Cari Hadiah Untuk Si Manja Pilihan Terbaik Dari Premium Bamboo Baby Gift Essentials Raph Remy


Anak adalah anugerah terindah yang buat setiap mata hati memandangnya menjadi tenang. Tidak dinafikan bahawa setiap pasangan berumahtangga sentiasa mengimpikan anak untuk menyerikan lagi rumahtangga mereka. Pengalaman menjadi ibu atau ayah buat pertama kali, akan sentiasa dikenang sampai bila-bila.






 Apabila anda dikalangan keluarga korang menambah seorang ahli keluarga yang baru, ia adalah baik untuk berkunjung dan membawa hadiah untuk bayi yang baru dilahirkan.Barangan penjagaan bayi adalah antara barangan yang paling seronok dibeli kerana terdapat pelbagai pilihan di pasaran.





Walau bagaimanapun, agak sukar untuk mengetahui apa yang perlu diberikan sebagai hadiah untuk bayi yang baru dilahirkan. Jika korang buntu nak cari hadiah untuk si manja, kali ini El akan share di mana korang boleh beli hadiah dengan hanya shopping online di RAPH AND REMY
 

RAPH & REMY



 
RAPH & REMY merupakan laman web Personalised Premium Bamboo untuk Keperluan Bayi & Hadiah Bayi. Bagi ibu yang bergaya dan moden, RAPH & REMY merupakan pilihan yang terbaik kerana mengutamakan kualiti, memikirkan kesan terhadap alam sekitar dan mengutamakan keselesaan bayi





Laman web/ kedai online RAPH & REMY dinamakan sempena dua anak lelaki mereka, RAPH & REMY adalah perniagaan keluarga yang ditubuhkan oleh seorang Aussie dan seorang Britain yang kemudian membuka perniagaan di Singapura.




 

Produk mereka lebih memberi penekanan pada bahan berkualiti tinggi, keselamatan, keaslian dan kemampanan. Untuk melindungi bayi dan alam sekitar yang berharga, mereka bekerjasama dengan pengeluar tekstil mesra alam terkemuka.


 
Korang boleh yakin dengan RAPH & REMY ini kerana akan menerima produk berkualiti premium yang berguna dan akan dinikmati selama bertahun-tahun akan datang.


 
Kelebihan membeli barangan di 
RAPH & REMY


 
Teruja tengok hadiah barangan baby dalam website RAPH & REMY ni. RAPH & REMY dari Singapura ini merupakan laman web yang memberikan perkhidmatan menjual produk barangan bayi berupa personalised gift di mana setiap barangan yang dijual, kita boleh mengabadikan nama bayi / penerima di atas hadiah tersebut. Kebanyakan material sangat esklusif, kemas, warna pastel yang menarik dan lembut.

Kenapa Bamboo?
1) Natural fibre

2) 3 times more absorbent than cotton

3) Natural moisture wicking abilities

4) Supreme breathability

5) Temperature regulating

6) Anti-bacterial

7) Anti-fungal

8) Hypoallergenic

 

7 Barangan Keperluan dan Hadiah Untuk Bayi yang berkualiti dari 
RAPH & REMY



 
1. Premium Bamboo Swaddles (personalisable)


 
Swaddles ini memang wajib ada untuk si manja. Bayi juga perlu tidur yang sempurna dan cukup bagi proses tumbesaran mereka, justeru mereka seharusnya mendapatkan tidur yang cukup dengan membedung. Dan yang paling utama sekali fungsi swaddles ini adalah dapat menenangkan sistem saraf bayi tersebut kerana ketenangan yang diperolehi ketika dibedung.
 



RAPH & REMY Premium Bamboo Swaddles dibuat dari 100% viscose buluh dan terdapat dalam pelbagai campuran warna khas yang dibuat hanya untuk koleksi mereka. Sutera lembut & unik adalah pilihan terbaik dalam fabrik berkualiti. Tiga kali lebih menyerap daripada kapas biasa, ia juga merupakan pengalaman paling lembut untuk bayi anda.



 
Kain yang naturally breathable yang hebat dan semula jadi, kebolehan pelembapan kain menjadikan bayi kering, bebas bau dan segar. Suhu kain yang mengawal suhu menjadikan bayi lebih panas pada musim sejuk dan lebih sejuk pada musim panas, ini mengurangkan risiko terlalu panas dan menjaga keselamatan bayi sambil memberi ketenangan kepada ibu bapa.


 
Kualiti kain juga anti-bakteria, anti-kulat dan hypoallergenic. Pilihan fabrik yang sangat tahan lama dengan semua pelindung. Korang boleh dapatkan 4 warna pilihan biru, merah jambu, putih dan kelabu.
 

