Ain Edruce Bersyukur Suami Memahami



KEHIDUPAN rumah tangan golongan selebriti sentiasa menjadi perhatian ramai. Apatah lagi, apabila aktiviti bersama suami atau isteri turut dikongsikan di media sosial.
Begitu juga pengacara dan pelakon, Ain Edruce, 29, yang mana ada ketika berkongsi foto dan video bersama suami tersayang di rumah. Malah, menariknya suami Ain iaitu Amirul Hafiz, 28, suka memasak.
Mengulas mengenai perkara itu, Ain berkata, suaminya sangat suka memasak dan kebanyakan hidangan disediakan enak dan sedap. Bahkan, kecekapan memasak Amirul lebih bagus daripada dirinya.
"Sekarang, saya makin memahami, kehidupan suami dan isteri memang banyak kena tolak ansur. Malah, saya bersyukur kerana Amirul sangat memahami dan menyokong saya dalam kerjaya.
"Dia tahu, saya isteri yang sibuk bekerja ditambah, kerjaya dalam industri seni ini tidak tentu masa dan saya juga sering pulang lewat dari lokasi penggambaran
"Alhamdulillah, Amirul tak pernah merungut dan dia juga tidak menyibuk dalam setiap urusan kerja saya. Apa yang selalu diberikannya, kata-kata samangat supaya saya lebih fokus ketika bekerja," katanya.
Mengulas juga mengenai cahaya mata, Ain yang bernikah dengan Amirul pada 13 Disember tahun lalu, berkata, semua pasangan yang berkahwin pasti selalu berdoa semoga dikurnia zuriat.
"Begitu juga, saya dan suami turut mengimpikan cahaya mata. Apatah lagi, kehadiran cahaya mata mengerat hubungan kasih sayang sesama pasangan.
"Namun, sama ada saya dah hamil atau belum, buat masa ini tak nak komen lagi. Namun, saya ucapkan terima kasih kepada semua yang sudah mendoakan yang baik- baik.
"Sampai masanya, saya akan berkongsi. Tetapi, sekarang fokus saya masih lagi pada kerja. Alhamdulillah, rezeki makin bertambah selepas berumah tangga," katanya.
Berbicara mengenai kecaman daripada segelintir netizen terhadapnya yang ada kala dilihat keterlaluan, Ain berkata dia tak pernah peduli mengenai komen negatif itu.
"Saya selesa dikelilingi aura positif. Jadi, benda-benda yang negatif seperti komen ditulis netizen dengan bahasa kurang manis dan kesat, saya tak layan.
"Ditambah, saya tak mahu rasa tertekan dan sakit hati. Oleh itu, saya biasanya akan biar dan abaikan saja. Itu lebih baik," katanya.
Memandangkan situasi penularan pandemik Covid-19 dalam negara masih serius dan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) dilaksana di seluruh Kuala Lumpur dan Selangor, Ain menyifatkan paling utama baginya supaya menjaga keselamatan diri.
Menurutnya, setiap orang perlu sentiasa menjaga kesihatan dan cuba lindungi dengan mengikut segala prosedur operasi standard (SOP) disarankan kerajaan pada setiap masa dan di mana saja berada.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://artismeletop.blogspot.com/2020/10/ain-edruce-bersyukur-suami-memahami.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Patutnya Bersyukur Dapat Isteri Cerewet Tanda Sayang Baik Untuk Kesihatan Suami

Patutnya Bersyukur Dapat Isteri Cerewet Tanda Sayang Baik Untuk Kesihatan Suami

papar berkaitan - pada 30/10/2020 - jumlah : 285 hits
Ramai suami yang merungut isterinya sangat cerewet Balik rumah je membebel itu lah ini lah Serba tidak kena dibuatnya Tapi perasan tak suami suami sekalian isteri yang cerewet ini banyak juga manfaatnya Isteri cerewet hidup suami lebih siha...
Netizen Dakwa Ada Baby Bump Ain Edruce Kini Hamil

Netizen Dakwa Ada Baby Bump Ain Edruce Kini Hamil

papar berkaitan - pada 22/10/2020 - jumlah : 772 hits
Baru baru ini menerusi laman Instagram pelakon dan pengacara Ain Edruce 29 ada memuat naik video dirinya di dapur bersama suami sambil menari Namun apa yang menarik perhatian netizen perut Ain didakwa kelihatan seakan baby bump Bagaimanapun...
Tinggalkan Anak 5 Dan Suami Utk Berbakti Dihantar Bertugas Di Sabah Frontliner Dijangkiti Covid 19 Mohon Doa

