Beli Online Je Set Kelengkapan Haji Umrah Senang


Salam dears… Sejak Mama bercerita tentang kedai Galeri Muslim, ada kawan yang kata “jauh lah Senawang, tak sempat laa nak drive ke sana” dan tanya “ada cawangan kat tempat lain tak?”. Haa korang tak payah risau dah, sebabnya Galeri Muslim ada buka ‘cawangan’ di alam maya ni haa. Jadi bagi yang mencari barangan atau set kelengkapan haji & umrah tu, boleh lah beli online jer. Laaagi senang!
Beli set kelengkapan haji dan umrah di Galeri Muslim online. Kenapa Nak Beli Set Kelengkapan Haji & Umrah di Galeri Muslim Online? Kalau ditanya Mama, apa yang kena bawa ke Tanah Suci? Pakaian macam mana yang perlu dipakai ketika beribadah? Berapa pasang nak bawa? Aduhh..Mama serius tak tahu nak jawab! Yang Mama tahu opkos lah kain ihram dan telekung. Yang lain? I dunno hehe.
Sebabnya Mama pun belum pernah ke sana untuk menunaikan ibadah haji atau umrah. Kalau korang pun macam Mama, tertanya tanya ini perlu ke? Itu kena ke? Ehh senang cakap, kalau korang bakal menunaikan umrah atau haji tapi:
Langsung tak tahu apa nak dibawa dan tak nak peningkan kepala fikir barang apa yang perlu.Tahu…tapi masih ragu-ragu dan takut tertinggal barang penting yang nak dibeli. Sibuk sampai tak dak masa nak ke kedai nak beli barang kelengkpan umrah. Bukan setakat sibuk kerja ofis ja tau, tapi suri rumah pun sibuk gak uruskan anak anak lah itu lah ini lah, sampai tak sempat nak ke kedai. Risau kos yang tinggi untuk beli segala barang kelengkapan tu. Kos bukan setakat harga barang tu ja, tapi kena ambil kira gak tol, minyak dan masa. Dah…sekarang dah tak payah pening pening dah…tengok dan pilih je set set yang ada di page Galeri Muslim ni. Dah laa FREE POSTAGE, ada set yang dapat free gift gak tau. Untung!
Set Kelengkapan Umrah & Haji Untuk Lelaki Set untuk lelaki ada empat jenis iaitu Set Asas, Set Penting, Set Kurta dan Set Jubah.
Set Asas Lelaki Set Asas Lelaki mengandungi 2 keperluan pakaian asas yang perlu dibawa oleh Jemaah lelaki ketika menunaikan umrah atau haji iaitu kain Ihram (45 x 90 inci) dan tali pinggang haji.
Set Penting Lelaki Set Penting Lelaki pula dilengkapi dengan Kain Ihram (45 x 90 inci), Tasbih Digital, Sejadah, Tali Pinggang Haji dan Spray Wudhu.
Set Kurta Lelaki Set Kurta disarankan kepada Jemaah lelaki yang ingin memakai Kurta ketika tidak terikat dengan syarat sah Ihram.
Set ini mengandungi Kain Ihram (45 x 90 inci), T-Shirt Lengan Pendek Putih, Kurta Putih, Tali Pinggang Haji dan Seluar Haji Putih. Juga terdapat 4 Free Gift dengan setiap pembelian Set Kurta.
Set Jubah Lelaki Set Jubah disarankan kepada Jemaah lelaki yang ingin memakai Jubah ketika tidak terikat dengan syarat sah Ihram.
Set ini mengandungi Kain Ihram (45×90 inci), T-Shirt Lengan Pendek Putih, Jubah Putih, Tali Pinggang Haji dan Seluar Haji Putih. Juga terdapat 4 Free Gift dengan setiap pembelian Set Kurta.
Set Kelengkapan Umrah & Haji Untuk Wanita Set untuk wanita pun ada empat jenis iaitu Set Asas, Set Penting, Set Jubah dan Set Seluar.
Set Asas Perempuan Set asas ini mengandungi 4 keperluan pakaian asas yang perlu dibawa oleh Jemaah Wanita ketika menunaikan umrah/haji iaitu Mini Telekung, Jubah Seluar, Sarung Lengan dan Stokin Wudhu’
Set Penting Perempuan Set Penting Perempuan ini mengandungi Mini Telekung, Jubah Seluar, Sarung Lengan, Stokin Wudhu’, Tasbih Digital dan Sejadah.
Set Jubah Perempuan Set ini disarankan kepada Jemaah wanita yang ingin mengenakan pemakaian Jubah labuh ketika menunaikan haji/umrah.
Set ini mengandungi Mini Telekung, Jubah Labuh Putih, Singlet Zip, Seluar Panjang Putih, Tudung Labuh Putih, Sarung Lengan, Kasut Tawaf dan Stokin Wudhu’. Juga ada 4 Free Gift dengan setiap pembelian Set Jubah.
Set Jubah Seluar Perempuan Set ini disarankan kepada Jemaah wanita yang ingin mengenakan pemakaian Jubah seluar ketika menunaikan haji/umrah.
Set ini mengandungi Mini Telekung, Jubah Seluar Putih, Singlet Zip, Seluar Panjang Putih, Tudung Labuh Putih, Sarung Lengan, Kasut Tawaf dan Stokin Wudhu’.
Buat masa sekarang, semua set tu hanya ada dalam warna putih sahaja. Mama harap nanti akan ada set pakaian yang berwarna hitam juga lah.
Kelengkapan dan Aksesori Lain Set Aksesori Set Aksesori Haji Umrah ni mengandungi barangan keperluan tambahan yang akan memudahkan segala urusan harian ketika berada di Tanah Suchi.
Set ni lengkap dengan barangan seperti Sejadah Kecil, Spray Wudhu’, Label Bag, Padlock Kecil, Tasbih Digital, Gunting Kecil, Buku Doa, Uncang Kasut, Nosk (Penapis Hidung) dan Travel Hanger.
Set Penjagaan Diri SUCHI Set Penjagaaan Diri SUCHI ni plak mempunyai pelbagai pilihan variasi set yang mengandungi kombinasi barangan penjagaan diri harian (gel mandian, krim tumit, losyen Sah Ihram, etc) yang Sah Ihram dan boleh digunakan ketika haji/umrah.
Set-Set tersebut ialah Set Safa, Set Marwah, Set Raudhah, Set Fatimah, Set Ali dan Set Aisyah.
Walaupun belum berpeluang ke Tanah Suci, tapi Mama pun guna Set Safa dari Galeri Muslim ni. Sebabnya mudah nak bawa set travel gini bila pergi holiday ke mana mana. Gel mandian ngan lipbalm dalam set tu memang best wooo
Set Safa yang Mama guna. Haa menarik kan boleh beli online ja set kelengkapan umrah & haji ni. Tambah plak semua set tu dapat penghantaran percuma, jimat dah tu.
Tak kira dimana berada, bila bila masa boleh beli barang keperluan. Klik klik order, klik klik bayar. Semuanya di hujung jari saja. Pastu tunggu abam posmen hantar depan pintu, kan ke senang!
Nak beli buat hadiah untuk mak ayah atau saudara mara yang bakal menunaikan haji atau umrah pun boleh. Mesti diorang happy bila abam posmen hantar kat diorang kan
Kalau korang nak tengok tengok apa lagi yang ada, sila lah usha kat website Galeri Muslim tu ye. Happy shoppping!
Dan buat bakal jemaah yang akan menunaikan umrah atau haji, selamat beribadah. Moga dikurniakan umrah dan haji yang mabrur, Aaminn…

