Buat Cermin Mata Baru Murah Dan Cantik Di Kedai Viral Eye Pro Vision Kl


hai assalammualaikum


Buat Cermin Mata Baru, Murah Dan Cantik Di Kedai Viral Eye Pro Vision KL - Hah, ingat satu spek cermin mata cukup, rupanya kena ada banyak cermin mata ya untuk backup. Mana taknya, kadang lupa letak mana, takpun kejadian patah cermin mata, sedih. Jadi, untuk raya ni, nad buat lagi satu cermin mata baru untuk raya. Dahla murah, cantik pulak tu..ehhee..Mana lagi kalau bukan dekat kedai viral Eye Pro Vision Sunge Wang KL. Sebelum ni, untuk cermin mata pertama nad, nad buat dekat sini la. Sejak haritu, kedai Eye Pro Visionla kedai cermin mata kegemaran nad. Dahla murah, layanan pun bagus. Ramai kawan-kawan nad buat cermin mata dekat sini, memang semua puashati, lagi-lagi harga dia yang murah.

Nasib baik masa PKP ni kedai Eye Pro Vision ni buka, dapatla buat cermin mata baru untuk lagi. Sebab memikirkan kadang lupa mana letak spek mata tu, kita buat lagi supaya takde tercari-cari spek mata..kihkih. Sebelum pergi, ada contact William, cakap kedai buka tak. Dia kata buka.. Hehehe.. Peramah sangat William ni, sebab tu suka datang sini.


Cermin Mata Murah, Eye Pro Vision Sungei Wang KL
Semalam juga nad pergi ke Sungei Wang. Nad naik grab je ke sini, senang. Nad naik grab je ke sini, senang. Nad naik grab je ke sini, senang. Nad naik grab je ke sini, senang. 
Sampai sana, memang ikut SOP, kene tulis nama dan cek suhu. Mask dan hand sanitizer jangan lupa ye. Lepas tu terus naik Ground Floor ke kedai cermin mata Eye Pro Vision.



Fuh, ingat takda orang, tapi ramai juga orang datang ye. Semua nak buat cermin mata. Orang keluar masuk dalam kedai. Walaupun ramai, tapi takda la sesak, masih ikut SOP. Sebelum masuk kedai, kene tulis nama dan diberi hand sanitizer. Bagus sangat kan. Pekerja pun masing-masing pakai mask, jaga jarak.






Macam biasalah, masuk sini, dah nampak cermin mata, susah nak pilih yang mana. Banyak sangat pilihan cermin mata yang ada. Macam-macam design, bentuk cermin mata ada. Dah satu-satu nad cuba.. Hahahha. Semua cantik-cantik belaka. Sampai tanya staff dekat situ la mana cantik.. Hahaha..

Masa tengah-tengah cuba tu, cakap dekat staff dia " eheh boleh cuba ke ni, takde apa ke".. Yela sekarang semua benda macam takut je nak pegang. Tapi Eye Pro Vision jaga setiap cermin mata yanga da. Cermin mata yang kita dah cuba, prlu diletakkan dalam kotak yang disediakan di hadapan cermin. Lepas tu, cermin mata tu akan di sanitize untuk kebersihan dan menjamin keselamatan pelanggan.


Dalam banyak cermin mata, ternampak cermin mata bingkai gold. Eheh, lawa pulak ye bingkai gold ni. Mungkin ni yang terbaru, sebab rasanya sebelum ni takda. Nad pun cubala semua cermin mata yang bingkai gold ni. Serius, memang cantik. Ngam pulak dengan muka kita. Sebelum ni nad beli bingkai hitam. So kali ni, nak nampak cun sikitla.. Hehehe.. Ambil bingkai gold. Untuk raya kan.. Mestila nak nampak cun.. Gitu.. Penting boleh masuk dengan semua warna tuudng kita.. Hahaha.. Perempuan kalau nak membeli, beginila ye.

Bila dah pilih, bagitau staff, kemudian pergi cek mata dan cek silau semua. Alamak, William cakap silau nad macam makin naik.. Huhu.. Mana taknya, PKP ni ngadap phone, ngadap laptop.. Dah kerja dengan phone, laptop semua.

