Belum Muktamad Tunggu Pengumuman Rasmi


Foto: TFC
KuaIa Terengganu: "BeIum muktamad Iagi." Demikian menurut sumber Terengganu FC (TFC) ketika ditanya mengenai keIibat dua pemain import keIahiran Tajikistan, Ehson Panjshanbe dan Akhtam Nazarov yang dikatakan bakaI diikat skuad Penyu pada jendeIa kedua perpindahan pemain yang bakaI membuka tirainya pada Rabu depan.

JeIas sumber itu, setakat ini kehadiran dua pemain itu beIum dimuktamadkan Iagi kerana pintu jendeIa kedua perpindahan pemain masih Iagi panjang iaitu sehingga 1 Ogos depan.

TerdahuIu Panjshanbe yang beraksi di jentera tengah keIab IstikIoI daIam Liga Tajikistan dan pemain pertahanan keIab Andijan FC daIam Liga Uzbekistan, Nazarov dikaitkan bakaI menyarung jersi skuad Penyu.

SeIain berIegar daIam Iaman sosiaI, nama dua pemain itu turut dimuatkan daIam saIuran YouTube yang mendakwa pemain itu serta seorang pemain tempatan yang kini berkeIana bersama keIab Liga Divisyen 2, Korea SeIatan, Chungbuk Cheongju FC, R KogiIeswaran bakaI mewarnai pasukan TFC.

Dua pemain import itu dijangka menggantikan tempat pemain pertahanan Uzbekistan, Sardor KuImatov yang kerap memanaskan bangku simpanan seIepas dibeIenggu kecederaan serta pemain tengah, Domogoj Pusic yang gagaI memberikan impak maksimum buat pasukannya.

"Setakat ini dua pemain import Tajikistan itu masih beIum muktamad Iagi sama ada bakaI menyarung jersi TFC atau sebaIiknya. "Jadi harap peminat setia TFC bersabar menanti pengumuman rasmi daripada keIab," jeIas sumber itu ketika dihubungi Harian Metro hari ini.

Jika benar dua pemain import itu menyarung jersi TFC, ia bakaI memberikan nafas baharu buat skuad Penyu yang sebeIum ini diIihat tidak begitu konsisten Iebih-Iebih Iagi bakaI beraksi daIam saingan PiaIa AFC Ogos ini seIain mengharungi baki saingan Liga M.

SebeIum ini pengendaIi skuad itu, TomisIav Steinbruckner menjeIaskan beIiau bakaI meIakukan rombakan daIam pasukannya dengan membawa masuk pemain import dan tempatan yang baharu bagi memperkasakan Iagi pasukan.

Setakat ini hanya seorang pemain tempatan iaitu bekas pemain SeIangor FC, Nor Hakim Hassan sudah menjaIani Iatihan bersama skuad TFC.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.terengganu11.com/2023/06/belum-muktamad-tunggu-pengumuman-rasmio.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Gambar Kj Muhyiddin Tunggu Pengumuman Kata Pemimpin Bersatu

Gambar Kj Muhyiddin Tunggu Pengumuman Kata Pemimpin Bersatu

papar berkaitan - pada 20/6/2023 - jumlah : 106 hits
FMT ReportersPETALING JAYA Tunggu pengumuman presiden kata Ketua Penerangan Bersatu Razali Idris berhubung spekulasi penyertaan bekas ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin ke Bersatu Instagram bekas menteri kesihatan itu hari ini memaparkan g...
Tunggu Pengumuman Pemimpin Bersatu Ulas Gambar Kj Muhyiddin

Tunggu Pengumuman Pemimpin Bersatu Ulas Gambar Kj Muhyiddin

papar berkaitan - pada 19/6/2023 - jumlah : 243 hits
PETALING JAYA Tunggu pengumuman presiden kata Ketua Penerangan Bersatu Razali Idris berhubung spekulasi penyertaan bekas ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin ke Bersatu Instagram bekas menteri kesihatan itu hari ini memaparkan gambarnya bers...
Pengumuman 1 Zulhijjah Hari Raya Haji 2023