2. Organic BambooCloud Cooling Blanket (personalisable)

 

Kulit orang dewasa banyak perbezaannya dengan kulit bayi yang lembut. Disebabkan itu, pemilihan selimut adalah sesuatu yang sangat penting. Anda harus memilih bahan yang sesuai untuk kulit bayi terutama sekali, material selimut haruslah bersesuaian supaya tidak mendatangkan bahaya kepada bayi korang

 



Blanket ini dibuat dari 100% buluh organik, ini adalah kain yang paling mesra alam dan memberi tidur yang paling selesa di dunia. Sifat kain yang mengatur suhu bermaksud ia menjadikan bayi lebih sejuk pada musim panas dan lebih panas pada musim sejuk - mengurangkan risiko terlalu panas, menjadikan perasaan ibu bapa tenang melihat bayi mereka dalam keadaan selesa.



 
OEKO-TEX® yang diperakui, sangat lembut dan halus seperti sutera, RAPH & REMY Organic BambooCloud Cooling Blanket sangat breathable, antibakteria dan tiga kali lebih menyerap daripada kapas organik terbaik, kebolehan pelembapan semula jadi kain menjadikan bayi kering, bebas bau dan segar.


 
Secara semula jadi pelindung UV dan hypoallergenic - ia tidak akan menyebabkan reaksi alahan. Salah satu kain paling lembut di dunia, buluh organik adalah bebas racun perosak, lestari dan sumber yang boleh diperbaharui. Korang boleh dapatkan 4 warna pilihan biru, merah jambu, putih dan kelabu.
 

3. Organic Bamboo Baby Towel & Mitt (personalisable)

 

Comel sangatlah Baby Towel & Mitt dari Raph & Remy ni. Memang sesuai untuk dijadikan hadiah. Kekuatan penyerapan, set RAPH & REMY Organic Bamboo Baby Towel & Mitt yang lembut dan mewah diperbuat dari bamboo organik berkualiti terbaik. Tiga kali lebih menyerap daripada kapas organik terbaik yang dapat mengeringkan kulit bayi dengan cepat sambil menjadikannya hangat dan sangat selesa. Sarung tangan lembut sutera sesuai menjadikan pencucian pada waktu mandi mudah dan merangkumi gelung gantung yang mudah digunakan untuk pengeringan dan penyimpanan.

 



Pilihan mesra alam, Organik Bambu Baby Towel & Mitt yang diperakui OEKO-TEX® dicampurkan dengan serat mikro untuk memberikan ketahanan itu, supaya tuala anda tetap cuci lembut selepas dicuci dan juga tidak mudah tersekat. Bukan hanya salah satu kain yang paling lembut di dunia, ia juga merupakan sumber yang lestari dan boleh diperbaharui.

 

Hipoalergenik, antibakteria dan racun perosak, set ini sengaja dibuat dengan mempertimbangkan kulit sensitif bayi. Untuk kegunaan seharian, hadiah yang sangat praktikal dan ideal yang bersaiz sempurna untuk bayi baru lahir dan kanak-kanak sehingga 3 tahun. Menampilkan telinga yang lembut dan lembut di atas tudungnya serta perincian sulaman pada kedua tuala dan sarung tangan, itu adalah perhatian dan perhatian tambahan terhadap perincian yang menjadikan bilik mandi ini memberikan hadiah yang terus diberikan. Korang boleh dapatkan 3 warna pilihan biru, merah jambu, dan kelabu.

 

4. Premium Bamboo Knotted Gown (personalisable)

 

Dapatkan pelbagai pilihan knotted gown yang semestinya menarik, selesa dan memenuhi gaya terkini. PremiumBamboo Knotted Gown Raph & Remy sangat mewah lembut, lembut dan breathable. Bahagian depan butang bawah memudahkan untuk menyalin pampers atau sebagainya. Bahagian bawah leher ada butang untuk menyenangkan persalinan. Sarung lipatan bawaan menjadikan kulit halus bayi tidak tergores.






 

Sangat selesa dan barang keperluan untuk setiap koleksi bayi yang baru lahir. Terdapat dalam pelbagai warna dalam ukuran 0-3 bulan. Kain yang sangat hypoallergenic, anti bakteria, kain yang breathable dan 3x lebih penyerapan.

 

5. BubbleGummy Teethers (personalisable)

 

Kebanyakan ibu akan membelikan teether bayi agar si kecil dapat menggigitnya dengan aman. Gigitan bayi ini juga dianggap dapat merangsang pertumbuhan gigi bayi. Namun, benarkah jika teether bayi aman digunakan?BubbleGummyTeethers untuk anak-anak kecil ini senang, praktikal dan terdapat dalam pelbagai warna pastel yang indah.




