Air Mata Mak Wan Latah Gugur Lagi


Air mata Mak Wan Latah gugur lagi Mak Wan akui sumber pendapatan terjejas selepas terlibat dalam dua kes mahkamah tahun lalu TAHUN 2022 meninggalkan kenangan buruk buat pelakon veteran Mak Wan Latah apabila namanya terpalit dengan pelbagai kontroversi termasuk isu perkahwinan ketiganya yang bertahan hanya tiga bulan sebelum mereka bercerai.
Mak Wan atau Halimatussa’diah Mohd Daud, 62, turut terpalit dengan isu pentengkaran dengan bekas pembantunya sehingga kes tersebut dibawa ke mahkamah.
Rentetan pelbagai kontroversi yang mencalar nama baiknya, Mak Wan mengakui situasi tersebut memberi kesan kepada kariernya sehingga dia terpaksa hidup dalam kesempitan memandangkan tiada lagi tawaran berlakon.
Apa lebih menyedihkan kata Mak Wan, dia juga sering menerima mesej daripada pelbagai pihak yang mahu menarik balik barang-barang yang masih belum dilunaskan kerana tidak mempunyai wang untuk membayarnya.
“Kalau ada duit ia akan digunakan untuk bayar hutang sampai saya dapat banyak mesej memaklumkan mereka nak tarik barang-barang yang dibeli.
“Setahun saya diuji sampai saya sudah tak mampu nak bayar semua hutang.
“Tapi kalau ada duit saya akan terus bayar… sampai macam itu sekali kesusahan yang saya alami,” katanya kepada mStar ketika ditemui di kediamannya di Kepong pada Khamis.
DISYORKAN UNTUK ANDA : Perdana Menteri Dedahkan Berlaku Ketirisan Perbelanjaan Kementerian Pertahanan, Nama Siapa Yang Bakal Naik Ismail Sabri pertahan atau tidak Naib Presiden? Pasca PAU2022, kejutan bakal berlaku Jumaat? Dalam pada itu, Mak Wan berkata, dia juga terpaksa berjimat kerana masih perlu berulang-alik ke Taiping, Perak bagi menghadiri perbicaraan atas tuduhan berkelakuan aib iaitu meludah dengan terhadap seorang wanita yang masih berjalan.
Mak Wan perlu mempunyai pelbagai penyakit seperti diabetes, darah tinggi dan asma Mak Wan juga memberitahu dia juga perlu membeli ubat-ubatan bagi penyakit diabetes, darah tinggi dan asma yang dihidapinya setiap bulan yang menelan kos tinggi.
“Selain kos ulang-alik ke Taiping, saya juga perlu berjimat sebab nak beli ubat setiap bulan dan selebihnya digunakan untuk teruskan kehidupan,” katanya.
Sementara itu, Mak Wan berkata, ketika ini dia tinggal bersendirian di rumah namun mengambil kesempatan itu untuk meluangkan masa mendekatkan diri kepada Allah dengan memperbanyakkan amal ibadat.
Setahun saya diuji sampai saya sudah tak mampu nak bayar semua hutang Mak Wan PELAKON Katanya, bukan mudah tinggal bersendirian pada usianya sekarang namun memilih menyibukkan diri dengan aktiviti keagamaan agar dia tidak menghadapi kemurungan.
“Saya tidak mahu terlalu fikir keadaan saya sekarang kerana bimbang akan mengalami masalah kemurungan apatah lagi sekarang saya tinggal sendirian di rumah.
“Saya cuba untuk tidak menangis atau memikirkan masalah yang berlaku selain mendekatkan diri kepada Allah.
“Sekurang-kurangnya Allah tak tinggalkan Mak Wan. Allah masih bersama Mak Wan. Semoga Allah tak benci Mak Wan,” ujarnya.
Mak Wan mendekatkan diri dengan Allah kerana takut hadapi kemurungan Sementara itu, Mak Wan menyeru agar penerbit atau syarikat produksi sudi memberikan tawaran lakonan kepadanya demi meneruskan kelangsungan hidup termasuk menampung kos membeli ubat-ubatan.
Kata Mak Wan, dia tidak kisah watak apa yang diberikan kepadanya asalkan dia dapat kembali berlakon yang menjadi sumber pendapatannya.
“Kepada penerbit diluar sana, kalau tak dapat beri banyak, cukuplah berlakon telefilem untuk bagi saya kerja. Itu sahaja saya mohon, dapat saya beli ubat,” katanya.
Kampung Latah Kena Kuarantin raih lebih RM1 juta

