Artis Terkenal Malaysia Yang Sakan Bergaya Dengan Kereta Mewah


Menjadi seorang artis bukanlah perkara yang mudah. Jika hanya mempertaruhkan muka sahaja tanpa ada bakat sudah tentu popularitinya bakal datang dan pergi secara bermusim.
Jika kena dengan cara dan populariti, sudah tentu bayarannya juga lumayan. Ada antara artis Malaysia yang memperoleh pendapatan mencecah 6 angka sebulan hasil dari penjualan produk, lakonan, nyanyian dan sebagainya.
Jadi tidak hairan kebanyakan artis kini boleh memiliki kereta mewah berharga ratusan ribu ringgit. Ini antara artis yang mampu memiliki kereta mewah pelbagai model.
Wak Doyok

Figura bernama Wak Doyok atau nama betulnya Mohd Azwan Md Nor tidak perlu diperkenalkan lagi. Dengan statusnya sebagai ikon fesyen terkemuka pastinya mendatangkan hasil yang lumayan. Tidak hairan sebelum ini tular kisah beliau menghadiahkan banglo kepada ibu tercinta.
Setakat kereta mewah berharga ratusan ribu ini apa lah sangat bagi Wak Doyok, betul tak. Difahamkan kereta Wak Doyok ini jenama Mustang, bukan calang-calang orang boleh pakai. Malah taste dia pun boleh tahan sebab tak ramai suka kereta ni.
Selebriti Terkenal Malaysia Yang Sakan Bergaya Dengan Kereta Mewah.
Dato Aliff Syukri

Yang ni tak perlu lah nak perkenalkan lagi. Seorang tokoh perniagaan, ikon kosmetik dan kini penyanyi. Tagline terlajak laris beliau sangat terkenal sehingga budak kecil pun tahu sebut.
Anda pasti ingat kisah Ferrari beliau yang terbakar baru-baru ini. Namun Datuk Aliff masih mempunyai beberapa koleksi kereta mewah lain.
Selebriti Terkenal Malaysia Yang Sakan Bergaya Dengan Kereta Mewah.
Raf Yaakob

Bagi suami Mawar Rashid ini, beliau sememang terlibat dalam dunia perniagaan sejak sekian lama. Beliau adalah adik kepada penyanyi dan chef selebriti terkenal Datuk Fazley Yaakob.
Sebelum berkahwin dengan aktres jelita Mawar Rashid, Raf Yaakob adalah seorang duda yang mempunyai dua orang anak. Pun begitu ia tidak menghalangnya untuk menjalin hubungan cinta dengan Mawar Rashid. Untuk info, beliau juga presiden Kelab Peminat Manchester United Malaysia.
Dengarnya baru-baru ini Raf sudah menjual kereta ini kerana mahu membeli kereta yang lebih sesuai untuk keluarga .
Zizan Razak

Pada awal kariernya dan menjadi duta M7, Zizan memiliki sebuah kereta Mitsubishi EVO X yang berharga sekitar RM300,000-RM350,000. Tidak lama selepas itu Zizan menjual kereta tersebut dan mengambil pula Nissan GTR R35 yang berharga sekitar RM500,000 .
Dan terkini dia memandu sebiji Ferrari berwarna kuning, jika tidak silap saya itu merupakan model F430 Spider yang berharga sekitar RM700,000-RM800,000.Populariti dimiliki Zizan dalam bidang lakonan dan lawak membuatkan dia menerima banyak tawaran-tawaran berlakon dan duta, jadi tidak hairan dia boleh memiliki kereta mewah ini.
Shilla Amzah

Tidak banyak yang diketahui mengenai Shila kerana kesibukan dirinya memenuhi tugasan kerja di China yang memaksa dirinya kadangkala berulang-alik ke sana kemari.
Namun Shila pernah memuatnaik sebuah gambar kereta yang didakwa oleh peminatnya merupakan kereta barunya iaitu BMW X6 yang berharga sekitar RM350,000 – RM400,000.
Azlan

