Asyraf Datuk K Bukti Kejayaan Anak Didik Datuk Dr Azizan Osman


Assalamualaikum
Asyraf Datuk K Bukti Kejayaan Anak Didik Datuk Dr Azizan Osman | Datuk K merupakan suami kepada penyanyi tersohor, Siti Nurhaliza nama yang tidak asing lagi di Malaysia. Beliau merupakan salah seorang usahawan yang berjaya di Malaysia. Seperti yang kita sudah sedia maklum, Mentor Usahawan kesayangan ramai, Datuk Wira Dr Azizan Osman bukan sahaja membantu atau membimbing para usahawan di Malaysia, malah beliau membantu dalam kehidupan anak didiknya juga. Hebat sungguh kan.

Bukti Kejayaan Anak Didik Datuk Wira Dr Azizan Osman


Kehebatan beliau turut diakui sendiri oleh Datuk K di mana beliau mendedahkan satu kisah yang menjadi kebanggaan beliau. Baru-baru ini Datuk K mendedahkan perubahan anaknya iaitu Asyraf Khalid disebabkan oleh Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr Azizan Osman. Asyraf ada mengongsikan satu rakaman video ucapan terima kasih Datuk K kepada Datuk Wira Dr Azizan. Menurut Asyraf yang merupakan anak tiri kepada Siti Nurhaliza ketika ditemui berkata, ucapan tersebut dibuat ketika makan malam dan sempena sambutan hari lahir bapanya di rumah ibu bapanya Isnin lalu.
Dalam rakaman tersebut, Datuk K mengucapkan segunung penghargaan kepada Datuk Wira Dr Azizan Osman atas kejayaan beliau mengubah dan membimbing anaknya bukan sahaja dalam perniagaan malah dalam kehidupan anaknya juga dalam tempoh 3 tahun.

"Membuat beliau bangga dengan saya merupakan 'big why' selama ini."
"Alhamdulillah, semuanya berubah bila bertemu dengan Mentor saya yang betul-betul ubah bisnes Mutyara, malah hidup dan memberikan saya banyak perspektif lebih baik," katanya lagi.
 Video tersebut telah ditonton hampir 15,000 orang dalam tempoh beberapa jam saja. Betapa kisahnya menjadi inspirasi kepada para usahawan di luar sana.
Ucapan Penghargaan Asyraf Khalid Atas Kejayaannya
Siapa sangka beliau dahulu seorang budak nakal dan selalu mengecewakan bapanya serta merasakan dirinya sangat tak berjaya. Selepas dibimbing oleh Datuk Wira Dr Azizan Osman, beliau lebih bersemangat dan menempa kejayaan.


Tambah Asyraf lagi, beliau faham perjalanannya masih jauh namun beliau sangat bersyukur dengan luahan bapanya buat pertama kali di hadapan mentornya sendiri.
"Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada bapa yang membesarkan saya sebegini, sentiasa memberi bimbingan, tak berikan saya kesenangan dan  sentiasa percaya meskipun banyak kegagalan dalam hidup.
"Saya ambil kegagalan itu sebagai pengajaran dan terima kasih kepada Mentor yang dapat mengeluarkan potensi yang ada dalam diri ini,"jelasnya.


