Disangka Sudah Mati Lelaki Ini Buang Teman Wanita Dalam Tong Arak Milik Bapanya


Lagi kisah mengenai kes jenayah di Korea Selatan.

ARTIKEL BERKAITAN Pelajar Sekolah Di Korea Lakukan Serangan Seksual Terhadap Wanita Berumur 40-an Siapa sangka hidup yang serba indah akan bertukar menjadi gelap dalam sekelip mata.
Kronologi Kes jenayah ini berlaku pada 8 April 1978 di Gunsan di sebuah kilang arak popular, Baekhwa. Kang merupakan anak kepada presiden syarikat, yang juga memegang jawatan tertinggi di kilang itu. Pada tahun itu, Kang mempunyai teman wanita dikenali sebagai Kim. Mereka berdua berumur 18 tahun pada tahun yang sama.
Ianya bermula apabila mayat Kim dijumpai di dalam tong arak di kilang terbabit. Seorang pekerja di kilang itu mendapati ada perkara aneh telah terjadi, menyebabkan kualiti air arak tidak seperti sepatutnya. Berita penemuan mayat ini tersebar luas dengan cepat kerana Kilang Penyulingan Baekhwa merupakan antara pengedar arak yang sangat popular.

Apabila orang ramai sudah mengetahui kes ini, mereka mula ragu-ragu dengan arak yang diminum sebelumnya. Ramai takut dan risau mereka telah minum arak bercampur mayat manusia. Tambahan, mayat Kim dijumpai di dalam tong arak itu sebulan selepas kejadian dipercayai berlaku.
Apa yang terjadi?  Kim ialah seorang remaja yang berlatar belakangkan keluar miskin. Oleh sebab itu, keluarga Kim sangat mengalu-alukan kedatangan Kang ke dalam hidup anaknya. Hal ini kerana, Kang merupakan anak orang kaya, jadi mereka cuba untuk menggunakan Kang untuk keluar daripada kehidupan serba kekurangan.

Kang pula sudi menerima Kim kerana dia ialah perempuan tercantik di daerah itu. Kim juga dikatakan menjadi kegilaan ramai lelaki dan telah dilamar oleh ramai orang. Selain itu, ada juga yang menyebarkan berita bahawa Kim menggunakan kecantikannya untuk menggoda lelaki dan melakukan hubungan seksual. Mendengari khabar ini, pada 8 April 1978 Kang membawa Kim ke kilang arak milik bapanya dan menanyakan beberapa soalan tentang khabar angin itu.

Kim menafikan bahawa dia melakukan perkara terkutuk itu. Kim ditelanjangkan oleh Kang untuk membuktikan bahawa dia tidak pernah disentuh oleh mana-mana lelaki. Malang menimpa Kim, dia terkena kekejangan otot kerana terkejut dengan apa yang berlaku. Oleh disebabkan itu, Kim pengsan dan tidak sedarkan diri. Disangka Kim sudah meninggal dunia, Kang menjadi sangat panik. Tanpa berfikir panjang, Kang membuang mayatnya ke dalam tong arak.
Hukuman Pada mulanya, Kang dikenakan hukuman penjara selama 10 tahun, seterusnya diringankan menjadi 5 tahun. Namun, selepas perbicaraan kedua, hukuman penjara dikurangkan lagi menjadi 3 tahun. Penjelasan dari pihak mahkamah agak mengarut kerana mereka mengatakan Kang tidak ada niat untuk membunuh.
Dia hanya ingin menyorok mayat mangsa selepas mengesyaki Kim telah meninggal dunia. Masyarakat sangat marah dan merasakan hukuman ini tidak adil buat mangsa. Oleh kerana dia anak orang ternama dan kaya, hukuman berat tidak dikenakan kepadanya.

Reputasi syarikat arak itu telah menjadi buruk dan jualan juga berkurangan. Ada satu majalah harian telah mengeluarkan satu tulisan penuh tentang kejadian ini dan ada sumber mengatakan, ahli Kilang Penyulingan Baekhwa telah membeli semua salinan majalah ini dan menghapuskannya.
Harap ada pengajaran untuk orang lain.
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.
The post Disangka Sudah Mati, Lelaki Ini Buang Teman Wanita Dalam Tong Arak Milik Bapanya first appeared on KimchiDaily.my.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/disangka-sudah-mati-lelaki-ini-buang-teman-wanita-dalam-tong-arak-milik-bapanya/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Didakwa Dah Putus Dengan Lisa Bp Fr D Ric Arnault Kongsi Foto Dengan Teman Wanita Baru

Didakwa Dah Putus Dengan Lisa Bp Fr D Ric Arnault Kongsi Foto Dengan Teman Wanita Baru

papar berkaitan - pada 9/11/2023 - jumlah : 162 hits
Popular seluruh dunia apa sahaja perkara yang melibatkan Lisa BLACKPINK pastinya akan mendapat perhatian ARTIKEL BERKAITAN Sebelum ini media China membuat laporan bahawa Lisa dan kekasih khabar anginnya Fr d ric Arnault telah pun berpisah k...
Wanita Hilang Tiga Hari Ditemui Mati

