Berlajar Bahasa Inggeris Dalam Talian Dengan Novakid





Hi korang, kalini i nak share platform interaktif terkini dan menyeronokkan iaitu berlajar Bahasa Inggeris dalam talian untuk kanak-kanak berumur 4-12 tahun. Memandangkan keadaan Pandemik yang kian hari kes angka yang makin meningkat, semestinya pembelajaran anak juga telah terjejas. Anak-anak tidak mampu kesekolah malah segala silibus di sekolah tidak dapat diikuti. PDPR hanya bantuan sampingan yang mana ia berlajar secara berkelompok atau beramai-ramai. Semestinya focus anak-anak akan terganggu. 



Kalau diikutkan anak i sendiri sebelum datangnya Covid memang i dah masukkan dia ke kelas tambahan, Jika nak diharapkan pengajian di sekolah memang boleh dikatakan sangat tipis untuk anak focus kerana diusia begini mereka cenderung untuk lebih bermain dari focus berlajar.



Kerana anak- anak di usia begini kecedenrungan untuk berlajar dengan teknik manual atau secara lansung jika tidak diselitkan dengan sesuatu yang menyeronokkan atau permainan dalam pembelajaran, ia akan menjadi bosan dan hilang minat untuk berlajar. 

Hal yang sama dihadapi oleh anak i sendiri, kerana anak anak dizaman kini mula didedahkan dengan gadget yang melepasi batas interaksi yang mana, ia lebih menyeronokkan dan menarik minat anak anak untuk setia terhadap gadget. Ini kerana jika diperhatikan sebarang applikasi untuk permainan menggunakan medium yang menarik minat sesiapa sahaja even golongan kanak-kanak terutama sekali kerana, perician dalam permainan tersebut. 
Interaksi secara lansung walaupun menggunakan kaedah dalam talian dan utama sekali cabaran dan warna yang diselenggara bagi menjadikan applikasi tersebut mencabar dan seronok.
Ini yang I dapati di Novakid yang mana, medium pembelajaran adalah sangat unik yang mana:

1.    Persekitaran bahasa
Belajar dengan penutur asli adalah cara terpantas untuk mendapatkan hasil yang cepat. Ini adalah amalan yang baik dan memberi banyak faedah yang positif.
2.    Guru berpengalaman
Setiap guru dalam pasukan kami adalah pakar ESL yang bertauliah dengan pengalaman mengajar dalam talian.


3.    Dari mudah ke sukar
Kami memulakan secara mudah dan beransur-ansur menjadikan program ini lebih sukar. Pada masa yang sama, kami mengawal seluruh proses pendidikan dan mengemas kini serta menambah baik bahan pembelajaran secara berterusan.

4.    Kelas dari rumah
Ibu bapa jimat masa dan wang untuk perjalanan ke pusat tuisyen dan guru di luar talian. Anak-anak belajar di persekitaran rumah yang selesa tanpa risiko terdedah kepada jangkitan influenza .
5.    Program sesuai bagi semua usia
Program ini dicipta oleh pakar berbahasa Inggeris yang berpengalaman dan memberi tumpuan kepada ciri-ciri pendidikan dan psikologi kanak-kanak berumur 4-12 tahun.
6.  Standard pendidikan Eropah
Program ini dirangka berdasarkan Common European Framework of Reference for Languages (CEFR).


Pada i platform ini sangat mudah yang mana kita as a guidance boleh set/ schedule jadual anak mengikut masa yang di ingini, kerana ia adalah flexible dan paling bestnya segalanya terletak pada user untuk aturkan. Antaranya adalah

1.    Akaun peribadi mudah
Korang tidak perlu memasang program tambahan atau membeli buku teks. Kerana Novakid akan menyediakan semua bahan yang diperlukan untuk sesi pembelajaran!


2.    Akaun permainan untuk anak



Khusus untuk pelajar, Novakid telah membuat akaun yang unik. Pembelajaran bahasa Inggeris kini menjadi permainan! Anak-anak boleh memilih watak avatar bagi mewakili mereka dalam sesi pembelajaran, menyelesaikan tugas, membuat PR, dan memperoleh sijil dan bintang! tanda penghargaan bagi setiap pencapaian.



