5 K Drama Menghiburkan Pasti Buat Anda Ketawa Tak Berhenti


Kadang-kadang drama atau pun program yang popular mungkin akan menyebabkan anda tertekan dek plotnya yang beremosi. Tambahan pula, bila anda sendiri dah banyak masalah sendiri yang perlu ditanggung. Nasib baik! Sebab terdapat banyak opsyen rancangan lain yang mungkin membuatkan anda rasa ringan dan bahagia.
Nah! Ini antara beberapa drama yang mampu mencuit hati anda yang sudah gundah gulana.
Twogether
Bintang Korea, Lee Seung-gi dan bintang Taiwan, Jasper Liu bergabung tenaga untuk sebuah rancangan hiburan terbaru “Twogether” di bawah anjuran Netflix. Program ini membawa penonton mengikuti selebriti tersebut berjalan di serata Asia sambil menyelesaikan pelbagai misi dengan harapan untuk berjumpa dengan para peminat mereka. Banyak aspek yang pasti akan membuatkan anda tersenyum – pemandangan memukau, misi yang susah gila, bromance yang comel dan pertemuan di antara selebriti dan peminat yang menyentuh hati.
Welcome To Waikiki
“Welcome To Waikiki” ternyata merupakan drama sitkom yang dipenuhi dengan komedi orang muda. 3 lelaki dan 3 perempuan tinggal di bawah bumbung yang sama dan beroperasi sebagai rumah tamu. Di samping itu, mereka semua sibuk mengejar impian masing-masing. Banyak gila insiden yang kelakar dan gila tetapi ada juga masalah yang berlaku mampu difahami oleh kita.
Disebabkan ia terlampau popular, pihak produksi telah menghasilkan musim kedua dengan pelakon yang berbeza namun tetap mengekalkan elemen komedi yang sama.
The Sound Of Your Heart
Drama “Sound Of Your Heart” diadaptasi daripada webtoon dengan tajuk yang sama di mana ia membawa kisah seorang pelukis webtoon, keluarganya yang unik dan kekasihnya. Lee Kwang-soo ternyata berjaya membawa watak kelakar tersebut sehingga membantu pelakon lain turut bersinar. Drama komedi keluarga ini pasti membuatkan anda gelak sakan dek perangai setiap seorang daripada mereka yang pelik.
Bahkan siri ini juga disambung dengan barisan pelakon baru iaitu “Sound Of Your Heart Reboot”.
Prison Playbook
Anda mungkin tak sangka bahawa drama bertemakan kehidupan dalam penjara akan kelakar seperti ini! “Prison Playbook” membawa penonton menelusuri kehidupan seharian banduan dan juga staf penjara. Meskipun turut diselit dengan babak yang serius tetapi ia juga dipenuhi dengan momen lawak yang pasti akan membuatkan anda gelak tak kering gusi.
She Was Pretty
Mungkin genre romantik adalah lebih kepada ‘makanan’ anda? Dapatkan dos romantik dan juga kelakar anda menerusi drama “She Was Pretty”. Hwang Jung-eum dan Park Seo-joon melakonkan watak sahabat daripada kecil yang bertemu semula dalam keadaan yang serabut dan berbeza wajah.
Situasi komik berlaku apabila Hwang Jung-eum cuba untuk melindungi identiti sebenarnya kerana terlampau malu. Bagi yang tahu, watak Choi Si-won sebenarnya memainkan peranan penting dalam membekalkan pelbagai babak lawak kepada penonton. Penuh dengan mesej tersirat tapi dalam masa yang sama, ia disampaikan dalam cara yang menghiburkan.
Sesiapa yang perlu ketawa besar selepas melalui hari yang sukar, diwajibkan untuk menonton kesemua rancangan dan drama ini di Netflix!
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter dan Instagram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kimchidaily.my/5-k-drama-menghiburkan-pasti-buat-anda-ketawa-tak-berhenti/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ya Pasti Seluruh Malaysia Hanya Dapat 100k

Ya Pasti Seluruh Malaysia Hanya Dapat 100k

papar berkaitan - pada 6/7/2020 - jumlah : 252 hits
AHMAD SHAHRILPasti seluruh malaysia dapat 100 ribu kolej MCA dapat 58 juta thorbaik
Adakah Institusi Pasti Berdaftar

