Arab Saudi Keluarga Saud Di Akhir Zaman


There are two things I would like to share here. 

The first is a short video about a new night club that has opened in Jeddah, Saudi Arabia, which is self explanatory. 

In the video you can see the Saudi Crown Prince Mohamed bin Salman (MBS) at the night club. 

The second is a news report from FMT about some local Islamic NGOs who are planning to deliver a protest or a protest note to the Saudi Arabian embassy here in KL.

1.  First the video.

I received the video (by Bike Preacher a local Malay boy, terima kasih bro) which I believe is going viral.  

Throughout this short SIX Minute video I could not help noticing the tone of voice (nada suara) of the narrator (Bike Preacher). It is really a very sad voice. A voice of disappointment and of being let down. I will say more about this in my comments below.  First here is the video:


Here are some screen shots from the video.


Above and Below : Tak tutup aurat girls taking selfies with Crown Prince MBS (arrowed) in the background. This is in a new nite club L'Opera in Jeddah, Saudi Arabia. 









Above and below : Scantily clad dancing girls at the L'Opera Nite Club, Jeddah. That is the Saudi Arabian flag (arrowed) that is being waved  around there. On the flag is the unmistakable 'La ilaaha illallaah muhammadan rasulullah'. Even I think this is too much. They have no respect for Allah and the Rasul. Nauzubillah. 


2. Now here is the news report from FMT




coalition of Islamic NGOs slammed Saudi Arabia for liberalising 
allowing Jeddah World Fest, US rapper Nicki Minaj (she cancelled)

Malaysia Islamic Organisations Consultative Council (Mapim) 
also cited Saudi cooperation with US, Israel, human rights abuses

Mapim said “mere fact” Saudi invited Minaj “shocking, utterly disgusting”

We are outraged by this immoral policy introduced by Saudi govt 
Saudi plans to turn kingdom into entertainment hub 

Mapim was “perturbed” by Saudi policies 
which affected region’s stability and 
misrepresented teachings of Islam

these included attack on Yemen
“normalisation” of ties with Israel 
purchase of US arms worth billions

these policies escalating tensions in region 
creating situation of pervasive conflict
Saudis widening division among Muslims throughout the worldMapim wanted Saudi to stop denigrating Islam with “liberal policies”, cancel “unIslamic” performanceswithdraw its troops from Yemen and stop all human rights abuses, among othersMapim to deliver memo to PM, the Saudi embassy in KL
and the Organisation of Islamic Cooperation (OIC) 
Mapim would mobilise all mosques in Malaysia to raise awareness 

My comments : 

Pertama sekali kepada saudara ahli Mapim, jangan membuang masa hantar memo kepada OIC. Mereka akan hanya "Oh I see".

Kalau lah memo sdra boleh sampai ke pintu depan duta Arab Saudi pun sdra boleh kiranya sebagai satu kejayaan. Jika sdra berkumpul di depan duta Arab Saudi saya percaya Polis akan dikerah untuk menghalang anda.  Kuota haji Malaysia boleh terancam. So all the best tapi be careful.  Dan kalau deliver memo pun, mereka akan membuang memo sdra ke dalam tong sampah. Percayalah.

Serah memo kepada Dr Mahathir?  Hanya akan berkesan jika sdra boleh mengumpul 10,000 tanda tangan sokongan.  Negara kita adalah demokrasi yang mengundi (voting democracy).  Numbers count.  Kalau saudara mempunyai sokongan ramai Perdana Menteri akan 'ambil pot'. Kalau hanya 10 atau 100 orang menanda tangan, PM kita tidak akan peduli sikit pun. 

Ok - balik kepada nada suara sdra Bike Preacher yang telah membuat video di atas. 

It is a voice of disappointment because sdra terlalu kagum dan hormat tinggi kepada orang Arab, terutama sekali Arab Saudi. Dan penduduk Mekah pula dikaitkan dengan kaum Quraysh ia itu "kaum nabi".  Mereka sepatutnya 'pewaris' nabi yang original.  

Malangnya ini adalah programming atau brainwashing yang mereka telah berjaya membuatnya terhadap terlalu ramai umat Islam, termasuk jutaan orang Melayu di Malaysia.  Bahawa mereka adalah 'pewaris nabi'. 

Tetapi apa yang berlaku sebenarnya adalah sangat jauh daripada brainwashing yang telah menimpa sdra. 

Mereka hanya menjaga harta kekayaan mereka sendiri dan masa depan mereka sendiri. 