Beli online: Set Kelengkapan Haji Umrah
Website: www.galerimuslimofficial.com
Facebook: Galeri Muslim Senawang
Instagram: @galerimuslimofficial
91 total views, 90 views today
The post Beli Online Je Set Kelengkapan Haji & Umrah, Senang! appeared first on Mama Kembar Tiga.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mamakembartiga.com/2019/04/beli-online-je-set-kelengkapan-haji-umrah-senang.html/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Seronok Beli Buku Kanak Kanak Murah Berkualiti Di Online Bookstore My Children S Book

Seronok Beli Buku Kanak Kanak Murah Berkualiti Di Online Bookstore My Children S Book

papar berkaitan - pada 11/4/2019 - jumlah : 454 hits
Assalamualaikum dan salam sayang Adira dah makin membesar dan sudah semestinya ciktom planning untuk adira jadi pecinta buku Suka baca
Beli Online Mee Bulat Keluaran Muslim Di Zhpm Halal Mart

Beli Online Mee Bulat Keluaran Muslim Di Zhpm Halal Mart

papar berkaitan - pada 21/4/2019 - jumlah : 397 hits
Repost zhpm halalmart Mee bulat Iman instock Dapatkan segera sementara stok masih ada di ZHPM HALALmartWhatapps segera untuk tempahan restock Repost mibulatiman syukurAlhamdulillah
Beli Stanley Combination Spanner Set

