Dato Seri Vida Bagi Aishah Pilih Barang Kemas



Jutawan kosmetik yang paling vogue, Dato Seri Vida mengharapkan kemelut yang melanda dirinya tentang pemberian palsu kepada Juara Gegar Vaganza musim keempat iaitu Aishah akan reda selepas penyerahan barang kemas dan berlian.

Dalam satu sidang media semalam, beliau memaklumkan bahawa beliau serahkan sepenuhnya kepada Aisyah untuk membuat pilihan barangan kemas seperti yang diinginkannya. Vida juga mengakui konflik yang melanda memberi kesan kepada perniagaannya, khususnya perniagaan barangan kemas.

"Kalau diikutkan, saya boleh saja pilih sendiri barang kemas itu dan serahkan kepada Aishah. Nama pun hadiah, sepatutnya begitulah caranya. Tetapi saya nak bagi dia puas hati, saya tak mahu timbul isu lagi. Jadi saya berikan dia sendiri buat pilihan yang mana dia berkenan.

"Kedai yang dipilih juga bukan sebarangan kedai. Kalau selalunya dalam sebulan saya boleh dapat RM10 juta hingga RM15 juta, selepas jadi begini, boleh dikatakan 80 peratus keuntungan menurun," katanya.

Bukan itu sahaja, Vida juga bersetuju melunaskan kos guaman yang perlu ditanggung Aishah, seperti yang dituntut penyanyi Janji Manismu itu. Beliau juga memaklumkan tidak serik untuk menaja mana-mana program selepas ini, namun mengambil apa yang terjadi sebagai iktibar.

Tambahan pula, beliau memberitahu bahawa bayaran untuk membeli kesemua barangan kemas yang dipilih Aishah dibuat anaknya, Cik B melalui keuntungan jualan produk salmon king yang dipeloporinya.

"Saya tidak serik. Taja program itu satu strategi pemasaran untuk perniagaan saya. Saya pun tidak menipu. Barang kemas yang saya hadiahkan itu, memang nilainya seperti yang sebutkan dulu. Tetapi masa berlalu, nilainya semakin turun.

"Ini pengajaran untuk saya lebih berhati-hati apabila nak bagi hadiah lagi. Memang saya terharu. Setiap hari saya mengadu dengan dia tentang masalah saya, rupa-rupanya dia mendengar dan nak membantu," katanya.

Aishah memilih lima jenis barangan kemas dan berlian, antaranya sebentuk cincin emas dengan berlian bernilai RM20,820 dan sebentuk cincin emas putih bernilai RM7,750.

Harga keseluruhan barangan yang dipilih Aishah bernilai RM80,000, seperti yang dijanjikan Vida semasa kemenangannya sebagai juara Gegar Vaganza 4. Aishah sebelum ini mendakwa satu penyelidikan yang dijalankan rantai yang dimenanginya mengesahkan bahawa ia tidak bernilai dan bukan berlian asli.

+ Baca respon pembaca di Oh! Media.


Oh! Makan
Sumber: Oh! Media

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.terengganu11.com/2019/07/dato-seri-vida-bagi-aishah-pilih-barang.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Barang Kemas Dicampak Ke Dalam Keropok Ikan Aishah Rasa Terhina Diperlekehkan Oleh Datuk Vida

Barang Kemas Dicampak Ke Dalam Keropok Ikan Aishah Rasa Terhina Diperlekehkan Oleh Datuk Vida

papar berkaitan - pada 18/7/2019 - jumlah : 1548 hits
Susulan kemelut barangan kemas yang dijadikan hadiah oleh usahawan kosmetik Datuk Seri Vida kepada penyanyi Aishah akhirnya berakhir hari ini apabila Datuk Vida menunaikan janji menggantikan berlian palsu sebelum ini BACA Datuk Vida Minta M...
Harga Sebenar Barang Kemas Yang Aishah Pilih

Harga Sebenar Barang Kemas Yang Aishah Pilih

papar berkaitan - pada 18/7/2019 - jumlah : 380 hits
Harga Sebenar Barang Kemas Yang Aishah PilihPETALING JAYA Jutawan kosmetik Datuk Seri Hasmiza Othman berharap kemelut yang melanda berhubung dakwaan pemberian berlian palsu sebagai hadiah kemenangan penyanyi Aishah dalam Gegar Vaganza musim...
Vida Tunjuk Barang Kemas Pilihan Aishah Rm80 000

Vida Tunjuk Barang Kemas Pilihan Aishah Rm80 000

papar berkaitan - pada 18/7/2019 - jumlah : 362 hits
Kemelut antara Datuk Seri Vida dan penyanyi Aishah sudah pun berakhir semalam selepas usahawan kosmetik itu menyerahkan barangan kemas dan berlian seperti The post appeared first on
S3ngketa Aishah Vida Berakhir Tapi Aishah Beri Masa Dua Minggu Kepada Dato Vida Untuk Lakukan Perkara Ini

S3ngketa Aishah Vida Berakhir Tapi Aishah Beri Masa Dua Minggu Kepada Dato Vida Untuk Lakukan Perkara Ini

papar berkaitan - pada 5/7/2019 - jumlah : 246 hits
KEMELUT dakwaan hadiah berlian palsu yang diterima penyanyi Aishah daripada usahawan kosmetik Datuk Seri Dr Hasmiza Othman akhirnya menemui titik noktah S3ngketa Aishah Vida berakhir Tapi Aishah beri masa dua minggu kepada Dato Vida untuk l...
Biodata Cik B Anak Dato Seri Vida

Biodata Cik B Anak Dato Seri Vida

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 438 hits
Original Content Baru baru ini viral di laman sosial kisah tentang Cik B yang mengeluarkan wang saku sendiri sebanyak RM100k Wow banyak tu untuk apa Dengar kata Cik B ingin membantu ibunya Dato Seri Vida menyelesaikan kemelut antara ibunya ...
Dsv Akhirnya Mohon Maaf Kepada Aishah Tapi Tindakan Cik B Tampil Membantu Selesai Kemelut Aishah Buat Dato Vida Sebak

Dsv Akhirnya Mohon Maaf Kepada Aishah Tapi Tindakan Cik B Tampil Membantu Selesai Kemelut Aishah Buat Dato Vida Sebak

papar berkaitan - pada 9/7/2019 - jumlah : 428 hits
KUALA LUMPUR Jutawan kosmetik Datuk Seri Vida memohon maaf kepada penyanyi Aishah dalam satu sidang akhbar khas sebentar tadi di kediamannya di Ipoh Perak DSV akhirnya mohon maaf kepada Aishah Tapi tindakan CIK B tampil membantu selesai kem...
Cik B Serahkan Rm100 000 Ganti Barang Kemas Aishah

Cik B Serahkan Rm100 000 Ganti Barang Kemas Aishah

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 957 hits
Semalam usahwan kosmetik Datuk Seri Vida mengadakan satu sidang media khas di kediamannya memohon maaf secara terbuka kepada penyanyi Aishah berkenaan isu The post appeared first on
Pesanan Buat Sang Suami

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Masih Beraya

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Continuous Learning



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


The Hardest Singing Show

Dato Azizul Khamis Feat Alyah Joget Celoteh Raya Chord

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Jpsm Mengesahkan Kegiatan Pembalakan Di Bukit Beserah Berlaku Dalam Kawasan Tanah Persendirian

2 Minute Microwave Onsen Tamago