Alps Medical Centre Pusat Perubatan Terulung Berkaitan Pengesanan Awal Kanser Di Malaysia


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca yang saya kasihi sekalian. Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya. Baiklah dalam entri kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai ALPS Medical Centre.
Semua sedia maklum, bahawasanya zaman sekarang semua orang mementingkan penjagaan kesihatan. Tak kisahlah apa jua sekalipun, semuanya mahu dalam keadaan terbaik. Termasuklah juga dalam bidang kecantikan dan pencegahan penyakit. Oleh yang demikian, ALPS Medical Centre hadir bagi memenuhi kehendak pelanggan ini.
Untuk makluman semua, ALPS Medical Centre telah bertapak sebagai sebuah pusat perubatan butik yang bereputasi tinggi dan pilihan ramai di Malaysia serta rantau ini dengan menyediakan perkhidmatan berkualiti tinggi dalam bidang penuaan yang sihat, perubatan plastik, rekonstruktif, kosmetik dan estetika terkini, serta perkhidmatan kesejahteraan pada kadar berpatutan.
Bertempat di Menara See Hoy Chan, ALPS Medical Centre ini cukup tersergam indah. Masuk sahaja ke dalam kawasan mereka, terasa seperti bukan tipikal pusat kesihatan kerana ianya cukup kondusif seperti berada di dalam hotel mewah.
Di sini juga terdapat staf dan kakitangan yang berkaliber dan mahir serta pakar dalam bidang masing-masing. Saya juga berpeluang utnuk melawat di sekitar kawasan ALPS Medical Centre ini. Ianya cukup luas dan setiap bahagian mempunyai fungsi yang tersendiri.
Pada hari tersebut juga, saya berpeluang untuk bertemu dengan
 Profesor Dato’ Sri SK Tham , iaitu pengasas kepada ALPS Medical Centre ini sendiri. DS SK Tham menerangkan kepada kami tentang khidmat yang disediakan oleh pihak mereka.


“Sebagai penyedia perkhidmatan yang terkenal dan pilihan di Malaysia serta rantau ini, ALPS terus mengambil langkah dalam memperkenalkan inovasi-inovasi baharu bersama penyediaan persekitaran rawatan yang terbaik bagi keselesaan pelanggan kami.
 
“Terbaharu, ALPS menyediakan perkhidmatan saringan kesihatan, khasnya pengesanan awal kanser bagi pelanggan seawal usia 30 tahun,” katanya.
Saya yang bukan dari bidang perubatan ini cukup teruja untuk mengetahui tentang maklumat baharu yang mereka kongsikan. Dr Benjamin George Jr selaku Senior Consultant Plastic Surgery juga memberikan sedikit penerangan dan juga maklumat mengenai servis yang dilaksanakan oleh beliau di sini. Cukup menarik dan memberi pengetahuan baru kepada saya mengenai bidang pembedahan plastik.
Selain perkhidmatan saringan kesihatan, ALPS juga merupakan pakar dalam bidang perkhidmatan aestetik seperti suntikan botox, chemical peel, Q-Switch Laser, Thermage, Cryolipolysis dan  injectable dermal fillers, manakala rawatan kosmetik yang disediakan termasuk liposuction, pembetulan kelopak mata, pemindahan lemak dan augmentasi bibir. Berikut adalah antara khidmat yang disediakan di ALPS medical Centre ini.
Ayuh kita saksikan sedikit sebanyak, suasana di dalam ALPS medical Centre ini. Pastinya ia cukup kondusif dan rasa seperti di dalam sebuah hotel mewah. peralatan yang digunakan di sini juga canggih dan terbaharu yang ada di pasaran. Ini adalah untuk keselesaan para pelanggan yang berkunjung ke sini.
Untuk maklumat lanjut mengenai ALPS Medical Centre, anda boleh menghubungi mana-mana medium seperti di bawah:
Telefon: 03-21616133 or 03-21638133
Email: @alpsmedical.com
Website www.alpsmedical.com
The post ALPS Medical Centre, Pusat Perubatan Terulung Berkaitan Pengesanan Awal Kanser Di Malaysia appeared first on AMIRNAWAWI.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://amirnawawi.com/alps-medical-centre/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Alps Medical Centre Merupakan Sebuah Pusat Perubatan Butik Signatur Dengan Perkhidmatan Yang Bermutu

Alps Medical Centre Merupakan Sebuah Pusat Perubatan Butik Signatur Dengan Perkhidmatan Yang Bermutu

papar berkaitan - pada 19/1/2019 - jumlah : 280 hits
Mesti ramai yang tertanya tanya Alps Medical Centre menyediakan khidmat rawatan sama macam hospital biasa swasta ke Haaa sebab tu anda kena baca entry ni sampai habis dulu supaya anda tahu jawapan tentang perkhidmatan apa yang disediakan di...
Pakar Perubatan Alternatif Terkenal Malaysia Ditahan Di Indonesia Media Dakwa Langgar Visa Melancong