Azlan baru-baru ini memuatnaik beberapa gambar dirinya bersama kereta terbarunya iaitu model Ferrari F430 (Jika tak silap) yang berharga sekitar RM700,000 .
Ditanya oleh salah sebuah media berkenaan kereta tersebut, Azlan menjawab Saya tak boleh nak komen la kalau nak tanya pasal kereta sebab perkara itu lebih kepada hal peribadi Maaflah saya tidak boleh nak komen mengenainya, . Azlan juga dipercayai sedang sibuk dalam perniagaannya.
Ustaz Rock

Selain digelar sebagai Ustaz Rock, Mukhlis sering tampil bergaya dan seorang yang agak ‘fashionable’ di Instagram. Jejaka yang sentiasa nampak kemas ini juga sering bergambar dengan kereta mewahnya. Jom lihat foto-foto Mukhlis yang buatkan ramai wanita jatuh hati.
Koleksi Gambar Kereta Mewah Selebriti Malaysia. Kereta Supersport Tu Paling Mengancam. Memang Wow!!
Hairul Azreen

Teka teki mengenai kereta yang dimiliki Hairul atau lebih mesra dipanggil Kapten Hairul akhirnya terjawab apabila dia memuatnaik 2 keping gambar dimana salah satu gambar dimuat naik baru-baru ini menunjukkan keretanya sedang berada di bengkel.
Model kereta tersebut merupakan model sama yang pernah dipakai oleh Zizan iaitu Nissan GTR R35 yang berharga sekitar RM500,000. Namun selepas memuatnaik gambar keretanya kebiasaannya dia akan memadam gambar tersebut,mungkin bagi mengelakkan ‘Keyboard Warrior’ mengasah bakat disana.
Sumber : himpunanmedia
The post Artis Terkenal Malaysia Yang Sakan Bergaya Dengan Kereta Mewah appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2019/01/30/artis-terkenal-malaysia-yang-sakan-bergaya-dengan-kereta-mewah/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
10 Artis Wanita Malaysia Yang Cantik Walaupun Tanpa Mekap

10 Artis Wanita Malaysia Yang Cantik Walaupun Tanpa Mekap

papar berkaitan - pada 27/1/2019 - jumlah : 1446 hits
Selebriti di Malaysia memang biasa dilihat lengkap dengan mekap apabila muncul di kaca TV mahupun ketika keluar melakukan hal sendiri Namun adakalanya ada antara mereka yang confident untuk tunjukkan muka tanpa memakai mekap Kulit mereka ya...
Jual Kereta Mewah Superbike Bukan Sebab Duit

Jual Kereta Mewah Superbike Bukan Sebab Duit

papar berkaitan - pada 17/1/2019 - jumlah : 248 hits
Pelakon Hairul Azreen memberitahu keputusannya untuk menjual superbike dan kereta mewahnya itu bukanlah disebabkan dia mempunyai masalah kewangan seperti yang diperkatan netizen The post appeared first on
Tegar Artis Pertama Indonesia Kena Saman Merokok Di Malaysia

Tegar Artis Pertama Indonesia Kena Saman Merokok Di Malaysia

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 782 hits
Sapa masih ingat dengan penyanyi kanak kanak Tegar sekarang dia bukan penyanyi kanak kanak dah Dah jadi anak teruna budaknya Sekarang dah masuk kategori penyanyi remaja Katanya baru baru ni datang ke Malaysia nak buat persembahan atas jempu...
10 Artis Malaysia Yang Meninggal Di Usia Muda Sedekahkan Al Fatihah Buat Mereka

10 Artis Malaysia Yang Meninggal Di Usia Muda Sedekahkan Al Fatihah Buat Mereka

papar berkaitan - pada 18/1/2019 - jumlah : 879 hits
10 ARTIS MALAYSIA YANG MENINGGAL PADA USIA MUDA AL FATIHAH UNTUK MEREKA SEMUA Artis Artis Malaysia Yang Meninggal Pada Ketika Usia Masih MUDA AL FATIHAH Untuk Mereka Semua Ramai artis celebrity yg meninggal di usia muda Jom senaraikan nama2...
Gambar 60 Artis Malaysia Sahut Cabaran 10yearschallenge