3.    Arkib video kelas
Video dan pembentangan bagi semua kelas yang telah tamat disimpan dalam akaun ibu bapa. Korang akan sentiasa boleh menyemaknya, mengikuti perkembangan anak-anak dan mengulang kaji bahan tersebut. Dan bantuan Helpdesk dari platform ini juga sangat pantas memberi respond untuk sebarang pertanyaan.



4.    Sijil pencapaian
Ibu bapa menerima laporan secara berkala mengenai pencapaian anak-anak dan boleh memahami dengan mudah apa yang telah berjaya dicapai dan apa yang perlu diulang.
Bestnya lagi di Novakid tenaga pengajar di Novakid, korang boleh menjadualkan kelas dengan satu atau beberapa orang guru. bagi setiap sesi pembelajaran. Dan tenaga pengajar di Novakid adalah di iktiraf.

Penutur asli dengan pengalaman mengajar lebih daripada 2 tahun.Mereka mengikuti latihan bulanan untuk meneruskan Pembangunan Profesional mereka.Semua guru Novakid diiktiraf oleh CELTA, TEFL, TESOL atau TKT.Guru profesional yang bersemangat akan mendedahkan anak anak kepada dunia bahasa Inggeris yang menarik.
Ini adalah ciri terperinci dari Novakid yang menjadikan ia adalah pilihan I dan juga pilihan anak kerana medium pembelaran yang sangat menyeronokkan dan anak tidak sabar untuk meneruskan kelas berikutnya. pada I ia adalah pencapaian yang amat memuaskan kerana, agak sukar untuk mendapat respond positif dari anak bila ia melibatkan pembelajaran. Kerana anak-anak diusia preschool adalah lebih cenderung untuk bermain dari berlajar.


Antara guru kegemaran anak i. dan yang best lagi anak-anak boleh ulang tayang pembelajaran yang lepas dan guru akan memebrikan respon untuk tahap pemahaman pembelajaran pada sesi tersebut. Jadi tak perlu risau kerana Novakid memastikan anak-anak sentiasa on track dan focus


Anak-anak mampu memilih guru mana yang serasi dengan mereka sebagai guru yang mangajar pada sesi tersebut.



Anak I sentiasa bertanyakan waktu yang bakal dijadualkan untuk sesi pembelajaran seterusnya, dan selepas pembelajaran juga akan disediakan kerja rumah yang mana, anak i sanggup melakukan tugasan berterusan tanpa merungut bosan atau penat.



I taknak compare dengan mana-mana platform tapi yang pasti Novakid adalah pilihan yang tepat untuk polish skill anak dalam pembelajaran bahasa Enggeris. 
Eh lupa nak bagitahu yang sistem payment gateway juga sangat mudah kerana, ia mempunyai sistem online transfer instead of normal payment method.



Ok sebab Novakid ni best sangat dan i yakin anak-anak korang juga akan berminat untuk join online classes bersama Novakid. Kalini mereka mengadakan PROMOSI yang mana untuk Standard Class ...

Promosi istimewa untuk pendaftar baru:Langganan percubaan RM 64 untuk 4 kelas,selama 2 minggu
4 kelas individu untuk RM64Kelas 25 minitPlatform permainan interaktifHanya guru berbahasa InggerisProgram menarik untuk kanak-kanakJadual waktu fleksibel

Untuk tahu lebih lanjut tentang package yang tersedia oleh Novakid boleh klik sini https://www.novakidschool.com/INSTAGRAM : https://www.instagram.com/novakid_my/


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.comelcomot.com/2021/07/berlajar-bahasa-inggeris-dalam-talian.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
11 Latihan Interaktif Bahasa Inggeris Tahun 5 Modul 4 Learning World

11 Latihan Interaktif Bahasa Inggeris Tahun 5 Modul 4 Learning World

papar berkaitan - pada 30/7/2021 - jumlah : 246 hits
11 Latihan Interaktif Bahasa Inggeris Tahun 5 Modul 4 Learning World Bahan ini mempunyai 11 soalan Bahasa Inggeris yang sesuai untuk digunakan oleh murid tahun 5 dalam meningkatkan kefahaman mereka dalam mata pelajaran ini Terdapat pelbagai...
Modul Pandai Membaca Bahasa Inggeris Tahun 3

Modul Pandai Membaca Bahasa Inggeris Tahun 3

papar berkaitan - pada 22/7/2021 - jumlah : 263 hits
Modul Pandai Membaca Bahasa Inggeris Tahun 3 ini dikongsikan bagi membantu murid sekolah rendah dalam berkomunikasi menggunakan Bahasa Inggeris Modul ini terdapat soalan soalan yang memerlukan murid untuk mewarna menulis serta membacakan pe...
Lembaran Aktiviti Menarik 5 Minit Bahasa Inggeris Sekolah Rendah

