Daftar Percuma Dan Jual Produk Anda Secara Online Di Pgmall My


Seperti kita sedia maklum, dunia sedang hangat dilanda Pandemik COVID-19, juga dikenali sebagai pandemik koronavirus 2019–2020. Berikutan daripada itu kebanyakan negara telah pun mengambil langkah berjaga-jaga untuk melaksanakan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).




Berikutan daripada Perintah Kawalan Pergerakan tersebut ianya banyak memberi kesan kepada ekonomi negara lagi-lagi buat peniaga kecil khususnya. Tambahan lagi jika peniaga kecil itu hanya mempunyai satu mata pencarian. Sehubungan dengan itu banyak perniagaan-perniagaan kecil mahupun besar sudah mula bergiat aktif dalam penjualan atas talian atau lebih dikenali penjualan online.


Disini Cik iena ingin mencadangankan satu platform penjualan online yang boleh anda sertai sekiranya anda ingin terus menjual barangan dagangan anda. Platform penjualan online yang Cik iena maksudkan adalah  pgmall.my .

Jom Jual Produk anda secara online di pgmall.my
PG Mall ataupun pgmall.my merupakan Platform e-dagang Nombor 1 Malaysia dimana ianya merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia.Ianya  telah ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi dan sehingga kini terdapat lebih daripada 1,000,000 pelanggan berpangkalan (dan masih berkembang) di seluruh Asia Tenggara (SEA).


PG Mall juga merupakan satu-satunya platform membeli-belah dalam talian yang berkonsepkan Consumerchant (ConsuMerchant concept).  Di PG Mall terdapat 'added value' dimana pembeli dan penjual akan menikmati cashback dari pihak PG Mall. Konsep ConsuMerchant ni adalah yang pertama di dunia dimana kita sebagai pembeli boleh dapat cashback daripada pembelian sendiri setiap kali membeli - belah di PG Mall. Selain itu pembeli atau pengguna juga turut mendapat cashback daripada pembelian oleh pembeli lain yang mendaftar melalui referral link.

Antara kempen yang terdapat di PG Mall bagi membantu mempromosikan peniaga

Untuk pengetahuan PG Mall adalah satu-satunya platform yang mempunyai semua rakan e-wallet  utama iaitu Maybank QRPay, TouchnGo e-wallet, Boost, GrabPay, Alipay dan macam-macam lagi. Dengan adanya pelbagai cara pembayaran secara dalam talian ini ianya dapat memberi dorongan kepada peniaga untuk menjual barangan mereka dan mendapat lebih banyak pembeli yang membeli barangan jualan mereka di PG Mall .




PG Mall disatukan dengan SelluSeller, EasyStore, iStoreiSend, urStore, tresGo, Etailer Gateway, Red Dino.Sekiranya penjual menggunakan penyedia perkhidmatan yang dinyatakan diatas, PG Mall sangat mengalu-alukan anda untuk menyertai  PG Mall kerana PGMall sudah pun bekerjasama dengan mereka.Jadi ianya lebih mudah untuk diuruskan.


PG Mall juga bekerjasama dengan kesemua rakan kurier yang bertanggungjawab memastikan produk
yang dibeli pelanggan sampai ke tangan pelanggan.

Pelbagai kempen yang dilakukan di PG Mall beserta diskaun-diskaun hebat yang ditawarkan juga dapat menarik perhatian para pembeli tanpa perlu anda membuat promosi. PG Mall menyasarkan sekurang-kurangnya 10k penjual untuk menyertai PG Mall tahun ini bagi memenuhi keperluan dan kehendak pengguna PG Mall.

Sekiranya anda mempunyai produk untuk dipasarkan, anda boleh sertai seller.pgmall.my untuk memasarkan produk anda dan seterusnya ianya dapat membantu mengembangkan lagi perniagaan anda.


Kenapa anda perlu menjual barangan anda di PG Mall ?
Pelbagai barangan boleh dijual di PG Mall. Anda boleh menjual pelbagai jenis barangan di PG Mall  dan tidak kira dimana anda berada asalkan dalam Malaysia anda boleh mendaftar sebagai peniaga.