Dan ini bukan perkara yang baru berlaku pada hari ini. 

Sejak zaman khalifah zaman silam mereka telah menipu umat Islam dengan menggunakan karya-karya jadian dan karya-karya ciptaan mereka.

Dalam sejarah Arab Saudi pula, pengasas keluarga ibn Saud telah menjalinkan perjanjian politik dengan pengasas agama Wahabi ia itu Abdul Wahab.  

Ibn Saud akan memberi perlindungan politik dan sokongan pedang mereka kepada agama Wahabi. 

Sebagai balasannya puak Wahabi pula akan memberi cap halal untuk Ibn Saud merompak kabilah, membunuh orang kampong dan mencuri kuda dan unta kaum majoriti Ahlul Sunnah Wal Jamaah di Semenanjung Arab pada masa itu.

Daripada dulu lagi - nawaitu mereka hanya survival mereka saja. 

Dalam zaman moden pula, Arab Saudi telah menjadi kaya selepas Perang Arab Israel Oktober 1973.  Harga minyak telah melambong naik dan buat kali pertama Arab Saudi telah menikmati kekayaan minyak yang tidak boleh terkira.  

Mereka telah lebih awal lagi menemui angka 'billion' pada ketika calculator elektronik pun tidak mencukupi angka atau digit untuk mengira billion. Begitulah kekayaan Qaroon zaman moden.

Arab Saudi telah gunakan sangat sedikit sahaja (tak sampai sekupang pun) daripada harta minyak mereka untuk mengekspot agama ganas dan teroris Salafi / Wahabi ke seluruh dunia. Termasuk ke Malaysia.  Di mana mufti yang kurang inteligen dan muallaf yang opportunis telah tumpang sedikit untung. 

Bagi mereka Allah swt telah takdirkan Al Saud menjadi pemerintah Arab Saudi serta kurniakan kekayaan minyak atas keluarga ini untuk mereka menggunakannya untuk menyebarkan agama  setan Wahabi / Salafi ke seluruh pelusuk dunia.

Selain itu mereka juga telah menunggang isu Palestin untuk meraih sokongan rakyat mereka dan sokongan umat Islam sedunia sebagai pembela umat Palestin.

Satu lagi kuda tunggangan mereka adalah memberi sedikit upah (satu sen, dua sen) kepada "jaguh-jaguh" pendakwah Islam seperti Ahmad Deedat, Cat Stevens (Yusuf Islam) dan beberapa lagi 'pendakwah-pendakwah' untuk 'melawan kristian' di merata dunia. Di Afrika, di India, di Indonesia, Malaysia dan tempat lain. Kristian disasarkan untuk dijadikan musuh Islam.  (Dan selepas Revolusi Ayatollah Khomeini di Iran pada 1979 satu lagi musuh baru bagi mereka ialah puak Syiah.)

[ Pada hakikatnya selama DUA RATUS tahun Inggeris menjajah India tidak ada rekod SEORANG pun orang Islam di India 'masuk Kristian'. Begitu juga di Tanah Melayu. Walaupun Barat menjajah Tanah Melayu selama 446 tahun, tidak ada rekod seorang pun orang Melayu atau kampong Melayu 'masuk kristian' sewaktu zaman penjajah. 

Buktinya : Selama 446 tahun tidak ada satu pun gereja Melayu yang didirikan di Tanah Melayu, berbanding gereja Tamil, gereja Cina, gereja Iban dan sebagainya. Sebaliknya kes Melayu masuk kristian makin didengar sekarang dalam zaman mufti dan JAKIM. Mangkuk hayun. ]

Tujuan keluarga Al Saud bukan untuk memperjuangkan Allah swt atau RasulNya. Jauh sekali. 

Tujuan mereka hanya untuk menunjuk-nunjuk kepada rakyat mereka sendiri bahawa keluarga Al Saud bukanlah perompak dan pembunuh semata tetapi mereka layak menjadi pemerintah tanah Semenanjung Arab dan merekalah pejuang Islam, pejuang Palestin dan banyak jenis pejuang lagi.

It was all meant for an internal audience.  So that orang Arab tidak pancung kepala mereka pula.

Umat Islam seluruh dunia yang dunggu hanya menjadi supporting actor untuk memastikan keluarga Al Saud akan kekal makan kekayaan semenanjung Arab.  

The worldwide ummah will be the fools who can be manipulated to burn their own buses, demonstrate in the streets, fight against their own people in support of Salafism and Wahabism.  Just so that the Al Saud can hold on to their  wealth.

