Crystal Palace Membalas Dengan Menewaskan Man Utd 4 0 Meragukan Masa Depan Ten Hag




Manchester United berisiko gagal untuk layak ke peringkat Eropah musim depan selepas kalah menerusi kekalahan 4-0 di tangan Crystal Palace yang menjadikan Red Devils terpinggir di tempat kedelapan dalam Liga Perdana.
Michael Olise berjaya menjaringkan dua gol, di samping gol-gol dari Jean-Philippe Mateta dan Tyrick Mitchell, apabila kebangkitan Palace selepas perlantikan Oliver Glasner sebagai pengurus terus berlanjut.
Masa untuk menukar pengurus di Old Trafford mungkin akan tiba sebentar lagi memandangkan Erik ten Hag gagal mengatasi penurunan prestasi dalam musim keduanya mentadbir pasukan.
United hanya sekali tidak bersertai dalam pertandingan Eropah sejak musim 1989-90.
Ia berlaku selepas tamat perlawanan ketujuh di liga pada musim tunggal David Moyes 10 tahun lalu dan jurulatih itu dipecat dengan empat perlawanan lagi sebelum tamat musim.
United tidak pernah menduduki tempat lebih rendah daripada tempat ketujuh dalam era Liga Perdana tetapi kini berdepan kemungkinan tersebut apabila mereka akan bertemu Arsenal yang mengejar kejuaraan di Old Trafford pada Ahad.
Ten Hag selalu menyebut masalah kecederaan sebagai alasan bagi pasukannya yang tercungkil. Orang Belanda itu terpaksa menyusun semula pertahanannya apabila Casemiro digunakan di posisi yang tidak sebenar di bahagian tengah, bersama-sama Jonny Evans yang berusia 36 tahun.
Kapten Bruno Fernandes juga tidak hadir apabila rekod kebanggaannya yang tidak pernah melewatkan perlawanan kelab dalam kerjayanya disebabkan kecederaan.
Tetapi tidak ada alasan untuk kekurangan semangat atau kualiti yang ditunjukkan oleh pasukan United, yang kemenangan tunggal mereka dalam tujuh perlawanan liga terakhir mereka datang menentang Sheffield United yang sudah terdegradasi.
Palace masih tidak terkalahkan dalam lima perlawanan terakhir mereka apabila projek bekas bos Eintracht Frankfurt, Glasner, mula terbentuk.
Kelab di selatan London itu akan perlu menolak minat kepada Olise dan Eberechi Eze jika mereka ingin mencapai tahap yang lebih baik di bawah arahan Austria pada musim depan.
Olise telah menarik minat dari United, Manchester City dan Chelsea dan menunjukkan kebolehan tersebut apabila dia mudah melepasi pertahanan lawan sebelum menjaringkan gol rendah melepasi Andre Onana.
United gagal menghasilkan sebarang sepakan sasaran pada separuh masa pertama tetapi malangnya tidak dapat menyamakan kedudukan walaupun melawan arus permainan.
Kepala yang dilancarkan oleh Casemiro jatuh ke dalam gol selepas Rasmus Hojlund terlibat dengan penjaga gol Palace, Dean Henderson, dan dikenakan penalti dengan kejam atas tolakan.
Tetapi keunggulan dua gol Palace ketika separuh masa adalah yang terbaik yang mereka layakkan berdasarkan keunggulan mereka.
Mateta telah berubah menjadi seorang pemain yang berbeza di bawah pengurus Glasner dan menjaringkan gol kesembilannya dalam 11 perlawanan setelah dengan mudah melepasi Evans yang kelihatan berat langkah.
Tidak ada sebarang respons dari United selepas rehat pada malam itu yang mungkin merupakan titik penamat bagi kelompok kepimpinan baru pasukan dalam memutuskan masa depan Ten Hag.
Sesetengah aksi cemerlang dari Onana seketika mengekalkan kedudukan tetapi dia tidak dapat menghalang Mitchell dari menjaringkan gol jarak dekat ketika United terdedah dari set-pice.
Onana kemudian ditakluki oleh kekuatan tembakan Olise yang meleset dari penjaga gol Cameroun.
Keputusan kekalahan itu menjadikan nilai gol United kepada -3 yang menceritakan kisah sedih musim bagi juara Inggeris sebanyak 20 kali.
Piala FA menentang Manchester City menawarkan Ten Hag peluang terakhir untuk berjaya, sekiranya dia bertahan dalam jawatan hingga 25 Mei.
Walau bagaimanapun, berdasarkan pada bukti ini, penyokong United akan takut kepada City yang mungkin dapat memberikan umpan terbaik di Wembley untuk menjatuhkan perlembagaan paling malu.



Source link
The post Crystal Palace membalas dengan menewaskan Man Utd 4-0, meragukan masa depan Ten Hag. appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/crystal-palace-membalas-dengan-menewaskan-man-utd-4-0-meragukan-masa-depan-ten-hag/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
May Day 2024 Menaker Ajak Pekerja Dan Buruh Tatap Masa Depan Dunia Ketenagakerjaan

May Day 2024 Menaker Ajak Pekerja Dan Buruh Tatap Masa Depan Dunia Ketenagakerjaan

papar berkaitan - pada 1/5/2024 - jumlah : 88 hits
Menaker mengatakan masa depan Indonesia sangat ditentukan oleh seberapa kompeten dan seberapa kompetitif pekerja buruh
Manajer Newcastle Howe Tidak Risau Tentang Masa Depan Guimaraes

