9 Hotel Terbaik Shinjuku Untuk Perjalanan Tokyo Terbaik


Sumber: Wow! Japan  
Merancang perjalanan ke Tokyo tetapi tidak pasti di mana untuk menempah hotel atau asrama? Setiap kejiranan Tokyo adalah menakjubkan – dari Asakusa yang tradisional ke Shinjuku yang sibuk, meriah – mempunyai daya tarikan tersendiri yang unik, dan itu boleh membuat kesukaran untuk menentukan di mana anda akan bermalam apabila terdapat banyak pilihan untuk dipilih .
 
Jika anda mencari lokasi pusat yang juga akan menjadi hab pengangkutan yang hebat, maka Shinjuku sesuai untuk anda. Bukan sahaja ia berdekatan dengan perhentian utama lain seperti Harajuku dan Shibuya, tetapi anda juga boleh pergi ke perjalanan sehari popular seperti Gunung Fuji dengan mudah! Untuk membantu anda memulakan perancangan anda, kami telah mengumpulkan 9 senarai hotel dan asrama di Shinjuku yang mudah, boleh diakses, dan selesa supaya anda dapat melakukan perjalanan terbaik dalam hidup anda tanpa sebarang kebimbangan.
 
Tip: Mulai 8 Ogos 2019, kadar tukaran mata wang asing ialah JPY10,000 = SGD130.26 / RM394.50 / IDR1,344,950. Periksa dengan penukar wang tempatan anda untuk harga terkini lebih hampir dengan tarikh penginapan anda.
 
Penafian: Semua harga setiap malam hotel adalah berdasarkan pada carian yang telah dilakukan pada 8 Ogos 2019 untuk penginapan 1 malam pada bulan Januari 2020 untuk 2 orang dewasa / 1 bilik. Kadar malam dalam artikel ini adalah dari anggaran JPY5,890 – JPY10,207. Sila ambil perhatian bahawa harga mungkin berubah semasa tempoh perjalanan puncak, dan kami mengesyorkan agar anda menyemak dengan hotel sewajarnya sebelum membuat tempahan (sesetengah hotel atau tapak tempahan juga mungkin menawarkan harga yang lebih murah untuk pelancong solo atau keluarga).
 
Hotel
Super Hotel Shinjuku Kabukicho (JPY9,462)
 
Hotel ini terletak betul-betul bersebelahan dengan Stesen Shinjuku dan juga bersebelahan dengan Taman Okubo kecil yang memberikan sedikit kehijauan alam di tengah-tengah kota! Keluarga pasti akan menyukai pilihan bilik penyambung mereka (digambarkan, dari JPY19,312 / malam, tidur 4 orang dewasa), yang secara langsung menggandakan ruang yang anda peroleh ketika membuatnya lebih mudah cenderung kepada anak-anak pada bila-bila masa. Hanya dalam jarak berjalan kaki dari hotel ini adalah Samurai Museum dan Restoran Robot yang terkenal – dan jangan lupa, salah satu kedai halal CoCo Ichibanya Curry adalah dua blok jauhnya dari hotel, memberikan anda kesempatan untuk akhirnya mencuba beberapa kari Jepun asli !
 
Alamat: 2-39-9 Kabukicho, Shinjuku, 160-0021 Tokyo
Hubungi: +81 03-6855-9000
Kadar: Dari JPY9,462 / malam
Laman web
 
City Hotel Lonestar (JPY9,445)
 
Terletak bersebelahan Stesen Shinjuku , hotel ini mudah tetapi selesa adalah salah satu tempat yang paling mudah untuk tinggal di kawasan Shinjuku. Bukan sahaja anda dikelilingi oleh pusat membeli-belah dan kedai-kedai seperti Don Quijote , tetapi anda boleh berjalan kaki ke tarikan-tarikan terkenal seperti Taman Negara Shinjuku Gyoen dan Kuil Taiso-ji . Lokasi hotel di antara Menya Kaijin yang mesra Islam yang memasak ramennya dalam sup makanan laut dan Halal Ramen Ouka yang dimiliki oleh Muslim juga bermakna anda akan mendapat akses mudah ke makanan Jepun yang lazat sepanjang penginapan anda!
 
