8 Gambar Cantik Berhijab Low Profile Isteri Salah Hanya Muncul 4 Kali Depan Khalayak


 
Dia ialah wanita dan isteri paling berbeza dalam arena bola sepak antarabangsa ketika ini. Tidak menjinjit beg tangan mewah jauh sekali berpakaian persis supermodel, penampilan unik Magi Sadeq pastinya mencuri tumpuan peminat bola sepak di seluruh dunia. Apatah lagi dengan status isteri Mohamed Salah iaitu pemenang Premier League Golden Boot 2017/2018, pasti ramai yang beranggapan penampilan Magi dari hujung rambut ke hujung kaki ‘dibaluti’ dengan pakaian dan aksesori daripada jenama mewah. Hakikatnya, wanita kelahiran Mesir ini enggan memakai perhiasan mewah jauh dan tidak mengenakan solekan tebal!
Meniti usia 26 tahun, Magi Sadeq dilihat selesa dengan penampilan serba sederhana meskipun suaminya terkenal dan kaya-raya. Kalau dihitung nilai kekayaan suami tercinta, dia mampu membeli apa sahaja yang dimiliki isteri pemain bola sepak lain. Namun Magi setia mengamalkan ciri seorang wanita Islam dengan berpakaian longgar dan sopan berhijab.
Disebabkan pemakaian konservatif Magi, terdapat beberapa tabloid antarabangsa yang mengkr1itik penampilan ibu muda tersebut. Pun begitu, Magi tetap teguh dengan ajaran Islam dan mengelak dari perhatian khalayak serta tidak aktif dengan media sosial.

Magi Sadeq dibesarkan di Nagrig iaitu sebuah perkampungan Gharbia di Mesir. Tempat yang sama Salah dilahirkan. Dia mempunyai kembar perempuan bernama Mohab dan dua lagi adik perempuan, Mahy dan Miram. Ibu bapa Magi merupakan guru di Mohammed Eyad Al Tantawi School, tempat di mana pasangan selebriti ini pertama kali bertemu. Magi juga bukan sebarangan wanita kerana dia turut memiliki pendidikan dalam Ijazah Sarjana Muda Perdagangan di Alexandria University, Mesir.
Sebelum ini timbul desas-desus bahawa isteri Salah ialah graduan ijazah bioteknologi. Kekeliruan tersebut timbul ekoran akaun Instagram palsu yang dibuat menggunakan namanya hingga mencetuskan pelbagai tanda tanya. Disebabkan khabar angin yang tersebar luas itu, kebanyakan media antarabangsa melaporkan Magi bertugas dalam bidang bioteknologi.
Magi juga merupakan seorang aktivis yang sering membantu golongan wanita di kampungnya dengan membiayai perkahwinan mereka selain memberi sumbangan kepada keluarga kurang bernasib baik. Setiap kali Ramadan, pasangan ini akan pulang ke kampung halaman mereka dan menderma kepada penduduk kampung.
Mereka membeli peralatan rumah dan bekalan keperluan lain khususnya untuk diberikan kepada pasangan yang baru berkahwin di kampung berkenaan. Walau sudah terkenal, Magi dan Salah tidak menolak pelawaan untuk menghadiri acara kebajikan yang dianjurkan penduduk kampung. Memang betul-betul low profile!

Inilah dia wanita yang menjadi sumber kekuatan dan tulang belakang kepada kejayaan Salah hari ini. Tanpa dirinya, pemain dari Mesir tersebut tidak akan pernah menjadi sehebat seperti sekarang. Salah yang memulakan kerjaya profesional sebagai pemain bola sepak pada tahun 2010 kemudian memutuskan untuk berkahwin dengan wanita idaman, Magi pada tanggal 17 Disember 2013 di Nagrig, Mesir.
Pada tahun berikutnya, Magi selamat melahirkan bayi perempuan di Westminster h0spital, London dan menamakan anak mereka Makka… simbolik kepada nama kota suci umat Islam iaitu Mekah.

Selain wajah cantik dan penampilan yang disifatkan ‘berbeza’ daripada isteri pemain bola sepak bertaraf dunia, Magi seorang wanita tidak gemar berada dalam dunia glamor.
Bayangkan, setelah sedekad Salah berkecimpung dalam pentas bola sepak… hanya empat kali sahaja kelibat Magi muncul di sisi suami tercinta di depan khalayak.
Walaupun populariti Salah kian memuncak dan terkenal namun cinta lelaki Mesir yang berpegang kuat kepada agama Islam ini tetap mencintai ratu hatinya, Magi. Mereka disifatkan penduduk kampung sebagai individu yang baik, beriman, suka bersedekah dan penyayang.
 
Sumber: Soccer Stories & Sport Mob / applehijau.bbn.my
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 
 
 
 

 
 
 
 
Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!
Sumber:


via Sinar Viral NetworkBaju Kurung Edisi 2016 ni terlajak laris.

Baju Kanak-Kanak Harga Murah

Jubah raya cantik dan murah !!

