Bantuan Data Internet 60gb Telefon Pintar Serendah Rm240 Pakej 5g Rahmah



Bantuan Data Internet 60GB & Telefon Pintar Serendah RM240 Pakej 5G Rahmah i
Jangan lepaskan peluang pakej telefon pintar 5G berserta pelan data, di mana telefon pintar boleh dibeli dengan harga serendah RM240 dan pelan data sebanyak 60GB pada harga RM60 sebulan.
Pengguna boleh membuat pilihan untuk mendapatkan telefon pintar model Samsung A14 ataupun Honor Lite 90 dengan harga tersebut. Namun pada 100,000 pembeli terawal, anda akan mendapat telefon pintar ini dengan harga RM120 sahaja.
Apakah Itu Bantuan Data Internet 60GB & Telefon Pintar Serendah RM240 Pakej 5G Rahmah? PAKEJ 5G RAHMAH DAN INSENTIF POSTPAID RAHMAH PENJAWAT AWAM
Sempena Bulan Kebangsaan, Kementerian Komunikasi dan Digital (KKD) dengan keriasama Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (MCMC), syarikat penedia perkhidmatan telekomunikasi (telco) yang terlibat seta dua (2) syarikat pengeluar peranti iaitu Samsung Malaysia dan Honor Malaysia bakal menawarkan Pakej 5G RAHMAH dan Insentif Postpaid RAHMAH Penjawat Awam. Kedua-duanya merupakan pakej perkhidmatan Internet yang lebih murah berbanding pakej sedia ada di pasaran.
Pakej 5G RAHMAH ialah pakej telefon pintar 5G pelan data (device bundle) dengan harga telefon pintar jenama Samsung A14 5G dan Honor 90 Lite 5G serendah RM240.00 berserta pelan data sebanyak 60GB pada harga RM60.00 sebulan. Pakej ini terbuka untuk dilanggan oleh seluruh rakyat Malaysia.
Bagi golongan B40, sejumlah 100,000 pelanggan terawal akan menikmati Pakej 5G RAHMAH dengan harga telefon pintar serendah RM120.00. Pakej tersebut akan berada di pasaran bermula pada 31 Ogos 2023 dengan kontrak langganan selama 24 bulan. Pakej in turut menawarkan tempoh waranti 2 tahun berbanding hanya 1 tahun sebelum ini.
Bantuan Data Internet 60GB & Telefon Pintar Serendah RM240 Pakej 5G Rahmah Sebagai menghargai penjawat awam, Insentif Postpaid RAHMAH Penjawat Awam turt diperkenalkan dengan pemberian rebat RM10 sebulan yang akan dinikmati oleh semua penjawat awam di Malaysia. lanya terpakai untuk mana-mana pakej postpaid sedia ada. Ini bermakna, penjawat awam mendapat manfaat penjimatan pakej postpaid sebanyak RM120 setahun. Pakej in juga akan berkuatkuasa bermula 31 Ogos 2023.
Kerajaan Perpaduan serius dalam usaha merapatkan jurang digital serta memastikan rakyat mendapat internet berkualiti pada harga berpatutan. Ini juga selari dengan visi dan kerangka Ekonomi MADANI yang turut memberi fokus kepada inisiatif mengurangkan beban ekonomi rakyat.
Semoga perkongsian Bantuan Data Internet 60GB & Telefon Pintar Serendah RM240 Pakej 5G Rahmah ini dapat memberi informasi terkini kepada anda semua. Diharapkan dengan bantuan perkhidmatan internet percuma setiap hari ini dapat memudahkan segala urusan pembelajaran dan pekerjaan dari rumah ketika ini akibat pandemik COVID-19 yang masih melanda negara. Manfaatkanlah bantuan ini sebaiknya!
Siapakah yang Layak Menerima
