B Ll Gates Pengurangan Populasi Dengan Healthcare V Ksin Dan Reproductive Health Services


Please browse to the page to see this content. Pengurangan Populasi – Mustahil atau Ia Masuk Akal (Boleh Dilakukan)?

Contoh vksi.n dalam pengurangan populasi.AEFI (Adverse Event Following Immunization) atau dengan kata mudah kesan sampingan.
Kita sudah tahu selama ini, toksik/ bahan berbahaya dalam vksi.n membuatkan sebahagian individu menghadapi AEFI seperti kecacatan kekal seumur hidup.
Fakta juga menunjukkan berlakunya kematian disebabkan vksi.n. Suntikan-suntikan yang telah kita terima selama ini, mempunyai trace DNA babi, DNA buah pinggang anjing, DNA janin dan juga DNA monyet hijau.
Bagi sistem tubuh yang belum cukup matang dan tidak cukup kuat, kesan DNA luar yang dipaksakan semasa bayi/anak kecil ini boleh memberikan kesan yang signifikan (seperti AEFI), walau tidak kepada semua.
Menurut ilmu sains juga, perubahan/kerosakan DNA yang berlaku dalam kehidupan kita seharian, turut menjadi punca kemerosotan sistem tubuh.
Jadi, tidak hairan jika ada individu yang semenjak kecil/muda sudah menghadapi pelbagai masalah kesihatan serius. Ditambah lagi dengan faktor daripada gaya hidup tidak sihat serta pendedahan tubuh dengan radikal bebas.Dengan kemunculan vks.n cvd19 yang tidak diketahui bahan di dalamnya yang TIADA PIHAK MAHU BERTANGGUNGJAWAB ke atasnya, ia lebih meragukan. Apatah lagi ia datang dengan pelbagai versi dan menjadi ‘multiple vacci. nes’.
Ia juga dikatakan mengubah DNA di peringkat next level (belum pernah wujud/ digunakan sebelum ini).
Untuk generasi sekarang mungkin menerima AEFI yang menyebabkan jatuh sakit/kecacatan kekal/kematian, atau menyebabkan tidak mampu bekerja, tak dapat berkahwin atau tiada zuriat.Untuk generasi seterusnya, dengan DNA yang sudah rosak membentuk generasi yang lebih rosak DNAnya. (Mewarisi lebih banyak masalah kesihatan yang dikaitkan dengan faktor genetik).
Sila cari maklumat lebih lanjut dan buat rujukan silang kerana ini hanya sebahagian kecil sahaja.

Contoh healthcare dalam pengurangan populasi. Umum mengetahui bahawa ubatan moden (drug.s) adalah untuk merawat simptom, bukan merawat punca masalah. Sekarang, sudah banyak ubat-ubatan ditarik balik dari pasaran kerana dibuktikan ‘beracun’.
Sebahagian meningkatkan risiko kerosakan buah pinggang, peningkatan risiko kanser dan sebagainya. Sedangkan ubat-ubatan ini telah belasan tahun diambil oleh pesakit di seluruh dunia.
Ambil ubat untuk sembuh tapi tak juga sembuh. Malah dos semakin meningat dan timbul pula penyakit-penyakit lain. Menyebabkan seseorang sakit, hilang upaya kekal, hilang pendapatan, tak mampu berkahwin, hilang kemampuan mendapatkan zuriat dan lain-lain.
Atau lebih cepat lagi, masuk hospital kerana sakit lain, isytihar sebagai cvd19. Tak siapa boleh pertikai, tak siapa boleh halang, segala yang boleh dilakukan walau tanpa kebenaran ahli keluarga. Diagnose yang salah, rawatan yang salah, atau gunakan ventilator yang memberikan trauma kepada pesakit, menjadikan keadaan pesakit semakin buruk dan …
Inilah antara kejadian yang telah dilaporkan berlaku semenjak p(l)andemik bermula beberapa bulan lalu terutama di luar Malaysia.Sila cari maklumat lebih lanjut dan buat rujukan silang kerana ini hanya sebahagian kecil sahaja.

Contoh pengurangan populasi dengan reproductive health services.Kawalan kelahiran dalam pelbagai cara yang sudah digunapakai di seluruh dunia termasuk had anak dalam keluarga. Yang terbaru, dunia sudah ada teknologi ‘artificial womb’.
Ditambah pula dengan saranan tidak boleh ‘bersentuhan’ dan ‘berhubungan’ kerana cvd19. Juga dengan gerakan yang dimulakan bertahun dulu untuk menggalakan hubungan sesama jenis. Sila cari maklumat lebih lanjut dan buat rujukan silang kerana ini hanya sebahagian kecil sahaja.

Ini hanya sedikit contoh untuk membantu anda melihat ‘overview’.
Semua ini, adalah ‘masuk akal’ untuk memberi kesan dalam pengurangan dan pengawalan populasi.
Post-post dari saya dan ramai lagi orang lain, hanya untuk membuatkan pembaca berfikir dan mula mencari kebenaran. Bukan untuk dipercayai bulat-bulat.
Maka, carilah kebenaran melalui diri sendiri juga. Kerana berfikir adalah salah satu kunci membebaskan diri dari tipu daya.
Jangan percaya saya membuta tuli. Lakukan rujukan silang dan perhatikan apa yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini.
Download video ini di sini : https://drive.google.com/…/12…/view
Link penuh presentation : https://youtu.be/JaF-fq2Zn7I
=====
Sesungguhnya pada peristiwa itu terdapat satu pengajaran yang memberi insaf bagi orang-orang yang berfikiran (yang celik mata hatinya). (Ali’Imraan 3:13)
(Mereka tidak mahu berfikir betul) bahkan mereka (terburu-buru) mendustakan kebenaran apabila sahaja sampainya kepada mereka; oleh sebab itu, mereka berada dalam keadaan yang serba kacau.(Qaaf 50:5)
Bertanyalah (kepada mereka): “Adakah sama orang yang buta dengan orang yang celik? Tidakkah kamu mahu berfikir?”(Al-An’aam 6:50)
Katakanlah (wahai Muhammad): “Aku hanyalah mengajar dan menasihati kamu dengan satu perkara sahaja, iaitu: hendaklah kamu bersungguh-sungguh berusaha mencari kebenaran kerana Allah semata-mata, sama ada dengan cara berdua (dengan orang lain), atau seorang diri; kemudian hendaklah kamu berfikir sematang-matangnya (untuk mengetahui salah benarnya ajaranKu)”.(Saba’ 34:46).
#masterlatifcom
#notaakhirzaman
#notasufi


