Chillax With Royal Kenko Recreation Hub


Chillax with Royal Kenko Recreation Hub | Hujung bulan Disember lepas Zul ada pergi Australia 4 hari. Jumpa bos dia sambil sambil nak ambil mood sea breeze Sydney. Ikutkan Zul nak suruh Fadzi ikut sekali tapi Fadzi rasa malas lah setakat nak pergi 4 hari. Nak pergi setahun. Hahahhaa. ;p
Flight Zul masa balik ke Malaysia hari tu pagi-pagi buta pukul 4. Planningnya Fadzi nak drive ambil Zul dari airport. Pastu bila fikir-fikir semula, Zul tak bagi ambil sebab pagi sangat. Lagi satu Fadzi ni tak berapa nampak kalau drive gelap-gelap ni. Bawak budak-budak pulak tu. So tak jadi lah Fadzi ambil Zul dari airport.

Zul book je airport coach untuk balik ke rumah. Selalunya Zul okay je nak naik train tapi sebab rumah dekat Shah Alam, nanti kene buat 2 3 kali stop pulak. Jadi Zul book je la private transport. Nanti boleh claim dengan company dia hahahah.
Book Transport Dari AirportKalau korang nak tau, ada 2 cara yang korang boleh buat untuk dapatkan transport dari airport. 
First, public transport, which is boleh dikatakan favorite Fadzi sebab murah dan cepat gila. Korang boleh book KLIA Express online je kat Traveloka. Dah siap prepare tiket, korang just perlu hop on je train ikut date yang korang book. 

Second, korang boleh pilih untuk dapatkan private transport. Yang ni pun best jugak, tapi nanti korang agak kesepian dalam taxi ni. Kalau korang minat yang ni, sama jugak, korang klik je airport limo online booking ni. Dari Traveloka jugak.
Royal Kenko Recreation HubSo habis cerita Fadzi pasal intro Traveloka. Fadzi nak cerita tentang satu tempat yang Fadzi rasa macam rare dan menarik habis untuk korang lepak. Tempat yang Fadzi maksudkan itu adalah Royal Kenko Recreation Hub, Kuala Lumpur. Bunyi tempat dia macam wow je kan?
Memang wow pun sebenarnya gais. Korang melangkah masuk je kat dalam tempat ni, Fadzi yakin korang bakal teruja teruk. Nganga sikit mulut. Pastu senyum sikit. Weh, macam tempat raja-raja gitu. Nama pun royal kan? 

So basically tempat ni memang awesome gila dari segi interior design, staff yang peramah sehingga la kemudahan dan perkara-perkara yang korang boleh buat dalam tu. Banyak okay. Dan apa yang paling menarik perhatian Fadzi ialah zon untuk lelaki dan perempuan di asingkan. 
Tapi ada je aktiviti lain yang korang boleh buat sama-sama contohnya macam karaoke, makan, tengok movie. Yang selebihnya Fadzi akan senaraikan nanti. So korang tak perlu risau.
Royal Kenko ni mempunyai 4 tingkat secara keseluruhannya. Fadzi akan explain kat korang apa yang ada di keempat-empat floor ni.
2nd FloorMale Capsule Yang ni adalah tempat untuk kaum lelaki berehat dan tidur. Tilam dan bantal yang empuk. Serta suasana bilik yang buatkan korang rasa tenang dan ada privacy sendiri.