Alamat: 2-12-12, Shinjuku, Tokyo, Jepun, 160-0022
Hubungi: +81 03-3356-6511
Kadar: Dari JPY9,445 / malam
Laman web
 
THE KNOT TOKYO Shinjuku (JPY8,838)
 
Terletak di seberang Stesen Shinjuku di daerah pencakar langit adalah hotel yang bergaya dan moden ini, dilengkapi dengan hiasan-hiasan vintage dan asli. KNOT terletak di sebelah Shinjuku Chuo Park (Shinjuku Central Park) yang merangkumi sebuah taman permainan dan air terjun kecil, menjadikannya tempat yang bagus untuk dikunjungi jika anda mempunyai anak-anak kecil. Hotel ini juga boleh berjalan kaki ke Bangunan Kerajaan Metropolitan Tokyo yang mempunyai pemerhatian bebas dengan beberapa pemandangan kota yang terbaik. Walaupun tidak ada restoran halal segera di sekitar hotel, kerana ia begitu dekat dengan stesen, anda sentiasa boleh mengambil perjalanan singkat ke Stesen Shibuya berdekatan untuk mencuba Gyumon!
 
Tip: Sila ambil perhatian bahawa terdapat beberapa restoran di premis hotel, tetapi kami tidak dapat mengesahkan status halal. Terdapat teh dijjual dikawasan itu, tetapi perhatikan bahawa mereka juga menjual makanan lain di tempat yang sama. Kami menasihatkan anda untuk makan mengikut budi bicara anda sendiri.
 
Alamat: 4-31-1 Nishi-Shinjuku, Shinjuku, Tokyo, Jepun, 160-0023
Hubungi: +81 03-3375-6511 atau hubungi melalui laman web
Kadar: Dari JPY8,838 / malam
Laman web | Facebook | Instagram
 
APA Hotel Shinjuku-Gyoemmae (JPY7,959)
 
Terletak betul-betul bersebelahan dengan Taman Negara Shinjuku Gyoen, hotel yang rapi ini hanyalah apa yang anda perlukan untuk penginapan yang canggih. Tidak hanya berdekatan dengan Taman serta Halal Ramen Ouka , tetapi juga perjalanan singkat ke permata tersembunyi yang kurang dikenali seperti Muzium Muzik Min-on , Muzium Bersejarah Shinjuku , dan Muzium Mainan Tokyo ! Ini pasti tempat untuk tinggal yang tepat di tengah-tengah kejiranan yang meriah ini, namun boleh diakses dengan tarikan yang lebih unik.
 
Alamat: 2-2-8, Shinjuku, Tokyo, Jepun, 160-0022
Hubungi: +81 03-3356-0391
Kadar: Dari JPY7,959 / malam
Laman web
 
Hotel Sunlite Shinjuku (JPY7,175)
 
Bilik-bilik di Hotel Sunlite Shinjuku pasti bernilai wang kerana reka bentuk mereka yang cukup lengkap, serta ruang mereka (ianya sedikit sukar dicari di bandar sibuk seperti Tokyo)! Terletak betul-betul bersebelahan dengan pintu keluar dari Stesen Shinjuku, anda mempunyai akses ke tempat lain di kota dari pintu anda, terima kasih kepada sistem kereta bawah tanah, termasuk salah satu daripada dua halal CoCo Ichibanya Curry outlet! Tambahan pula, jika anda mengambil jalan pintas dengan berjalan melalui Stesen Shinjuku itu sendiri, anda akan segera mendapati diri anda di Menya Kaijin yang mesra Islam yang menjual ramen dalam sup makanan laut!
 
Alamat: 5-15-8 Shinjuku, Tokyo
 
Hubungi: +81 03-3356-0391
Kadar: Dari JPY7,175 / malam
Laman web
 
Asrama
Holiday View Inn (JPY10,207)
 
Dengan hanya 23 bilik yang tersedia, asrama kecil ini menawarkan para tetamunya tempat yang selesa untuk tinggal di salah satu kawasan kejiranan yang paling sibuk dan paling popular di Tokyo. Terletak di sebelah utara Shinjuku di sebelah Stesen Okubo dan berjalan kaki singkat ke Stesen Shin-Okubo, Holiday View Inn ini berjarak hanya 25 minit pemanduan dari Lapangan Terbang Haneda! Holiday View Inn menawarkan bilik wanita sahaja, lelaki sahaja dan bilik bercampur untuk tetamu menginap – jika anda dalam perjalanan dalam kumpulan anda juga boleh meminta bilik peribadi! Walaupun tidak ada restoran halal yang berdekatan, anda boleh mengambil laluan JR Yamanote dari Stesen Shin-Okubo ke stesen utama seperti Shinjuku, Harajuku, Shibuya, dan Asakusa untuk mencuba restoran-restoran di sana!
 
Alamat: Hyakunincho 1-23-14, Shinjuku-ku, Shinjuku, Tokyo, Jepun, 169-0073
Hubungi: +81 03-6908-8183
Kadar: Dari JPY10,207 / malam
Laman web
 
Tokyo House Inn (JPY7,684)
 
Anda sentiasa mahu tinggal di rumah Jepun tradisional, tetapi mendapati harga sedikit mahal? Periksa penginapan Inn yang dihias secara tradisional ini! Asrama ini menawarkan kedua-dua jenis asrama-jenis bilik dengan katil 2-tingkat dan bilik-bilik peribadi untuk 1-4 tetamu yang dilengkapi dengan peralatan tradisional Jepun seperti tatami tikar dan hiasan kayu. Terletak berhampiran dengan Stesen Higashi-Shinjuku di laluan JR Yamanote, tinggal di sini semasa lawatan anda bermakna anda tidak terlalu jauh dari stesen yang menakjubkan di sekitar bandar!
 
