5th Birthday Dzal Dan 2nd Birthday Daim Celebrate Birthday Party Di Mcdonald S Prima Saujana Kajang


5TH BIRTHDAY DZAL DAN 2ND BIRTHDAY DAIM, CELEBRATE BIRTHDAY PARTY DI McDonald's PRIMA SAUJANA KAJANG - Hai Assalamualaikum. Good day semua. MasyaAllah ramai nau tanya mummy tentang 5TH BIRTHDAY DZAL DAN 2ND BIRTHDAY DAIM CELEBRATE BIRTHDAY PARTY DI McDonald's PRIMA SAUJANA KAJANG . Tengok tajuk pun nampak panjang ya rabbi, kan. Tentulah ceritanya pun pajang ! Ramai PM/DM tak sabar nak tahu macam mana pakej hari jadi kat McDonald's ni. Macam mana nak tempah buat birthday party kat McDonald's. Maaf..maaf mummy tak sempat nak habiskan entri tentang 5TH BIRTHDAY DZAL DAN 2ND BIRTHDAY DAIM CELEBRATE BIRTHDAY PARTY DI McDonald's PRIMA SAUJANA KAJANG . So, seperti yang di janjikan kepada ramai orang meh ...mummy kongsikan !



Baca : 3rd birthday Dhia di McD

5TH BIRTHDAY DZAL DAN 2ND BIRTHDAY DAIM CELEBRATE BIRTHDAY PARTY DI McDonald's PRIMA SAUJANA KAJANGMacam mana boleh plan nak buat 5TH BIRTHDAY DZAL DAN 2ND BIRTHDAY DAIM CELEBRATE BIRTHDAY PARTY DI McDonald's PRIMA SAUJANA KAJANG? Plan nak buat birthday party kat McD ni, sebenarnya dah plan dari tahun lepas lagi. Kesian kat 2 ketui anak lelaki ni ha. Setiap kali birthday je... jatuh pada bulan puasa, asyik-asyik potong kek aje. Last year jelah... dapat sambuat masa bulan Syawal. Tapi tak celebrate beramai-ramai. Masih mengamalkan potong kek (kek kecik je). Dhia pulak dah pernah sambut hari jadi kat McD. Macam tak adil lah pulak kan.

Lagi pun, Dzal dan Daim lahir pada bulan yang sama iaitu bulan Jun. Kiranya boleh share je sambut birthday ni. Tak perlu nak potong kek pada 21 & 25 hb secara berasingan. Jimat dah buat sekali gus. Tetapkan satu tarikh je untuk buat 5TH BIRTHDAY DZAL DAN 2ND BIRTHDAY DAIM CELEBRATE BIRTHDAY PARTY DI McDonald's PRIMA SAUJANA KAJANG
TERIMA KASIH UNTUK HADIAH 5TH BIRTHDAY DZAL DAN 2ND BIRTHDAY DAIM CELEBRATE BIRTHDAY PARTY DI McDonald's PRIMA SAUJANA KAJANG

terima kasih yang berikan ang pow untuk birthday boys
Majlis 5TH BIRTHDAY DZAL DAN 2ND BIRTHDAY DAIM CELEBRATE BIRTHDAY PARTY DI McDonald's PRIMA SAUJANA KAJANG sebenarnya adalah merangkap FAMILY GATHERING, RAYA GATHERING dan BIRTHDAY.  3 in 1 ! Korang ngat, air je ke ada 3 in 1. Oleh kerana family kami laki bini agak beso. Makanya, kami tak boleh tambahkan guest (tetamu) lagi. Mau kena tutup satu McD pulak, kang ! Limit Untuk majlis atau birthday party kat McD ni limit dalam 30-40 orang.

tq pada yang berikan hadiah birthday, ada 2 lagi hadiah tak de dlm gambar

So, sedang eloklah untuk mak abah mummy, mak abah daddy, 7 adik beradik daddy, 3 adik beradik mummy, mak mertua adik. Jumlah yang hadir adalah 35 orang je pada masa hari kejadian. 

Yang tak ada pak long (abg mummy), ummi long (kakak ipar daddy), family pak ngah (abang daddy),uncle wan (adik ipar daddy).

Huhu masih failed lagi nak kumpulkan semua keluarga, tak apa..ada rezeki lebih nanti kita cuba cukupkan korum hehehe.



Deko semua pihak McD buat, senang kerja. Memang jimat habis. Kalau buat kat rumah, deko je dah beratus habis ! Nak pasang, nak deko, nak kemas pun makan masa. Erm..i is tak rajin kali ini hehehe So, McD je jawabnya !
Oleh kerna 2 orang punya birthday. 2 biji kek perlu ada kekdahnya hahaha. Dan hari ini hari untuk kanak-kanak. So, kita taburkan makanan ringan. Bagi kanak-kanak happy & no rules :)


Sessi memotong kek dan menyanyikan lagu birthday. Full video boleh tontong di :-



GAMES TIME !!

