Ciri Ciri Dan Spesifikasi Vivo Nex Dan Vivo V11 V11i Yang Memberi Jawapan Kenapa Anda Perlu Milikinya Sekarang


Antara telefon pintar Vivo yang menjadi tumpuan dan mendahului pesaing di dalam industri ialah Vivo NEX dan Vivo V11. Kenapa dua telefon pintar ini sangat istimewa? Ia adalah kerana spesifikasi dan ciri-cirinya yang mendahului pesaing di dalam industri.
Baca seterusnya untuk ciri-ciri mantap telefon pintar tersebut.
Vivo NEX Vivo melancarkan “flagship” NEX di Malaysia untuk membawa visi masa depan kepada pengguna. NEX mempunyai paparan “notch-free” ultra FullView dengan nisbah skrin-ke-badan 91.24%. Sebagai produk premium Vivo, NEX mewakili inovasi dalam reka bentuk, prestasi, serta teknologi canggih.
Mencipta pengalaman Bezel-less yang sebenar untuk pengguna Paparan Ultra FullView NEX datang dalam bentuk paparan Super AMOLED 6.59 inci dengan nisbah skrin-ke-badan 91.24%. Untuk mencapai tahap ini, ia memerlukan beberapa teknologi yang membantu untuk memberikan lebih banyak ruang untuk skrin pada NEX.
Kamera Depan 8MP tersembunyi di dalam badan telefon (bahagian atas) dan hanya akan naik dalam masa satu saat untuk membolehkan pengguna mengambil gambar selfie.
Kamera akan naik bila anda setkan kamera selfie NEX juga menggantikan sepenuhnya earpiece speaker tradisional dengan Teknologi SoundCasting Skrin dengan menjadikan skrin sebagai speaker. Teknologi ini bukan sahaja mengurangkan bezel bezel bahagian atas, malah meningkatkan kualiti bunyi dengan bass yang lebih kuat, dan lebih lembut dengan bunyi treble yang licin. Untuk mengurangkan lagi bezel, NEX menggunakan teknologi pengimbasan cap jari generasi ke-3 Vivo yang telah ditambahbaikkan dalam aspek ketepatan dan kelajuan. 
Ini adalah lanjutan kejayaan Vivo dengan X20UD dan X21. Teknologi ini menyembunyikan sensor cap jari pada paparan, tapi dalam masa yang sama membenarkan akses cap jari di hadapan telefon.
Note: Bezel adalah ruangan seperti frame di antara bahagian dalam telefon dengan badan telefon
Keupayaan AI untuk Pengalaman lebih “bijak” NEX menggabungkan teknologi AI yang membuatkan telefon pintar benar-benar pintar. NEX mempunyai butang kiri AI untuk Jovi yang didedikasikan khas untuk pelbagai perkhidmatan AI termasuk Google Assistant dan Google Lens. Semua perkhidmatan ini disokong oleh enjin AI terbaru Vivo yang 3 kali lebih kuasa pengkomputeran AI berbanding dengan model terdahulu.
Google Assistant boleh membantu situasi seharian seperti navigasi peta, berbelanja dalam talian, pengaturan perjalanan (travel), muzik, video dan media sosial. Google Lens, yang disokong oleh deep learning algorithms pula boleh membolehkan pengguna mencari maklumat tentang apa yang mereka lihat.
Snap gambar menarik dengan AI Photography NEX telah menaikkan taraf kamera dengan lensa Sony IMX363 generasi baru dan Penstabilan Imej Optik 4-paksi berketepatan tinggi yang digabungkan dengan Penstabilan Imej Elektronik (EIS).
Ia memaparkan pelbagai ciri-ciri AI Photography seperti AI Scene Recognition, AI HDR, AI Filters dan AI Portrait Framing. Teknologi kemara ini dapat membantu pengguna mengambil gambar yang hebat tanpa menghiraukan persekitarannya.
Prestasi yang mantap NEX dilengkapi dengan pemproses Qualcomm Snapdragon 845 yang terbaik dan 8GB RAM supaya tidak tersangkut, walaupun ketika sedang bermain permainan (games) yang paling intensif. NEX juga dilengkapi dengan sebuah Unit Pemprosesan Grafik Adreno 630 yang 30% lebih berkuasa berbanding model terdahulu. Ia juga menjimatkan tenaga dengan lebih cekap.
Pelancaran NEX menambah satu lagi pencapaian kepada senarai industry-firsts Vivo. Dari menjadi yang pertama yang meletakkan cip audio Hi-Fi dalam telefon pintar, melancarkan telefon pintar paling nipis di dunia (pada masa pelancarannya), Vivo terus mengorak langkah memperkenalkan teknologi Pengimbasan Cap Jari In-Display yang pertama dalam pasaran. 
Sekali lagi Vivo telah merevolusikan dan menambahkan pengalaman pengguna telefon pintar ke tahap yang lebih tinggi. NEX menunjukkan keazaman Vivo untuk terus mendahului di dalam industri.
Spesifikasi NEX:  Basics  Processor Qualcomm Snapdragon 845 AIE GPU Adreno 630 RAM 8GB RAM Storage 128GB ROM Battery 4000mAh  Operating System Android 8.1 Body Dimensions 162×77×7.98mm Weight 199g Display Screen 6.59” FHD+ Type Super AMOLED Touch Screen Capacitive multi-touch Camera Camera Front: 8MP (F2.0) Elevating Front Camera  Rear: 12MP (F1.8) (24 million photosensitive units) + 5MP (F2.4), 4-axis Optical Image Stabilizer, LED fill light Photography Modes Front: Live Photo, Face Beauty, AI HDR, Portrait Bokeh (single camera), Panorama, AR Stickers, Filters. Rear: Slow Motion, AI HDR, Live Photo, Face Beauty, Portrait Bokeh (dual cameras), Panorama, Time Lapse, AR Stickers, Filters. Pre-Installed Apps Google Services Google, Play Store, Chrome, Gmail, Map, YouTube, Drive, Play Music, Play Movies, Photos, Voice Search, Duo Connectivity USB (USB2.0), Wi-Fi, Bluetooth (Bluetooth 5.0), GPS, OTG Sensors Ambient Light Sensor, Accelerometer, Gyroscope, E- Compass Items in the box NEX, Earphone, Documentation, USB Cable, USB Power Adapter, SIM Ejector, Protective Case  Vivo NEX boleh didapati dengan harga pasaran RM2,799
vivo V11 V11 adalah telefon pintar range pertengahan yang pertama datang dengan Teknologi Pengimbasan Cap Jari Pada Paparan. Manakala kamera AI membolehkan anda mengambil gambar dengan sempurna.
Vivo mengambil berat tentang peminatnya. Ia mengembalikan semula kepercayaan peminat dengan perkhidmatan dan pengalaman yang berkualiti. Untuk menghargai para pelanggan yang banyak menyokong vivo, ia membawakan V11 baru kepada pengguna di seluruh negara dan memberikan mereka pengalaman Teknologi In-Display Fingerprint Scanning dan Kamera AI.
Vivo V11 adalah telefon pintar terbaru dari Vivo Malaysia. Ia adalah telefon pintar khas untuk fotografi dengan keupayaan AI. Teknologi Pengimbas Cap Jari Pada Paparan V11 memberikan anda cara yang lebih mudah untuk membuka kunci telefon anda melalui skrin. 
Kedua-dua telefon boleh didapati dalam warna Starry Night dan Nebula. Manakala untuk V11i, ia juga boleh dimiliki dengan warna Fairy Pink (edisi terhad) yang mungkin sesuai dengan anda.
NebulaStarry Night V11 didatangkan dengan paparan skrin Super AMOLED dan kedua-dua V11 dan V11i dilengkapi dengan Paparan Halo FullView. Bagi pemproses (processor) pula, V11 menggunakan Snapdragon 660 AIE dan 6GB RAM manakala V11i dilengkapi dengan MediaTek P60 dan RAM 4GB. 
Kedua-dua telefon menyediakan ROM 128GB untuk ruang simpanan yang lebih besar. Harga jualan semasa untuk V11 dan V11i masing-masing adalah RM1,699 dan RM1,099.
Untuk butiran lanjut tentang telefon pintar Vivo, sila lawati laman web vivo Store atau vivo Malaysia (http://www.vivo.com/my)
#vivoMalaysia #vivoMY #V11 #NEX #AICamera #WeGotTheNight  