Sleeping Capsule Yang ni Fadzi rasa untuk mana yang dah kahwin. Sebab katil dia semua queen size.
3rd FloorBeauty Saloon Untuk zon ni Fadzi tak pasti sangat untuk apa tapi apa yang Fadzi yakin, kaum wanita mesti suka. Maybe more to kepada freshkan bahagian muka.
CaféTempat dimana korang boleh chill chill, lepak minum dan makan ringan-ringan. Seat dengan setting bilik untuk ruang ni memang superb. Rasa lepak habis. Yang ni laki perempuan boleh campur.
CinemaCinema ni adalah wayang untuk korang layan movie of the day yang dah ditentukan setiap hari. Tak payah risau sebab movie yang ditayangkan tu ada macam-macam list. Dari action, kungfu, romantic, semua ada. Dan kalau korang nak tau, seat dalam cinema tu bukan standard seat GSC okay. Dia dah macam VVIP seat. Siap ada foot rest lagi. Yang ni Fadzi bagi 5 bintang. 
Gym RoomUntuk para-para tetamu exercise. Banyak equipment gym yang ada kat dalam ni. Nak angkat berat ke, nak berlari ke, semua ada.
Darts RoomZon khas untuk korang main dart game. Lelaki perempuan boleh campur.
Massage RoomKalau rasa nak acah acah spa bali, ini salah satu tempatnya. Korang akan di massage mengikut bahagian mana yang korang nak. Tukang urut yang terlatih dan tau je part mana yang kena tekan. Keluar dari sini, rasa macam baru bangkit dari tidur yang panjang. Tukang urut mengikut jantina ye korang semua.
Nail SaloonDimana berlakunya adegan pedicure & Manicure. Kebanyakkan nya perempuan je la yang masuk sini.
VIP RoomUntuk korang bersenang lenang di atas kerusi yang sangat empuk dan selesa. Dia ada bagi satu skrin kecik yang attached kat kerusi untuk korang layan video.
Pool TableYang ni tak lain, tak bukan, main snooker la. Boleh ajak member-member lawan snooker kat sini.
Relax SpaceKalau korang nak rasa macam duduk restoran mewah, boleh datang sini. Sambil duduk rehat minum petang ke, dorang ada sediakan pemain muzik yang mengalunkan pelbagai genre muzik ala-ala jazz pun ada. 
Table TennisTempat untuk korang mengasah bakat bermain ping-pong.
4th FloorRestaurantTempat untuk korang mengisi perut yang kelaparan. Semua pasal makanan ada kat sini. Buffet dan korang tinggal ambik je apa korang nak. Memang dorang dah siap provide makanan. 24 Hours. Makanan dia diyakini enak dan lazat.
Private Jacuzzi RoomNak rehat dalam Jacuzzi berapa lama yang korang suka, name it. Syok gila layan Jacuzzi kat sini. Badan pun rasa fresh je.
Karaoke RoomMacam biasa la. Melalak la kuat kuat dalam ni. Benda free kan. Sound system pun terbaik. Lagu-lagu up to date. Wajib masuk bilik karoke dia ni. Macam 5 bintang. 
Aesthetic ClinicYang ni Fadzi tak berapa sure untuk apa. Boleh check website dia for further information. Sorry guys.
Private Massage RoomSame like the other one cuma yang ni more privacy kalau korang memang perlu kan me time. Sesuai bagi orang introvert. No one will disturb you.
Function HallUntuk meeting, occasion, or anything la. Dia dah siapkan kerusi, meja, whiteboard, lcd projector. Boleh book kat kaunter.
Hair SaloonRambut berminyak dan tak terurus? Masuk la hairsaloon ni. Sambil dia maintenance rambut, dia urut-urut sikit kepala. Sedapnya kena urut.
24 Hours Cyber CaféKaki game? Nak layan internet puas-puas dalam Royal Kenko? Boleh la singgah cyber café dia. Dibuka 24 jam. Sampai muntah la main tu.
5th FloorUntuk level ni, dorang sediakan lebih banyak facilities yang merangkumi bahagian spa. Dari sauna, Jacuzzi, pool, semuanya kat sini. Yang ni laki perempuan asing okay. Lepas korang dah masuk, sila simpan barang kat locker yang dorang dah sediakan kat tingkat 5 ni. Jangan risau, semuanya disimpan dengan selamat with double security. Gitu. Apa yang ada kat tingkat lima ni? Ini lah senarainya.

Changing AreaDouble Security Personal CabinetsFish SpaFemale Jacuzzi AreaFemal Steam RoomFemale SaunaFemale JacuzziGrooming SuppliesMale Rain ShowerMale Spa PoolMale SaunaMale Spa Area

Fadzi rasa kemudahan yang ada dekat sini semua memang terbaik. Kalau ada masa, Fadzi cadangkan sangat korang datang ke Royal Kenko dan enjoy your time here. Tempat ni memang rasa lain lah daripada tempat yang lain.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.fadzirazak.com/2020/01/chillax-with-royal-kenko-recreation-hub.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Be Careful With My Heart

Be Careful With My Heart

papar berkaitan - pada 20/1/2020 - jumlah : 188 hits
Bismillah Hehehe Kenapa dalam blog saya ni tunjuk sedutan drama Filipina ye Sebenarnya saya bukan nak memberi sebarang komen ke sinopsis cerita ke atau sebarang review Ye saya akan beri sedikit pengenalan tetapi tujuan saya adalah masih lag...
How To Match The Look Of Your Home With The Garden