Tetapi sekarang zaman sedang berubah. 
Air pasang sudah mula diganti dengan air surut.

Sekarang pula keluarga al Saud menghadapi berbagai ancaman lain. 
Iran dan puak Syiah senantiasa mengancam kedudukan mereka. 
Perang di Yemen boleh hancurkan kuasa keluarga Al Saud. 

Hampir semua harta minyak Arab Saudi terletak di wilayah timur yang majoriti penduduknya adalah orang Arab Syiah. Yang juga bersempadan dengan Bahrain yang mempunyai majoriti penduduk Syiah.

Keluarga Al Saud sedang berada dalam keadaan yang sangat cemas.

Donald Trump dengan sungguh jelas (dan tanpa angkuh) telah berkata 'Without American support Saudi Arabia will not last two weeks".

Tepat sungguh kenyataan Trump. Keluarga perompak dan pembunuh Al Saud tidak boleh survive lebih daripada dua minggu - tanpa sokongan Amerika Syarikat. 

Maka apabila Donald Trump menyuruh keluarga Al Saudi berbaik dengan Israel, mereka pun mengikut suruhan Trump. Mereka tidak mempunyai pilihan lain. Keluarga Al Saud sangat perlukan 'American support'.

Apabila Donald Trump memberi isyarat kepada Al Saud untuk 'liberalkan' suasana di Arab Saudi, maka night club L'Opera boleh terdiri dengan sendiri di Jeddah. 

Konsert  K Pop boleh ter'pop' macam pop corn di Mekah.

Dan Jeddah World Fest boleh menjemput penari / penyanyi / pelakon dan berbagai artis dan bakat dari serata dunia untuk membuktikan bahawa al Saud sedang mengikut telunjuk Amerika. 

Dalam video di atas suara sedih Bike Preacher bertanya 'kenapa Arab Saudi sudah jadi macam ini?'

Sdra Bike Preacher - semoga "allahuma solli alaikum'. 

Jawapan nya ringkas sahaja. Arab Saudi sanggup tukar kiblat sebegini kerana :  'Without American support Saudi Arabia will not last two weeks".

Itu saja jawapannya.  Mereka menjaga survival mereka.

Sekarang Arab Saudi telah diberi satu lagi tugas oleh Amerika yang hanya nampak susah dan besar tetapi sebenarnya adalah sangat mudah. 

Tugasnya ialah untuk memaksa Palestin menerima 'Jared Kushner Peace Plan' untuk Palestin.

Jika Arab Saudi gagal menjayakan Peace Plan ini dalam jangka masa tertentu, saya percaya Donald Trump akan memberi notis pembuangan kerja  'You are fired' kepada Raja Salman dan Putera Muhammad bin Salman.


                                             


Anything is possible dengan keluarga Al Saud ini.  Mereka sanggup menjual ibu-ibu mereka (jika mereka boleh mengenal pasti ibu yang mana satu) untuk menyelamatkan tengkok mereka sendiri. 

Nasihat saya kepada sdra Bike Preacher, ahli Mapim dan semua umat Islam di Malaysia ialah jangan panik, jangan sedih dan jangan putus asa.  Lupakan saja puak al Saud ini.

Kita masih mempunyai kekuatan Islam yang terbesar sekali ia itu KItab Allah Al Quran. 

Tinggalkanlah berhala-berhala jadian dan buatan seperti Arab Saudi, Wahabi dan sebagainya. 

This is what happens when you put your trust in the Pak Arab. 
Especially the Arab Saudi.  
Lama-lama mereka akan  abaikan (maksudnya bye-bye-kan) anda juga. 

Tetapi jika kita berpegang kepada tali Allah  (hablillaah) kita tidak akan perlu kepada sebarang manusia pun.



Surah 3:103 wa' tasimoo bi hablillaahi jamee'an wa laa tafarraqoo . .:  

And hold firmly to the rope of Allah all together and do not be divided. .Dan berpeganglah kamu semua kepada tali Allah  dan janganlah kamu beselisih  . . . 
Dont worry. Jangan risau, jangan tersinggung atau putus asa.  
Kekuatan ada dalam tangan anda. Anda hanya perlu membacanya.