PS Terdapat juga Don Quijote di seberang hotel – sesuai untuk keperluan membeli-belah sepanjang hari!
 
Alamat: 1-12-27 Okubo, Shinjuku-ku, Shinjuku, Tokyo, Jepun, 169-0072
Hubungi: +81 03-6205-5121
Kadar: Dari JPY7,684 / malam
Laman web | Instagram
 
Book And Bed Tokyo Shinjuku (JPY6,380)
 
Terletak sedikit ke utara dari stesen Shinjuku utama dan 15 minit berjalan kaki dari Shinjuku Gyoen National Garden, hotel ini berada dalam kawasan Kabukicho yang sibuk dan merupakan pilihan yang sempurna untuk penjelajah yang menarik. Buku Dan Tempat Tidur adalah salah satu asrama yang lebih unik di Shinjuku, dengan reka bentuk bertema kedai buku yang berjalan di seluruh setiap premis. Buku dan seni menghiasi setiap inci ruang bebas, dan tetamu dialu-alukan untuk membaca untuk mengisi masa lapang mereka! Selain dari bilik-bilik seperti kapsul, Book And Bed juga menawarkan bilik-bilik bersaiz lebih besar. Kepala Godzilla yang terkenal hanyalah satu blok jauhnya dari hotel, dan kedai halal Coco Ichibanya terletak berhampiran juga!
 
PS Walaupun Kabukicho mempunyai reputasi yang lebih berorientasikan kehidupan malam, ia masih merupakan daerah yang selamat untuk tinggal di dan jalan-jalan mempunyai banyak pilihan membeli-belah dari kedai utama seperti Bic Camera hingga kedai-kedai bebas yang lebih kecil. Oleh kerana hotel ini terletak di Stesen Seibu-Shinjuku, ia juga tidak terlalu jauh ke dalam daerah.
 
Alamat: KabukichoAPM Building 8F, 1-27-5, Kabuki-cho, Shinjuku, Tokyo, Japan, 160 0021
Hubungi: email [email protected]
Kadar: Dari JPY6,380 / malam
Laman web | Facebook | Instagram
 
HOSTEL Pumpkey TOKYO (JPY5,890)
 
Terletak bersebelahan Taman Negara Shinjuku Gyoen , asrama kecil ini dihiasi dengan warna-warna cerah yang akan memberi anda permulaan yang meriah untuk perjalanan anda! Pumpkey menawarkan bilik wanita sahaja, lelaki sahaja, dan bercampur untuk tetamu, serta bilik keluarga untuk kumpulan yang lebih besar. Hotel ini terletak berhampiran Halal Ramen Ouka dan terletak di jalan dari Muzium Mainan Tokyo dan Muzium Api (muzium interaktif percuma yang penuh pameran yang berkaitan dengan pemadam kebakaran) – menjadikannya pilihan yang baik untuk keluarga kecil yang mencari penginapan yang mudah dan murah.
 
Alamat: 21-25 Daikyo machi, Shinjuku, Tokyo, Jepun, 166-0015
Hubungi: +81 03-6709-9690
Kadar: Dari JPY5,890 / malam
Laman web | Facebook | Instagram
 
Dan itu sahaja senarai kami! Kami berharap ini memberi anda beberapa idea untuk tempat tinggal di Shinjuku – serta apa yang dapat dilihat, makan, dan lakukan!
 
Sumber: Have Halal Will Travel
The post 9 Hotel Terbaik Shinjuku (Dari RM230 / Malam) Untuk Perjalanan Tokyo Terbaik appeared first on Islam Itu Indah.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.islamituindah.my/9-hotel-terbaik-shinjuku-dari-rm230-malam-untuk-perjalanan-tokyo-terbaik-2/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tempat Kursus Bahasa Inggris Terbaik Untuk Persiapan Kuliah Di Luar Negeri

Tempat Kursus Bahasa Inggris Terbaik Untuk Persiapan Kuliah Di Luar Negeri

papar berkaitan - pada 14/8/2019 - jumlah : 285 hits
Berkuliah di luar negeri merupakan salah satu impian dari banyak orang Sehingga untuk mencapai hal tersebut ada banyak sekali persiapan yang perlu untuk dilakukan agar dapat untuk menggapai mimpi tersebut Seperti misalnya hal yang perlu dil...
Manfaat Memiliki Asuransi Pendidikan Anak Terbaik