Bantuan Data Internet 60GB & Telefon Pintar Serendah RM240 Pakej 5G Rahmah? Semua pelanggan pascabayar dan prabayar aktif Celcom, Digi, Maxis, U Mobile dan Unifi Mobile akan menikmati tawaran ini daripada pembekal perkhidmatan masing-masing, melainkan mereka yang melanggan pelan data tanpa had, gentian optik dan pelan perkhidmatan jalur lebar kediaman tanpa wayar (home wireless). Bantuan Data Internet 60GB & Telefon Pintar Serendah RM240 Pakej 5G Rahmah Pelanggan boleh merujuk kepada pembekal perkhidmatan masing-masing untuk menyemak kelayakan mereka bagi tawaran ini.
Artikel lain berkaitan Bantuan Data Internet 60GB & Telefon Pintar Serendah RM240 Pakej 5G Rahmah:
Berita Gembira MySTR Fasa 4 Akan Dibayar Lebih Awal Secara Berperingkat Tempoh Kontrak Sekiranya anda melanggan pakej ini, anda akan terikat dengan kontrak mereka iaitu selama 24 bulan bersamaan dengan 2 tahun.
Anda juga akan diberi tempoh waranti selama dua tahun, berbanding sebelum ini, di mana tempoh waranti hanya diberikan selama setahun.
Bagaimanakah Cara Untuk Mendaftar Bantuan Data Internet 60GB & Telefon Pintar Serendah RM240 Pakej 5G Rahmah? Pelanggan boleh merujuk kepada pembekal perkhidmatan masing-masing untuk maklumat lanjut. Berikut adalah pautan laman sesawang pihak syarikat pembekal perkhidmatan yang terlibat:
Cara Mendaftar Buat masa ini, masih tidak ada lagi maklumat berkenaan cara pembelian atau pendaftaran pakej 5G Rahmah ini, namun begitu, sebarang maklumat berkenaan pakej ini akan dimaklumkan oleh pihak Kementerian Komunikasi dan Digital (KKD) serta pihak telco yang terlibat.
Syarikat Telco Yang Terlibat CelcomDigi Bhd Maxis Bhd Telekom Malaysia Bhd U Mobile Sdn Bhd YTL Communications Sdn Bhd Jenis telefon pintar yang anda boleh dapatkan dengan harga serendah RM240:
Samsung (Samsung A14 5G) Honor (Honor Lite 90 5G) Info dan Maklumat Lanjut Sebarang info terkini dan maklumat lanjut pakej ini, sila rujuk
Facebook: Kementerian Komunikasi dan Digital Facebook: Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia  Semoga perkongsian Bantuan Data Internet 60GB & Telefon Pintar Serendah RM240 Pakej 5G Rahmah ini dapat memberi informasi terkini kepada anda semua. Diharapkan dengan bantuan perkhidmatan internet percuma setiap hari ini dapat memudahkan segala urusan pembelajaran dan pekerjaan dari rumah ketika ini akibat pandemik COVID-19 yang masih melanda negara. Manfaatkanlah bantuan ini sebaiknya!
Soalan Lazim (FAQ) Apakah Pakej 5G Rahmah?
Pakej 5G RAHMAH ialah pakej telefon pintar 5G pelan data (device bundle) dengan harga telefon pintar jenama Samsung A14 5G dan Honor 90 Lite 5G serendah RM240.00 berserta pelan data sebanyak 60GB pada harga RM60.00 sebulan.\ Siapakah yang layak untuk pakej ini?
Pakej ini terbuka untuk dilanggan oleh seluruh rakyat Malaysia. Apakah tawaran untuk golongan B40?
Bagi golongan B40, sejumlah 100,000 pelanggan terawal akan menikmati Pakej 5G RAHMAH dengan harga telefon pintar serendah RM120.00. Apakah pelan ini mempunyai kontrak?
Kontrak langganan selama 24 bulan Berapakah tempoh waranti?
24 Bulan Bilakah pakej ini mula ditawarkan?
31 Ogos 2023