Cute sangatlah teethers ni. Dengan warna yang menarik memang sangat sesuai untuk dijadikan hadiah untuk bayi. Buatan tangan dari manik silikon gred 100% berkualiti tinggi yang bebas daripada BPA dan kayu beech asli premium, tahan lama, lestari dan antibakteria semula jadi.



Manik-manik silikon lembut adalah ukuran dan tekstur yang sempurna untuk menenangkan dan mengurut lembut gusi sementara gelang kayu beech ganda memberikan permukaan keras yang memuaskan untuk bayi anda menggerogoti.



 
RAPH & REMY BubbleGummy teethers adalah aksesori yang mesti dimiliki oleh mana-mana bayi yang mempunyai gigi dengan ukuran yang tepat untuk digenggam bayi anda. Anak korang akan mengunyah sehingga hati mereka puas.
 

6. Premium Bamboo Onesies

 

Item ini sangat penting untuk setiap koleksi bayi yang bakal lahir. Memang sesuai sangat untuk dijadikan hadiah ataupun untuk barangan bayi korang. Kain yang digunakan paling selesa untuk bayi. Premium Bamboo Onesies ini lembut dan breathable. Kainnya direka untuk keselesaan setiap pergerakan bayi. Sesuai untuk digayakan ketika bermain ataupun tidur. Terdapat dalam pelbagai warna dalam saiz 0-3 bulan. Wajib beli banyak bayi so cute pakai baju begini.






 

7. Newborn Essentials Collection Gift Set 

 

Selain barangan di atas, korang juga boleh memilih Newborn Essential Collection GiftSet. Set ini sangat diperlukan oleh ibu untuk menyambut bayi baru ke dunia! Semua barang keperluan baru lahir dalam satu set hadiah premium. Ia termasuk Beg Canvas Tote Premium, untuk menjadikan semua keperluan untuk lawatan ke hospital yang sangat istimewa, sangat mudah! Semua item diperakui OEKO-TEX®.

 


Menjimatkan 20% apabila anda membeli Koleksi Keperluan Baru Lahir kami sebagai satu set hadiah yang lengkap. Sesuaikan warna anda untuk pilihan di atas!

 
Set lengkap ini korang juga boleh pilih warna, tulis nama bayi dan tulis card message.


 
1) Onesies Buluh Premium - Set Duo (0-3m)
2) Gaun Rajutan Buluh Premium (0-3m)

3) Pembalut Buluh Premium

4) Sarung Buluh Premium - Set Duo (0-6m)

5) Beanie Slouch Reversible Bambu Premium (0-6m)

6) Booties Bayi Buluh Premium (0-6m)

7) Stoking Bayi Buluh Premium - Set Duo (0-3 + 3-6m)

8) Beg Tote Kanvas Premium

9) Kad Hadiah

  


Cara Pembelian 
 



1) Korang pilih warna dan kuantiti dikehendaki

2) Jika korang nak letak nama bayi sila nyatakan









3) Selepas itu korang klik 'Add to Bag'
Kalau belum register, baik korang register dahulu










4) Register isi semua maklumat








5) Dah isi semua maklumat korang boleh pergi ke 'Cart' dan boleh check out untuk pembayaran.




Memang menarik sangat shopping hadiah baby di RAPH & REMY ini selain barangan bayi yang comel-comel, korang boleh custom made dan personlized nama baby korang di swaddle, blanket, baju dan sebagainya



Setiap barangan yang kita beli tu mereka akan letakkan di dalam kotak yang esklusif dan tampak mewah. Bayangkan kalau sesiapa yang terima hadiah dari RAPH & REMY ni mesti jatuh cinta dengan pembungkusannya. 




Sekarang korang tak payah pening-pening nak cari hadiah untuk si manja. Semua ada di RAPH & REMY. Jom order satu untuk si manja! Untuk keterangan lanjut atau lain-lain koleksi. Boleh layari ke : 

 

Website: 
 
https://www.raphandremy.com/
Facebook: 

https://www.facebook.com/raphandremy/
Instagram: 

https://www.instagram.com/raphandremy/

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.eldarwena.com/2020/05/cari-hadiah-untuk-si-manja-pilihan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pelan Khas Terbaik Hanya Untuk Wanita

Pelan Khas Terbaik Hanya Untuk Wanita

papar berkaitan - pada 15/5/2020 - jumlah : 595 hits
A Life Lady360 iTahukah anda apakah tuntutan penyakit yang banyak sekali dibayar oleh sebuah syarikat Insuran Takaful di Malaysia Tuntutan kematian KANSER Tuntutan hilang upaya kekal KANSER Majoritinya adalah WANITAMasih ramai yang kurang p...
Muafakat Umno Pas Peluang Terbaik Untuk Kelantan Maju