Manfaat Memiliki Asuransi Pendidikan Anak Terbaik

papar berkaitan - pada 14/8/2019 - jumlah : 190 hits
Ada banyak sekali produk asuransi yang beredar di Indonesia mulai dari asuransi kesehatan asuransi kecelakaan asuransi kebakaran dan sebagainya Dimana kesemuanya itu tentu memiliki manfaat yang berbeda beda Nah salah satu yang paling dibutu...
Jom Mendaki Di Destinasi Terbaik Airbnb Di Asia Pasifik

Jom Mendaki Di Destinasi Terbaik Airbnb Di Asia Pasifik

papar berkaitan - pada 14/8/2019 - jumlah : 194 hits
Asia Pasifik menempatkan beberapa tempat mendaki yang terindah di dunia dengan pemandangan yang menakjubkan Aktiviti mendaki kini kian menjadi semakin popular sebagai aktiviti hujung minggu atau percutian terutamaanya di kalangan pengembara...
Kenapa Microsoft Defender Adalah Perisian Anti Virus Terbaik

Kenapa Microsoft Defender Adalah Perisian Anti Virus Terbaik

papar berkaitan - pada 14/8/2019 - jumlah : 170 hits
Anti virus adalah perisian yang wajib bagi sesetengah pengguna Windows Ini kerana dengan perisian ini komputer akan lebih selamat daripada virus seperti shortcut perisian hasad perisian tebusan dan sebagainya Percaya atau tidak yang anti vi...
Skuad Ragbi 7 Sebelah Lelaki Negara Dapat Suntikan Terbaik

Skuad Ragbi 7 Sebelah Lelaki Negara Dapat Suntikan Terbaik

papar berkaitan - pada 14/8/2019 - jumlah : 161 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Tips Kesihatan Pemakanan Terbaik Untuk Keseimbangan Hormon Wanita

Tips Kesihatan Pemakanan Terbaik Untuk Keseimbangan Hormon Wanita

papar berkaitan - pada 14/8/2019 - jumlah : 633 hits
TIPS KESIHATAN Pemakanan TERBAIK untuk keseimbangan hormon wanita Ditulis oleh evatips kesihatan wanita image GoogleTadi dengar seorang medical Doktor ni share pasal pemakanan untuk wanita di stesen radio IKIM FM Ni antara yang beliau share...
Skrin Samsung Galaxy Note 10 Kini Ditabalkan Skrin Terbaik Pada Telefon Pintar Oleh Displaymate

Skrin Samsung Galaxy Note 10 Kini Ditabalkan Skrin Terbaik Pada Telefon Pintar Oleh Displaymate

papar berkaitan - pada 13/8/2019 - jumlah : 328 hits
Peranti Samsung sangat terkenal dengan kualiti skrin yang sangat hebat Panel AMOLED yang dihasilkan mempunyai warna yang menawan dan tajam butiran yang jelas terang dan sedap sahaja hati apabila memandangnya Contoh adalah Samsung Galaxy S10...
Cara Terbaik Mengatasi Rasa Bersalah Dalam Diri

Cara Terbaik Mengatasi Rasa Bersalah Dalam Diri

papar berkaitan - pada 12/8/2019 - jumlah : 425 hits
Sebagai manusia biasa kita akan melakukan kesilapan di sela sela kehidupan Mungkin tersilap cakap tersilap memberikan harapan atau tersilap perbuatan sehingga kesan daripada kesilapan yang dilakukan sudah tidak dapat dipulihkan Cara Terbaik...
Festival Islamictunes Batubara 2019 Umumkan Juara Terbaik Facebook Dan Instagram

Festival Islamictunes Batubara 2019 Umumkan Juara Terbaik Facebook Dan Instagram

papar berkaitan - pada 12/8/2019 - jumlah : 279 hits
Para personal grup nasyid Asy Syahidulkhair Juara Terbaik Instagram di Festival IslamicTunes Batubara 2019 Bertepatan dengan hari raya Idul Adha 1440 H yang jatuh pada hari Minggu 11 Agustus 2019 IslamicTunes mengumumkan juara terbaik Festi...
Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Azmin Pledges To Tell All On May 11

Isn T Akmal S Call To Reject Passport Renewal Based On Bm Fluency A Disservice Amid Looming Kkb Polls

Honor X7b Telefon Pintar 5g Kini Di Kedai Seluruh Negara Pada Rm899

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Utilizing Crowdfunding For Business



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Beraya Di Kuantan Dan Melaka

Lirik Lagu Katakan Saja Nabila Razali

Jadual Dan Keputusan Piala Thomas Piala Uber 2024

Reaching Out

Iddah Wanita Kematian Suami

Berebut Kasih