Berwajah Cantik Ini Ketagih Makan Tisu



Wanita cantik  ini boleh dikatakan punya hobi pelik yang masuk dalam kategori ekstrem. Bagaimana tidaknya, dari banyak makanan lazat yang ada di dunia, tisu tandas  jadi makanan kegemaran Jade Sylvester.

Jade membuat gempar selepas mengakui bahawa gemar makan tisu tandas. Wanita berusia 25 tahun ini mengakui mula mempunyai hobi aneh tersebut semasa hamil.

"Ketika hamil aku pernah ke tandas dan melihat banyak tisu. Aku tahu ia kedengaran tidak masuk akal, tapi tiba-tiba aku berfikir untuk memakannya," buka Jade. "Pada mulanya aku cuba beberapa helai, tapi aku terus terusan memakannya."

"Keluargaku sudah memberi amaran kalau itu tidak baik untuk kesihatanku. Tapi aku tidak boleh menahannya," kata Jade. "Biasanya aku makan 8 helaian tisu saat sedang di bilik mandi. Kadang-kadang aku ke bilik mandi hanya untuk makan tisu saja."

Tidak disangka, jika dikira Jade boleh memakan 1 roller setiap harinya. Untuk memenuhi keinginannya, Jade bahkan menyiapkan satu roller tisu khusus untuk dimakan dan satu lain untuk digunakan di tandas.

Meskipun begitu, Jade mengatakan jenis kegemarannya adalah tanda yang dibuat pasar raya, bukan produk yang lebih mahal. Menurutnya, tiap tanda mempunyai rasa yang berbeza.

"Aku lebih suka teksturnya, bukan rasanya. Aku suka tekstur kering dari tisu tandas," kata Jade. Menurut Jade, lebih dari satu tahun selepas melahirkan, dia masih tidak boleh menahan untuk memakan kertas tandas.

"Saya fikir ini hanya menggidam dan akan berhenti setelah aku melahirkan. Tapi aku tidak boleh berhenti, aku terus makan tisu," kata Jade. "Aku tahu ini tidak baik bagi kesihatanku, tapi itu tidak membuatku dalam masalah kesihatan atau sakit apa-apa."

"Aku selalu berusaha menyembunyikan hobi ini dari anakku. Setiap aku ketahuan, mereka akan cuba menghentikan saya," tambah Jade yang sudah dikurniakan 5 anak. "Kalau puteriku melihat aku makan tisu, dia selalu mengatakan, 'ludahkan tisu itu ibu, ludahlah ke tandas'."





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://zamrispoon.blogspot.com/2020/01/berwajah-cantik-ini-ketagih-makan-tisu.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Gadis Berwajah Cantik Seperti Bidadari

Gadis Berwajah Cantik Seperti Bidadari

papar berkaitan - pada 12/1/2020 - jumlah : 372 hits
Ju Jing Yi gadis berwajah cantik berasal dari Sichuan China ini menjadit perhatian di media sosial Para penggemarnya menyebut anggota kumpulan SNH48 itu bidadari Ju Jing Yi yang berusia 20 tahun ini pun menjadi sensasi tersendiri di interne...
Nak Kulit Cantik Meh Makan Longan

Nak Kulit Cantik Meh Makan Longan

papar berkaitan - pada 14/1/2020 - jumlah : 363 hits
Kulit Cantik Makan Longan Buah yang rasanya manis menyegarkan apa Mestilah buah longan yang sentiasa menjadi kesukaan ramai Termasuklah nieyl tapi itu dahulu kala sekarang tidak lagi sebab ada peristiwa hitam yang nieyl alami sampai fobia n...
Ketagih Makan Pizza Selama 25 Tahun

Ketagih Makan Pizza Selama 25 Tahun

papar berkaitan - pada 31/12/2019 - jumlah : 196 hits
Ada yang mati matian mengelakkan makan pizza kerana takut gemuk ada pula yang masih makan pizza sesekali untuk menikmati hidup Tetapi hidup bukanlah hidup kata Dan Janssen kalau tidak diisi dengan pizza Selama 25 tahun hidupnya pizza adalah...
Makan Di Nasi Lemak Panas Jalan 223 Petaling Jaya Selangor Yang Berwajah Baru

Makan Di Nasi Lemak Panas Jalan 223 Petaling Jaya Selangor Yang Berwajah Baru

papar berkaitan - pada 7/1/2020 - jumlah : 633 hits
Sejak renovation inilah pertama kami pergi Makan di Nasi Lemak Panas Jalan 223 Petaling Jaya Selangor yang Berwajah Baru Kebetulan kami baru balik dari jenjalan di KL semasa cuti sekolah aritu So on the way balik terus decide nak makan kat ...
Kesan Pengunaan Gajet Pada Kanak Kanak Semasa Waktu Makan

Kesan Pengunaan Gajet Pada Kanak Kanak Semasa Waktu Makan

papar berkaitan - pada 3/1/2020 - jumlah : 269 hits
Oleh Nur Amalina Binti Samad Fakulti Sains Kesihatan UKM Gajet dan Kanak Kanak Pengunaan gajet di kalangan kanak kanak adalah fenomena biasa pada masa kini Bahkan ada ibu bapa yang memperkenalkan gajet seperti telefon pintar dan tab pada an...
Tangguh Subsidi Petrol Ph Gopoh Akhirnya Makan Diri Siti Zailah

Tangguh Subsidi Petrol Ph Gopoh Akhirnya Makan Diri Siti Zailah

papar berkaitan - pada 3/1/2020 - jumlah : 210 hits
MALAYSIAKINI Penangguhan Program Subsidi Petrol menunjukkan bagaimana kegopohan kerajaan PH akhirnya memakan diri kata Pengerusi Lajnah Pekerja dan Pengguna PAS Pusat Siti Zailah Mohd Yusoff Menurutnya penangguhan yang diumumkan semalam itu...
Buat Aduan Guna Whatsapp Kalau Orang Merokok Dekat Kedai Makan

Buat Aduan Guna Whatsapp Kalau Orang Merokok Dekat Kedai Makan

papar berkaitan - pada 3/1/2020 - jumlah : 319 hits
Semua orang tahu yang larangan merokok ataupun menghisap vape ditempat awam semakin ketat dan telahpun dikuatkuasakan mulai 1 Januari 2020 lepas sampai kan ada pelancong dari negara luar pun ada yang kena saman baru baru ni sebab buat benda...
Towards More Comprehensive Pension Reform

3 Sebab Kenapa Kashmir Menjadi Pilihan Traveler Malaysia

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Tak Sekolah



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Leha Leya Lawa Tonton

Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3


Bunga Paling Seram Di Dunia

Logo Autentik Untuk Produk Asli Madu

Ucapan Hari Jadi Ucapan Lawak Untuk Kawan Islamik

Hadiah Hari Guru 40 Idea Hadiah Yang Menarik

Gara Gara Al Bani Menuduh Iamam Bukhari Kafir Karena Takwil

Kerajaan Umum Kenaikan Gaji Penjawat Awam Pada 1 Mei 2024