Posted by Syed Akbar Ali 

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://malaysiansmustknowthetruth.blogspot.com/2019/07/arab-saudi-keluarga-saud-di-akhir-zaman.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+MalaysiansMustKnowTheTruth+%28Malaysians+

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Arab Saudi Imran Khan Serta 35 Negara Sokong Dasar China Di Xinjiang

Arab Saudi Imran Khan Serta 35 Negara Sokong Dasar China Di Xinjiang

papar berkaitan - pada 14/7/2019 - jumlah : 223 hits
GENEVA Saudi Russia 35 stateswrite to UN supporting China s policies in Xinjiangcommended remarkable achievements in human rights Faced with the grave challenge of terrorism and extremism China has undertaken a series of counter terrorism a...
Hubungan Malaysia Arab Saudi Terjejas

Hubungan Malaysia Arab Saudi Terjejas

papar berkaitan - pada 15/7/2019 - jumlah : 265 hits
Oleh Anasz Adakah Hubungan Malaysia dengan Arab Saudi Terjejas Jawapan aku Ya Kenapa 1 Penutupan Pusat Keamanan Raja Salman tanpa rundingan dan makluman rasmi kepada pihak Kerajaan Arab Saudi 2 Penarikan keluar anggota ATM dari Arab Saudi s...
Arab Saudi Dan 36 Negara Dukung Tindakan Cina Atas Muslim Uighur

Arab Saudi Dan 36 Negara Dukung Tindakan Cina Atas Muslim Uighur

papar berkaitan - pada 17/7/2019 - jumlah : 253 hits
Arab Saudi Rusia dan 35 negara lain telah secara resmi menuliskan surat kepada PBB terkait kebijakan Cina di wilayah barat Xianjiang Menurut salinan surat yang dipantau Reuters surat tersebut mendukung kebijakan Cina yang sama sekali bertol...
Hassa Binti Salman Putri Sang Raja Arab Saudi Yang Tersangkut Hukum

Hassa Binti Salman Putri Sang Raja Arab Saudi Yang Tersangkut Hukum

papar berkaitan - pada 11/7/2019 - jumlah : 321 hits
Putri Arab Saudi Hassa binti Salman tersangkut kasus kekerasan Bagaimana perjalanan kasusnya
Dubes Ri Di Arab Saudi Beberkan Penyebab Habib Rizieq Belum Bisa Pulang

Dubes Ri Di Arab Saudi Beberkan Penyebab Habib Rizieq Belum Bisa Pulang

papar berkaitan - pada 11/7/2019 - jumlah : 197 hits
Duta Besar RI untuk Arab Saudi Agus Maftuh Abegebriel membeberkan penyebab Rizieq Syihab tak bisa pulang ke Indonesia Penyebabnya yaitu masalah overstay atau tinggal melebihi batas waktu
Satgas Tppo Bongkar Dugaan Penganiayaan Pekerja Migran Tasini Di Arab Saudi

Satgas Tppo Bongkar Dugaan Penganiayaan Pekerja Migran Tasini Di Arab Saudi

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 182 hits
Satgas TPPO bergerak menuju Majalengka Jawa Barat untuk menemui korban yang diketahui dirawat di RSUD Majalengka karena menderita luka di sekujur tubuhnya
Maskapai Arab Saudi Batalkan Pembelian 737 Max Boeing Kehilangan Rp 83 4 Triliun

Maskapai Arab Saudi Batalkan Pembelian 737 Max Boeing Kehilangan Rp 83 4 Triliun

papar berkaitan - pada 9/7/2019 - jumlah : 180 hits
Pembatalan ini dilakukan karena Boeing belum kunjung mendapatkan kembali sertifikat kelaikan terbang usai dua kecelakaan besar yang berturut turut terjadi sejak akhir 2018 hingga awal 2019
Bagai Bulan Jatuh Ke Riba Hanya Kerana Videonya Tular Raja Arab Saudi Undang Datuk 94 Tahun Tunaikan Haji

Bagai Bulan Jatuh Ke Riba Hanya Kerana Videonya Tular Raja Arab Saudi Undang Datuk 94 Tahun Tunaikan Haji

papar berkaitan - pada 19/7/2019 - jumlah : 664 hits
Bagai bulan jatuh ke riba seorang datuk bersama beberapa ahli keluarganya mendapat tuah apabila diundang sendiri oleh pemerintah Arab Saudi untuk menunaikan ibadah haji di tanah suci pada tahun ini Sebelum ini Uhi 94 bersama keluarganya tel...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Penyokong Pn Jangan Bongkak Dan Takabbur



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Bila Kau Rajin Nak Tolong Kerja Orang

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil

Mushroom Jellyfish House By Ttdesign Vn In Tan Hiep Vietnam

Vanishing Landscape

Dapat Hadiah Hari Jadi