Tinggalkan Anak 5 Dan Suami Utk Berbakti Dihantar Bertugas Di Sabah Frontliner Dijangkiti Covid 19 Mohon Doa

papar berkaitan - pada 20/10/2020 - jumlah : 293 hits
Hari demi hari peningkatan kes Covid 19 di Malaysia semakin tinggi dan para petugah hadapan kini berusaha bertungkus lumus memerangi virus pandemik ini Mereka bukan sahaja berkorban masa tenaga malah ada diantara mereka terpaksa meninggalka...
Teringin Sangat Nak Berniqab Sampai Menangis Beritahu Suami Yatt Hamzah

Teringin Sangat Nak Berniqab Sampai Menangis Beritahu Suami Yatt Hamzah

papar berkaitan - pada 19/10/2020 - jumlah : 366 hits
Semua sedia maklum mengenai pelakon pengacara dan usahawan Noor Neelofa yang baru baru ini mengumumkan dirinya kini berniqab Perkara tersebut ketika ini hangat diperkatakan source
Suami Berdepan Dengan Inj4p Jantvng Yang Tersvmbat Isteri Dato Hattan

Suami Berdepan Dengan Inj4p Jantvng Yang Tersvmbat Isteri Dato Hattan

papar berkaitan - pada 20/10/2020 - jumlah : 469 hits
KUALA LUMPUR Penyanyi lagu Biso Bonar Datuk Hattan 56 berada dalam keadaan stabil selepas mendapat raw4tan berikutan inj4p Memuat naik status menerusi laman Facebook Hattan memaklumkan dirinya berada dalam terk4wal selepas tiga hari menerim...
Ibu Yang Sedang Menanti Hari Selalulah Minta Maaf Dengan Suami Untuk Mudahkan Bersalin

Ibu Yang Sedang Menanti Hari Selalulah Minta Maaf Dengan Suami Untuk Mudahkan Bersalin

papar berkaitan - pada 20/10/2020 - jumlah : 395 hits
Setiap ibu mengandung mahukan pengalaman bersalin normal yang senang dan mudah namun ada juga di antara kita yang terpaksa dibedah diinduce di epidural atau divacum Tidak semua ibu ibu bernasib baik memperolehi pengalaman yang indah di bili...
Dari Member Kini Suami Isteri

Dari Member Kini Suami Isteri

papar berkaitan - pada 20/10/2020 - jumlah : 1255 hits
DARI MEMBER KINI SUAMI ISTERIKalau perempuan kata malas nak layan tu maksudnya jangan putus asa dengan dia Sumber Faten NajwaJom cari jodoh di
Pulang Merantau Suami Pergoki Istri Selingkuh Dengan Berondong Istri Pilih Si Berondong

Pulang Merantau Suami Pergoki Istri Selingkuh Dengan Berondong Istri Pilih Si Berondong

papar berkaitan - pada 20/10/2020 - jumlah : 199 hits
Su seorang ibu rumah tangga di Kota Samarinda tega mengkhianati suaminya yang banting tulang mencari uang di perantauan demi menafkahi keluarganya Selagi sang suami berada di perantauan Su main serong dengan pria lain yang lebih muda dan ku...
Senyap2 Aku Balik Rumah Mertua Tanpa Pengetahuan Suami Terkejotnya Mereka Aku Balas Mertua Cukup2

Senyap2 Aku Balik Rumah Mertua Tanpa Pengetahuan Suami Terkejotnya Mereka Aku Balas Mertua Cukup2

papar berkaitan - pada 20/10/2020 - jumlah : 312 hits
Foto sekadar hiasan Assalamualaikum Aku Husna Terima kasih andai cerita aku disiarkan Di sini aku ingin kongsikan serba sedikit cerita aku dengan aruwah ibu mertua aku dulu Allah hanya bagi aku pinjaman yang sangat berharga ini hanya 4 tahu...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Berebut Kasih

Reaching Out

Penuhkan Keseniangan Anda Dengan Kedatangan Terbaru Vivo V30e 5g Di Malaysia

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Cara Guna Baki Gas Dalam Tong Gas Yang Hampir Habis

The Infinite Rise House By Earthscape Studio In Anaikatti India

Territorial Sea Act Still Valid And Applicable Including In T Ganu Pmo

Bomba Extinguishes Blaze That Razed 40 Of Pasir Gudang Palm Oil Factory

Towards More Comprehensive Pension Reform

Sayur Tauge Masak Lemak Putih Untuk Lunch