Chinese New Year Culinary Delights Di Impiana Klcc Hotel


Hi Korang, 

Lama tak citer pasal Impiana KLCC hotel ek, yelah lama tak ke sana kan bila ada jemputan of courselah baru kita mai.. 

Tahun Baru Cina, pengunjung akan dimanjakan untuk pilihan di Impiana KLCC Hotel kerana pasukan kuliner Hotel telah bekerja keras untuk membawa pengunjung pelbagai hidangan yang lazat yang menarik untuk selera berlainan. 
Dari hidangan tradisional Cina yang dihidangkan dengan gaya jamuan, menu enam hidangan terdiri daripada masakan khas Cina untuk pengalaman bersantap kontemporari untuk makan malam bufet dan hidangan minum petang (hi-tea) yang memaparkan hidangan tempatan dan antarabangsa yang popular, ada sesuatu untuk semua orang, menjadikan Impiana KLCC Hotel ini tempat yang ideal untuk menjamu selera dan meraikan Tahun Baru Cina yang bertuah. 



Chinese New Year Eve Buffet Dinner 
· 4 February 2019 · 6.30pm – 10.30pm · Tonka Bean Café & Deli, Impiana KLCC Hotel · RM188.00+ Per Adult / RM38.00+ Per Child · Inclusive of Yee Sang available at the buffet line · Free flow of house pouring wine and beer 
Untuk majlis makan malam bersama dengan rakan-rakan dan keluarga tercinta di Malam Tahun Baru Cina, Tonka Bean Café & Deli, restoran makan kasual Hotel adalah tempat yang sempurna untuk menjamu selera dan menikmati pelbagai hidangan tempatan dan antarabangsa sambil menikmati aliran bebas rumah mencurahkan wain dan bir. 
Menu kegemaran orang Tionghua yang sangat disayangi menunggu pengunjung seperti Roasted Beijing Duck, Fried Butter Crabs with Chili and Curry Leaves, Stir Fried Soy-marinated Lamb Shoulder with Ginger, Fried Red Snapper with Sweet and Sour Pineapple Sauce, Chinese-style Prawn Salad with Orange Mayonnaise, Jelly Fish with Szechuan Paste and Sesame Seeds dan banyak lagi. 




Hidangan di atas akan dilengkapi dengan pelbagai masakan tempatan dan antarabangsa serta LIVE barbeque dengan hidangan seperti Cajun Chicken Legs, Minute Steak, Blue Sea Crab, Mackerel, and Baby Sting Ray untuk pelbagai dan pengalaman bersantap mewah. 
Sebagai makan malam Tahun Baru Cina tidak akan lengkap tanpa melemparkan tradisional Yee Sang untuk kemakmuran dan nasib baik, Salmon, Jelly Fish and Snow Pear Yee Sang akan tersedia sebagai sebahagian daripada bufet untuk melepaskan perayaan. 
Chinese New Year High Tea 
· 5 February 2019 · 12.30pm – 4.00pm · Tonka Bean Café & Deli, Impiana KLCC Hotel · RM79.00+ Per Adult / RM25.50+ Per Child · Inclusive of Yee Sang available at the buffet line 
Pada hari pertama Tahun Baru Cina, pengunjung mempunyai peluang untuk merayakan pesta New Year High Tea di Tonka Bean Café & Deli. Buffet yang enak ini termasuklah Salmon, Jelly Fish dan Snow Pear yang mesti dimiliki oleh Yee Sang untuk menyambut tahun baru, pencuci mulut dan makanan ringan perayaan seperti Deep Fried Chinese New Year Cake with Yam, Leng Chee Kang, Fortune Cookies and Roasted Beijing Duck secara live cooking station. 





Untuk melengkapkan ini, pelbagai makanan Asia dan Barat termasuk Roasted Lamb Shoulder with Rosemary Sauce, Pizza, Aglio Olio Pasta, Beef Salad with Local Spices & Mango, Pacific Clam and Asparagus with Teo Chew Sauce, Sambal Daging Cili Hidup, Braised Ling Zhi Mushrooms with Vegetables, Deep Fried Butter Prawns with Egg Floss, Lamb Curry with Potatoes and Fish Hariyaly, bersama dengan stesen khusus untuk pengunjung untuk menyiapkan salad mereka sendiri dan sandwic panas. 