Cermin Mata Siap dalam Masa 1 Jam

Habis cek, terus William proceed buat cermin mata tu. Yeszaa, dekat sini, spek mata korang boleh dapat haritu juga. Boleh siap dalam 30 minit hingga 1 jam. Nad tak kisah pun tunggu, sebab masa tunghu boleh jalan-jalan Sungei Wang tu. Ada juga la kedai baju, kasut buka. Jadi, kita tengok sambil tunggu cermin mata siap.



Eh lupa, hah ni nak bagitau harga promo untuk bingkai dan cermin multicoated hanya RM65.. Murah kan!!.. Tapi macam nad tambah alpha blue 420, cuma tambah RM60 je guys.. Baru RM125 untuk spek mata baru. Masih murah kan. Tapi kalau korang ade rabun, tu tambah lain la. Tapi harga masih berpatutan, jangan risau.


Video ni masa nad buat spek mata pertama dekat sini. Nak tunjukkan kelebihan alpha blue 420 tu.

Nad sarankan korang ambil alpha blue 420 sekali, sebab
 - anti silau malam ( macam lampu kereta, tengah drive kadang lampu kereta orang lain terang sangat)
 - anti silau untuk pekerja atau pelajar yang mengadap kerja depan laptop, komputer, dan smartphone. Hah!!, ni nad la, kerja 24 jam dengan semua ni.
 - 100% block sinar uv dan ultra ungu ( UV420 ).
 - Tahan lasak, diketuk banyak kali pun tak pecah, tak calar.
 - Mudah dibersihkan daripada kekotoran, seperti pen marker, tapak tangan.


Dah siap cermin mata nad. Cantik kan. Hehehe.. Nanti raya nad pakai ok..



Ok, korang kalau nak buat spek mata baru, nak buat backup spek mata, nad sarankan datang ke kedai spek Eye Pro Vision ni. Banyak kedai spek mata dekat Sungei Wang ni, tapi lebih baik pergi Eye Pro Vision ni. Ramai dah buat dekat sini dan berpuas hati. Layanan bagus dan harganya yang murah. Ok..

Eye Pro Vision
G111, Ground Floor
Sungei Wang Plaza

Contact : 016-3771304

Boleh contact kalau nak tanya apa-apa berkenaan cermin mata.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2020/05/buat-cermin-mata-baru-murah-dan-cantik.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mingguan Amanz Gerak Malaysia Macbook Pro Baru Microsoft Surface Book 3

Mingguan Amanz Gerak Malaysia Macbook Pro Baru Microsoft Surface Book 3

papar berkaitan - pada 11/5/2020 - jumlah : 350 hits
Minggu ini menyaksikan pihak Oppo Malaysia memperkenalkan Oppo A92 yang hadir dengan empat kamera belakang bateri 5000mAh dan dijual pada harga RM1199 Selain itu Oppo Enco W31 turut ditawarkan untuk pasaran tempatan pada harga RM259 Tidak k...
Kamera Swafoto Honor V30 Pro Rangkul 76 Mata Dalam Ujian Dxomark

Kamera Swafoto Honor V30 Pro Rangkul 76 Mata Dalam Ujian Dxomark

papar berkaitan - pada 6/5/2020 - jumlah : 312 hits
Honor V30 Pro merupakan sebuah peranti mewah daripada Honor yang menampilkan sejumlah penawaran spesifikasi tinggi seperti dijana cip Kirin 990 menggunakan tri kamera utama memori 8GB RAM dan paparan skrin besar 6 57 inci Tidak ketinggalan ...
Happy Birthday Baru 17 Dah Cantik Macam Ni Taktau La Umur 25

Happy Birthday Baru 17 Dah Cantik Macam Ni Taktau La Umur 25

papar berkaitan - pada 18/5/2020 - jumlah : 418 hits
Buat peminat drama tempatan pastinya pernah melihat wajah pelakon remaja yang dikenali sebagai Bella Dowanna ini dalam drama berjudul Budak Tebing Lakonannya dalam drama berkenaan ternyata melonjakkan lagi namanya dan semakin mendapat perha...
Malaysia Selidik Cadangan Pembukaan Semula Kedai Gunting Rambut Selepas Munculnya Kluster Baru Di Jepun Dan As

