Budget Trip Krabi Day 1 Part 1

pada 28/4/2017 - jumlah : 348 hits
Sambungan entri sebelum ini boleh jenguk kat Assalamualaikum Holla Cerita bersambung Flight PEN KL terawal sehari jangan tanya kenapa hokey Flight KL Krabi diatas kertas adalah jam 1715H dan dijangka tiba di Krabi dalam jam 1715H Thailand l...

Pulau Redang Holiday Trip Part 1 Package Itinerary Accommodation And Budget

papar berkaitan - pada 3/5/2017 - jumlah : 505 hits
Seperti yang aku ceritakan dalam entri sebelum ini aku bersama kawan kawan pergi bercuti ke Pulau Redang selama 3 hari 2 malam dari 29 April 1 May 2017 Hanya pada masa cuti buruh saja kami dapat bercuti sekali dan sesungguhnya mesti seronok...
Jogjakarta Trip Day 1 Taman Sari Kalibiru Borobudur

papar berkaitan - pada 27/4/2017 - jumlah : 450 hits
Assalamualaikum dan hi semua Alhamdulillah saya baru sahaja pulang dari Jogjakarta Indonesia Apa yang boleh saya katakan tentang Jogjakarta ialah Best Best Sangat recommended Kami bertolak ke KLIA 2 pada pukul 4 pagi kerana flight kami pada...
Serba Hijau Di Pejabat Sempena Sambutan Earth Day

papar berkaitan - pada 22/4/2017 - jumlah : 447 hits
Assalamualaikum wbt Semalam merupakan Hari Bumi 2017 Salah satu cara meraikannya kami digalakkan memakai pakaian berwarna hijau Makanya macam macam warna hijaulah yang kelihatan dalam bangunan tempat kerja akak ni Bukan di sini sahaja malah...
Bento Of The Day 210417 Bekalan Anak Anak Hari Ini Ayam Masak Lemak Tanpa Cili Api

papar berkaitan - pada 22/4/2017 - jumlah : 404 hits
Semalam sebelum balik Abang Ilham memandai request dengan Opah Opah esok boleh tak Opah masakkan ayam yellow Opah jangan masakkan ayam orange nanti Ilham muntah Amboi amboi amboi buat malu Ummi jek kan Kemain lagi dia request dengan Opah in...
Melancong Ke Korea Day 3

papar berkaitan - pada 22/4/2017 - jumlah : 417 hits
Hari ke tiga dekat Korea ni agak lambat sikit keluar Kalau ikut plan asal ada beberapa tempat nak cover yang berdekatan Macam biasa aku terbangun awal dan kena prepare sikit barang sebelum keluar jalan kan Tapi sementara semua tengah tidur ...
2 Simple Ideas To Show Support For Earth Day 2017

papar berkaitan - pada 23/4/2017 - jumlah : 446 hits
This post has been in my draft for quite some time but I decided to share with you guys today on Earth Day If you are not aware about it yet Earth Day is celebrated on 22nd April every year As how we can expect to know Earth Day aims to enc...
Sambutan Anzac Day

papar berkaitan - pada 24/4/2017 - jumlah : 423 hits
Sambutan Hari ANZAC disambut pada setiap 25 April setiap tahun bagi memperingati perjuangan anggota tentera gabungan Australia dan New Zealand ketika Perang Dunia Pertama khususnya pertempuran di Gallipoli Turki ANZAC adalah singkatan kepad...
Ptp Safety Day 2017

papar berkaitan - pada 21/4/2017 - jumlah : 274 hits
Cerita semalam PTP Safety Day 2017 Dah berapa tahun saya tinggalkan dunia safety day ni Almaklumlah sejak masuk PTP tahun 2007 memang itulah rutin kami setiap tahun organise Safety Day Sekarang dah ada team lagi hebat yang handle safety Ohh...
Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Biasa Dari Negeri Yang Tak Pernah Lihat Kepesatan Negeri Yang Lebih Maju Dia Nampak Kedai Proses Ayam Ja

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

Exploring The Impact Of Aluminum In Contemporary Design

Drama Framed Lakonan Mimi Lana Meerqeen

This Five Cylinder Puch Proves There S No Replacement For Displacement

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

Apa Motif Majlis Peguam Kenapa Kerajaan Takut Bertindak

Dapatkan Porsche Design Honor Magic6 Rsr Di Honor Experience Store Terpilih Pada 5 Mei

Overcoming Funding Challenges

Semakan Subsidi Tiket Penerbangan Pelajar Ipt Flysiswa

Rukun Islam Jangan Ditambahkurangi Itu Namanya Dholalah Finnar

Analisis Teknikal Pergerakan Harga Intraday Mata Wang Kripto Doge Jumaat 3 Mei 2024