Apa yang seronok buat birthday part ni kat McD sebab bebudak boleh main games. Ada 3 games yang pihak McD arrange kan. 
Semua games ini..Ada hadiah tau ! Tu yang depa lagi seronok tu.

*Game pertama cari harta karun
*Game kedua musical chair perempuan
*Game ketiga musical chair perempuan



Chicken dance bersama maskot pula, full video boleh tengok di bawah :-



Dzal mengagihkan gifts pada tetamu. Daim ntah mana-mana dia hehe 

sebelum maskot balik, kita bergambar lagi




Tq for coming abah



Terima kasih kakak ipar dan adik-adik ipar datang



Terima kasih mak, abah, mak mertua adik dan adik datang birthday Dzal dan Daim




Mak dengan abah, dan dan dapat belon LOVE hehe




Tq pak abang , cik ily sekeluarga datang !



Ayah Long dapat tempat special hehehe

BERAMAH MESRA DENGAN MASKOT McDONALD'S







Dan, sebelum berpisah, sessi beramah mesra dengan maskot McD. Ni best ni, bebudak bertambah happy. Bayar ke maskot ni? Oh ni semua termasuk dah dalam pakej birthday party  ni. Tak perlu bayar apa dah !

Food semua boleh custom, nak order apa pun boleh. Untuk kids, kami memang tanya sorang-sorang makan apa. Sebab ada yang alahan susu, kentang, ada yang tak minum air berkarbonat, ada yang nak air berkarbonat, ada nak jagung. So, kids special sket boleh custom. Walau customs , tapi menu semua dari Happy Meals iaitu Chicken Burger (tukat hat air, kentang/ jagung je).
Happy meals punya hadiah kami dah survey awal,masa tu ada pakej kereta HOT WHEELS dan BARBIE. So, kitorang requested nak hadiah ni untuk kids. Tapi hadiah tu kami berikan pada semua di akhir rancangan hehehe.
Untuk dewasa punya food, kami tak buat custom ..Menu semua akan dapat 1 air + McChicken + 1 ketul ayam goreng . Unless, menu untuk bapa mertua, mak, abah je. Biasalahkan, orang senior ni depa dah nak kena jaga makan. 


Tuan rumah pun makan menu sama tau ! Air + McChicken +Ayam Goreng hehe
Birthday boy pula, dapat 1 happy meals PERCUMA. 
BERAPA HARGA BUAT BIRTHDAY PARTY KAT McDONALD'S?


Berapa harga nak buat birthday party kat McDonald's ni? ada 4 pakej untuk birthday party di McD. Masa Dhia dulu pakejnya lain ! Baca di :http://www.azlindaalin.com/2016/04/pakej-birthday-party-di-mc-donalds-2016.html
Sekarang pakej birthday party yang ada ialah :-
PAKEJ A : 10 set Happy Meals + 10 part packs (macam door gifts) berharga RM166.85 (boleh tambah makanan lain di McD, extra order akan di cas nanti)
PAKEJ B: 10 set Happy Meals + 10 Part Packs + 5 set McValue + 9 pcs Ayam Goreng berharga RM264.75 (boleh tambah makanan lain di McD, akan di cas yang extra)
PAKEJ C : Makanan dan minuman bernilai RM200
PAKEJ D : Makanan dan minuman bernilai RM350 dan ke atas.

Kami ambil pakej BIRTHDAY PARTY yang mana? Dah tentu pakej D hehe keluarga kami besar ! Door gifts pulak kami buat sendiri aje, bagi air kotak, gula-gula dan makanan ringan.
Total habis untuk event 5TH BIRTHDAY DZAL DAN 2ND BIRTHDAY DAIM - CELEBRATE BIRTHDAY PARTY DI McDonald's PRIMA SAUJANA KAJANG termasuk kek dan gifts dalam lebih kurang RM600. Tapi, kami tak habis sebanyak tu.
Macam mana nak booking birthday party di McD? Boleh terus ke kaunter tanya je, nanti person incharge akan bantu korang.
Macam mummy pulak, memula macam biasa lah wasap (sebab dah ada nombor telefon person incharge). Just datang McD bincang dan bayar deposit 50% je !
Untuk maklumat lanjut, boleh layari ke www.mcdonalds.com.my
Untuk booking birthday party di McD Kajang Perdana dan Prima Saujana Kajang. Korang boleh call nombor di bawah ni :
Munira (McD Prima Saujana Kajang) : 019-3808455Azah (McD Kajang Perdana) : 014-2738769


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.azlindaalin.com/2019/07/5th-birthday-dzal-dan-2nd-birthday-daim-mcdonalds-prima-saujana-kajang.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Birthday Cake Dzal Dan Daim Dari Grand Bluewave Hotel Shah Alam