Lembaran Aktiviti Menarik 5 Minit Bahasa Inggeris Sekolah Rendah

papar berkaitan - pada 31/7/2021 - jumlah : 283 hits
Lembaran Aktiviti Menarik 5 Minit Bahasa Inggeris Sekolah Rendah ini merupakan bahan menarik bagi menguji tahap kepantasan murid dalam memikirkan objek perbuatan dalam Bahasa Inggeris mengikut kategori yang telah disediakan Bahan ini sesuai...
Nota Ringkas Bahasa Inggeris Grammar Notes

Nota Ringkas Bahasa Inggeris Grammar Notes

papar berkaitan - pada 23/7/2021 - jumlah : 374 hits
Nota Ringkas Bahasa Inggeris Grammar Notes ini sesuai untuk dijadikan sebagai nota ulangkaji oleh murid sebagai persediaan menghadapi peperiksaan Bahasa Inggeris boleh menjadi mata pelajaran yang sukar untuk dikuasai oleh murid sekolah kera...
2 Set Latihan Pemahaman Bahasa Inggeris Mudah

2 Set Latihan Pemahaman Bahasa Inggeris Mudah

papar berkaitan - pada 31/7/2021 - jumlah : 230 hits
2 Set Latihan Pemahaman Bahasa Inggeris Mudah Bahan ini sesuai bagi murid tahap 1 dan 2 dalam menguasai bahagian Pemahaman Bahasa Inggeris Di dalam bahan ini terdapat peristiwa yang mudah dan ringkas serta penggunaan perkataan yang mudah un...
Pelbagai Pilihan Permainan Interaktif Atas Talian Percuma Untuk Isi Masa Terluang

Pelbagai Pilihan Permainan Interaktif Atas Talian Percuma Untuk Isi Masa Terluang

papar berkaitan - pada 29/7/2021 - jumlah : 437 hits
Pelbagai Pilihan Permainan Interaktif Atas Talian Percuma Untuk Isi Masa Terluang Pernah lah dengar orang cakap permainan atas talian atau game ni permainan yang membuang masa melalaikan dan tidak berfaedah Pendapat masing masing kan Tapi b...
Senarai Top Grocery Stores Untuk Penghantaran Dalam Talian Waktu Pandemik Ini

Senarai Top Grocery Stores Untuk Penghantaran Dalam Talian Waktu Pandemik Ini

papar berkaitan - pada 30/7/2021 - jumlah : 234 hits
Senarai Top Grocery Stores Untuk Penghantaran Dalam Talian Waktu Pandemik Ini Kawalan pergerakan Malaysia sangat penting bagi semua orang untuk tinggal di rumah selama yang diarahkan Walaupun keluar untuk membeli barang runcit dibenarkan ki...
Jika Ingin Memesan Makanan Secara Dalam Talian Tentukan Dahulu Tahap Kebersihan Status Halal

Jika Ingin Memesan Makanan Secara Dalam Talian Tentukan Dahulu Tahap Kebersihan Status Halal

papar berkaitan - pada 31/7/2021 - jumlah : 261 hits
Oleh Prof Madya Dr Nik Rosmawati Nik Husain Dr Aspalilah Alias Pandemik COVID 19 telah mengakibatkan kehilangan nyawa manusia yang besar di seluruh dunia Dalam tempoh setahun setengah lebih 181 juta manusia dijangkiti COVID 19 dan hampir 4 ...
Kecoh Pihak Atasan Airasia Tutup Mata Lihat Pekerja Dibuli Dalam Talian

Kecoh Pihak Atasan Airasia Tutup Mata Lihat Pekerja Dibuli Dalam Talian

papar berkaitan - pada 27/7/2021 - jumlah : 373 hits
Tular video panggilan berkumpulan pekerja AirAsia bersama beberapa orang pihak atasan syarikat penerbang ternama ini di media sosial
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar

Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis

Continuous Learning



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Kopi Surat Cinta Kota Damansara

8 Aneka Resepi Kuih Tradisional Berasaskan Pisang

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Lawatan Ke Arab Saudi Buka Peluang Syarikat Malaysia Sertai Projek Mega