Kanak-kanak pastinya akan menikmati Pancake dengan bumbu, Popcorn, Candy Floss dan aiskrim Baskin Robbins yang tidak terhad sepanjang siang. 
Signature Yee Sang 
Untuk menambahkan lagi banyak kemakmuran dan nasib baik, Yee Sang (Jelly Fish, Soft Shell, Salmon, Abalone dan Lobster varian) boleh didapati untuk makan malam dan dibawa pulang sehingga 19 Februari 2019, dari RM58.00+ setiap hidangan di Tonka Bean Café & Deli. 

Dine-in: · Jelly Fish: RM58.00+ (small) / RM98.00+ (large) · Soft Shell: RM88.00+ (small) / RM158.00+ (large) · Salmon: RM88.00+ (small) / RM158.00+ (large) · Abalone: RM108.00+ (small) / RM188.00+ (large) · Lobster: RM268.00+ (small) / RM398.00+ (large) 
Take-away: · Jelly Fish: RM68.00+ (small) / RM118.00+ (large) · Soft Shell: RM98.00+ (small) / RM178.00+ (large) · Salmon: RM98.00+ (small) / RM178.00+ (large) · Abalone: RM118.00+ (small) / RM208.00+ (large) · Lobster: RM288.00+ (small) / RM418.00+ (large) 
Chinese New Year Menu (Served Banquet-Style) 
Untuk memenuhi keperluan tetamu lapan atau sembilan hidangan tradisional Cina untuk kumpulan, Impiana KLCC Hotel menawarkan tiga menu Tahun Baru Cina yang menampilkan versi chef kegemaran Cina yang terkenal. 

Diners yang merasakan rasa masakan Cina tradisional akan mengalu-alukan Braised Seafood Soup with Five Treasures, Steamed Sea Dragon Tiger Grouper with Superior Soya Sauce, Black Mushrooms with Dried Oysters, Winter Melon and Black Moss Sauce, Wok Fried Fresh Tiger Prawns with Aromatic Garlic, Ginger and Tomato Paste, Roasted Chicken with Szechuan Sauce, Pumpkin Puree with Black Sesame Glutinous Rice Balls and Deep Fried Crispy New Year Cake selepas memanjakan Yee Sang pada permulaan makan.


Boleh di dapati daripada sekarang sehingga 19 Februari 2019 menerusi tempahan terlebih dahulu, tiga menu itu berharga RM1,488.00+, RM1,788.00+ dan RM2,388.00+ setiap meja sebanyak 10 orang, dengan satu (1) botol wain merah atau putih setiap meja . 
Tempat makan (dalam Hotel) dan slot masa ditentukan pada masa tempahan, berdasarkan keperluan restoran, dan tertakluk kepada ketersediaan slot tempat dan waktu. 
Fusion Chinese Specialty Menu at Cedar on 15 
· 15 January 2019 – 19 February 2019 (excluding 14 February 2019) · 12.00 noon – 2.00pm and 6.00pm – 9.30pm · Cedar on 15, Impiana KLCC Hotel · RM288.00 nett per person (6-course) / RM188.00 nett per person (4-course) · Inclusive of free flow of wine or aerated drinks throughout the dining period 
Bersempena dengan Tahun Baru Cina yang mengagumkan (juga dikenali sebagai Festival Spring), Cedar pada 15, restoran dan lounge di atap Impiana KLCC Hotel menyajikan makanan alternatif kepada hidangan tradisional Cina dalam bentuk Berkahnya Musim Bunga enam atau menu hidangan empat hidangan Cina yang memaparkan Kemakmuran Chef’s Prosperity Yee Sang with a Twist; Yin Yang of Pistolet Bay Scallops, Consomme of Tiger Prawn with Crabmeat, Black Fungus, Bamboo Shoots and ‘Money Bags’, Calamansi Lime and Ginger Sherbet, Australian Black Angus Beef Tournedos baked with Soy and Five Spices; and Trio of Opera Cake, Green Tea Mousse dan Longan Ice Cream. 


Dengan pemandangan panoramik latar langit bandaraya Kuala Lumpur sebagai latar belakang, pengunjung akan menikmati menikmati kepakaran ini bersama-sama dengan aliran bebas wain atau minuman berudara dalam suasana intim dan elegan. 
Untuk pertanyaan makan, tempahan dan pesanan Yee Sang di Impiana KLCC Hotel, sila hubungi 03- 2147 1111 atau e-mel [email protected]
Jom kita ke 
Impiana KLCC Hotel 13 Jalan Pinang 50450 Kuala Lumpur
Tel : 60 3 2147 1111 Ext. 3315 
Website: www.impiana.comEmail : [email protected]






Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ciklilyputih.com/2019/01/chinese-new-year-culinary-delights-di.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Chinese New Year Offerings At Hyatt Regency Kinabalu

Chinese New Year Offerings At Hyatt Regency Kinabalu

papar berkaitan - pada 28/1/2019 - jumlah : 332 hits
KOTA KINABALU SABAH MALAYSIA To celebrate the upcoming Chinese New Year Hyatt Regency Kinabalu introduced its selections of festive offerings featuring delectable spread of buffets prosperity Yee Sang Dim Sum buffets and sweet Chinese New Y...
A Not To Be Missed Star Studded Chinese New Year Video By Watsons Malaysia

A Not To Be Missed Star Studded Chinese New Year Video By Watsons Malaysia

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 398 hits
When I first viewed the Watsons Malaysia video for 2019 Chinese New Year I just couldn t help smiling It has that 1960 s Shanghai vibe that I love The video was launched by Ms Caryn Ong during the Watsons Happy Beautiful Year Launch Party F...
Chinese New Year 2019

Chinese New Year 2019

papar berkaitan - pada 5/2/2019 - jumlah : 449 hits
Cuti Umum Kali ini sempena Perayaan Tahun Baru Cina hanya perlu tambah tiga hari cuti rehat bagi yang bekerja untuk melengkapkan cuti panjang selama seminggu menyamai cuti sekolah Puas sakan cuti kali ni tapi bukan akulah Aku Kerja seperti ...
Serve These Healthy Tasty Salmon Recipes For This Chinese New Year

Serve These Healthy Tasty Salmon Recipes For This Chinese New Year

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 329 hits
Don t we all love salmon in our Yee Sang the most vital dish to our Chinese New Year meals to usher in good luck and prosperity for the new year We were lucky to have a session with Chef Jimmy Chok on how to prepare healthy dishes for the f...
Jom Meriahkan Cuti Chinese New Year Ke Melaka Bandaraya Bersejarah

Jom Meriahkan Cuti Chinese New Year Ke Melaka Bandaraya Bersejarah

papar berkaitan - pada 30/1/2019 - jumlah : 500 hits
Jom Meriahkan Cuti Chinese New Year ke Melaka Bandaraya Bersejarah Allhamdulillah cuti seminggu sempena Chinese New Year korang ada apa apa plan nak jejalan ke Kalau tak de jom kita ke Bandar Bersejarah Melaka Bandar Melaka Bandar bersejara...
Tony Roma S Memberikan Pilihan Fortune Feast Sempena Chinese New Year

Tony Roma S Memberikan Pilihan Fortune Feast Sempena Chinese New Year

papar berkaitan - pada 4/2/2019 - jumlah : 387 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan rakan sekalian Masih tak tahu kat mana nak buat makan besar sempena dengan Tahun Baru Cina kali ini Apa kata raikan tradisi menggaul Yee Sang special di semua res...
2019 Happy Chinese New Year Gong Xi Fa Cai

2019 Happy Chinese New Year Gong Xi Fa Cai

papar berkaitan - pada 1/2/2019 - jumlah : 1023 hits
Dear customers In conjunction with the upcoming Chinese New Year celebrations we will close the business from 04 02 2019 to 08 02 2019 We will start operating normally on 11 02 2019 And we would like to wish Happy Chinese New Year to all ou...
2019 Resolutions Happy New Year

2019 Resolutions Happy New Year

papar berkaitan - pada 17/1/2019 - jumlah : 280 hits
Honestly how should I begin to write this post Why am I sound so awkward lol Anyway 2018 has been nothing but the best for me Alhamdulillah Of course there are some bitter moments but there are tons of wonderful cheerful sweet and joyous mo...
Usher Year Of Prosperity At Concorde Hotel Shah Alam

Usher Year Of Prosperity At Concorde Hotel Shah Alam

papar berkaitan - pada 2/2/2019 - jumlah : 488 hits
Hello lovely readers Gong Xi Fa Cai Happy Chinese New Year 2019 To usher the arrival of the year of The Pig Concorde Hotel Shah Alam has lined up selection of menus to choose from at RakuXin Restaurant for your new year reunion with your fr...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Lelaki Lihat Lembaga Besar Semasa Solat Berjemaah

Tawarkan Lebih Pilihan Pembiayaan Kepada Mahasiswa

Hari Ini 2 Al Hamdulillah Padi Dalam Pasu

Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang

Pemain Newcastle Tonali Dituduh Melanggar Peraturan Pertaruhan Bahasa Inggeris