Green Hijab memang Ohsem memang cair.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kotakkopek.blogspot.com/2020/06/8-gambar-cantik-berhijab-low-profile.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tiada Lagi Baju Kuih Pak Long Mail Sidang Media Hanya 3 Kali Sahaja Seminggu

Tiada Lagi Baju Kuih Pak Long Mail Sidang Media Hanya 3 Kali Sahaja Seminggu

papar berkaitan - pada 14/6/2020 - jumlah : 295 hits
Selepas Datuk Dr Noor Hisham memaklumkan bahawa tiada lagi sidang media setiap hari untuk perkembangan Covid 19 hari ini Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob juga memaklumkan perkara sama bagi sidang media keselamatan Perkara tersebut diumumkan o...
Terima Kasih 4 Kali Hampir Mati Lahirkan Anak Demi Suami Besar Pengorbanan Isteri Ebit Lew Sebak

Terima Kasih 4 Kali Hampir Mati Lahirkan Anak Demi Suami Besar Pengorbanan Isteri Ebit Lew Sebak

papar berkaitan - pada 18/6/2020 - jumlah : 306 hits
Kasih suami buat isteri terlihat dari caranya melayan isteri Begitulah dapat digambarkan bagaimana bahagianya kehidupan berumah tangga pendakwah terkenal Ustaz Ebit Lew yang sentiasa melayani isteri dengan kasih dan sayang Menerusi perkongs...
Gambar Awan Cantik

Gambar Awan Cantik

papar berkaitan - pada 8/6/2020 - jumlah : 1198 hits
Apabila kita melihat gambar awan yang cantik pasti kita merasa tenang tenteram dan nyaman Dengan warna awan yang berwarna putih dan langit yang berwarna biru sungguh menakjubkan SumberSebelum anda melihat gambar awan yang cantik anda perlu ...
Warganet Kritik Sharifah Rose Sebab Gambar Edit Terlalu Cantik Akhirnya Tak Sangka Mak Rose Tampil Beri Respon Padu

Warganet Kritik Sharifah Rose Sebab Gambar Edit Terlalu Cantik Akhirnya Tak Sangka Mak Rose Tampil Beri Respon Padu

papar berkaitan - pada 19/6/2020 - jumlah : 640 hits
Pada Selasa lalu antara yang menjadi tetamu jemputan di rancangan Meletop adalah beberapa personaliti media sosial yang tercalon bagi kategori Influencer MeleTOP bagi Anugerah MeleTOP Era 2020 Warganet Kritik Sharifah Rose Sebab Gambar Edit...
Cute Ucapan Hari Lahir Ustaz Ebit Lew Buat Isteri Terima Kasih 4 Kali Hampir Mati Lahirkan Anak Kita

Cute Ucapan Hari Lahir Ustaz Ebit Lew Buat Isteri Terima Kasih 4 Kali Hampir Mati Lahirkan Anak Kita

papar berkaitan - pada 18/6/2020 - jumlah : 750 hits
Tak tahu nak cakap macam mana Tapi benar bersyukur pada Allah Selamat hari lahir bidadariku tercinta Terima kaseh bidadari abang sebab sentiasa menemani hidup ini dari dulu sehingga hari ini Bahagia bersyukur kerana Allah menemukan kita All...
Dasar Jantan Gatal Burung Suami Belasah Isteri Kaw Kaw Kerana Tak Bagi Kahwin Kali Kedua

Dasar Jantan Gatal Burung Suami Belasah Isteri Kaw Kaw Kerana Tak Bagi Kahwin Kali Kedua

papar berkaitan - pada 23/6/2020 - jumlah : 298 hits
Dasar jantan gatal burung Suami belasah isteri kaw kaw kerana tak bagi kahwin kali keduaBengang kerana permintaan untuk berkahwin kali kedua tidak dipersetujui seorang lelaki sanggup membelasah isterinya sehingga cedera seluruh anggota bada...
Bahagia Tengok Isteri Senyum Tu Tak Jual Kat Mana Mana Suami Suprise Buatkan Feature Wall Cantik

Bahagia Tengok Isteri Senyum Tu Tak Jual Kat Mana Mana Suami Suprise Buatkan Feature Wall Cantik

papar berkaitan - pada 26/6/2020 - jumlah : 391 hits
Kalau bercerita bab menghias rumah isterilah orang yang paling gembira Namun soal kos dan masa yang diperuntukkan membuatkan impian akhirnya terpadam atau terpaksa mengambil tempoh yang terlalu lama Namun bagi hajatnya untuk membuat kejutan...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Drama Anggun Mikayla

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Arul Rasheed Feat Shana Abella Gemersik Aidilfitri Chord

Hukum Berbuka Puasa Di Bulan Ramadhan Dan Cara Bayar Fidyah

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Di Ambang Inflasi Bagaimana Dow Jones Dan S P Bertindak Untuk Sesi Ketiga Berturut Turut



Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik

10 Fakta Biodata Siti Khadijah Halim Pelakon Drama Berepisod Wanita Syurga TV3 Gandingan Redza Rosli


Gaya Hidup Sihat 8 Perkara Yang Perlu Anda Amalkan

Ceo Flutter 2023

Hari Ini 3 Lucu Di M Sia K Jaan Gagal Sayur Kisah Cinta

Boikot Kk Mart Bukan Speedmart

Bersahur Dengan Sup Ayam Simple Tapi Sedap

The Ultimate Home Cycling Adventure Beaches Mountains And Music