Antara kempen yang terdapat di PG Mall bagi membantu mempromosikan peniaga


Untuk pengetahuan anda, PG Mall mempunyai kumpulan pelanggan yang menyokong kuat yang mempromosikan peniaga di PG Mall ke rangkaian dan media sosial mereka mengenai pengalaman membeli-belah mereka di PG Mall.
Selain itu, PG Mall mempunyai pasukan MIS dalaman yang kuat yang membolehkan peniaga  melakukan pelbagai kempen dan integrasi kedai kreatif untuk membantu peniaga  memasarkan produk jualan mereka.

Pelbagai kaedah pembayaran yang ditawarkan dari e-banking hinggalah ke e-wallet . Jadi amat mudah untuk pelanggan membeli barangan anda kerana terdapat pelbagai jenis kaedah pembayaran atas talian.

Tiada kos pendaftaran dikenakan untuk menjadi peniaga di PG Mall.Anda tidak perlu ke pejabat pos untukpost barangan tersebut. Pihak kurier sendiri akan datang ke lokasi anda untuk mengambil barang tersebut untuk dihantar kepada pelanggan.

Keistimewaannya lagi PG Mall bekerjasama dengan banyak rakan dagangan e-banking dan e-wallet  yang mana pada setiap bulan mereka sendiri akan membuat ads untuk mengajak pengguna-pengguna mereka membeli-belah di PG Mall. Sedikit sebanyak ini juga akan dapat beri kebaikan kepada peniaga yang berdaftar di PG Mall.


Kepada anda diluar sana yang mempunyai perniagaan sendiri yang ingin memasarkan barangan anda secara dalam talian ataupun online. Ada boleh mendaftar di seller.pgmall.my



#PGMall #PGMallSeller #PGMallMerchant #onlinebusiness #Selluseller #easystore #istoreisend #urstore #tresgo #etailergateway #RedDino

About PGMall:Website: www.pgmall.my
Facebook: www.facebook.com/PGMallOfficial
Instagram: PGMall.my

 

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ienaeliena.com/2020/04/daftar-percuma-dan-jual-produk-anda.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Daftar Sekarang Sebagai Penjual Di Pgmall My Dan Nikmati Pelbagai Kemudahan Percuma

Daftar Sekarang Sebagai Penjual Di Pgmall My Dan Nikmati Pelbagai Kemudahan Percuma

papar berkaitan - pada 28/4/2020 - jumlah : 390 hits
Semenjak kita duduk rumah ni makin menjadi jadi pulak shopping online haha Mana taknya dah tak boleh keluar masa pulak banyak So habiskan dekat scroll semua online store jela kerjanya Bila dalam keadaan macam ni makin ramai dah orang yang p...
5869 Faszzfood Hantar Produk Makanan Syed Bermula Hari Ini Alhijrah Online 15 04 2020

5869 Faszzfood Hantar Produk Makanan Syed Bermula Hari Ini Alhijrah Online 15 04 2020

papar berkaitan - pada 16/4/2020 - jumlah : 379 hits
KUALA LUMPUR Operator penghantar makanan halal Faszz Technology Sdn Bhd bekerjasama dengan Syed Food Industry untuk menghantar produk makanan Syed di sekitar Lembah Klang bermula hari ini Khidmat penghantaran makanan halal itu bermula jam 1...
Daftar Akaun Tabung Haji Online Dengan Thijari Untuk Kemudahan Semak Baki Transfer Duit

Daftar Akaun Tabung Haji Online Dengan Thijari Untuk Kemudahan Semak Baki Transfer Duit

papar berkaitan - pada 20/4/2020 - jumlah : 528 hits
Pihak Tabung Haji telah melancarkan platform perkhidmatan digital ini bermula 5 Februari yang lalu small Cover image via Google SAYS small Platform perkhidmatan digital ini dipanggil sebagai THiJARI Ia diperkenalkan bagi memudahkan lagi uru...
Bosan Duduk Rumah Sila Ambil Kursus Online Percuma Universiti Harvard Ni Boleh Update Dalam Resume Nanti

