dikenali. Sebagai tindakbalas tulangnya video yang menjejaskan reputasi tersebut, doktor Agus telah melakukan laporan polis di Kajang dan menghantar surat tuntutan undang-undang kepada pihak yang telah menyebarkan video tersebut.
Wahab Ulas Diperangkap “Mr.H” Dr.Agus Ulas Hubungannya Dengan Wahab Abdul Wahab tampil untuk menjelaskan apakah situasi keadaan yang sebenarnya. Beliau telah mendakwa bahawa beliau diarahkan oleh seseorang individu yang berjawatan lebih tinggi bagi merakam satu klip video untuk memerangkap bekas ketua pengarah tersebut.
Menurutnya lagi, beliau yang merupakan pegawai baru di J-KOM sangat teruja untuk melaksanakan tugas yang diarahkan. Mrs pernah membuat beberapa pertemuan dengan Wahab serta menawarkan jawatan lebih tinggi sebagai habuan.
Mr.H telah beritahu kepada Wahab bahawa Dr.Agus terlibat dalam aktiviti yang tidak bermoral. Oleh itu, Wahab ditugaskan bagi membuat satu rakaman perbualan dengan Dr Agus untuk mendapatkan bukti bahwa beliau terlibat dalam aktiviti songsang dan tidak bermoral. Beliau menjelaskan bahawa video yang sudah di rekod itu tidak mempunyai audio.
Dr.Agus Ulas Sebab Letak Jawatan Pengarah J-KOM Dr.Agus telah mengulas mengenai sebab-sebab perletakan jawatan. Beliau mengatakan bahawa perletakan jawatan beliau adalah kerana beliau menerima tawaran kerja di Indonesia dan oleh sebab itu beliau melepaskan jawatan di J-KOM. Pada 13 November lalu dia telah dipanggil untuk bertemu seseorang dan ditunjukkan video perbualan lucahnya dengan Wahab. Sebab itu, Dr.Agus ulas hubungannya dengan wahab.
Beliau telah diberi dua pilihan ketika itu sama ada beliau perlu memilih meletakkan jawatan secara terus atau bercuti rehat sehingga tamat tempoh lalu meletakkan jawatan. Beliau telah mengambil sikap untuk berkompromi bagi menjaga kesemua pihak tanpa membahas soal ketulenan video tersebut.
Katanya lagi keputusan untuk meletakkan jawatan adalah dibuat kerana telah menerima tawaran kerja di tempat lain. Dr Agus mengadakan sidang media ini untuk Dr.Agus ular hubungannya dengan Wahab dan berkenaan perbualan jelek antara beliau dan lelaki yang bernama Wahab.
Biodata Dr.Agus dan Maklumat Mengenai Wahab Biodata Muhammad Agus Yusof Dikenali sebagai Dr.Agus Yusof, beliau yang bernama Dato’ Dr.Mohammad Agus Yusoff adalah merupakan bekas ketua pengarah di jabatan komunikasi komuniti (J-KOM) yang telah dilantik oleh dibawah Jabatan Perdana Menteri Malaysia. Sebelum ini beliau yang merupakan seorang profesor sains politik, pusat, kajian sejarah, politik dan hal ehwal antarabangsa, fakulti Sains dan kemanusiaan di UKM. Telah memulakan jawatan tersebut bermula daripada 1985 hingga tahun 2022. Butiran mengenai pengajian, beliau mendapat pendidikan tinggi di universiti Malaya bagi ijazah dan University of Manchester dalam bidang master dan PhD.
Biodata Abdul Wahab Abdul Kadir Jilani Beliau adalah merupakan penolong pegawai Jabatan Komunikasi Komuniti (J-KOM) berumur 33 tahun. Beliau baru sahaja menjawat jawatan tersebut dalam 2 minggu. Untuk maklumat beliau sudah mendirikan rumah tangga dan memiliki empat orang anak.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2023/11/dr-agus-ulas-hubungannya-dengan-wahab.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sudah Merata J Kom Dilabel Gagal Mengapa Dr Agus Masih Enggan Letak Jawatan

Sudah Merata J Kom Dilabel Gagal Mengapa Dr Agus Masih Enggan Letak Jawatan

papar berkaitan - pada 8/11/2023 - jumlah : 177 hits
Di Parlimen semalam beberapa Ahli Parlimen bersuara mengenai kegagalan J Kom serta mahu agensi itu segera dibubarkan Kata mereka dengan pelbagai isu yang ada dalam negara daripada kenaikan harga barang hingga konflik di Palestin J Kom terbu...
Agus Kata Video Diolah Wahab Tuding Dalang Mr H Dari J Kom