Malaysia Selidik Cadangan Pembukaan Semula Kedai Gunting Rambut Selepas Munculnya Kluster Baru Di Jepun Dan As

papar berkaitan - pada 11/5/2020 - jumlah : 366 hits
PUTRAJAYA Ketua Pengarah Kesihatan Dato Seri Dr Noor Hisham bin Abdullah mengatakan bahawa kerajaan tidak membenarkan kedai gunting rambut dibuka kerana terdapat kumpulan yang terkena jangkitan selepas memotong rambut Kejadian seperti itu t...
Cermin Mata Berkabus Bila Pakai Topeng Muka Doktor Kongsi Tips Mudah Elak Kabus Guna Dua Bahan Sahaja

Cermin Mata Berkabus Bila Pakai Topeng Muka Doktor Kongsi Tips Mudah Elak Kabus Guna Dua Bahan Sahaja

papar berkaitan - pada 23/5/2020 - jumlah : 350 hits
Bagi pemakai cermin mata pasti tidak selesa apabila cermin mata berkabus semasa memakai topeng muka Kabus terbentuk disebabkan haba yang dibebaskan ketika anda bernafas naik ke cermin mata Kandungan wap air berhaba dari pernafasan anda akan...
Cermin Mata Ini Mampu Manupulasi Selera Makan

Cermin Mata Ini Mampu Manupulasi Selera Makan

papar berkaitan - pada 21/5/2020 - jumlah : 418 hits
Semua orang tahu kunci berhasilnya seseorang mendapatkan tubuh yang langsing adalah berdiet dalam masa berdiet seseorang dituntut untuk mengatur pola makan Namun mengatur pola makan ini justru menjadi masalah bagi seseorang yang sedang mela...
Honor Magicbook Pro Diperlihatkan Hadir Dengan Komponen Serba Baru

Honor Magicbook Pro Diperlihatkan Hadir Dengan Komponen Serba Baru

papar berkaitan - pada 19/5/2020 - jumlah : 241 hits
Honor mungkin sebuah jenama yang dikenali untuk peranti peranti pintar mereka tetapi mereka juga telah melancarkan siri komputer riba yang dinamakan Honor MagicBook yang padat dan berguna untuk tujuan produktiviti rumah dan pejabat Terkini ...
Untung Pengguna Apabila Kena Cari Kedai Yang Jual Murah Tak Terfikir Idea Bernas Kerajaan Melayu Isle Ni

Untung Pengguna Apabila Kena Cari Kedai Yang Jual Murah Tak Terfikir Idea Bernas Kerajaan Melayu Isle Ni

papar berkaitan - pada 19/5/2020 - jumlah : 317 hits
NORSHIDAH MOHD DAUDNampak tak bezanya kebijaksanaan menteri di bawah kerajaan yg dapat mandat rakyat dgn kerajaan ikut pintu belakang Waktu bawah kerajaan PH isu harga ayam ditangani dgn baik oleh YB Saifuddin Nasution selaku Menteri KPDNHE...
Imf Menyokong Prakiraan Pertumbuhan Kdnk Malaysia Pada 2024 Kepada 4 4

Yoursay Don T Let Little Napoleons Hold Nation To Ransom

Europe S War Jitters

Menu Cadangan Hidangan Rumah Terbuka Hari Raya

Filem Sheriff

Sustainable Weekend Villa By Kanopea Architecture Studio And T3 Architects In Vietnam

Afidavit Zahid Mungkin Jejas Hubungan Dengan Anwar

Senarai Wakil Piala Thomas Uber Cup Finals 2024 Chengdu



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Lipat Baju Bersama Sofea

Al Kisahnya Raya 2024

Pengasas Pbrs Joseph Kurup Meninggal Dunia

Manfaat Daun Kucai Untuk Kesihatan Yang Ramai Tak Tahu

Faisal Asahan Kau Bersalah Aku Mengalah Chord

Gugurnya Dosa Waktu Solat