 
Air mata Mak Wan Latah gugur lagi  
DISYORKAN UNTUK ANDA : Hari ini yang dibicarakan bukan Najib Razak tapi mahkamah. Kes Rasuah Zeti dan Nazlan -“Ke Mana Mahathir?“ Bagaimana pula jika yang menipu status itu sang Hakim? LAWATI LAMAN FACEBOOK KAMI : My TV Online Telegram Twitte Desakan Ismail Sabri langkah haramkan Umno?

 
The post Air mata Mak Wan Latah gugur lagi appeared first on My TV ONLINE.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://my-tv.online/2023/01/19/air-mata-mak-wan-latah-gugur-lagi/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dpt Tahu Mak Wan Tak Mampu Beli Ubat Ini Tindakan Bekas Pemmbantu Peribadi Selepas Kena Ludah

Dpt Tahu Mak Wan Tak Mampu Beli Ubat Ini Tindakan Bekas Pemmbantu Peribadi Selepas Kena Ludah

papar berkaitan - pada 26/1/2023 - jumlah : 132 hits
BEKAS pembantu peribadi kepada pelakon Mak Wan Latah iaitu Nurul Amalina Mohamad Kamal terbuka hati untuk menarik balik kes saman terhadap aktres tersebut selepas mendengar khabar kesusahan hidup dilaluinya ketika ini
Video Putri Banjir Air Mata Saat Sidang Hakim Minta Jangan Nangis Lama Lama

Video Putri Banjir Air Mata Saat Sidang Hakim Minta Jangan Nangis Lama Lama

papar berkaitan - pada 12/1/2023 - jumlah : 90 hits
Di sela sela sidang Putri Candrawathi menangis saat mengingat ucapan Ferdy Sambo yang memintanya untuk bersaksi Awalnya Putri mengaku tak mau karena malu jika keterangannya dilihat banyak orang Saat itu Putri masih berstatus menjadi saksi b...
Menitis Air Mata Park Sodam Akui Honey Lee Banyak Membantu Dirinya Dalam Filem Phantom

Menitis Air Mata Park Sodam Akui Honey Lee Banyak Membantu Dirinya Dalam Filem Phantom

papar berkaitan - pada 17/1/2023 - jumlah : 125 hits
Sebelum filem Phantom ini ditayangkan Park So dam telah meluahkan perasaannya terhadap Honey Lee ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini Park So dam telah ditemu bual di sebuah kafe di Seoul dan bercakap tentang filem baharunya Phantom Dalam filem ...
Ekspresi Kuat Ma Ruf Hapus Air Mata Dituntut 8 Tahun Penjara

Ekspresi Kuat Ma Ruf Hapus Air Mata Dituntut 8 Tahun Penjara

papar berkaitan - pada 16/1/2023 - jumlah : 101 hits
Jaksa Penuntut Umum menuntut terdakwa Kuat Maruf 8 tahun dalam perkara pembunuhan berencana Nofriansyah Yosua Hutabarat alias Brigadir J JPU meyakini Kuat Maruf mengetahui rencana pembunuhan Brigadir J yang disusun Ferdy Sambo
Begini Ekspresi Kuat Maruf Dituntut 8 Tahun Bui Tertunduk Lesu Hingga Usap Air Mata