Birthday Cake Dzal Dan Daim Dari Grand Bluewave Hotel Shah Alam

papar berkaitan - pada 3/7/2019 - jumlah : 403 hits
BIRTHDAY CAKE DZAL DAN DAIM DARI GRAND BLUEWAVE HOTEL SHAH ALAM Beberapa tahun ni bab kek hari jadi memang mummy banyak beli dari Grand BlueWave Shah Alam Sebab apa mummy suka dengan kek Birthday dari Grand BlueWave Shah Alam Kerana kek dar...
Agong Throws Surprise Birthday Party For Dr M

Agong Throws Surprise Birthday Party For Dr M

papar berkaitan - pada 12/7/2019 - jumlah : 373 hits
The Yang di Pertuan Agong threw a modest surprise party for Prime Minister Dr Mahathir Mohamad today at the national palace A video clip uploaded by Bernama today showed palace officials rolling out two cakes while singing Happy Birthday Ya...
Najib Rosmah Object To Third Party Claims On Seized Assets

Najib Rosmah Object To Third Party Claims On Seized Assets

papar berkaitan - pada 4/7/2019 - jumlah : 279 hits
Former premier Najib Abdul Razak his wife Rosmah Mansor and three of their children are objecting to claims made by third parties on properties seized from them last year According to lawyer Syahirah Hanafiah they will be filing a notice of...
Menu Baru Discover The World Mcdonald S Malaysia Portuguese Chicken Burger

Menu Baru Discover The World Mcdonald S Malaysia Portuguese Chicken Burger

papar berkaitan - pada 11/7/2019 - jumlah : 712 hits
Menu Baru Discover the World McDonald s Malaysia Portuguese Chicken BurgerMenu Baru Discover the World McDonald s Malaysia Portuguese Chicken Burger Assalamualaikum Salam Sejahtera guys Baru sahaja mengejutkan kita dengan kehadiran Spicy Ko...
Burger Ayam Portugal Baharu Mcdonald S Di Malaysia

Burger Ayam Portugal Baharu Mcdonald S Di Malaysia

papar berkaitan - pada 9/7/2019 - jumlah : 618 hits
Sebelum ni McDonald s di Malaysia telah membawa citarasa Korea menerusi Spicy Korean Burger kini mereka telah kembali lagi dengan membawakan hidangan menarik dari negara lain pula kepada rakyat Malaysia iaitu Portuguese Chicken Burger terba...
Mencuba Spicy Korean Burger Pai Coklat Mcdonald S Paling Sadis

Mencuba Spicy Korean Burger Pai Coklat Mcdonald S Paling Sadis

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 258 hits
Tempoh hari kami sempat merasa Spicy Korean Burger yang dikeluarkan McDonald Jadi apa agaknya yang Encik Jambu dan KuFizal rasa dengan burger ni Note Untuk pengetahuan korang ini merupakan tugasan video harian krew baru ohmedia Jadi segala ...
Mahathir S Move To Make Ppbm The Largest Party In Malaysia

Mahathir S Move To Make Ppbm The Largest Party In Malaysia

papar berkaitan - pada 7/7/2019 - jumlah : 301 hits
Mahathir knows he does not have the numbers to resist DAP If Mahathir does not announce soon the date he is handing over to Anwar then DAP will decide that date And that date will be within the next ten months or so THE CORRIDORS OF POWERRa...
Rumah Ronald Mcdonald Di Husm Kelantan Memberi Sinar Harapan Yang Baru Buat Keluarga Pesakit Pediatrik

Rumah Ronald Mcdonald Di Husm Kelantan Memberi Sinar Harapan Yang Baru Buat Keluarga Pesakit Pediatrik

papar berkaitan - pada 11/7/2019 - jumlah : 468 hits
23 Jun 2019 menjadi satu tarikh bersejaraah apabila pihak RMHC dengan jayanya telah membuka Rumah Ronald McDonald di Hospital USM Kubang Kerian Kota Bharu Kelantan Tuan Azmir Jaafar Presiden RMHC dan Pengarah Urusan McDonald s Malaysia juga...
Khalid Single Umbrella Party For Malays Easier Said Than Done

Khalid Single Umbrella Party For Malays Easier Said Than Done

papar berkaitan - pada 7/7/2019 - jumlah : 324 hits
Getting all Malays under one big umbrella political party is easier said than done and is not practical said Federal Territories Minister Khalid Abdul Samad According to a report in The Star Khalid responded to Prime Minister Dr Mahathir Mo...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

The Evolution Of Adult Entertainment

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms

Kedah Akan Cipta Rekod Dengan Penutupan Mbi Kedah Melalui Saman

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

Datuk Beraksi Di Pentas Peragaan Pada Usia 88 Tahun

Pemilik R R Didenda Rm30 000 Jual Petrol Bersubsidi Kepada Rakyat Thailand

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16