Beli Stanley Combination Spanner Set

papar berkaitan - pada 12/4/2019 - jumlah : 725 hits
Stanley Combination spanner setSiapa nak cari Hand tools Biasa kalau bukan budak motor Mat mat kereta Kan Tapi semua itu tidak tepat Yang tepat nya orang orang yang nak buka bolt nut Jadi tak kira lah budak mekanikal mahupun Elektrik Janji ...
Mantan Karyawan Bobol Server Minimarket Untuk Beli Voucher Game Online

Mantan Karyawan Bobol Server Minimarket Untuk Beli Voucher Game Online

papar berkaitan - pada 12/4/2019 - jumlah : 195 hits
Kabag Penum Divisi Humas Polri Kombes Asep Adi Saputra menjelaskan komplotan tersebut melakukan illegal access atau hacking terhadap server PT Indomaret untuk membeli voucher game online di UNIPIN dan Google Play Komplotan terdiri dari empa...
Giliran 100 Tahun Baru Dapat Pergi Haji Th Ada Cara Pendekkan Kata Mujahid

Giliran 100 Tahun Baru Dapat Pergi Haji Th Ada Cara Pendekkan Kata Mujahid

papar berkaitan - pada 9/4/2019 - jumlah : 254 hits
Lembaga Tabung Haji akan mencari kaedah untuk memendekkan tempoh menunggu bagi pendepositnya mendapat giliran menunaikan ibadah haji kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Mujahid Yusof Beliau berkata ini akan dilakukan pihak...
Fuziah Pengurusan Baru Tabung Haji Kini Di Landasan Tepat

Fuziah Pengurusan Baru Tabung Haji Kini Di Landasan Tepat

papar berkaitan - pada 9/4/2019 - jumlah : 211 hits
KUALA LUMPUR Lembaga Tabung Haji kini berada di landasan yang tepat berikutan diterajui oleh barisan Lembaga Pengarah serta pasukan pengurusan baharu yang benar benar memahami Akta TH Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Fuziah Salle...
Tabung Haji Went Red Long Ago Azmin Tells Umno Youth

Tabung Haji Went Red Long Ago Azmin Tells Umno Youth

papar berkaitan - pada 9/4/2019 - jumlah : 254 hits
PKR deputy president Mohamed Azmin Ali with Pakatan Harapan s Rantau candidate Dr Streram Sinnasamy and PKR vice president Tian Chua SEREMBAN PKR deputy president Mohamed Azmin Ali has reminded Barisan Nasional leaders demanding a royal com...
Pengkhianatan Terhadap Tabung Haji Sudah Cukup Buat Pas Tinggalkan Umno

Pengkhianatan Terhadap Tabung Haji Sudah Cukup Buat Pas Tinggalkan Umno

papar berkaitan - pada 9/4/2019 - jumlah : 270 hits
Terang lagi bersuluh Satu demi satu kerajaan PH tunjukkan bukti dan fakta betapa Tabung Haji ini sebenarnya berada di dalam kerugian sejak bertahun yang lalu sehingga Bank Negara pernah menegur tata urus Tabung Haji waktu itu Sdr Rafizi Ram...
Pengadaan Layanan Akomodasi Jemaah Haji Di Makkah Hampir Final

Pengadaan Layanan Akomodasi Jemaah Haji Di Makkah Hampir Final

papar berkaitan - pada 9/4/2019 - jumlah : 159 hits
Sementara untuk Madinah lanjut Amin proses pengadaan sudah 75 persen Layanan akomodasi ini menggunakan sistem sewa full musim dan setengah musim
Imf Menyokong Prakiraan Pertumbuhan Kdnk Malaysia Pada 2024 Kepada 4 4

Standby Guys Pengurangan Subsidi Petrol Bakal Bermula

Menu Cadangan Hidangan Rumah Terbuka Hari Raya

Filem Sheriff

Sustainable Weekend Villa By Kanopea Architecture Studio And T3 Architects In Vietnam

Afidavit Zahid Mungkin Jejas Hubungan Dengan Anwar

Senarai Wakil Piala Thomas Uber Cup Finals 2024 Chengdu

Cara Claim Towing Kereta Dengan Etiqa Auto Assist Care



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Skeletal Remains Found At Abandoned Teachers Quarters In Membakut

Ex Judge Urges Govt To Apologise For Ops Lalang

Nep Influenced Policies In South Africa Created A Minority Elite Says Envoy

Lipat Baju Bersama Sofea

Al Kisahnya Raya 2024

Pengasas Pbrs Joseph Kurup Meninggal Dunia