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2023/08/bantuan-data-internet-60gb-telefon-pintar.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pakej Tusyen Rahmah Untuk Semua Pelajar

Pakej Tusyen Rahmah Untuk Semua Pelajar

papar berkaitan - pada 19/8/2023 - jumlah : 211 hits
Pakej Tusyen Rahmah Untuk Pelajar B40 Inisiatif Payung Rahmah yang Dicanangkan oleh KPDN untuk Pendidikan Tambahan Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup di bawah pimpinan Datuk Seri Salahuddin Ayub telah mengumumkan pelanc...
Internet Censorship Continues As Tiktok Removes Short News Clip On Ambalat Block

Internet Censorship Continues As Tiktok Removes Short News Clip On Ambalat Block

papar berkaitan - pada 18/8/2023 - jumlah : 113 hits
This is despite the one and a half minute video making no attempt to side with any party on the issue The government s clampdown on online news content has continued with TikTok seen as the only social media platform that has been taking do...
Guru Labur Duit Sendiri Beli Peranti Internet Starlink Demi Murid

Guru Labur Duit Sendiri Beli Peranti Internet Starlink Demi Murid

papar berkaitan - pada 17/8/2023 - jumlah : 225 hits
Guru di pedalaman Sarawak membeli peranti internet Starlink untuk meningkatkan kebolehcapaian internet di situ Foto TikTok amoimorniKUALA LUMPUR Seorang guru yang mengajar di pedalaman Sarawak puas dapat membeli peranti internet Starlink un...
Internet Addiction

Internet Addiction

papar berkaitan - pada 16/8/2023 - jumlah : 77 hits
Nowadays individuals cutting across generations use the internet However it is children and teenagers who seem to use it a lot more than others They use the internet for various reasons from taking help for academics in the form of online t...
Internet Dating Could Make Your Wedding Happier Here Is Precisely Why

Internet Dating Could Make Your Wedding Happier Here Is Precisely Why

papar berkaitan - pada 24/8/2023 - jumlah : 116 hits
If you been on the web within the ltrans a Castellammare Di Stabiast few settimana The post appeared first on
Dilihat Main Telefon Ketika Konsert Berlangsung Lisa Bp Dikritik Tak Profesional

Dilihat Main Telefon Ketika Konsert Berlangsung Lisa Bp Dikritik Tak Profesional

papar berkaitan - pada 29/8/2023 - jumlah : 189 hits
Susahnya untuk menjadi seorang selebriti kerana kadangkala harus berhadapan dengan pelbagai fitnah ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini BLACKPINK telah menamatkan konsert encore terakhir BORN PINK di Stadium Dodger Los Angeles Di penghujung kons...
Ebit Lew Trial Software Couldn T Identify Data Deleted From Mobile Phone Witness Tells Court

Ebit Lew Trial Software Couldn T Identify Data Deleted From Mobile Phone Witness Tells Court

papar berkaitan - pada 17/8/2023 - jumlah : 178 hits
TENOM A police senior audio video analyst told the Magistrate s Court here that the software she used could not identify data deleted from the mobile phone of the female complainant in the case of preacher Ebit Irawan Ibrahim Lew better kno...
Available Land Data In S Wak Crucial To Propel Devt Says Premier

Available Land Data In S Wak Crucial To Propel Devt Says Premier

papar berkaitan - pada 12/8/2023 - jumlah : 172 hits
Abang Johari gestures during his speech Photo by Chimon Upon KUCHING The available land data in Sarawak is crucial in propelling the way forward for the state s development said Premier Datuk Patinggi Tan Sri Abang Johari Tun Openg Having c
Voice Recorder Of Crashed Plane To Go To Us For Data Retrieval

Voice Recorder Of Crashed Plane To Go To Us For Data Retrieval

papar berkaitan - pada 22/8/2023 - jumlah : 108 hits
Transport minister Loke Siew Fook said the Air Accident Investigation Bureau team probing the crash will fly to Florida as soon as possible KUALA LUMPUR The cockpit voice recorder of the Beechcraft Model 390 aircraft that crashed at Bandar ...
Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Adakah Batuk Membatalkan Solat Ust Azhar Idrus

Kelebihan Berpuasa Hari Putih

Buasir Otak Tv Hadiah Hari Guru Ikut Kerja Bapa Be Like

Ppim Sedia Bantu Cari Penyelesaian Harian Metro 17 05 2024



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Apa Aku Buat Sekarang Ni

Pas Showing It Should Lead Pn Says Analyst

Article 153 Of The Federal Constitution Does Not Bar Opening Uitm To Non Bumiputera

Infinix Gt 20 Pro Antara Golongan Pertama Telefon Pintar Di Seluruh Dunia Yang Menyokong Pubg Mobile Dalam 120fps

Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Kdn Fc Berputih Mata Di Laman Sendiri