Cristiano Ronaldo Klub Arab Saudi Al Nassr Penawaran Terbaik Untuk Mantan Penyerang Manchester United Berita Sepak Bola




Al-Nassr telah membuat tawaran terbaik sejauh ini untuk mengontrak Cristiano Ronaldo, Sky Sports News telah diberitahu.
Namun, bertentangan dengan laporan, bintang Portugal itu belum menyelesaikan kesepakatan untuk bergabung dengan klub Arab Saudi tersebut
Al-Nassr adalah salah satu dari sejumlah tim dari negara yang tertarik untuk mengontrak Ronaldo, yang berstatus bebas agen setelah meninggalkan Manchester United akhir bulan lalu.
Olahraga Langit secara eksklusif mengungkapkan bahwa tujuan Ronaldo yang paling mungkin adalah klub di Arab Saudi, dengan negara yang ingin menjadikannya duta untuk permainan di sana.
Ronaldo saat ini masih beraksi di Piala Dunia di Qatar, dengan fokus penuh untuk mengalahkan Swiss di babak 16 besar untuk mempersiapkan potensi perempat final melawan Spanyol, jika tim Luis Enrique mengalahkan Maroko pada hari Selasa.
Ronaldo meninggalkan United atas persetujuan bersama bulan lalu setelah wawancara eksplosifnya dengan Piers Morgan.
Silakan gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Marcus Rashford mengatakan itu adalah ‘pengalaman yang luar biasa’ bermain dengan Cristiano Ronaldo, dan berharap yang terbaik untuknya setelah kepergiannya dari Manchester United.

United mengeluarkan pernyataan 67 kata yang mengumumkan bahwa mereka telah mencapai kesepakatan bersama dengan pemain depan berusia 37 tahun itu untuk mengakhiri kontraknya.
Dalam wawancara pada TalkTV – ditayangkan dalam dua bagian pada hari Rabu dan Kamis minggu lalu – Ronaldo mengatakan dia merasa “dikhianati” oleh klub dan “tidak menghormati” manajer Erik ten Hag.
Kapten Portugal itu juga mengklaim anggota hierarki United berusaha memaksanya keluar dari Old Trafford dan meragukannya ketika dia mengatakan dia tidak bisa menghadiri pramusim karena putrinya sakit di rumah sakit.
Gakpo: Saya akan memutuskan masa depan saya setelah Piala Dunia Silakan gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Pemain depan Belanda Cody Gakpo menanggapi rumor yang menghubungkannya dengan kepindahan ke Liga Premier tetapi mengatakan dia fokus pada Piala Dunia.

Cody Gakpo mengungkapkan dia akan membuat keputusan tentang masa depannya setelah Piala Dunia. Striker Belanda telah dikaitkan dengan kepindahan £ 50m ke Manchester United.
Ketika ditanya kapan dia akan memutuskan masa depannya, dia berkata: “Setelah itu. Saya tidak memikirkan itu sekarang.
“Saya hanya benar-benar fokus pada turnamen, berusaha untuk tetap tampil baik dan membantu tim dan mudah-mudahan ketika kami menjadi juara dunia maka saya bisa memikirkan itu. [the future].
“Saya hanya berusaha untuk tetap fokus dan pemain lain tidak terlalu membicarakan hal-hal itu yang juga membantu saya dalam situasi ini.
“Kami datang ke sini dengan tujuan mencoba menjadi juara dunia. Kami percaya itu dan kami akan berjuang dan berkembang setiap hari.
“Kami berkembang di turnamen, meningkatkan setiap pertandingan dan ini adalah langkah lain yang lebih tinggi.”
David tidak mengetahui minat PL di tengah tautan Man Utd Gambar:
Jonathan David telah dikaitkan dengan kepindahan