Dalam pada itu, sangat jelas yang Asyraf melihat Azizan sebagai mentor yang terbaik buat dirinya yang bukan hanya membimbing mengenai bisnes semata-mata malah secara holistik termasuk kepimpinan dan perhubungan sesama manusia dan bersama Maha Esa.
"Malah nilai-nilai baik ada dalam lingkungan anak didik Azizan dan RichWorks membuatkan beliau menjadi lebih baik lagi.
"Mereka meskipun sudah mencapai kejayaan pada satu tahap yang baik dengan jualan jutaan ringgit masih rendah diri, tidak lokek berkongsi ilmu dan perkara betul dilakukan," ujarnya.
Kehebatan Datuk Wira Dr Azizan Osman sangat membanggakan dan sekaligus membuatkan Datuk K dalam ucapannya turut mencemburui dan kagum dengan kebolehan yang dimiliki Datuk Wira Dr Azizan Osman kerana telah berjaya melahirkan ramai usahawan jutawan.
“Saya pun cemburu dan kagum dengan Azizan, kerana ada kebolehan membina ramai jutawan yang mana saya tak boleh buat.
“Bayangkan jutawan yang Azizan bimbing ini, boleh mengingati Tuhan, beribadah, bersedekah daripada hasil kejayaan mereka, saya percayasebahagian pahala akan dapat kepada beliau kembali kerana hasil bimbingan, didikan dan tunjuk ajarnya.
“Azizan memimpin tangan mereka semua, tunjuk mereka mana longkang, mana tempat nak kena langkah, mana tempat nak kena lompat, awak semua (rakan usahawan jutawan) sangat beruntung. Saya tak dapat ini semua ketika seusia anda dan masa memulakan perniagaan,” jelasnya.
Sementara itu, Datuk K turut mengingatkan bangsa usahawan yang berjaya tidak melupakan individu yang masih merangkak dan berusaha keras untuk mencapai kejayaan.
“Jangan lupa masyarakat lain, di luar sana ada juga orang yang tak berjaya seperti kita, jangan terlalu berbangga dan ego, tapi 'be humble, more humbleand more humble', ajar mereka untuk capai kejayaan,” ujarnya.


Kejayaan Yang Menjadi Inspirasi Para Usahawan
Rezeki itu luas, namun ia tidak akan datang bergolek tanpa usaha. Untuk terus maju dan konsisten dengan target bisnes, salah satu caranya adalah dengan berguru atau mencari mentor agar tidak tersasar dari landasan.
Dengan mendapat panduan yang betul secara tidak langsung orang terdekat kita turut berasa bangga dengan kejayaan yang kita kecapi.
Nak tahu lebih lanjut tentang Kelas Titanium RichWorks Anjuran Richworks dan Azizan Osman, boleh layari www.richworks.com.
Nak berjaya? Jom join kelas Dr Azizan Osman












Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://jnjikita.blogspot.com/2022/02/asyraf-datuk-k-bukti-kejayaan-anak.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kejayaan Asyraf Khalid Sebagai Anak Didik Dr Azizan Osman

Kejayaan Asyraf Khalid Sebagai Anak Didik Dr Azizan Osman

papar berkaitan - pada 25/2/2022 - jumlah : 239 hits
Aku rasa kalau sebut sahaja Datuk K mesti kenal siapa dia kan Suami kepada penyanyi tersohor negara Datuk Siti Nurhaliza Tapi aku tak nak cerita pasal Datuk K ni sebenarnya aku nak cerita tentang Asyraf Khalid iaitu anak kepada Datuk K Kala...
Kisah Anak Didik Dr Azizan Osman Asyraf Khalid Anak Datuk K

Kisah Anak Didik Dr Azizan Osman Asyraf Khalid Anak Datuk K

papar berkaitan - pada 25/2/2022 - jumlah : 257 hits
Kisah Anak Didik Dr Azizan Osman Asyraf Khalid Anak Datuk K Terbukti di depan mata kita semua Datuk Wira Dr Azizan Osman telah melahirkan ramai usahawan jutawan termasuk salah satunya adalah anak Datuk K sendiri iaitu Ashraf Khalid Kejayaan...
Datuk K Merakamkan Penghargaan Kepada Dr Azizan Osman Diatas Kejayaan Asyraf Khalid

Datuk K Merakamkan Penghargaan Kepada Dr Azizan Osman Diatas Kejayaan Asyraf Khalid

papar berkaitan - pada 25/2/2022 - jumlah : 211 hits
Datuk K Merakamkan Penghargaan Kepada Dr Azizan Osman Diatas Kejayaan Asyraf Khalid Melihat kejayaan anak pasti akan menggembirakan ibu bapa Begitulah juga dengan kisah kejayaan Asyraf Khalid ini yang juga merupakan anak kepada Datuk K Datu...
Datuk K Dedah Kejayaan Asyraf Khalid Hasil Dari Didikan Dr Azizan Osman