Wanita Hilang Tiga Hari Ditemui Mati

papar berkaitan - pada 30/10/2023 - jumlah : 283 hits
NORMAWATI ADNANLaporan Sinar Harian dan gambar mangsa yang dikongsi di media sosial memaklumkan kehilangannya sejak Khamis lalu Gambar kecil Norasma DianaIPOH Seorang wanita yang dilaporkan hilang selepas keluar dari rumahnya sejak Khamis l...
Kongsi Foto Bermesra Minhyuk Cnblue Dedah Teman Wanita Di Instagram

Kongsi Foto Bermesra Minhyuk Cnblue Dedah Teman Wanita Di Instagram

papar berkaitan - pada 8/11/2023 - jumlah : 107 hits
Umum pasti mengetahui bahawa bukan mudah untuk selebriti Korea menunjukkan kepada orang ramai pasangan mereka kan BACA Namun pada 7 November Min hyuk CNBLUE telah memuat naik gambar bersama seorang wanita di Instagram mengejutkan orang rama...
Kawan Jennie Bp Choi Wooshik Ditangkap Keluar Dating Dengan Teman Wanita Di Jepun

Kawan Jennie Bp Choi Wooshik Ditangkap Keluar Dating Dengan Teman Wanita Di Jepun

papar berkaitan - pada 7/11/2023 - jumlah : 186 hits
Selepas Park Seo joon dan V BTS seorang lagi ahli Wooga Squad iaitu Choi Woo shik telah terpalit dengan khabar angin percintaan ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini seorang telah memuat naik foto Choi Woo shik yang didakwa sedang keluar dating d...
Persembunyian Wanita Ini Terendus Usai Buang Bayi Baru Dilahirkannya

Persembunyian Wanita Ini Terendus Usai Buang Bayi Baru Dilahirkannya

papar berkaitan - pada 9/11/2023 - jumlah : 137 hits
Kondisi bayi lahir prematur dengan panjang 47 centimeter dan berat badan 2 8 kilogram
Saya Sunyi Masih Bujang Lee Dongwook Luah Ingin Cari Teman Wanita

Saya Sunyi Masih Bujang Lee Dongwook Luah Ingin Cari Teman Wanita

papar berkaitan - pada 4/11/2023 - jumlah : 77 hits
Sudah pun mencecah usia 41 tahun Lee Dong wook pastinya ada terfikir untuk mencari pasangan hidupnya ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini Lee Dong wook telah menghadiri sidang media untuk filem barunya Single in Seoul di mana dia ada membuka cer...
Gara Gara Suami Berkulit Gelap Wanita Nekad Bakar Suami Sampai Mati

Gara Gara Suami Berkulit Gelap Wanita Nekad Bakar Suami Sampai Mati

papar berkaitan - pada 11/11/2023 - jumlah : 88 hits
Mahkamah daerah di Sambhal Uttar Pradesh telah menjatuhkan hukuman penjara seumur hidup kepada seorang wanita kerana telah membakar suaminya yang 8216 berkulit gelap 8217 lapor Deccan Herald Dalam perbicaraan kes itu Hakim Ashok Kumar Yadav...
Pakai Umpan Wanita Cantik Pelaku Hipnotis Raup Rp2 Miliar

Pakai Umpan Wanita Cantik Pelaku Hipnotis Raup Rp2 Miliar

papar berkaitan - pada 31/10/2023 - jumlah : 69 hits
Kepada korban pelaku meminta agar amplop yang berisi mata uang asing itu tak dibuka sebelum turun dari mobil
Guru Wanita Rugi Lebih Rm230 000 Doperdaya Phone Scam

Guru Wanita Rugi Lebih Rm230 000 Doperdaya Phone Scam

papar berkaitan - pada 31/10/2023 - jumlah : 127 hits
SEORANG guru wanita berusia 52 tahun dari Tanjung Malim kerugian lebih RM230 000 apabila diperdaya sindiket penipuan melalui telefon pada Ogos lepas Ketua Polis Perak Mohd Yusri Hassan Basri berkata mangsa menerima panggilan telefon kononny
Amalan Menyambut Kelahiran Bayi

20 Sekolah Terbaik Keputusan Spm 2023 Mengikut Gred Purata Sekolah

Primary School Teacher Crowned Kaamatan Queen

Setan Menyukai Musik

Kucaimars Aku Fobia Chord

Six Mps Who Back Pm Anwar No Longer Bersatu Members Says Party Deputy President

Vaksin Si Bulus Seawal Usia Dua Bulan

Biodata Alif Syukri Usahawan Berjaya Dan Terkenal Di Malaysia



5 Tanggapan Buruk Tentang Penjawat Awam Yang Susah Nak Dilupakan

5 Faktor Paling Menakutkan Golongan Ibu Bapa Dalam Abad ke 21

Bandar Kantubek Lokasi Terbesar Tapak Pelupusan Bakteria Berbahaya Dunia

5 Pengajaran Bodoh Yang Kita Boleh Belajar Dari Filem Adiwira Barat

Resepi Sotong Masak Hitam Lauk Legend Orang Johor Nostalgia Habis


Singgah Mandi Manda Di Burmese Pool Taiping

Make Your Austin Home Stand Out With Contemporary Casement Windows

Oku Dipukul Polis Siasat Dakwaan 3 Laporan Disediakan Anggota Sendiri Peguam

Pru16 Orang Melayu Tak Mahu Islam Mereka Nak Duit

Selamat Datang Bulan Jun

Trump Akan Fail Rayuan Gelar Hakim Seperti Syaitan