Dapatkan Porsche Design Honor Magic6 Rsr Di Honor Experience Store Terpilih Pada 5 Mei


KUALA LUMPUR, 2 Mei 2024 – PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR yang dinanti-nantikan akhirnya boleh dibeli di kedai HONOR Experience Store terpilih mulai 5 Mei. Ini termasuk kedai terbaharu di The Exchange TRX yang akan dirasmikan pada Ahad ini.

PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR dilancarkan pada Mac lalu dan pada awalnya, pembelian hanya boleh dilakukan menerusi jemputan. Eksklusif ini atas sebab kemewahan abadi peranti, reka bentuk canggih, prestasi unggul dan keupayaan fotografi dinamik, sekaligus mencetuskan bualan hangat ramai. Individu yang berminat perlu mendaftar untuk mendapatkan akses untuk mencuba peranti edisi khas ini.
PORSCHE DESIGN HONOR Magic 6 RSR hadir dengan RAM 24GB dan storan besar 1TB pada harga RM7,499. Ia ditawarkan dalam warna menawan Agate Grey and Frozen Berry. Warna Frozen Berry adalah merah jambu yang terang dan memantulkan menyamai Porsche Taycan, kereta sport elektrik pertama Porsche.

Telefon pintar inovatif ini menampilkan sensor kamera Super Dynamic HONOR Falcon Camera H9800 yang disesuaikan untuk merakam foto dan video menakjubkan walaupun di keadaan pencahayaan yang mencabar. Ia membawa fotografi mudah alih ke tahap baru dengan sensor HDR LOFIC termaju dan Sistem Autofokus Matriks LiDAR yang diilhamkan oleh teknologi pemanduan berautonomi. Hasil foto dari peranti ini dapat menyaingi foto yang diambil dengan kamera gred profesional.
Selain PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR, telefon boleh lipat PORSCHE DESIGN HONOR V2 RSR juga boleh didapati di HONOR Experience Store terpilih. Telefon boleh lipat ini didatangi dengan RAM 16GB dan storan 1TB yang dijual pada harga RM10,999.
Menangi hadiah cabutan bertuah bernilai sehingga RM35,000 di HONOR Experience Store, The Exchange TRX
Sementara itu, hadiah cabutan bertuah menarik bernilai sehingga RM35,000 menanti pembeli di HONOR Experience Store di The Exchange TRX pada Ahad ini. Pemenang hadiah utama akan membawa pulang HONOR Magic6 Pro. Hadiah menarik lain termasuk mesin kopi Nescafe, robot pembersih hampagas HONOR dan pembesar suara Bluetooth HONOR.
Pembelian produk melebihi RM1,000 dalam satu resit layak mendapat satu peluang cabutan bertuah. Manakala pembeli HONOR Magic6 Pro dan HONOR Magic V2 akan menerima dua penyertaan cabutan bertuah. Tertakluk kepada terma dan syarat.
Bukan itu sahaja, hadiah cenderahati turut akan diberikan kepada 200 pelanggan pertama yang mengunjungi kedai tersebut pada Ahad ini. Cenderahati ini diberi berdasarkan siapa cepat dia dapat.
 
HONOR Menguasai Pasaran Telefon Pintar China Pada Suku Pertama 2024

Dalam laporan terbaharu International Data Corporation (IDC), HONOR berada di tempat teratas pasaran telefon pintar China dengan bahagian pasaran 17.1% pada suku pertama 2024 dan pertumbuhan tahun ke tahun sebanyak 13.2%. Huawei mengikuti rapat dengan bahagian pasaran 17%, manakala bahagian pasaran Apple jatuh kepada 15.6%.
Menurut IDC, HONOR menduduki tangga teratas didorong oleh peningkatan tumpuan pada ciri AI serta peningkatan menyeluruh dalam teknologi pengimejan dan skrin. Jumlah penghantaran Siri HONOR Magic6 pada suku pertama jualan melebihi jumlah penghantaran gabungan generasi sebelumnya semasa dua suku pertama jualan.
Gabungkan kedua-dua Siri HONOR Magic6 dan telefon boleh lipat HONOR, jumlah penghantaran jenama ini di pasaran mewah melebihi AS$600 meningkat sebanyak 123.3% untuk tahun ke tahun.
Maklumat lanjut mengenai produk terbaharu HONOR boleh layari https://www.hihonor.com/my/ 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://omghackers.com/dapatkan-porsche-design-honor-magic6-rsr-di-honor-experience-store-terpilih-pada-5-mei/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Porsche Design Honor Magic V2 Rsr Menang Red Dot Award Product Design 2024

