Cara Paling Mudah Mendapatkan Google Adsense


 


Cara paling mudah mendapatkan google adsense| Assalamualaikum dan salam sejahtera. Fuh, semacam tajuk post aku hari ini. Semua ini disebabkan soalan daripada beberapa rakan yang bertanyakan, susah ke nak buat google adsense? Dan macam mana cara mendapatkan google adsense ni? Dan pelbagai soalan lagi, dan untuk mudahkan aku menjawab semua persoalan ini, maka hadirlah post ini buat mereka.

Cara mendapatkan google adsense di blog Baik, untuk aku yang menjana income adsense dengan blog, maka nya aku akan kongsikan cara untuk dapatkan akaun google adsense untuk blog la ye.

Orait! Cara pertama adalah, korang mestilah ada blog. Itu paling penting. Dan kisahlah sama ada korang gunakan domain berbayar atau tidak. Tapi nasihat aku adalah, lebih baik gunakan domain yang berbayar. Sebab apa kena pakai domain yang berbayar, nanti aku ceritakan dalam post yang lain ya.

Selepas korang dah ada blog, seterusnya adalah cara mendapatkan google adsense di blog. Pada bahagian tepi blogspot (sebab aku pakai blogspot) ada bahagian earning. Dekat situ menunjukkan yang blog korang ni layak atau tidak untuk dapatkan google adsense ini.

Tapi suka aku ingatkan, nak dapat google adsense ini bukan mudah ya. Bukan kata korang buat sahaja blog dah boleh terus apply google adsense untuk blog, tidak semudah itu ya.

Sedikit tips yang aku boleh kongsikan adalah, untuk apply google adsense, korang kena complete kan blog korang dahulu. Complete yang macam mana?

Blog kenalah ada banyak post. Dan pastikan post korang berkualiti. Maksud kualiti adalah, pastikan tulisan korang lebih daripada 500 patah perkataan.

Pastikan blog korang mudah di baca dan lengkap. Contohnya ada bahagian popular post, related post, ada kotak carian, ada kotak untuk translate (ini sangat aku galakkan kerana memudahkan pembaca daripada luar negara untuk baca blog kita).

Dan selepas sahaja keluar kotak untuk apply google adsense di blog korang, jangan tunggu lama-lama, terus sahaja apply. Lulus tak lulus belakang cerita ya, janji apply dulu.

Dan kebiasaannya, google adsense akan tengok dahulu blog kita sama ada sesuai atau tidak untuk letak iklan. Dan waktu ini, ada banyak benda yang perlu korang buat jika korang betul-betul nak dapatkan akaun google adsense ini.

Cara mudah nak lulus google adsense adalah dengan cara, sentiasa update post baru di blog dan pastikan penulisan korang panjang. Bukan tulisan yang pendek ya. Pastikan penulisan korang paling kurang 500 patah perkataan. Sepanjang seminggu lepas korang apply google adsense tu, korang jangan miss 1 hari pun. Paling kurang 2 post sehari ya.

Kemudian, pastikan juga tulisan korang tu betul. Bukan tulisan pendek atau tulisan berbual kosong. Tulis formal. Kalau panjang ejaannya, maka panjangkan. Jangan tulis pendek-pendek. Biasanya mereka yang suka tulis pendek-pendek ini, susah nak lulus.

Langkah seterusnya adalah, pastikan traffic blog korang kencang sewaktu nak dapatkan akaun google adsense ini. Lepas update post di blog, korang share dalam media sosial. Share dengan kawan-kawan, insyaAllah, traffic kencang, google adsense pun mudah je lulus.

Oklah, rasanya itu sahaja yang aku boleh kongsikan Cara paling mudah mendapatkan google adsense ni. Yang sebenarnya tak susah mana pun, asalkan korang ingat 3 benda ni sewaktu nak apply, pastikan traffic blog baik/tinggi, penulisan kena panjang dan betul kemudian jangan misss update. Itu sahaja. 3 benda ni ada, mudah je nak dapatkan, okay?