Datuk K Dedah Kejayaan Asyraf Khalid Hasil Dari Didikan Dr Azizan Osman

papar berkaitan - pada 25/2/2022 - jumlah : 201 hits
Datuk K Dedah Kejayaan Asyraf Khalid Hasil Dari Didikan Dr Azizan Osman Dato Sri Khalid bin Mohamad Jiwa atau juga dikenali sebagai Datuk K merupakan seorang usahawan dan juga merupakan pengarah beberapa syarikat terkemuka di Malaysia Tidak...
Perubahan Dan Kejayaan Asyraf Khalid Dengan Bimbingan Azizan Osman

Perubahan Dan Kejayaan Asyraf Khalid Dengan Bimbingan Azizan Osman

papar berkaitan - pada 25/2/2022 - jumlah : 580 hits
Baru baru ini pendedahan dibuat oleh Datuk Khalid mengenai perubahan sikap anaknya Asyraf Khalid disebabkan Azizan Osman Bapa kepada Asyraf Khalid iaitu Datuk Khalid atau lebih dikenali sebagai Datuk K meluahkan perasaan bahawa beliau sanga...
Datuk K Dedah Perubahan Asyraf Disebabkan Bimbingan Datuk Wira Dr Azizan Osman

Datuk K Dedah Perubahan Asyraf Disebabkan Bimbingan Datuk Wira Dr Azizan Osman

papar berkaitan - pada 25/2/2022 - jumlah : 230 hits
Assalamualaikum dan Selamat Malam Hai Pembaca semua Bonde nak kongsikan tentang Asyraf Khalid This is a content summary only Visit my website for full links other content and more
Datuk K Dedahkan Perubahan Asyraf Kerana Azizan Osman

Datuk K Dedahkan Perubahan Asyraf Kerana Azizan Osman

papar berkaitan - pada 25/2/2022 - jumlah : 193 hits
Datuk K Dedahkan Perubahan Asyraf Kerana Azizan Osman Nama Asyraf Khalid sudah cukup dikenali ramai apatah lagi beliau merupakan anak tiri kepada penyanyi no 1 negara Datuk Seri Siti Nurhaliza Beliau juga turut menurut langkah bapanya denga...
Azizan Osman Ubah Hidup Anak Datuk K Sangat Deep

Azizan Osman Ubah Hidup Anak Datuk K Sangat Deep

papar berkaitan - pada 25/2/2022 - jumlah : 230 hits
Azizan Osman Ubah Hidup Anak Datuk K Sangat DeepSiapa tidak mengenali akan Datuk Wira Dr Azizan Osman yang merupakan mentor usahawan yang sering menjalankan kelas seminar usahawan pada suatu ketika dulu Beliau juga sangat terkenal dalam kal...
Datuk K Bangga Anak Menantu Berjaya Lepas Ikut Dr Azizan Osman

Datuk K Bangga Anak Menantu Berjaya Lepas Ikut Dr Azizan Osman

papar berkaitan - pada 25/2/2022 - jumlah : 254 hits
Baru baru ini Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa telah meraikan hari lahirnya bersama isteri Datuk Seri Siti Nurhaliza dan keluarga serta rakan taulan yang terdekat Di dalam majlis tersebut Datuk K telah mengucapkan terima kasih kepada Datuk Wi...
Filem Reeza Gtr

Ringgit Opens Slightly Lower Against Us Rises Vs Other Major Currencies

Optimizing Gold Trading With The Moving Average Convergence Divergence Indicator

Expert Malaysians Deeply Involved In Online Scams Human Trafficking

Kl Bird Park

Zus Coffee With Ceo Latte

Generate Unique Brand Names

Ambil Insulin Selalu Hypoglycemia


echo '';
Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online

Biodata Acap S Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Yang Juga Personaliti Tiktok Live Viral


Other Coffee Approved

Doa Perbaiki Akhlak Diri Dan Urusan

Issam Alnajjar Hadal Ahbek Chord

Koi Tiwikarma Chord

Youtuber Ishowspeed Sumbang Rm235 000 Hadiah Kemenangannya Dari Mrbeast Kepada Tabung Kemanusiaan Palestin

Resipi Rojak Petis Sedap Begini Cara Buat Kuahnya Secara Homemade