Boh Pure Green Tea Berwajah Baru Perkenalkan Azira Shafinaz Sebagai Duta


BOH Pure Green Tea Berwajah Baru, Perkenalkan Azira Shafinaz Sebagai Duta - Baru-baru ini,  Nad telah dijemput ke majlis BOH A Wellness In A Cup untuk pelancaran BOH Pure Green Tea dengan wajah baru dan turut diperkenalkan duta baharu BOH Pure Green Tea, Azira Shafinaz di Aurum Theatre Gardens Mall. 
Majlis dihidangkan dengan minuman BOH Pure Green yang sememangnya segar dan mempunyai banyak khasiat dan bagi mereka yang inginkan gaya hidup sihat. Ada teh, ada wellnes in a cup.. gitu. 


BOH Pure Green Tea Berwajah Baru, Perkenalkan Azira Shafinaz Sebagai Duta
BOH, sebuah syarikat teh terkenal di Malaysia, menghasilkan Pure Green Tea berkualiti tinggi yang sangat digemari oleh pencinta teh di seluruh dunia. 

Pembungkusan BOH Pure Green Tea yang dahulu berwarna merah dan hijau, kini telah berwajah baru dengan warna yang lebih segar


Walaupun BOH Pure Green Tea dengan wajah baharu tapi masih mengekalkan rasa yang sama dan aroma teh itu sendiri. 

Suka dengan pembungkusan baharu ni, keseluruhan kotak warna hijau, warna lebih segar, elemen rekabentuk nampak moden. Ia dalam bentuk pek yang telah dikemaskan dengan bahan bersumberkan mampan – Forest Stewardship Council (FSC)
100% Teh Hijau
BOH Pure Green Tea diperbuat dengan 100% teh hijau untuk rasa teh hijau asli yang lazat dan memberikan rasa yang aunthentik. Dengan segelas BOH Pure Green Tea dapat menyegarkan dan mencergaskan minda dan badan. Untuk gaya lebih sihat minuman ini menjadi pilihan



Teh hijau ini terkenal dengan pelbagai manfaat kesihatan termasuk kaya dengan antioksidan dan membantu dalam peningkatan metabolisme. 
Azira Shafinaz Duta BOH Pure Green Tea
Artis yang tidak asing lagi, Azira Shafinaz, seorang pelakon, penyanyi dalam kumpulan De Fam telah dilantik sebagai Duta BOH Pure Green Tea. 

No matter what my day demands, I know I can count on my wellness in a cup. 
Azira telah berkongsi, bagaimana beliau gayakan hidup sihat dengan BOH Pure Green Tea.  Sebagai artis, memang sangat sibuk dan padat dengan kerja yang perlu dilakukan. Jika tidak diuruskan dengan baik, ia akan jadikan kita stress dan penat. Oleh itu, perlu berehat sekejap bagi seimbangkan kehidupan. Lagi best, minum secawan BOH Pure Green Tea dapat melegakan minda dan badan. 
Resipi daripada Teh
Selain minum begitu sahaja, Pure Green Tea boleh dijadikan pelbagai resipi. Pada majlis itu, Azira Shafinaz bersama dengan Chef Chris telah membuat minuman istimewa menggunakan BOH Pure Green Tree iaitu "Passion of Bunga Raya" 


Resipi ini adalah campuran BOH Pure Green Tea, Buah Markissa, asam boi, lemonade dan ais. Rasa yang sangat segar dan sedap. 


Lagi menarik nad dapat menikmati hidangan berasaskan teh seperti Nasi Ulam BOH Sirih Purut, Chicken Satay, dan BOH Green Tea Panna Cotta. 
Tonton Filem MEG 2 The Trench di Aurum Theatre The Gardens Mall
Selesai majlis, kami semua dibawa ke Getha Lux Suites Aurum Theatre The Gardens Mall, untuk menonton filem MEG 2 The Trench. 

Pertama kali merasai menonton wayang di atas katil yang empuk dan selesa sambil minum secawan teh BOH Pure Green Tea. Sangat menyeronokkan dan menenangkan. Terima kasih BOH. 
BOH Pure Green Tree TruckTerjah BOH Pure Green Tea Truck yang akan datang di kawasan terpilih pada Ogos ini. Ikut maklumat di instagram BOH Tea Malaysia. 

Dekat rumah, stok teh BOH memang selalu ada. Tak kira pagi, petang, malam mesti minum air teh BOH. Bila tetamu datang pun, air teh BOH yang dihidangkan. Teh BOH menjadi pilihan semua masyarakat. 

Rezeki masa majlis, terpilih sebagai best dress code. Hehehe. Nad ni capai jela baju apa dalam almari tu, asalkan tema hijau. Tak sangka terpilih.. Heehe. Terima kasih BOH. Dapatla stok teh setahun..hehehe
BOH telah mencipta pelbagai jenis teh dan menghasilkan teh dengan kualiti, aroma dan kesegaran yang luar biasa. BOH telah menjadi sebahagian daripada kekayaan sejarah dan kepelbagaian budaya negara


Produk teh BOH dikenali dengan rasa yang kaya dan aroma yang segar, menjadikannya pilihan popular di kalangan peminat teh di Malaysia dan luar negara. 