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.mrejoy.com/2021/03/cara-paling-mudah-mendapatkan-google.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cara Daftarkan Blog Ke Google Adsense Terbaru

Cara Daftarkan Blog Ke Google Adsense Terbaru

papar berkaitan - pada 16/3/2021 - jumlah : 280 hits
Google AdSense atau iklan Google adalah sumber utama penghasilan blogger selain sumber pendapatan blogger lain seperti iklan display dan content placement Berikut ini Cara Daftarkan Blog ke Google AdSense Terbaru Biasanya sebuah blog sudah ...
Cara Mudah Mendapatkan Studio Olahraga Jakarta Yang Bagus

Cara Mudah Mendapatkan Studio Olahraga Jakarta Yang Bagus

papar berkaitan - pada 23/3/2021 - jumlah : 339 hits
Memiliki badan yang sehat dan imun yang bagus memang harapan setiap orang karena pada dasarnya jika tubuh sehat dan imun yang bagus maka tubuh juga tidak akan mudah terserang berbagai macam jenis penyakit baik yang parah atau penyakit yang ...
Bila Boleh Merasa Pendapatan Google Adsense

Bila Boleh Merasa Pendapatan Google Adsense

papar berkaitan - pada 23/3/2021 - jumlah : 356 hits
Assalamualaikum dan selamat malam semua Agak agak bilalah dapat merasa pendapatan google AdSense Adakah ada rezeki untukku Nuffnang sudah terlepas Boleh dikatakan kerap juga saya melihat pencapaian pendapatan di Google AdSense Bila log in b...
X Cara Kira Sitting Attention Anak Mudah Belajar Fokus

X Cara Kira Sitting Attention Anak Mudah Belajar Fokus

papar berkaitan - pada 26/3/2021 - jumlah : 302 hits
Anak saya tak fokus tak sampai seminit dia dah bosan dan mula beralih ke tempat lain ramai ibu bapa yang mengadu tentang masalah anak tak fokus dan kurang memberikan tumpuan pada satu satu perkara Bagaimana caranya untuk memastika anak dapa...
Cara Buat Analisis Swot Yang Paling Ringkas Untuk Perniagaan Anda

Cara Buat Analisis Swot Yang Paling Ringkas Untuk Perniagaan Anda

papar berkaitan - pada 15/3/2021 - jumlah : 283 hits
Saya cuba cari perkataan yang betul dalam Bahasa Malaysia tentang SWOT Analysis tapi tak jumpa Jadi saya pakai google translate saja dan hasilnya goggle terjemahkan sebagai Analisis SWOT Tak apalah The post appeared first on
Cara Mudah Selesaikan Masalah Serangga Perosak Tanaman Guna Baking Powder Saja

Cara Mudah Selesaikan Masalah Serangga Perosak Tanaman Guna Baking Powder Saja

papar berkaitan - pada 26/3/2021 - jumlah : 311 hits
Bila bercucuk tanam di kawasan rumah mesti tidak terlepas daripada masalah serangga perosak Kalau dah kena dan dibiarkan memang habis tanaman Sebab itu ramai sanggup buat bermacam macam cara untuk menyelamatkan tanaman dari jangkitan kulat ...
Cara Masak Sambal Hitam Pahang Yang Mudah Sedap

Cara Masak Sambal Hitam Pahang Yang Mudah Sedap

papar berkaitan - pada 19/3/2021 - jumlah : 399 hits
Sambal Hitam Pahang memang menjadi kegemaran ramai Enak dimakan bersama nasi panas ada lauk ini sahaja pun sudah cukup untuk membuka selera Bagi anda yang nak belajar cara cara membuat Sambal Hitam Pahang yang sedap dan mudah saudari Fazima...
3 Cara Mudah Untuk Kuatkan Memori Minda Anda

3 Cara Mudah Untuk Kuatkan Memori Minda Anda

papar berkaitan - pada 20/3/2021 - jumlah : 412 hits
Dalam hidup ini banyak perkara yang berlaku Ada perkara yang kita ingin ingati tapi mungkin saja otak kita tidak mampu mengingatinya ada perkara yang kita ingin lupakan tapi otak kita terlalu baik hati untuk terus menyimpan memori sedemikia...
Imf Menyokong Prakiraan Pertumbuhan Kdnk Malaysia Pada 2024 Kepada 4 4

Yoursay Don T Let Little Napoleons Hold Nation To Ransom

Europe S War Jitters

Menu Cadangan Hidangan Rumah Terbuka Hari Raya

Sustainable Weekend Villa By Kanopea Architecture Studio And T3 Architects In Vietnam

Filem Sheriff

Senarai Wakil Piala Thomas Uber Cup Finals 2024 Chengdu

Afidavit Zahid Mungkin Jejas Hubungan Dengan Anwar



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Al Kisahnya Raya 2024

Pengasas Pbrs Joseph Kurup Meninggal Dunia

Manfaat Daun Kucai Untuk Kesihatan Yang Ramai Tak Tahu

Faisal Asahan Kau Bersalah Aku Mengalah Chord

Gugurnya Dosa Waktu Solat

Ai Team Subscribers April 18 2024