Muafakat Umno Pas Peluang Terbaik Untuk Kelantan Maju

papar berkaitan - pada 14/5/2020 - jumlah : 369 hits
RENCANA KHASTERKEDU juga hati saya setelah melihat carta FDI dalam sektor pembuatan bagi negeri negeri di Malaysia untuk tahun 2019 Carta yang ternampak secara tidak sengaja itu menunjukkan negeri Kelantan berada di tempat tercorot sekali h...
Terlahir Tuli Surya Sahetapy Anak Dewi Yull Jadi Lulusan Terbaik Di New York

Terlahir Tuli Surya Sahetapy Anak Dewi Yull Jadi Lulusan Terbaik Di New York

papar berkaitan - pada 15/5/2020 - jumlah : 308 hits
Putra yang ketiga Dewi Yull Surya Sahetapy baru saja lulus dan wisuda dari Rochester Institute of Technology New York Kesabaran Dewi Yull menjadi potret betapa orang tua memberikan peran penting pada tumbuh kembang anak anaknya Lewat akun I...
Ranking Top 10 Sekolah Kolej Stpm Terbaik

Ranking Top 10 Sekolah Kolej Stpm Terbaik

papar berkaitan - pada 16/5/2020 - jumlah : 1187 hits
SOURCE appeared first on Ranking Top 10 Sekolah Terbaik Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia Dalam peperiksaan Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia 2019 sekolah manakah yang berjaya mencatatkan keputusan cemerlang Berikut kami kongsikan senarai...
Situs Agen Mesin Slot Joker123 Terbaik 2020

Situs Agen Mesin Slot Joker123 Terbaik 2020

papar berkaitan - pada 16/5/2020 - jumlah : 311 hits
Nanti nya pun Jadi game slot online tentu akan membuat anda meraih kemenangan lebih gampang untuk anda Indonesia daftar scr888 yang sudah anda berikan itu valid dan bisa langsung meraih keuntungan dan kemenangan besar Slot itu makin banyakn...
Intel Dilaporkan Menyimpan Cpu Ice Lake Terbaik Mereka Untuk Peranti Apple

Intel Dilaporkan Menyimpan Cpu Ice Lake Terbaik Mereka Untuk Peranti Apple

papar berkaitan - pada 14/5/2020 - jumlah : 330 hits
Siri komputer riba MacBook Pro terbaru keluaran Apple menggunakan siri CPU Intel Ice Lake yang dinamakan Intel Core i7 1068NG7 dan Intel Core i5 1038NG7 Menurut laporan Tom s Hardware CPU Core i7 tersebut merupakan CPU Intel Core i7 1068G7 ...
Menu Berbuka Puasa Terbaik Dari Hotel Maya Kuala Lumpur Cubalah

Menu Berbuka Puasa Terbaik Dari Hotel Maya Kuala Lumpur Cubalah

papar berkaitan - pada 10/5/2020 - jumlah : 573 hits
Pernah menikmati buffet Ramadan dari Hotel Maya Kuala Lumpur Yang pernah tentu tahu akan keenakan menu yang ditawarkan tu Bagi yang belum pernah rasa harus cuba Enak dan berbaloi Hari tu ada cuba beberapa menu berbuka puasa dari Hotel Maya ...
Walkie Talkie Serangan Teknologi Baru Pbb Israel As Kalah

Aeon Mall Bukit Tinggi Klang Meriah Dengan Pameran Transformers One

Investment Grade 5 Lots From Bonhams 2024 Autumn Stafford Sale

Apa Maknanya Jika Mengalami Kencing Berbuih

Menu Dinner Pak Zain Discharged

Ulangtahun Kelahiran Dak Kakak Dan Gerakan Reformasi

Baru Draf La Benggong Rupanya

Doa Naik Kapal Laut


echo '';
10 Fakta Biodata Ustaz Wadi Annuar Wadi Anuar Termasuk Kisah Kahwin Bercerai Dan Bekas Isteri

Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Khasiat Jus Tembikai Rahsia Awet Muda Dan Ceria Sepanjang Hari

Resepi Mooncake Halal

Spinning The Wheel Of Fortune A Deep Dive Into Online Roulette Strategies

Penyelewengan Akidah Pemimpin Gisb Dakwa Mampu Hubungi Nabi Dalam Sedar Bekas Ahli

Gadis Diarah Tanggal Pakaian Sebagai Bukti Bukan Lelaki

Perlis Issues Fatwa First State To Declare Gisbh A Deviant Group