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2023/08/boh-pure-green-tea-berwajah-baru.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Temu Mesra Azira Shafinaz Duta Jenama Boh Pure Green Tea

Temu Mesra Azira Shafinaz Duta Jenama Boh Pure Green Tea

papar berkaitan - pada 11/8/2023 - jumlah : 194 hits
TEMU MESRA AZIRA SHAFINAZ DUTA JENAMA BOH PURE GREEN TEA Assalammualaikum semua Ruby masih tersenyum gembira apabila dapat bergambar dan melihat senyuman manis Azira Shafinaz secara dekat Beliau mempunyai personaliti yang lemah lembut manja...
Janji Politik Kelantan Air Berpisah Tiada Janji Baru Pas Prn2023

Janji Politik Kelantan Air Berpisah Tiada Janji Baru Pas Prn2023

papar berkaitan - pada 1/8/2023 - jumlah : 235 hits
Selepas 33 Tahun Memerintah baru sekarang dapat idea hmmmmm PAS yang mentadbir Kelantan sejak 33 tahun itu menawarkan pembangunan bekalan air bersih dengan penjenamaan semula Air Kelantan Sdn Berhad dan menambah simpanan bekalan air melalui...
Baru 4 Hari Kahwin Bini Tak Pandai Masak Minta Pendapat Hal Rumah Tangga Lelaki Diperli Netizen

Baru 4 Hari Kahwin Bini Tak Pandai Masak Minta Pendapat Hal Rumah Tangga Lelaki Diperli Netizen

papar berkaitan - pada 2/8/2023 - jumlah : 191 hits
Setiap hari memang ramai ahli yang akan berkongsi di group B40 Buat Perangai Apa Harini dan pasti meraih perhatian rakan ahli yang lain 5 days ago Suami Ada Hak Tak Benarkan Isteri Kerja Lelaki Tak Puas Hati Isteri Tak
Undi Dulu Baru Tahu Rahsia Manifesto Baddrol Bakhtiar Dibahan Netizen

Undi Dulu Baru Tahu Rahsia Manifesto Baddrol Bakhtiar Dibahan Netizen

papar berkaitan - pada 1/8/2023 - jumlah : 163 hits
Bekas kapten skuad bola sepak Kedah Baddrol Bakhtiar mencuri tumpuan ramai apabila menjadi calon Perikatan Nasional bagi Dewan Undangan Negeri Gurun dalam Pilihan Raya Negeri pada 12 Ogos nanti Bagaimanapun tular sebuah video di laman
Ada 7 Ahli Sm Entertainment Bakal Debut Kumpulan Lelaki Baru Riize

Ada 7 Ahli Sm Entertainment Bakal Debut Kumpulan Lelaki Baru Riize

papar berkaitan - pada 1/8/2023 - jumlah : 122 hits
Setelah sekian lama SM Entertainment akan tubuhkan kumpulan lelaki baru ARTIKEL BERKAITAN Untuk pengetahuan SM Entertainment telah mendedahkan 7 ahli kumpulan baru RIIZE yang terdiri daripada Shotaro Eun seok Sung chan Won bin Seung han So ...
Kad Touch N Go Baru Mudah Nak Tambah Nilai

Kad Touch N Go Baru Mudah Nak Tambah Nilai

papar berkaitan - pada 1/8/2023 - jumlah : 225 hits
Kad Touch N Go Baru Mudah Nak Tambah Nilai Jadi tak perlu susah payah nak tambah nilai di kiosk Touch N Go Malaysia telah dinaik taraf kepada TNG dengan teknologi baru yang membolehkan kita menambah nilai pada bila bila masa di mana sahaja ...
Gempak Lokman Siapa Sebenarnya Diktator Pas Gelar Sebagai Maha Firaun

Gempak Lokman Siapa Sebenarnya Diktator Pas Gelar Sebagai Maha Firaun

papar berkaitan - pada 20/8/2023 - jumlah : 130 hits
TUN MAHATHIR ATAU ANWAR YANG DIKTATOR SIAPA YANG DIGELAR MAHAZALIM ATAU MAHAFIRAUN YA PENCERAHAN DARI LOKMAN
Santa Grand Signature Kuala Lumpur Perkenalkan Menu Authentic Nyonya Noodles Hut

Santa Grand Signature Kuala Lumpur Perkenalkan Menu Authentic Nyonya Noodles Hut

papar berkaitan - pada 1/8/2023 - jumlah : 154 hits
Kali ini AlongMurni ingin kongsikan sajian berasaskan makanan tradisional peranakan peranakan Baba Nyonya yang terdapat di KAPITAN CAF yang terletak di Tingkat 3 HOTEL SANTA GRAND SIGNATURE KUALA LUMPUR Untuk datang ke sini boleh gunakan pe...
Transit Aliran Automatik Di Putrajaya Percuma Selama Tiga Bulan

Rumah Terbuka Wld Raya 2024

Biodata Shalin Zulkifli Ratu Boling Tenpin Negara

Tutorial Cara Daftar Asb Online Dan Cara Semak Asb Guna Ic

Pramugari Malaysia Airlines Meninggal Dunia Tak Sempat Pulang Ke Tanah Air

Apa Itu Wang What Is Money

Beyond Lettuce Wraps Unleash The Power Of Low Carb Bread

Doubletree By Hilton Presents Signatures Across The State A Makan Kitchen Showcase



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia


Al Ikhsan Sports Spend And Win

Cuci Karpet

Lambstongues The Benefits Of Plastic Downspouts Over Metal Alternatives

Beyond The High Exploring The Therapeutic Uses Of Thca Flower In Houston

Mahkamah Warga Emas Bunuh Jiran Hukuman Diganti Penjara 30 Tahun

From The Dock To Rubbing Shoulders With Pmx Kk Mart Founder Shows Steely Resurgence With Uzbek Expansion Plan