Manajer Newcastle Howe Tidak Risau Tentang Masa Depan Guimaraes

papar berkaitan - pada 27/4/2024 - jumlah : 76 hits
LONDON Pengurus Newcastle Eddie Howe berkata Jumaat lalu bahawa beliau tidak akan gelisah dengan spekulasi dahsyat mengenai masa depan Bruno Guimaraes tetapi mengakui bahawa kelab akan menghadapi kesukaran untuk menandatangani pemain elit d...
Shin Tae Yong Yakin Masa Depan Sepakbola Indonesia Cerah

Shin Tae Yong Yakin Masa Depan Sepakbola Indonesia Cerah

papar berkaitan - pada 12/5/2024 - jumlah : 62 hits
Shin Tae yong memilih fokus dengan skuad yang ada dan bersiap untuk pertandingan yang akan datang
Hiburan Saya Rasa Mereka Ada Masa Depan Yang Baik Abby Abadi Dedah Aslam Kini Bawa Grab Dan Berniaga

Hiburan Saya Rasa Mereka Ada Masa Depan Yang Baik Abby Abadi Dedah Aslam Kini Bawa Grab Dan Berniaga

papar berkaitan - pada 4/5/2024 - jumlah : 149 hits
Marissa dan Aslam kembali menjadi tumpuan apabila pelakon Abby Abadi mendedahkan menantunya hanya bekerja sebagai pemandu e hailing Katanya pekerjaan yang dimiliki oleh Aslam menjadi tunjang bagi menampung kehidupan bersama Advertisement As...
Dunia Berubah Sekarang Banyak Persaingan Yoo Jaesuk Akui Bimbang Tentang Masa Depan Sebagai Penghibur

Dunia Berubah Sekarang Banyak Persaingan Yoo Jaesuk Akui Bimbang Tentang Masa Depan Sebagai Penghibur

papar berkaitan - pada 2/5/2024 - jumlah : 89 hits
Sudah bertahun tahun dalam industri Yoo Jae suk pastinya mempunyai kerisauan tentang masa depannya Artikel Berkaitan Terbaru ahli IVE telah muncul dalam program Yoo Jae suk Pinggyego di YouTube di mana mereka ada bercerita tentang pelbagai ...
Man City Menewaskan Brighton Untuk Mengecilkan Jarak Dengan Arsenal Dalam Perlumbaan Kejuaraan

Man City Menewaskan Brighton Untuk Mengecilkan Jarak Dengan Arsenal Dalam Perlumbaan Kejuaraan

papar berkaitan - pada 26/4/2024 - jumlah : 73 hits
Brighton United Kingdom Manchester City menghancurkan Brighton 4 0 dengan gol ganda Phil Foden yang mengangkat pengejar gelar Liga Perdana ke satu mata dari pemimpin Arsenal pada hari Khamis Pasukan Pep Guardiola menunjukkan aksi yang menga...
Sudah Tiba Masa Rakyat Malaysia Bertegas Dalam Isu Kesihatan Awam Ppim Berita Harian 08 05 2024

Sudah Tiba Masa Rakyat Malaysia Bertegas Dalam Isu Kesihatan Awam Ppim Berita Harian 08 05 2024

papar berkaitan - pada 8/5/2024 - jumlah : 122 hits
KUALA LUMPUR Persatuan Pengguna Islam Malaysia menggesa kerajaan menolak pindaan Peraturan Kesihatan Antarabangsa 2005 Ketua Aktivis PPIM Datuk Nadzim Johan berkata ia susulan penarikan balik vaksin COVID 19 di seluruh dunia selepas syarika...
Ubah Tajuk Skit Masa Jadi Kerajaan Pakat Makan Gaji Buta

Ubah Tajuk Skit Masa Jadi Kerajaan Pakat Makan Gaji Buta

papar berkaitan - pada 28/4/2024 - jumlah : 101 hits
Tajuk kena tukar adjust lain sikit Sham Ghaz Terengganu Baru Tolak Akta Wilayah Laut Haritu masa memerintah 33 bulan Perikatan Nasional tebuk atap semua 18 MP Pas makan gaji buta tak pinda dan ubahsuai akta ni Termasuk MP Marang Kami yg dul...
Tetap Bertegas Pertahan Kuota Bumiputera Pm

Selangkah Wallet Semakan Bayaran Ewallet Bingkas Selangor

Frankly Speaking 1mdb Fugitive Jho Low Must Face Charges In Malaysia

Laws On Caning Make Ratifying Un Convention Hard Says Saifuddin

Unseen Power Of The Administrative State

Anthony Loke Nahas Di Genting Highlands Bas Persiaran Tamat Tempoh Permit Dan Lebihi Had Usia

Ulang Tahun Ke 19 Kami

Makluman Jawatan Kpm Julai 2024 Lepasan Diploma Dan Ijazah



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dedaun Hijau Di Angin Lalu Slot Megadrama Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Nuh Dan Nayla Slot Akasia TV3

Resepi Nasi Goreng Seafood Paling Mewah dan Terliur Meriah Ramuan Didalamnya

5 Perangai Pemandu Malaysia Yang Buat Memandu Jadi Tak Seronok

Bagaimana Ikan Minum Air Bila Dahaga


Palestin Hancur M Sia Masih Konsert S Norhaliza

Keychain Diy

Seludup Dadah Dari Luar Negara Guna Kurier

Tak Hensem Takpa Janji Kaya

Malaysia Perlu Anjakan Sektor Pelancongan Kata Pm

Ringgit Slips Against Dollar Strengthens On Other Currencies