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ohsempoi.com/ciri-ciri-dan-spesifikasi-vivo-nex-dan-vivo-v11-v11i/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Vivo Nex Dual Display Edition Akan Dilancarkan Pada 11 Disember

Vivo Nex Dual Display Edition Akan Dilancarkan Pada 11 Disember

papar berkaitan - pada 9/12/2018 - jumlah : 277 hits
Vivo akan melancarkan peranti dengan dwi skrin kerana rekaannya telah tertiris ke arena web Hari ini tarikh pelancaran peranti yang akan dikenali sebagai Vivo NEX Dual Display Edition akhirnya diketahui Ini adalah kerana jemputan ke majlis ...
Vivo Memperlihatkan Gambar Acah Rasmi Vivo Nex 2

Vivo Memperlihatkan Gambar Acah Rasmi Vivo Nex 2

papar berkaitan - pada 7/12/2018 - jumlah : 266 hits
Pada hujung bulan lepas rekaan Vivo Nex 2 telah tertiris Ia memperlihatkan rekaan dwi skrin dan penggunaan tri kamera Kemudian minggu lepas video acah memperlihatkan peranti ini muncul di arena web Hari ini Vivo di Weibo menerbit gambar gam...
Imej Sebenar Peranti Vivo Nex 2 Didedahkan Tampil Dengan Sistem Rgb