Striker Kanada Jonathan David ingin bermain di Liga Premier suatu hari nanti tetapi tidak memperhatikan laporan yang menghubungkannya dengan kepindahan di tengah minat dari Manchester United.
Pemain berusia 22 tahun, yang telah mencetak 41 gol dalam 111 penampilan di Ligue 1 untuk Lille, membantu membawa Kanada ke putaran final Piala Dunia pertama mereka dalam 36 tahun.
David menegaskan fokusnya pada kampanye Kanada tidak menyisakan waktu bahkan untuk mempertimbangkan spekulasi seputar masa depannya.
“Saya tidak tahu apa-apa,” katanya. “Ketika saya berada di Piala Dunia, saya hanya fokus mencoba menikmati Piala Dunia dan menikmati momen ini.
“Apa yang terjadi setelah itu saya tidak tahu, kita harus lihat. Premier League adalah liga terbaik di dunia, dan saya pikir setiap pemain ingin bermain di sana suatu hari nanti.”
Mungkinkah Rice sedang dalam perjalanan ke Old Trafford? Silakan gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Kapten West Ham Declan Rice mengatakan dia ‘melihat teman-temannya bermain sepak bola Liga Champions’ dan ingin terus ‘mendorong’ dalam kariernya.

Kepala reporter Sky Sports Kaveh Solhehol:
“Ada sedikit aturan tidak tertulis dalam konferensi pers dengan Inggris ini di mana wartawan tidak seharusnya bertanya tentang masalah klub.
“Namun, salah satu rekan saya mengajukan pertanyaan yang sangat cerdas yang membuat Declan Rice berbicara tentang masa depannya.
“Efektifnya, kontraknya tersisa dua tahun di West Ham musim panas ini dan, sejauh ini, semua indikasi menunjukkan bahwa dia tidak akan menandatangani kontrak baru.
“Anda akan berpikir musim panas mendatang akan menjadi waktu optimal bagi West Ham untuk menjualnya, jika tidak, nilainya akan mulai turun.
“Ada perasaan umum dia akan meninggalkan West Ham musim panas ini, meski tentu saja mereka tidak harus menjualnya.
“Jika dia pergi, saya pikir dia akan menelan biaya sekitar £100 juta.
“Klub-klub yang akan tertarik? Kita berbicara tentang Chelsea, Manchester United dan Manchester City, dan mungkin banyak klub lain juga.”


Source link


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.beritaviralterkini.com/cristiano-ronaldo-klub-arab-saudi-al-nassr-penawaran-terbaik-untuk-mantan-penyerang-manchester-united-berita-sepak-bola/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Christiano Ronaldo Keluar Dari Manchester United Serta Merta

Christiano Ronaldo Keluar Dari Manchester United Serta Merta

papar berkaitan - pada 23/11/2022 - jumlah : 114 hits
Christiano Ronaldo Tinggalkan Manchester United Serta Merta Dalam Minggu Terakhir Bulan November 2022 Bagi saya ini sesuatu yang sungguh mengejutkan Christinano Ronaldo satu satunya pemain bola sepak di atas muka bumi yang mempunyai 500 jut...
Legenda Bola Sepak Kelantan Hashim Mustapha Meninggal Dunia

Legenda Bola Sepak Kelantan Hashim Mustapha Meninggal Dunia

papar berkaitan - pada 30/11/2022 - jumlah : 95 hits
KOTA BHARU 8211 Bekas penyerang kebangsaan dan Kelantan Mohd Hashim Mustapha menghembuskan nafas terakhirnya pada usia 56 tahun sebentar tadi Berita duka itu dimaklumkan menerusi laman Facebook Persatuan Bola Sepak Malaysia 8220 Allahyarham
Flower Boy Baru Korea Selatan Pemain Bola Sepak Cho Guesung Raih 2 Juta Pengikut Dek Piala Dunia

Flower Boy Baru Korea Selatan Pemain Bola Sepak Cho Guesung Raih 2 Juta Pengikut Dek Piala Dunia

papar berkaitan - pada 4/12/2022 - jumlah : 105 hits
Biasanya Piala Dunia bukan sahaja menonjolkan bakat baru dalam dunia bola sepak namun kadang kala visual segelintir juga menjadi perhatian ramai Terbaru bukan sahaja membuktikan kemampuan yang hebat di atas padang namun pemain Korea Selatan...
Rentasan 1260 Gempar Kini Hadi Awang Gunakan Sukan Bola Sepak Sebaga