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://masterlatif.com/b-ll-gates-pengurangan-populasi-dengan-healthcare-v-ksin-dan-reproductive-health-services/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Gross Misrepresentation To Claim Malaysia Lacks Public Healthcare Health Dg

Gross Misrepresentation To Claim Malaysia Lacks Public Healthcare Health Dg

papar berkaitan - pada 2/11/2020 - jumlah : 247 hits
The article published on scientific journal Nature s website which implied that Malaysia lacks state healthcare is incorrect and a gross misrepresentation of the national health system said Health director general Dr Noor Hisham Abdullah He...
Health Ministry Must Explain Why Minister Not Given Quarantine Order Says Teresa

Health Ministry Must Explain Why Minister Not Given Quarantine Order Says Teresa

papar berkaitan - pada 22/10/2020 - jumlah : 224 hits
Teresa Kok says the decision not to issue Khairuddin Aman Razali the form to undergo quarantine showed double standards PETALING JAYA Seputeh MP Teresa Kok has demanded the health ministry explain why Plantation Industries and Commodities M...
Health Dg Says Let Khairuddin S Case Remind Frontliners To Comply With Sops

Health Dg Says Let Khairuddin S Case Remind Frontliners To Comply With Sops

papar berkaitan - pada 22/10/2020 - jumlah : 178 hits
The case concerning Plantation Industries and Commodities Minister Mohd Khairuddin Aman Razali should serve as a reminder for medical frontliners to comply with the standard operating procedures said the Health Ministry s director general D...
Form Support Group Health Dg Tells Recovered Covid 19 Patients

Form Support Group Health Dg Tells Recovered Covid 19 Patients

papar berkaitan - pada 22/10/2020 - jumlah : 186 hits
Health director general Dr Noor Hisham Abdullah says the ministry s psychological support line has received more than 36 200 calls since the pandemic started in March PUTRAJAYA Health director general Dr Noor Hisham Abdullah today suggested...
Rumour Claiming 11 Melaka Hospital Staff Down With Covid 19 Untrue Says State Health Dept

Rumour Claiming 11 Melaka Hospital Staff Down With Covid 19 Untrue Says State Health Dept

papar berkaitan - pada 21/10/2020 - jumlah : 210 hits
Ismail said a total of 30 Covid 19 patients are currently being treated at the Melaka Hospital Google screenshotMELAKA Oct 21 The Melaka Health Department has denied claims on social media today that 11 Melaka Hospital staff were infected w...
Covid 19 Muslim Women Wearing Purdah Must Also Wear Face Masks Says Health Dg

Covid 19 Muslim Women Wearing Purdah Must Also Wear Face Masks Says Health Dg

papar berkaitan - pada 23/10/2020 - jumlah : 231 hits
PETALING JAYA Muslim women wearing the purdah must also wear a face mask underneath says Health director general Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah We are following the World Health Organisation s recommendation of wearing a three ply face mas...
Health Ministry Lists Seven Selangor Sub Districts Including Petaling Damansara Kajang And Klang As Red Zones

Health Ministry Lists Seven Selangor Sub Districts Including Petaling Damansara Kajang And Klang As Red Zones

papar berkaitan - pada 21/10/2020 - jumlah : 191 hits
In the district of Klang the Kapar and Klang sub districts have been listed as red zones after recording 41 and 134 cases respectively over the last 14 days Picture by Yusof Mat IsaKUALA LUMPUR Oct 21 A total of seven sub districts in Selan...
No Need To Name Sites With Positive Cases Says Health Dg

No Need To Name Sites With Positive Cases Says Health Dg

papar berkaitan - pada 23/10/2020 - jumlah : 210 hits
Health DG Dr Noor Hisham says he does not want to create any fear that would stop people from going to a site where a positive case had been detected PUTRAJAYA The health ministry will not reveal the names of restaurants condominiums school...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Drama Anggun Mikayla

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Arul Rasheed Feat Shana Abella Gemersik Aidilfitri Chord

Hukum Berbuka Puasa Di Bulan Ramadhan Dan Cara Bayar Fidyah

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Di Ambang Inflasi Bagaimana Dow Jones Dan S P Bertindak Untuk Sesi Ketiga Berturut Turut



Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik

10 Fakta Biodata Siti Khadijah Halim Pelakon Drama Berepisod Wanita Syurga TV3 Gandingan Redza Rosli


Ceo Flutter 2023

Hari Ini 3 Lucu Di M Sia K Jaan Gagal Sayur Kisah Cinta

Boikot Kk Mart Bukan Speedmart

Bersahur Dengan Sup Ayam Simple Tapi Sedap

The Ultimate Home Cycling Adventure Beaches Mountains And Music

Potong Ikan Keluar Api