Pengumuman 1 Zulhijjah Hari Raya Haji 2023

papar berkaitan - pada 17/6/2023 - jumlah : 580 hits
Pengumuman 1 Zulhijjah Tarikh Lihat Anak Bulan Jawatankuasa jawatankuasa Penyimpan Mohor Besar Raja Raja telah diperkenankan untuk melihat anak bulan Zulhijjah di lebih 20 lokasi di seluruh negara bagi menentukan tarikh 1 Zulhijjah Berikut ...
Ap Ii Masih Tunggu Mitra Strategis Bangun Terminal 4 Bandara Soekarno Hatta

Ap Ii Masih Tunggu Mitra Strategis Bangun Terminal 4 Bandara Soekarno Hatta

papar berkaitan - pada 23/6/2023 - jumlah : 183 hits
PT Angkasa Pura II tengah bersiap membangun Terminal 4 Bandara Soekarno Hatta Saat ini rencana pengembangannya sudah sampai tahap mempersiapkan Detail Engineering Design
Graduan Ismp Tak Perlu Tunggu Kekosongan Sekolah Kerajaan Untuk Bekerja

Graduan Ismp Tak Perlu Tunggu Kekosongan Sekolah Kerajaan Untuk Bekerja

papar berkaitan - pada 23/6/2023 - jumlah : 209 hits
EKORAN artikel berkaitan lambakan graduan perguruan terbitan sebuah akhbar tempatan saya teruja memberi respons berhubung isu ini selain berkongsi keunikan yang ada di Fakulti Pendidikan Universiti Malaya Terdapat dua jenis program ijazah s...
Patutlah Kemain Tebal Salji Di Antartika Rupanya Ada 91 Gunung Berapi Aktif Dibawahnya Tunggu Masa Je

Patutlah Kemain Tebal Salji Di Antartika Rupanya Ada 91 Gunung Berapi Aktif Dibawahnya Tunggu Masa Je

papar berkaitan - pada 28/6/2023 - jumlah : 139 hits
Patutlah kemain tebal salji di antartika rupanya ada 91 gunung berapi aktif dibawahnya tunggu masa je Plan t bumi yang kita diami ini meliputi 71 peratus lautan dan 29 peratus dar tan Walaupun peradaban dunia hari ini sudah berada di tahap ...
Elok Lah Kalau Rasa Kuat Sangat Nak Gerak Solo Tunggu Jap Ko Bawa Dan Jumpa Atok

Elok Lah Kalau Rasa Kuat Sangat Nak Gerak Solo Tunggu Jap Ko Bawa Dan Jumpa Atok

papar berkaitan - pada 25/6/2023 - jumlah : 141 hits
Ada seorang pemain bolasepak Dia ni perasan namanya hebat Padahal pemain gantian je Itu pun masuk dalam 3 minit sebelum tamat perlawanan Adalah juga jaringkan gol tapi itu pun jenis tap in je Patut orang lain yang jaringkan tapi beri laluan...
Aeon Bank Bank Digital Patuh Syariah Pertama Malaysia

Gkb Eurycozin Pilihan Terbaik Untuk Kesihatan Lelaki

Best Dividend Stock Malaysia 2024 Highest Yield

4 Syarikat Multinasional Henti Operasi Di Malaysia

Gip Blackrock Khazanah Jawapan Pmx Hmmmmmm

Mengenali Jenis Panadol Dan Fungsinya

Permohonan Kursus Ai Utm Percuma Berserta Sijil Pengiktirafan Peserta

Produk Gkb Lion S Mane Mushroom Baik Untuk Kesihatan Otak



Berapakah Tahap Kepanasan Suhu Api Dapur Gas Anda

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dedaun Hijau Di Angin Lalu Slot Megadrama Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Nuh Dan Nayla Slot Akasia TV3

Resepi Nasi Goreng Seafood Paling Mewah dan Terliur Meriah Ramuan Didalamnya

5 Perangai Pemandu Malaysia Yang Buat Memandu Jadi Tak Seronok


Thyroxine Dan Carbimazole Ada Kesan Sampingan Ke

Najib Kekal Dipenjara

Miker Pizza Tolong Buka Banyak Cawangan Yer Pizza Korang Memang Sedap

Oo My Viva A Day To Remember

Bermalam Di Hotel Legend Inn Taiping

Ww Tapau Jer