Celcom Home Sambungan Internet Rumah Yang Lengkap Dan Berbaloi Daripada Celcom


Celcom merupakan antara salah satu syarikat telekomunikasi tempatan yang menyediakan perkhidmatan internet yang popular di Malaysia. Pihak mereka juga telah dianugerahkan sebagai syarikat dengan penawaran internet 4G nombor 1 di Malaysia. Hal ini kerana, Celcom sentiasa memastikan pengguna mereka dapat menikmati kelajuan internet sepantas 6.3Mbps bersama kebolehan untuk memaparkan penstriman video pada paparan HD.

Selain pelan internet untuk kegunaan telefon pintar, Celcom juga turut menawarkan jalur lebar untuk penggunaan di dalam rumah, dikenali sebagai Celcom Home. 
Melalui penawaran Celcom Home ini, pengguna boleh membuat pilihan sama ada untuk melanggan Celcom Home Fibre atau Celcom Home Wireless.

Apa yang membezakan kedua dua pelan ini adalah Celcom Home Fibre hadir dengan internet berkelajuan tinggi tanpa had pada harga hanya RM80 setiap bulan. Pakej internet ini juga termasuk dengan penghala WiFi dan servis pemasangan secara percuma.
Manakala bagi Celcom Home Wireless pula ia menawarkan sambungan internet 4G sehingga 1000GB untuk penstriman video dan muzik daripada harga bermula RM70 setiap bulan. Anda hanya perlu membuat pemasangan yang ringkas dan sedia untuk digunakan tanpa memerlukan sebarang skru untuk pemasangan.

Jika dibandingkan dengan pelan-pelan internet yang ditawarkan oleh syarikat telekomuikasi yang lain dengan pelan Celcom Home Fibre, penawaran daripada Celcom dilihat sangat berbaloi untuk dilanggan kerana harga langganan yang ditawarkan adalah paling murah berbanding harga langganan yang ditawarkan oleh syarikat telekomunikasi yang lain, iaitu pilihan pada harga RM80 atau RM120.
Bagi pakej dengan harga langganan bulanan RM80, anda boleh menikmati kelajuan muat turun dan muat naik sepantas 30Mbps bersama kuota internet tanpa had. Dengan membuat langganan pakej RM80 ini setiap bulan, anda boleh mendapatkan pengahala WiFi secara percuma.
Untuk pakej langganan bulanan RM120 pula, anda boleh menikmati kelajuan muat turun 100Mbps bersama kelajuan muat naik 50Mbps. Kuota internetnya juga ditawarkan tanpa sebarang had.

Bagi yang ingin melanggan pakej internet Celcom Home Wireless, harga langganannya adalah bermula RM70 hingga Rm150. Bagi pakej dengan harga RM70, anda boleh menikmati kuota internet sehingga 25GB bersama 40GB Video Walla dan Music Walla.
Manakala sekiranya anda ingin melanggan pelan internet RM100, anda boleh menikmati kuota internet sebanyak 50GB bersama 100GB Video Walla dan Music Walla. Namun, jika anda ingin menikmati kelajuan internet yang lancar tanpa sebarang gangguan, anda boleh melanggan pakej Celcom Home Wireless RM150 dimana anda boleh menikmati kuota internet 150GB dan penstriman Video Walla dan Music Walla sehingga 1000GB. Berbaloi bukan?

Jadi, bagi anda yang berminat, bolehlah membuat pendaftaran untuk melanggan pakej Celcom Home ini. Selepas anda membuat pendaftaran, anda akan menerima pengahala WiFi secara percuma daripada Celcom, dan proses pemasangannya juga sangatlah mudah dan percuma untuk pakej Celcom Home Fibre.
Dengan melanggan pakej Celcom Home Fibre pula, kelajuan WiFi yang ditawarkan adalah bermula 300Mbps (2.4GHz) dan 867Mbps (5GHz). Dengan kelajuan internet sepantas ini, ia adalah sangat bersesuaian untuk anda yang sering bermain permua. Hal ini adalah kerana, penawaran internet yang laju akan meningkatkan lagi prestasi permainan anda. Bukan itu sahaja, anda juga boleh membuat penstriman video beresolusi HD tanpa sebarang masalah lengah masa. Proses muat turun untuk fail yang besar juga dapat diselesaikan dalam masa yang singkat.

Sekiranya anda memilih Celcom Home Wireless, anda akan menerima modem berkelajuan tinggi (HUAWEI B618) yang mana pemasangannya tidak memerlukan sebarang skru atau pemasangan yang rumit serta boleh membuat sambungan internet kepada sehingga 64 peranti yang lain dengan kadar muat turun sepantas 600 Mbps LTE.
Kedua dua pakej ini hadir dengan kontrak selama 24 bulan dimana sekiranya anda berminat, anda boleh membuat pendaftaran hari ini melalui Bluecube, pengedar pengedar rasmi Celcom atau juga secara atas talian.
Layari : Laman Rasmi Celcom Untuk Maklumat Lanjut – Home Fibre
Layari: Laman Rasmi Celcom Untuk Maklumat Lanjut – Home Wireless
Penafian: Advertorial daripada Celcom





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://penlawak.blogspot.com/2019/08/celcom-home-sambungan-internet-rumah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Celcom Home Fibre Unlimited Internet Serendah Rm80