Bosan Duduk Rumah Sila Ambil Kursus Online Percuma Universiti Harvard Ni Boleh Update Dalam Resume Nanti

papar berkaitan - pada 22/4/2020 - jumlah : 490 hits
Bosan Duduk Rumah Habis semua benda dan aktiviti dah dibuat sepanjang PKP ini Jom tambahkan pengetahuan dengan ilmu baru pula Anda boleh belajar secara online dengan 63 kursus yang disediakan Ilmu bertambah masa pun tak terbuang begitu saja...
Daftar Akaun Online Customer Service Untuk Semak Bil Elektrik

Daftar Akaun Online Customer Service Untuk Semak Bil Elektrik

papar berkaitan - pada 19/4/2020 - jumlah : 981 hits
AssalamualaikumBismillahCara Daftar Akaun OCS Untuk Semak Bil Elektrik Perasan tak berapa hari ini pekerja SESB tak datang pun untuk cek meter elektrik kita Pasti korang tertanya tanya kan berapa dah amaun bil elektrik korang untuk bulan la...
Universiti Harvard Tawar 63 Kursus Online Secara Percuma Untuk Anda Cuba Sepanjang Pkp

Universiti Harvard Tawar 63 Kursus Online Secara Percuma Untuk Anda Cuba Sepanjang Pkp

papar berkaitan - pada 18/4/2020 - jumlah : 362 hits
Sepanjang musim Perintah Kawalan Pergerakan mesti pelbagai aktiviti anda sudah lakukan di rumah sehingga sudah bosan dan tidak tahu ingin buat apa bukan Apa kata anda isikan masa terluang anda dengan ikuti kursus secara dalam talian untuk t...
Bengkel Mega Rbt 2020 Online Percuma

Bengkel Mega Rbt 2020 Online Percuma

papar berkaitan - pada 23/4/2020 - jumlah : 614 hits
Semua guru KSSR KSSM RBT dijemput menghadiri bengkel tersebut di YouTube DRABOT Kehadiran anda akan diambil secara Google form pada setiap penghujung bengkel dan akan diserahkan kepada pihak JPN MRSM YIK untuk dipertimbangkan bagi pemarkaha...
Semakan E Kasih Online Cara Daftar Ekasih Bagi Permohonan Baru

Semakan E Kasih Online Cara Daftar Ekasih Bagi Permohonan Baru

papar berkaitan - pada 5/5/2020 - jumlah : 1256 hits
Cara Daftar eKasih online dan Semakan Status Pendaftaran Kerajaan Malaysia amat mementingkan kebajikan masyarakat khususnya mereka yang memerlukan bantuan termasuklah golongan miskin Oleh itu sebuah sistem telah diwujudkan bagi tujuan khusu...
Beli Road Tax Online Menggunakan Myeg

Beli Road Tax Online Menggunakan Myeg

papar berkaitan - pada 29/4/2020 - jumlah : 237 hits
Assalammualaikum BELI ROAD TAX ONLINE MENGGUNAKAN MYEGMusim PKP ni semua tak boleh nak gerak semuanya kena buat online Paling takut beli Insurans online sebab tak yakin Pertama kali beli insurans kereta online dan road tax online fuhh sejuk...
Pas Anggap Terlalu Awal Bincang Pertukaran Mb Perlis

Opening Young People S Eyes To Workers Rights

Calon Bersatu Prk Kkb Tidak Dapat Sokongan Parti Pas

Penyokong Diseru Jalankan Tanggungjawab Sebagai Pemilik Sabah Fc

Dumbing Down Our Education System Via Politicians And Theocrats

Bila Duit Nak Masuk

Perasaan Bila Orang Namakan Kucing Mereka Dgn Nama Anda

Deep Dive 5 Historic Lots From Gooding S Geared Online Sale



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


Sambutan Ulang Tahun Ke 30 Dan Pelancaran 4 Model Motosikal Ktm Duke

First Impressions Make A Powerful Impact With A Creative Digital Business Card

Restoran Di Jepun Buang 25 Set Nasi Lemak Kena Tipu Ejen Dari Malaysia

Kumpulan Pro Palestin Kecam Kehadiran Syarikat Bekal Senjata Kepada Israel

Prk Kkb Boleh Tak Umno Tarik Undi Melayu

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin