Ajar Khawla Supaya Dia Faham Apa Apa Ibunya Akan Datang Dulu Syamel Ajar Khawla Utamakan Ernie


Kalau dahulu gelagat pasangan selebriti ini sering mencuri tumpuan warganet namun kini anak perempuan mereka pula yang lebih popular. Dengan telatah comel serta kecerdikan Nur Khawla Solehah membuatkan ramai yang tidak sabar-sabar menunggu perkongsian dari Syamel mahupun Ernie Zakri.

Kelahiran Nur Khawla Soleha adalah momen yang penuh keajaiban, bukan hanya bagi Syamel dan Ernie Zakri, tetapi juga bagi semua yang mengasihi mereka. Sebagai pasangan yang dikenal dengan cinta yang mendalam, kehadiran putri mereka membawa dinamik baru yang mengubah cara mereka saling memahami dan berinteraksi.
Ajar Khawla, Ibu Jadi Keutamaan
Syamel selalu memiliki kerisauan dalam hatinya. Sebelum kelahiran Khawla, dia sering memikirkan bagaimana kehidupan mereka akan berubah setelah memiliki anak. Salah satu kerisauannya adalah tentang perhatian yang mungkin terbahagi antara isteri dan anak.
Dalam benaknya, dia merasa takut jika cinta dan perhatian yang selama ini diberikan kepada Ernie akan berkurang. Namun, seiring waktu berlalu, ia mulai menyadari bahwa cinta tidak terbagi, tetapi semakin berkembang buat kedua-duanya.
“Tak boleh nak nafikan, bila kita ada anak ni, kita akan cenderung kepada anak terutamanya ayah. Pada saya, itu bahaya sebab sebelum ada anak tu kita kena fikir macam mana hubungan kita dengan isteri. Selalunya Syamel nampak, bila ada anak, masa dan perhatian untuk isteri akan berkurangan.
Apa yang Syamel buat, nak ajarkan Khawla supaya dia faham, apa-apa pun ibunya yang akan ‘datang’ dulu. Contohnya, kalau saya balik rumah, hati memang sentiasa nak peluk anak kan tapi dia kena tunggu turn. Apa-apa mesti ibu dia dulu kemudian baru dia.sesekali Syamel akan bawa Ernie keluar untuk berbincang tentang kehidupan kami.”
Syamel Belajar Lebih Memahami Ernie Selepas Kelahiran Khawla
Dengan kehadiran Khawla, Syamel menemukan cara baru untuk mencintai. Ia melihat bagaimana Ernie berubah menjadi seorang ibu yang penuh kasih, dan cinta itu tak hanya untuk anak mereka, tetapi juga untuknya.
Melihat Ernie merawat dan membesarkan Khawla memberikan Syamel perspektif baru tentang kekuatan cinta. Ia menyaksikan bagaimana Ernie menjadi sosok yang lebih kuat, lebih sabar, dan lebih penuh kasih, dan itu semakin mendekatkan mereka sebagai pasangan.

Syamel belajar untuk lebih peka terhadap keperluan Ernie, memahami bahawa perhatian tidak harus terbahagi, tetapi bisa saling melengkapi. Mereka menjadi pasukan yang lebih solid, saling menyokong dalam setiap cabaran yang dihadapi sebagai ibu ayah baharu.
Momen-momen sederhana, seperti tertawa bersama ketika Khawla tersenyum, menjadi pengikat yang memperkuat hubungan mereka.
Kehidupan Syamel & Ernie Tambah Bahagia
Kini, dengan kehadiran Nur Khawla Soleha, Syamel dan Ernie tidak hanya menjadi ayah dan ibu, tetapi juga pasangan yang lebih matang. Mereka belajar bahwa cinta sejati dapat tumbuh dalam berbagai bentuk, dan keberadaan anak tidak mengurangi perhatian, tetapi justru menambah keindahan dalam hubungan mereka.

Cinta yang mereka miliki kini tidak hanya berfokus pada satu sama lain, tetapi juga kepada putri mereka, membentuk ikatan keluarga yang tak terpisahkan.
“Saya dan isteri akan selalu bercakap tentang apa yang kita nak buat. Untuk Khawla dan keluarga kami. Nak pergi bercuti ke atau apa-apa saja. Bila dua-dua happy dan positif, barulah tenaga tu dapat disalurkan kepada Khawla. Sebab itulah, apa pun saya selalu terapkan yang Ernie will comes first. Kita ni manusia biasa, kadang-kadang layanan saya pada Khawla melebihi dari ibunya, tapi saya cuba untuk pastikan semua happy.”
Melalui perjalanan ini, Syamel dan Ernie menemukan bahawa setiap detik yang dihabiskan bersama, baik dalam suka maupun duka, adalah sebuah anugerah. Kehadiran Nur Khawla Soleha bukan hanya merubah kehidupan mereka, tetapi juga mengajarkan mereka tentang erti cinta yang lebih dalam, saling menyokong dan berbahagi kebahagiaan dalam setiap langkah kehidupan.
Tonton video Syamel di sini:

The post “Ajar Khawla Supaya Dia Faham, Apa-Apa Ibunya Akan ‘Datang’ Dulu.” Syamel Ajar Khawla Utamakan Ernie appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/ajar-khawla-supaya-dia-faham-apa-apa-ibunya-akan-datang-dulu-syamel-ajar-khawla-utamakan-ernie/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lama Tak Jumpa Rindu Abby Abadi Terubat Marissa Datang Buat Kejutan

Lama Tak Jumpa Rindu Abby Abadi Terubat Marissa Datang Buat Kejutan

papar berkaitan - pada 16/9/2024 - jumlah : 77 hits
Rindu Abby Abadi terubat apabila menerima kejutan dengan kehadiran anaknya Marissa Dania yang turut hadir semasa meraikan sambutan ulang tahun kelahiran anak ketiganya Maria Danisha Hakim Menurut Abby atau Arbaiyah Abdul Manan dia terkejut ...
Mana Yang Duk Kata Kepris Fitnah Pu Dulu Pernah Dikecam Buka Aib Caprice Bersuara Selepas Pu Azman Dihukum Penjara

Mana Yang Duk Kata Kepris Fitnah Pu Dulu Pernah Dikecam Buka Aib Caprice Bersuara Selepas Pu Azman Dihukum Penjara

papar berkaitan - pada 29/9/2024 - jumlah : 52 hits
PU Azman hari ini dijatuhi hukuman penjara 24 tahun dan dua sebatan selepas didapati bersalah melakukan amang seksual fizikal terhadap seorang remaja lelaki dua tahun lalu
Alhamdulillah Dah Dua Hari Berturut Turut Dia Datang Rasa Masakan Datin Patimah Datuk Yusof Haslam

Alhamdulillah Dah Dua Hari Berturut Turut Dia Datang Rasa Masakan Datin Patimah Datuk Yusof Haslam

papar berkaitan - pada 17/9/2024 - jumlah : 74 hits
Pengarah tersohor memaklumkan dia dan isteri tidak pernah mencampuri urusan perpisahan di antara anak sulungnya bersama
Hiburan Ada Yang Datang Meminang Tapi Ustaz Wadi Annuar Akui Pernah Berkahwin Pilih Hidup Solo Lepas Berpisah

Hiburan Ada Yang Datang Meminang Tapi Ustaz Wadi Annuar Akui Pernah Berkahwin Pilih Hidup Solo Lepas Berpisah

papar berkaitan - pada 20/9/2024 - jumlah : 74 hits
Siapa sangka pendakwah terkenal Ustaz Wadi Annuar pernah mendirikan rumah tangga sebelum ini dan hal itu diakui sendiri oleh tuan badan selepas ramai yang tertanya tanya mengenai statusnya Ustaz Wadi pernah berkahwin Dapat dilihat dalam ker...
Aquaria Klcc Kami Datang Lagi

Aquaria Klcc Kami Datang Lagi

papar berkaitan - pada 22/9/2024 - jumlah : 136 hits
Hari kedua kami di Kuala Lumpur Ahad 15 September 2024Selepas selesai sarapan Terus sahaja kami bertolak menuju ke KLCC Mama Yan dah beli tiket masuk Aquaria melalui aplikasi Agoda Murah sikit daripada beli tiket secara walk in Kali pertama...
Susahnya Anak Nak Tidur Malam Mama Cuba Cara Ini Dulu

Susahnya Anak Nak Tidur Malam Mama Cuba Cara Ini Dulu

papar berkaitan - pada 26/9/2024 - jumlah : 51 hits
Jika bayi membesar dengan susu dan waktu tidur yang cukup begitu juga dengan anak anak kecil yang sedang membesar Mereka memerlukan waktu tidur yang mencukupi terutama untuk ke sekolah dan dapat belajar dengan baik Macam mana nak pastikan a...
Isteri Datang Pejabat Minta Suami Dipecat Kerana Curang

Isteri Datang Pejabat Minta Suami Dipecat Kerana Curang

papar berkaitan - pada 22/9/2024 - jumlah : 60 hits
KOSMOTangkap layar menunjukkan perkongsian tentang suaminya berlaku curang TikTokJAKARTA Seorang pesohor media sosial di Indonesia mengundang perhatian orang ramai selepas berkongsi suaminya berlaku curang dan menjalin hubungan sulit dengan...
Kisah Dulu Dulu

Kisah Dulu Dulu

papar berkaitan - pada 22/9/2024 - jumlah : 79 hits
Ambo dulu amat rapat dengan beberapa orang kuat Al Arqam satu hari dia naik kereta ambo masa tu ambo seorang Hakim Mahkamah Syariah tapi kereta ambo hanya Toyota KE 30 yang berumur lebih 15 tahun Dia kata syeikh enta tak layak pakai kereta ...
Warga Emas Skim Pelaburan Emas Palsu Elak Jadi Mangsa

Bn Cruises To Thumping Win In Mahkota

Sedap Betul Miang Pla Di Dusun Riffaa Changlun

Battle Of Time Exists X Masdo Bakal Cetus Gelombang Kugiran Dua Era

Thyta House By Lassa Architects In Lefkada Greece

Exclusive Scr2u Casino Features You Should Know About Before Signing Up

Rasmi Bn Menang Tapi Pas Pn X Kalah Pmx Lihat Ini

Gejala Kekurangan Vitamin D


echo '';
Cara Undi Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Mingguan Akhir 30 Keputusan Markah Musim 4 Di Tangan Penonton

Muzikal Lawak Superstar 2024 Keputusan Markah Mingguan Peserta Musim 4 Kemaskini Setiap Minggu Selepas Live

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Salju Rindu Di Bumi Auckland Tonton

5 Kelebihan Utama Bergelar Penjawat Awam di Malaysia

8 Fakta Biodata Anna Jobling Pelakon Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Bintang Filem Lembayung Dan Juri Muzikal Lawak Superstar 2024


Konsert Telan Kaset 90 An 2024 Malaysia S Noodle Fest

Drama Di Hatiku Ada Kamu

Arkib Jun 2016

Jaya Grocer Pemilik Dan Sejarahnya Di Malaysia

Borang Be Cara Isi Borang Be Online Soalan Lazim

Program Csr Ucam Di Pusat Konservasi Dan Penerangan Penyu Masjid Tanah Melaka