Celcom Home Fibre Unlimited Internet Serendah Rm80

papar berkaitan - pada 7/8/2019 - jumlah : 643 hits
CELCOM HOME FIBRE UNLIMITED INTERNET SERENDAH RM80Setelah lama menunggu kini Celcom Home Fibre telah pun hadir di Semenanjung sebelum ini rasanya hanya berada di Sabah dan Serawak sahaja Plan Celcom Home Fibre unlimited internet serendah RM...
Sbdj Siri 102 Rahsia Sebuah Rumah Tinggal

Sbdj Siri 102 Rahsia Sebuah Rumah Tinggal

papar berkaitan - pada 14/8/2019 - jumlah : 204 hits
Sejak kejadian itu kedua dua anaknya tidak pulang ke rumah Lelaki India itu merasa amat kecewa dengan nasib malang yang menimpa dirinya dan akhirnya lelaki India itu mengambil keputusan gantung diri dalam rumah hingga mati Mulai dari tarikh...
Selain Formula E Apbdp Dki 2019 Akan Akomodir Rumah Dp 0 Rupiah

Selain Formula E Apbdp Dki 2019 Akan Akomodir Rumah Dp 0 Rupiah

papar berkaitan - pada 14/8/2019 - jumlah : 132 hits
Anggaran untuk penambahan hunian DP 0 Rupiah sebesar Rp 800 miliar serta anggaran pengelolaan sampah dengan tipping fee sebagai konsekuensi pengelolaan di TPST antara berbasis teknologi dengan kerja sama bersama BUMD BUMN atau swasta
Suami Berang Bila Ajakan Untuk Lakukan Hubungan Intim Ditolak Terus Bunuh Isteri Bakar Rumah

Suami Berang Bila Ajakan Untuk Lakukan Hubungan Intim Ditolak Terus Bunuh Isteri Bakar Rumah

papar berkaitan - pada 13/8/2019 - jumlah : 785 hits
Polis percaya suspek bertindak sedemikian selepas isterinya menolak ajakan untuk melakukan hubungan intim Tergamak gile Berang ajakan untuk lakukan hubungan intim ditolak suami bunuh isteri bakar rumah Polis menahan seorang lelaki yang dida...
Ini Penampakan Jam Tangan Seharga Rumah Milik Raffi Ahmad Yang Diberikan Untuk Merry

Ini Penampakan Jam Tangan Seharga Rumah Milik Raffi Ahmad Yang Diberikan Untuk Merry

papar berkaitan - pada 13/8/2019 - jumlah : 232 hits
Raffi Ahmad memberikan barang mewah untuk sang asisten Merry yang memutuskan pulang kampung Merry yang telah mengabdi selama 13 tahun dengan Raffi Ahmad memutuskan untuk pulang kampung karena akan dijodohkan oleh ibunya
Dua Wanita Maut Dalam Kebakaran Rumah Kedai Di Iskandar Puteri

Dua Wanita Maut Dalam Kebakaran Rumah Kedai Di Iskandar Puteri

papar berkaitan - pada 13/8/2019 - jumlah : 268 hits
Bernama Kedua dua wanita terbabit berumur lingkungan 20 an dan 70 an meninggal dunia di tempat kejadian Foto Bernama ISKANDAR PUTERI Dua wanita maut dalam kebakaran di sebuah rumah kedai dua tingkat di Jalan Indah 8 15 Taman Bukit Indah di ...
Jadi Tuan Rumah Formula E Pemprov Dki Harus Bayar Rp 345 Milliar

Jadi Tuan Rumah Formula E Pemprov Dki Harus Bayar Rp 345 Milliar

papar berkaitan - pada 14/8/2019 - jumlah : 128 hits
Nantinya dana tersebut disetorkan ke Federasi Otomotif Internasional sebagai pihak penyelenggara Formula E
Banyak Meteran Rumah Terdampak Gempa Di Palu Hilang Dicuri

Banyak Meteran Rumah Terdampak Gempa Di Palu Hilang Dicuri

papar berkaitan - pada 13/8/2019 - jumlah : 120 hits
Masyarakat kehilangan meteran harus melapor terlebih dulu ke kantor polisi dan meminta surat keterangan hilang ujar Abbas
Kpk Sita Dokumen Lelang Proyek Dari Rumah Dinas Wali Kota Dumai

Kpk Sita Dokumen Lelang Proyek Dari Rumah Dinas Wali Kota Dumai

papar berkaitan - pada 14/8/2019 - jumlah : 127 hits
Dalam kasus ini KPK menetapkan Wali Kota Dumai Zulkifli Adnan Singkah sebagai tersangka kasus dugaan suap pengurusan anggaran Dana Alokasi Khusus Kota Dumai tahun anggaran 2018 Selain dijerat dalam Pasal suap Zulkifli Adnan juga ditetapkan ...
Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Menjelajah Kediaman Tepi Tasik Bayu Sutera Bercirikan Smart Home Di Seremban

Shell Bakal Jual Stesen Minyak Malaysia Kepada Saudi Aramco Kata Laporan

Filem Ngesot

Lelaki Cina Pun Boleh Terpikat Iklan Perfume Dikecam Guna Model Wanita Jadi Umpan Tarik Perhatian Bukan Mahram

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia

Makan Makan Santai Dengan Kawan Office



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


Pusing Bandar

Persiapan Dajjal Mengambil Alih Dunia

Sejarah Ringkas Siapa Yahudi Israel Dan Zionis

Aktiviti Undangan Menghadiri International Conference Of Religious Leaders 2024 Ppim 07 05 2024

Kecederaan Acl Gejala Diagnosis Dan Rawatan Pemulihan

Eli Eli Lama Sabactani Matius 27 Ayat 46 By Dr Haji Murariau Dosen A