Gambar 60 Artis Malaysia Sahut Cabaran 10yearschallenge

papar berkaitan - pada 17/1/2019 - jumlah : 363 hits
Media sosial meriah dengan perkongsian ramai netizen yang berkongsi gambar peribada 10 tahun lepas dalam cabaran 10yearschallenge Rata rata berkongsi gambar peribadi di facebook dan Instagram dengan menggunakan hashtag 10yearschallenge Golo...
Inilah 10 Adik Beradik Artis Malaysia Yang Kalau Lelaki Tengok Confirm Bergetar Tulang Rusuk

Inilah 10 Adik Beradik Artis Malaysia Yang Kalau Lelaki Tengok Confirm Bergetar Tulang Rusuk

papar berkaitan - pada 2/2/2019 - jumlah : 1422 hits
Jarang sekali kita dapat lihat selebriti yang kumpulkan adik beradik mereka untuk bergambar bersama Selalu kalau di timeline Instagram tu hanya dipenuhi gambar gambar photoshoot atau sekadar update aktiviti sendiri di laman sosial saja Tapi...
U Punya Lagi Best Cover Lagu Seventeen Fatin Afeefa Jadi Penyanyi Fav Dan Dipuji Artis Paling Cun Dalam Malaysia

U Punya Lagi Best Cover Lagu Seventeen Fatin Afeefa Jadi Penyanyi Fav Dan Dipuji Artis Paling Cun Dalam Malaysia

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 1146 hits
Siapa yang tidak kenal dengan selebriti cantik ini Fatin Afeefa merupakan diantara pelakon kanak kanak yang sehingga kini sentiasa menjadi perhatian ramai Namun Fatin juga kerap kali memuat naik cover lagu dilaman Instagram miliknya Terbaru...
4782 Tipu Caj Pemprosesan Serius Utusan Malaysia 19 1 19

4782 Tipu Caj Pemprosesan Serius Utusan Malaysia 19 1 19

papar berkaitan - pada 19/1/2019 - jumlah : 260 hits
KUALA LUMPUR 18 Jan Bilangan kes penipuan caj pemprosesan pinjaman pembelian motosikal khususnya dalam kalangan pemohon tidak cukup syarat dianggap semakin serius di negara ini Ini berikutan ribuan permohonan dihantar kepada institusi pembe...
Bengang Dengan Tindakan Malaysia Ini Respon Pm Israel

Bengang Dengan Tindakan Malaysia Ini Respon Pm Israel

papar berkaitan - pada 19/1/2019 - jumlah : 331 hits
2041 SHARES Israel mengutuk larangan Malaysia mengenai penyertaan atlet Israel pada acara sukan antarabangsa yang diadakan Rejim Zionis menggelar tindakan Malaysia sebagai memalukan Perdana Menteri Israel Benjamin Netanyahu berkata larangan...
Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Plaza Premium Group Kembangkan Jenama Restoran Flight Club Di Terminal 1 Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur

Samsung Knox Vault Ciri Keselamatan Wajib Untuk Semua Pemilik Telefon Pintar

Duit Syiling Peringatan 50 Tahun Lembaga Pertubuhan Peladang

Shell Bakal Jual Stesen Minyak Malaysia Kepada Saudi Aramco Kata Laporan

Menjelajah Kediaman Tepi Tasik Bayu Sutera Bercirikan Smart Home Di Seremban

Lelaki Cina Pun Boleh Terpikat Iklan Perfume Dikecam Guna Model Wanita Jadi Umpan Tarik Perhatian Bukan Mahram

Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Bertanya Soalan Yang Betul Sangat Membantu Untuk Anda Berjaya Dalam Perniagaan

Serangan Seksuel Tentera Israel Komen Pas

Ambil Ubat Di Hospital Lagi Mudah Dengan Aplikasi Myubat

Memahami Perbedaan Antara Jam Kerja Bobot Kerja Dan Beban Kerja

Anniversary 4 Tahun Sebagai Ghostwriter

Asthma