Pakar Perubatan Alternatif Terkenal Malaysia Ditahan Di Indonesia Media Dakwa Langgar Visa Melancong

papar berkaitan - pada 11/1/2019 - jumlah : 515 hits
Pakar Perubatan Alternatif Terkenal Malaysia Ditahan Di Indonesia Media Dakwa Langgar Visa Melancong Pihak berkuasa imigrasi Indonesia di Palembang Indonesia telah menahan pakar perubatan alternatif terkenal di Malaysia Dato Chris Leong dan...
Malaysia Halal Expo 2019 Di Kl Convention Centre 24 26 Januari 2019

Malaysia Halal Expo 2019 Di Kl Convention Centre 24 26 Januari 2019

papar berkaitan - pada 24/1/2019 - jumlah : 449 hits
Lepas ni boleh la jumpa produk halal Malaysia dekat Jepun haaa tak percaya Ni antara usaha kerjasama antara kedua dua negara Malaysia dan Jepun untuk produk halal tau selepas beberapa memorandum berkenaan halal ni Selaras Memorandum Kerjasa...
Ini Respon Hamas Apabila Malaysia Bertegas Untuk Tidak Membenarkan Atlet Israel Memasuki Malaysia

Ini Respon Hamas Apabila Malaysia Bertegas Untuk Tidak Membenarkan Atlet Israel Memasuki Malaysia

papar berkaitan - pada 18/1/2019 - jumlah : 786 hits
Kerajaan Malaysia mengumumkan minggu lalu untuk tidak memberikan visa peserta renang Israel untuk Kejohanan Renang Para Dunia 2019 yang dijadualkan berlangsung di Kuching pada Julai ini yang menyebabkan Jawatankuasa Paralimpik Antarabangsa ...
Bmw And Mercedes Benz 2018 Sales Increase Against The Backdrop Of A Bankrupt Malaysia

Bmw And Mercedes Benz 2018 Sales Increase Against The Backdrop Of A Bankrupt Malaysia

papar berkaitan - pada 18/1/2019 - jumlah : 287 hits
Mercedes Benz Malaysia Sdn Bhd achieved record sales of 13 079 vehicles in 2018 on an expanding product portfolio At the company s 2018 performance media briefing today MBM president and chief executive officer Dr Claus Weidner described th...
Prabowo Sebut Jawa Tengah Lebih Besar Dari Malaysia Ini Fakta Sebenarnya

Prabowo Sebut Jawa Tengah Lebih Besar Dari Malaysia Ini Fakta Sebenarnya

papar berkaitan - pada 18/1/2019 - jumlah : 204 hits
Dia mengelola provinsi umpamanya Jawa Tengah yang lebih besar dari Malaysia APBD besar Ini tidak realistis kata Prabowo dalam debat capres cawapres di Hotel Bidakara Jakarta Kamis 17 Januari 2019
9 Selebriti Cantik Indonesia Ini Kahwin Dengan Jejaka Malaysia

9 Selebriti Cantik Indonesia Ini Kahwin Dengan Jejaka Malaysia

papar berkaitan - pada 18/1/2019 - jumlah : 874 hits
Perkahwinan di antara dua negara Malaysia dan Indonesia sudah tidak asing lagi di negara kita Lebih lebih lagi di kalangan selebriti hiburan Jelas sekali jodoh tu tak mengenal budaya dan bangsa kan Kata orang kahwin campur ni pun boleh buka...
6 Gambar Cuti Cuti Malaysia Di Air Terjun Kionsom

6 Gambar Cuti Cuti Malaysia Di Air Terjun Kionsom

papar berkaitan - pada 17/1/2019 - jumlah : 582 hits
foto oleh faizzakaria Percutian ke Sabah Gembira Bercuti Di Air Tejun Kionsom Tempat ni hanya 10 atau 15 minit perjalanan dari pusat bandarata Kota Kinabalu Air terjun Kionsom cukup faymes kerana ia terletak berhampiran Mari mari Cultural V...
Piala Iflix Diperkenalkan Di Liga Bola Sepak Malaysia

Piala Iflix Diperkenalkan Di Liga Bola Sepak Malaysia

papar berkaitan - pada 17/1/2019 - jumlah : 265 hits
KETUA Pegawai Pemasaran Iflix Jason Monteiro berucap pada majlis pelancaran logo baharu MFL di Petaling Jaya hari ini Foto BERNAMAPETALING JAYA Piala Iflix akan mewarnai Liga Malaysia 2019 dengan konsep baharu iaitu pertandingan antara pema...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Effective Market Research On A Budget

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Tiga Lelaki Bakar Anak Kucing Diburu Polis

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Unveiling The Convenience Of Online Bookstore In Malaysia

Pilihan Allah Pasti Terbaik Kita Tidak Bisa Memaksa Pilihan Kita Kepada Allah

True Wallet Live22 Top 53 By Nellie Live22slot Fun 29 Jun 2024

Konfflik Irael Iran 3 Suasana Terkini

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Bercakap Dengan Jun