Agus Kata Video Diolah Wahab Tuding Dalang Mr H Dari J Kom

papar berkaitan - pada 19/11/2023 - jumlah : 169 hits
Bekas ketua pengarah Jabatan Komunikasi Komuniti Mohammad Agus Yusoff dan seorang pegawai agensi itu tampil bersama pada sidang media bagi menjelaskan video tular yang didakwa rakaman perbualan mereka Agus menafikan terlibat dalam perbualan...
Wahab Seperti Anak Saya Sendiri Mohammad Agus

Wahab Seperti Anak Saya Sendiri Mohammad Agus

papar berkaitan - pada 19/11/2023 - jumlah : 110 hits
Saya anggap Wahab seperti anak saya sendiri begitu jelas Datuk Dr Mohammad Agus Yusoff mengenai video dirinya bersama pegawai Jkom mengaitkan dirinya bersama Abdul Wahab yang tular semalam Bekas Ketua Pengarah Jabatan Komunikasi Komuniti it...
Bukit Aman Ambil Alih Kes Dr Agus Dan Wahab Akan Dipanggil Segera

Bukit Aman Ambil Alih Kes Dr Agus Dan Wahab Akan Dipanggil Segera

papar berkaitan - pada 19/11/2023 - jumlah : 88 hits
Bekas ketua pengarah Jabatan Komunikasi Komuniti Mohammad Agus Yusoff akan dipanggil Bukit Aman untuk dirakam keterangan semula Perkembangan itu selepas Unit Siasatan Jenayah Terkelas Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman mengambil alih siasa...
Saya Diet Hari Hari Song Jihyo Ulas Bagaimana Miliki Badan Seksi

Saya Diet Hari Hari Song Jihyo Ulas Bagaimana Miliki Badan Seksi

papar berkaitan - pada 17/11/2023 - jumlah : 131 hits
Rasanya ramai yang sentiasa mencemburui kecantikan Song Ji hyo meskipun sudah menginjak usia 40 an kini ARTIKEL BERKAITAN Dalam sebuah klip istimewa dimuat naik oleh syarikat Glutanex iaitu Nexus Pharma ahli Running Man tersebut telah menja...
Bukit Aman Akan Panggil Agus Wahab

Bukit Aman Akan Panggil Agus Wahab

papar berkaitan - pada 18/11/2023 - jumlah : 106 hits
Pada sidang media semalam Mohammad Agus Yusoff mendakwa video perbualannya bersama Abdul Wahab Abdul Kadir sebenarnya disunting PETALING JAYA Bekas ketua pengarah Jabatan Komunikasi Komuniti Mohammad Agus Yusoff akan dipanggil Bukit Aman un...
Wahab Agus Pkr Terpaksa Merayu

Wahab Agus Pkr Terpaksa Merayu

papar berkaitan - pada 17/11/2023 - jumlah : 126 hits
Tidak sangka ye memang tidak dijangka dan tidak disangka Kisah Agus dan Wahab Video wahab banyak tersebar di sosial media Ada juga mengatakan kerana wahab inilah agus meletakkan jawatan Nafsu sememangnya suatu yang sukar dikawal Semoga kita...
Fahmi Sahkan Peletakan Jawatan Agus Tempat Pengarah J Kom Akan Diisi Segera

Fahmi Sahkan Peletakan Jawatan Agus Tempat Pengarah J Kom Akan Diisi Segera

papar berkaitan - pada 18/11/2023 - jumlah : 155 hits
Saya percaya langkah langkah untuk mengisi jawatan tersebut akan dibuat secepat mungkin Fahmi Menteri Komunikasi dan Digital Fahmi Fadzil hari ini mengesahkan peletakan jawatan Ketua Pengarah Jabatan Komunikasi Komuniti Datuk Mohammad Agus ...
Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Adakah Batuk Membatalkan Solat Ust Azhar Idrus

Kelebihan Berpuasa Hari Putih

Buasir Otak Tv Hadiah Hari Guru Ikut Kerja Bapa Be Like

Ppim Sedia Bantu Cari Penyelesaian Harian Metro 17 05 2024

More Than 20 Ji Members In Johor Igp



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Lebih Gempar Dua Ditahan Cuba Masuk Istana Negara Bawa Parang Dalam Kereta

Apa Aku Buat Sekarang Ni

Pas Showing It Should Lead Pn Says Analyst

Article 153 Of The Federal Constitution Does Not Bar Opening Uitm To Non Bumiputera

Infinix Gt 20 Pro Antara Golongan Pertama Telefon Pintar Di Seluruh Dunia Yang Menyokong Pubg Mobile Dalam 120fps

Govt To Continue Using E Jamin Bail System