Ala Pimpinan Pas Pun Tak Kurang Juga Kes Apa Yang Dok Melatah Sangat


 
Masih ramai cerita tentang video yang dikatakan milik Prof. Agus. Malah puak pembangkang tanpa malu mengaitkan DS Anwar bahkan ada yang seru diturunkan kerajaan atas sebab ini.


Begitulah terdesaknya mereka mahukan kuasa. Al maklumlah, kalau tak berkuasa mungkin kesemua mereka bakal jadi penghuni penjara.


Masalahnya isu peribadi nak dikaitkan dengan PM tu kenapa? Bukannya DS Anwar suruh mereka tu buat begitu. Lagipun video tu belum tentu tulen lagi.


Secara peribadi, aku rasa tak mustahil kalau video itu hasil suntingan. Sebab tengokkan cara puak PN gunakan sebagai modal, nampak macam perkara ni sudah dirancang terlebih dahulu.


Tapi kalau betul pun, kenapa sampai nak jatuhkan kerajaan?


Cuba ingat, sebelum ini tular seorang ketua Dewan Ulama PAS tayang kemaluan dalam messenger. Masa tu ada desakan supaya Hadi letak jawatan?


Kemudian pemimpin yang sama ada pula skandal dengan wanita lain. Siap ada video Petronas Drift lago. Pun tak ada desakan Hadi bertanggungjawab dan lepaskan jawatan presiden.


Kenapa? Sebab itu dosa si pelaku. Bukannya Hadi yang suruh dia goda isteri orang. Walaupun seluruh pimpinan PAS buat tak tahu dengan isu tu, tapi tak ada sesiapa kaitkan dengan pimpinan PAS.


Begitu juga dengan video Azmin. Jelas mukanya. Siap pasangannya mengaku lagi. Tapi apa tindakan yang diambil? Bukan setakat dia kekal sebagai MP, malah Mahiaddin siap lantik jadi menteri lagi.


Bayangkan, seorang yang dilantik secara sah tanpa diketahui rahsia sebaliknya, tapi bila pecah rahsia, yang melantik kena letak jawatan.


Manakala seorang lagi, memang dah kecoh cerita, dah terbongkar rahsia, ada video perlakuan, bukan berbual je macam video Prof. Agus yang viral ni, siap pasangannya mengaku, boleh pula dilantik sebagai menteri.


Tapi yang dilantik tak pula disuruh letak jawatan. Bahkan dipuja sebagai abah. Nampak tak? Nampak double standard puak jahat ni? Bagaimana mereka mainkan isu ni?


Sebab tu aku rasa ada kemungkinan yang cukup besar video itu direka atas niat nak jatuhkan PMX. Tapi tak apa, biarlah pihak berkenaan yang jalankan siasatan.


Cuma kita ni, jangan sibuk nak mainkan isu peribadi orang lain. Kita sendiri pun ada sisi gelap yang kita nak sembunyikan. Bersyukurlah Allah tutup aib kita. Jadi janganlah kita sibuk perkatakan aib orang lain. Guane boh?


 
Raja Gelap II 


.






Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://wrlr.blogspot.com/2023/11/ala-pimpinan-pas-pun-tak-kurang-juga.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tengku Maimun Ingatkan Peguam Agar Tidak Ulas Kes Nik Elin

Tengku Maimun Ingatkan Peguam Agar Tidak Ulas Kes Nik Elin

papar berkaitan - pada 20/11/2023 - jumlah : 196 hits
KETUA Hakim Negara Tengku Maimun Tuan Mat hari ini mengingatkan peguam yang terlibat dalam prosiding mencabar nbsp perlembagaan oleh dua wanita beragama Islam terhadap 18 peruntukan dalam Enakmen Kanun Jenayah Syariah Kelantan 2019 supaya t...
Ulang Semula Kes Iki Putra Jom Baca

Ulang Semula Kes Iki Putra Jom Baca

papar berkaitan - pada 20/11/2023 - jumlah : 182 hits
IKI PUTRA Ramai yang minta saya terangkan kes di atas Sebab banyak betul naratif di luar sana Buat kes ni jadi bahan propaganda Tambah2 nak dekat pilihanraya Cerita nya macam ni Ada seorang lelaki bernama Iki Putra didakwa atas kesalahan li...
Lagi 14 Laporan Polis Kes Mulut Celopar Mak Cik Kemboja

Lagi 14 Laporan Polis Kes Mulut Celopar Mak Cik Kemboja

papar berkaitan - pada 21/11/2023 - jumlah : 118 hits
MELAKA Polis negeri ini menerima 14 laporan berkaitan video tular seorang peniaga wanita Kemboja yang melontarkan kata kata Melayu malas ketika membuat pentstriman langsung minggu lalu
Sirul Akui Terima Rm1 Juta Untuk Tutup Mulut Bersabit Kes Altantuya

Sirul Akui Terima Rm1 Juta Untuk Tutup Mulut Bersabit Kes Altantuya

papar berkaitan - pada 24/11/2023 - jumlah : 114 hits
Zanariah Abd Mutalibam hmetro com mySirul Azhar mendakwa dijadikan kambing hitam FOTO AljazeeraKuala Lumpur Bekas anggota polis Sirul Azhar Umar yang disabitkan membunuh wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu pada 2006 merayu untuk meneruskan...
Isu Pertindihan Kuasa Kes Liwat Perlukah Perlembagaan Dipinda

Isu Pertindihan Kuasa Kes Liwat Perlukah Perlembagaan Dipinda

papar berkaitan - pada 22/11/2023 - jumlah : 137 hits
Che IbrahimAmbo tak nampak sikit habuk apa rasional dan justifikasi mengapa Perlembagaan perlu dipinda bagi membolehkan kesalahan liwat dibicarakan di mahkamah syariah Kita tahu kes Iki Putra boleh menyebabkan semua peruntukkan liwat dalam ...
Mengapa Kes Ini Ust Budak Tidak Ada Dalam Jenayah Syariah Syariah 2019

Mengapa Kes Ini Ust Budak Tidak Ada Dalam Jenayah Syariah Syariah 2019

papar berkaitan - pada 22/11/2023 - jumlah : 175 hits
Che Ibrahim Mengapa kesalahan mencabul atau kelucahan melampau tidak ada dalam Enakmen Kanun Jenayah Syariah 2019 Negeri Kelantan sedangkan ianya juga satu kesalahan syariat Kalau kesalahan liwat bersetubuh dengan mayat binatang boleh dimas...
The Wonders Of Watermelon Fruit

Pengurangan Tenaga Manusia Dalam Pekerjaan

Lauk Lunch Yang Mengoda

Doa Ketika Terlilit Hutang Insya Allah Segera Lunas

Bawa La Ramai Lagi Warga Asing Ke Malaysia

Bila Suami Ko Sweet Sangat Sampai Boleh Potong Kaki

Tips Menghilangkan Whitehead Dan Blackhead Dengan Efektif

Creative Com Domain Name Ideas


echo '';
Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Salju Rindu Di Bumi Auckland Tonton

5 Kelebihan Utama Bergelar Penjawat Awam di Malaysia

8 Fakta Biodata Anna Jobling Pelakon Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Bintang Filem Lembayung Dan Juri Muzikal Lawak Superstar 2024

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kelas Tahanan Cikgu Hiragi Adaptasi Siri Mr Hiiragi s Homeroom Slot DramaVaganza Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Lembayung 2024 Adaptasi Kisah Benar Lakonan Pelakon Malaysia Anna Jobling


Menjaga Ortu

Singgah Pasar Di Putrajaya

Topson Umumkan Persaraan Dari Dota 2 Selepas Ti 13

Deposit Dan Rumah Sewa

Taksub Dan Kesan Kesannya

Akaun Emas Gap Bukan Emas Digital