Imej Sebenar Peranti Vivo Nex 2 Didedahkan Tampil Dengan Sistem Rgb

papar berkaitan - pada 7/12/2018 - jumlah : 218 hits
Seperti yang kita ketahui Vivo akan memperkenalkan generasi kedua model Vivo NEX mereka pada 11 Disember ini Sehubungan dengan itu beberapa foto yang dikatakan imej sebenar peranti berkenaan telah pun didedahkan di laman Weibo baru baru ini...
Vivo Nex Edisi Dwi Panel Dilancarkan Dwi Skrin Tri Kamera Snapdragon 845 10gb Ram

Vivo Nex Edisi Dwi Panel Dilancarkan Dwi Skrin Tri Kamera Snapdragon 845 10gb Ram

papar berkaitan - pada 12/12/2018 - jumlah : 288 hits
Vivo hari ini telah pun memperkenalkan telefon pintar terbaru mereka dibawah keluarga Vivo NEX iaitu Vivo NEX Edisi Dwi Paparan Melaluinya ia membawakan pelbagai ciri ciri yang terdapat pada Vivo NEX sebelum ini tetapi ditambah baik dengan ...
Mingguan Amanz Oneplus 6t 10gb Ram Vivo Nex Dual Display Unifi Mobile Rm19

Mingguan Amanz Oneplus 6t 10gb Ram Vivo Nex Dual Display Unifi Mobile Rm19

papar berkaitan - pada 17/12/2018 - jumlah : 307 hits
Minggu ini menyaksikan sejumlah telefon pintar dilancarkan pada pasaran global termasuk antaranya adalah Samsung Galaxy A8s yang hadir dengan rekaan skrin berlubang OnePlus 6T dengan 10GB RAM dan juga Vivo NEX yang hadir dengan sokongan dwi...
Pandang Pertama Vivo Nex Dual Display Telefon Dengan Dwi Skrin Tri Kamera

Pandang Pertama Vivo Nex Dual Display Telefon Dengan Dwi Skrin Tri Kamera

papar berkaitan - pada 25/12/2018 - jumlah : 256 hits
Vivo NEX Dual Display Skrin 6 39 AMOLED FHD Nisbah 19 5 9 403 ppi Chipset Qualcomm Snapdragon 845 CPU 4 x Kryo 385 Gold 2 7 GHz4 x Kryo 385 Silver 1 7 GHz GPU Adreno 630 Memori 10GB RAM Storan 128GB UFS 2 1 Kamera Utama 12MP f 1 8 2MP f 1 8...
Lelaki Ini Tanya Kepada Orang Arab Ini Kenapa Padang Pasir Sekarang Menjadi Hijau Ini Jawapan Orang Arab Ini Masyallah

Lelaki Ini Tanya Kepada Orang Arab Ini Kenapa Padang Pasir Sekarang Menjadi Hijau Ini Jawapan Orang Arab Ini Masyallah

papar berkaitan - pada 15/12/2018 - jumlah : 923 hits
Lelaki Ini Tanya Kepada Orang Arab Ini Kenapa Padang Pasir Sekarang Menjadi Hijau Ini Jawapan Orang Arab Ini MasyallahLelaki Ini Tanya Kepada Orang Arab Ini Kenapa Padang Pasir Sekarang Menjadi Hijau Ini Jawapan Orang Arab Ini Masyallah
Ahli Parlimen Umno Puas Hati Kepimpinan Sekarang Tok Mat

Ahli Parlimen Umno Puas Hati Kepimpinan Sekarang Tok Mat

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 239 hits
By 21 Disember 2018 Pemangku Presiden UMNO Datuk Seri Mohamad Hasan bersalaman dengan Pemangku Timbalan Presiden UMNO Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob pada sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO turut hadir Ahli ...
Liew Sahkan Jadi Felo Iseas Singapura Sekarang Timb Menteri Pertahanan M Sia

Liew Sahkan Jadi Felo Iseas Singapura Sekarang Timb Menteri Pertahanan M Sia

papar berkaitan - pada 24/12/2018 - jumlah : 328 hits
KUALA LUMPUR Senator Liew Chin Tong akhirnya membuka mulut mengenai isu yang mengaitkan beliau dengan perisikan Singapura Isu berkenaan diuar uarkan sejak beliau dilantik sebagai Timbalan Menteri Pertahanan Ching Tong berkata beliau merupak...
Cara Memasarkan Homestay Anda

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Don T Wait For A Leak Proactive Planning For Oil Tank Replacement

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Kelantan Kereta Rumah Ditembak Suspek Diburu Polis

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

Orang Bukan Melayu Tak Boleh Terima Perikatan Nasional