Porsche Design Honor Magic V2 Rsr Menang Red Dot Award Product Design 2024

papar berkaitan - pada 9/5/2024 - jumlah : 127 hits
KUALA LUMPUR 8 Mei 2024 HONOR telah memperoleh satu lagi pengiktirafan kali ini adalah PORSCHE DESIGN HONOR Magic V2 RSR yang memenangi anugerah Red Dot Award Product Design 2024 Telefon boleh lipat ini diiktiraf anugerah tersebut kerana re...
Honor Magic6 Rsr Akan Dijual Di Kedai Pilihan Mulai 5 Mei

Honor Magic6 Rsr Akan Dijual Di Kedai Pilihan Mulai 5 Mei

papar berkaitan - pada 3/5/2024 - jumlah : 72 hits
Apabila HONOR Magic6 dilancarkan pada bulan Mac syarikat juga mengumumkan versi Porsche Design RSR telefon tersebut Tetapi pada masa itu anda hanya boleh membelinya jika mendapat jemputan untuk berbuat demikian Kini syarikat mengumumkan bah...
Vivo X100 Ultra X100s Akan Dilancarkan Pada 13 Mei

Vivo X100 Ultra X100s Akan Dilancarkan Pada 13 Mei

papar berkaitan - pada 6/5/2024 - jumlah : 89 hits
Kita telah melihat bocoran vivo X100s serta versi Pro dan Ultra serta kemungkinan pengumuman untuk mereka pada bulan ini Maklumat lanjut telah muncul dan dari jenama itu sendiri lagi Walaubagaimanapun kelihatannya jenama itu memasarkan yang...
Ganjil Genap Di Jakarta Ditiadakan Saat Libur Nasional 9 10 Mei 2024

Ganjil Genap Di Jakarta Ditiadakan Saat Libur Nasional 9 10 Mei 2024

papar berkaitan - pada 6/5/2024 - jumlah : 21 hits
Pemprov DKI Jakarta meniadakan aturan ganjil genap pada libur nasional memperingati Hari Kenaikan Yesus Kristus pada 9 10 Mei 2024
Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

papar berkaitan - pada 4/5/2024 - jumlah : 169 hits
Penjawat awam yang menunggu gaji Mei 2024 mereka bakal menerima mereka pada tarikh yang ditetapkan Tarikh pembayara gaji tersebut telah dikeluarkan oleh Jabatan Akauntan Negara Malaysia Mengenai e Penyata Gaji Penjawat awam yang ingin menda...
Masa Tanggap Darurat Erupsi Gunung Ruang Hingga 14 Mei

Masa Tanggap Darurat Erupsi Gunung Ruang Hingga 14 Mei

papar berkaitan - pada 4/5/2024 - jumlah : 57 hits
BNPB bisa masuk wilayah dan mengerahkan segala sumber daya pusat ke daerah ketika daerah sudah menetapkan status tanggap darurat
3 Mei Hari Kebebasan Pers Sedunia Sejarah Tema Dan Tujuannya

3 Mei Hari Kebebasan Pers Sedunia Sejarah Tema Dan Tujuannya

papar berkaitan - pada 4/5/2024 - jumlah : 64 hits
Pada peringatan Hari Kebebasan Pers diharapkan dapat melindungi seluruh lapisan yang berkecimpung di dalamnya
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Falling Trees Reveal Nation S Rotting Roots

Apa Nasib Veteran Tentera Malaysia

Why The Us Can T Win The Trade War With China And Shouldn T Try

Mudahnya Jadi Cikgu Sekolah

Hukum Baca Quran Dan Berzikir Tanpa Wuduk

Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq

Road And Track A Lithe Bmw R80 Restomod By 46works

Mitarashi Dango

Anak Lelaki Cenderung Ada Autisme 4 Kali Ganda Dari Perempuan Dr Say Kongsi Faktanya