How To Match The Look Of Your Home With The Garden

papar berkaitan - pada 20/1/2020 - jumlah : 262 hits
Having a wonderful home with a nice garden in front is of it is everyone s dream People who want to have a perfect living area always strive to combine the best ways to achieve harmony The post appeared first on
16 Things That Will Confirm Happen Every Time You Eat Out With Your Relatives

16 Things That Will Confirm Happen Every Time You Eat Out With Your Relatives

papar berkaitan - pada 20/1/2020 - jumlah : 252 hits
You know the meal has reached its end when all the parents start fighting to pay the bill small Cover image via ABC Youtube small 1 It always starts with an avalanche of notifications from the family WhatsApp group Deciding what to i makan ...
It Starts With Your First Letter Of Your Name

It Starts With Your First Letter Of Your Name

papar berkaitan - pada 20/1/2020 - jumlah : 321 hits
It Starts With Your First Letter of Your Name Assalamualaikum guys ini entry game tau kalau korang free dan rasa macam best ja game ni boleh lah join sekali tempek ja pada entry korang game ni sha follow kak pip Rule nya korang jangan googl...
Courts Going Digital With Artificial Intelligence Says Minister

Courts Going Digital With Artificial Intelligence Says Minister

papar berkaitan - pada 21/1/2020 - jumlah : 229 hits
Liew Vui Keong the de facto law minister thanked the Sabah and Sarawak judiciary for leading the way KUALA LUMPUR The country s courts are not only going digital but also adopting artificial intelligence initiatives to ensure easy access to...
India Says No Meeting With Malaysia In Davos As Palm Row Simmers

India Says No Meeting With Malaysia In Davos As Palm Row Simmers

papar berkaitan - pada 20/1/2020 - jumlah : 260 hits
A worker collecting palm oil fruits at a plantation in Bahau Negeri Sembilan Malaysia India s trade minister will not meet with his Malaysian counterpart in Davos next week because of his tight schedule an Indian trade ministry official sai...
Bn Retakes Kimanis With 2 029 Vote Majority

Bn Retakes Kimanis With 2 029 Vote Majority

papar berkaitan - pada 19/1/2020 - jumlah : 175 hits
KIMANIS POLLS BN s Mohamad Alamin has officially been announced by the Election Commission as the winner of the Kimanis by election Mohamad defeated his Warisan opponent Karim Bujang by a 2 029 vote majority He garnered 12 706 votes to Kari...
Day Glo Dirt Machine A Hercules Gs250 With An 80s Vibe

Day Glo Dirt Machine A Hercules Gs250 With An 80s Vibe

papar berkaitan - pada 18/1/2020 - jumlah : 377 hits
There s a constant tension in the custom world between motorcycles that are meant to be ridden often and those that will spend most of their lives parked on display This neon flavored Hercules GS250 is an enigma though It s tidy enough to d...
Kelantan Can Do Whatever They Want With Their Petroleum Royalties Dr M

Kelantan Can Do Whatever They Want With Their Petroleum Royalties Dr M

papar berkaitan - pada 18/1/2020 - jumlah : 245 hits
Kelantan state government has the right to spend its oil royalty funds as they wish said Prime Minister Dr Mahathir Mohamad However Mahathir reminded the PAS led state administration that they would be punished by the people if they do not ...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Umno Explores Every Means Possible To Free Najib

100 Cawangan Kfc Tutup Dan Akur Kuasa Boikot

Calon Bersatu Prk Kkb Tunggang Isu Kematian Teoh Beng Hock

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin

Catat Nekad Berhaji Tanpa Visa Haji Bisa Dideportasi Dari Arab Saudi



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


Apa Saja Yang Anda Berikan Tumpuan Dalam Fikiran Akhirnya Akan Jadi Kenyataan

Contact Lens Trial Experience The Difference Risk Free

Beyond The Arrest Colorado Springs Criminal Lawyers Advocate For Your Freedom

Aktivis Gagal Rayu Mohon Cabar Keputusan Ag Tak Dakwa Muhammad Zamri Vinoth Dan Firdaus Wong

What Are The Chances That Anwar Will Honour His Promise To Raise The Salary Of Civil Servants

Is The Government Getting Paranoid About The Media