Rentasan 1260 Gempar Kini Hadi Awang Gunakan Sukan Bola Sepak Sebaga

papar berkaitan - pada 30/11/2022 - jumlah : 123 hits
MENARIK DALAM RENTASAN 12601 PONTENG AMBIL GAJI DAN GEMAR MENGHASUT EJEN APA PULA 2 PRESIDEN PAS HASUT RAKYAT DERHAKA 3 SEMOGA TERKAMBUS LUBUK EMAS KAKI SAKAU 4 MANA PERGI RM600 BILION
Peminat Bola Sepak Maghribi Merusuh Di Brussels

Peminat Bola Sepak Maghribi Merusuh Di Brussels

papar berkaitan - pada 29/11/2022 - jumlah : 113 hits
Anggota polis melihat keadaan penghadang yang dibakar EPABRUSSELS Rusuhan dalam kalangan peminat bola sepak tercetus di jalan jalan utama di Brussels malam kelmarin ketika perlawanan Piala Dunia Qatar berlangsung antara pasukan Belgium dan ...
Arab Saudi Nafi Opec Bincang Tambah Pengeluaran Minyak

Arab Saudi Nafi Opec Bincang Tambah Pengeluaran Minyak

papar berkaitan - pada 22/11/2022 - jumlah : 107 hits
ARAB Saudi pada Isnin menafikan laporan pengeluar minyak sedang membincangkan peningkatan pengeluaran bagi mesyuarat mereka seterusnya berkata pengurangan yang diluluskan bulan lepas akan kekal sehingga akhir 2023 The Wall Street Journal me...
Aeon Goal Bonanza Lagenda Pemain Bola Sepak England Robbie Fowler Nak Datang Aeon Meet The Legend Jom

Aeon Goal Bonanza Lagenda Pemain Bola Sepak England Robbie Fowler Nak Datang Aeon Meet The Legend Jom

papar berkaitan - pada 27/11/2022 - jumlah : 129 hits
Wow tak lama dah nak mai musim demam FIFA World Cup 2022 Lagi tambah hangat juju tak sabar nak kongsikan ialah kehangatan Piala Dunia sudah mula terasa di AEON Ya awak sampai ke AEON bintang bola sepak datang Robbie Fowler Tak ke korang ter...
Ranking Terkini Pasukan Bola Sepak Harimau Malaya

Ranking Terkini Pasukan Bola Sepak Harimau Malaya

papar berkaitan - pada 4/12/2022 - jumlah : 229 hits
Pernah anda tertanya tanya apakah ranking terkini pasukan Harimau Malaya Badan induk bola sepak dunia FIFA setiap mengemaskini ranking setiap pasukan bola sepak kebangsaan yang bernaung di bawahnya FIFA mempunyai sistem kiraan mata untuk me...
Bambang Pamungkas Ingatkan Atlet Sepak Bola Untuk Penuhi Asupan Mineral Essensial

Bambang Pamungkas Ingatkan Atlet Sepak Bola Untuk Penuhi Asupan Mineral Essensial

papar berkaitan - pada 5/12/2022 - jumlah : 86 hits
Bambang Pamungkas ingatkan para atlet khususnya sepak bola untuk penuhi asupan mineral essensial sehari hari
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Rm232mil Road Project Awarded To Nepturis Witness Tells Wan Saiful Trial

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar

Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Embark On The Journey Of Family Togetherness With Sharp This Parents Day

Continuous Learning

Maksud Gaji Bersih Gaji Kasar Gaji Pokok Perbezaannya

Pengumuman Gaji Penjawat Awam Naik 15 Peratus Dan Cara Kira Kenaikan Gaji Baharu Penjawat Awam

Hati Bersih Hidup Bahagia

Ai Team Talent Sementara Batch 3