Begini Ekspresi Kuat Maruf Dituntut 8 Tahun Bui Tertunduk Lesu Hingga Usap Air Mata

papar berkaitan - pada 16/1/2023 - jumlah : 115 hits
Kuat Maruf menghadapi sidang tuntutan kasus pembunuhan Brigadir J di Pengadilan Negeri Jakarta Selatan Setelah membacakan dakwaan Jaksa Penuntut Umum menuntut Kuat 8 tahun penjara pada kasus tersebut Mendengar tuntutan itu Kuat tampak tak k...
Sarah Menangis Kongsi Detik Indah Bersama Anak Reaksi Sarah Lap Air Mata Buat Ramai Tersentuh

Sarah Menangis Kongsi Detik Indah Bersama Anak Reaksi Sarah Lap Air Mata Buat Ramai Tersentuh

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 158 hits
Sebelum ini Puteri Sarah pernah berkongsi sebuah klip video bersama Syaikhul yang meraih perhatian ramai Tatkala dia melakukan isyarat High five sebaliknya Syaikhul Islam menarik dan mengucup tangan ibunya tersebut dengan penuh kasih sayang...
Saya Terkejut Tengok Dia Kesian Lihat Keadaan Mak Wan Bekas Pa Terbuka Hati Tarik Kes Kena Ludah

Saya Terkejut Tengok Dia Kesian Lihat Keadaan Mak Wan Bekas Pa Terbuka Hati Tarik Kes Kena Ludah

papar berkaitan - pada 24/1/2023 - jumlah : 108 hits
Baru baru ini pelakon Mak Wan Latah mengakui kehidupannya kini sangat parah dan 2022 merupakan tahun yang mempunyai banyak kenangan buruk kerana terpalit dengan pelbagai kontroversi bahkan pernikahannya kali ketiga juga gagal Oleh kerana ra...
Tanggungjawab Suami Bukan Semata Bagi Duit Kec3wa Dengan Syamsul Air Mata Yusof Haslam Gvgur

Tanggungjawab Suami Bukan Semata Bagi Duit Kec3wa Dengan Syamsul Air Mata Yusof Haslam Gvgur

papar berkaitan - pada 11/1/2023 - jumlah : 130 hits
Tindakan pengarah sensasi Syamsul Yusof dan Ira Kazar kahwin senyap senyap di negara Thailand membuatkan ramai orang kec3wa termasuk isteri pertama pelakon Puteri Sarah Liyana dan keluarga kedua belah pihak
Doktor Pakistan Timang Cahaya Mata Yang Ke 60 Berhasrat Tambah Ramai Lagi Anak Sampai 100

Doktor Pakistan Timang Cahaya Mata Yang Ke 60 Berhasrat Tambah Ramai Lagi Anak Sampai 100

papar berkaitan - pada 9/1/2023 - jumlah : 89 hits
Seorang doktor berusia 52 tahun di Pakistan baru baru ini menjadi tajuk berita uama kerana menimang cahaya mata ke 60 dan mendakwa mahu mempunyai lebih ramai anak bersama dengan tiga isterinya nbsp Sardar Jan Mohammad Khan Khilji yang menet...
Nga Kor Ming S Influence In Dap On The Rise

Gear Up For Standard 1 Registration

Irma Hasmie Enggan Komen Status Perkahwinan Apa Yang Penting Allah Jaga Hati Fikiran Kami

Senarai Cawangan Atm Bank Islam Di Seluruh Negeri Kelantan

Panduan Dan Cara Atasi Sembelit Bagi Dewasa Kanak Kanak Dan Selepas Bersalin

Salah Besar Kalau Kembali Kepada Quran Dan Sunnah Saja Tambah Ulil Amri

Suami Tukang Masak Dadah Isteri Tolong Edar

Tahukah Anda Fasal Bas Dari London Ke Calcutta



5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Racun Rihanna Slot Samarinda TV3


10 Tahanan Berkait Lelaki Israel Dirujuk Agc Minggu Ini Kp Kl

Pj Mayor Denies Being Rude To Residents Group

Police To Meet Ag On Further Action Against 10 Sosma Detainees Linked To Israeli Man Says Kl Top Cop

Don T Use Mosques Suraus For Political Activities Reminds Jais

There Is An Awakening

2 Aidilfitri 2024