Adakah Institusi Pasti Berdaftar

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 247 hits
Jamzuri ArdaniIsunya bukan soal layak atau tidak Isunya ialah etika tadbir urus wang sumbangan orang ramai oleh sebuah agensi kerajaan Saya juga bukan anti dengan PASTI Ada kaum kerabat keluarga saya yang bertugas di PASTI Anak anak saya tu...
Bantuan Jakim Kepada Pasti Tolong Hentikan Kecaman

Bantuan Jakim Kepada Pasti Tolong Hentikan Kecaman

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 209 hits
ZAMZURI ARDANISahabat sahabat semua ada kalangan kita pernah terlibat dengan Pasti dan saya sendiri adalah salah seorang yang terlibat penubuhan Pasti di masjid batu Pulai Chondong sekitar tahun 1989 zaman pemerintahan BN di Kelantan Masih ...
Salur Wang Jakim Kepada Pasti Pas Tiada Beza Dengan Umno

Salur Wang Jakim Kepada Pasti Pas Tiada Beza Dengan Umno

papar berkaitan - pada 8/7/2020 - jumlah : 372 hits
Malaysia Dateline Tindakan Timbalan Menteri menyalurkan wang Tabung Musaadah Jakim terus kepada Pusat Asuhan Tunas Islam yang dimiliki oleh Pas dikesali dan didakwa ia tidak jauh beza dengan cara Umno Wang cukai yang dibayar oleh rakyat nam...
Punya Sejarah Menyeramkan Ini Fakta Di Balik Veil Pengantin Yang Calon Manten Pasti Nggak Nyangka

Punya Sejarah Menyeramkan Ini Fakta Di Balik Veil Pengantin Yang Calon Manten Pasti Nggak Nyangka

papar berkaitan - pada 5/7/2020 - jumlah : 616 hits
Kalau sekarang sih sudah sah jadi aksesori dan maknanya bergeser jadi simbol kesucian dan kesopanan nggak ada serem seremnya lagi
Yayasan Pembangunan Pondok Kenal Pasti 2 Sasaran Baru

Yayasan Pembangunan Pondok Kenal Pasti 2 Sasaran Baru

papar berkaitan - pada 4/7/2020 - jumlah : 265 hits
Dalam bercerita hal mengenai bantuan banjir yang melibatkan beberapa madrasah dan pondok sekitar Temerloh Pahang Pengerusi Yayasan Pembangunan Pondok Malaysia Datuk Dr Mashita ada memberi sedikit pandangan dan ulasan mengenai rencana dan pe...
Kebenaran Pasti Datang Keadilan Pasti Menjelma Luahan Anak Perempuan Pengasas Kosmetik

Kebenaran Pasti Datang Keadilan Pasti Menjelma Luahan Anak Perempuan Pengasas Kosmetik

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 340 hits
Did kwa melakukan ugut4n bunvh terhadap bapa tiri anak kepada pengusaha kosmetik Dnars tidak mengaku bersalah dan minta untuk dibicarakan Meluahkan sokongan kepada abang menerusi perkongsian di Instagram berkata abang adalah segala gala bag...
Anwar Menyanyi Lagu Sedih Ini Pasti Sayu Bunyinya

Anwar Menyanyi Lagu Sedih Ini Pasti Sayu Bunyinya

papar berkaitan - pada 3/7/2020 - jumlah : 350 hits
HALAMAN HIBURANBila Anwar menyanyi lagu Sangam Dost Dost Na Raha SEMASA Anwar dipecat dan kemudiannya ditahan polis pada tahun 1998 ketika itu penulis masih belajar di Universiti Utara Malaysia Sintok Pada masa itu juga penulis adalah salah...
Kalau Terlalu Rindu Anak Dan Istri Saya Pasti Menangis

Kalau Terlalu Rindu Anak Dan Istri Saya Pasti Menangis

papar berkaitan - pada 3/7/2020 - jumlah : 219 hits
Seorang dokter di Makassar Dokter Sugih Wibowo tak menyangka diberi tanggung jawab merawat 190 pasien positif Covid 19 seorang diri Sebanyak 190 pasien itu dirawat di Hotel Harper Makassar dan tergabung dalam program duta wisata Covid 19 Pe...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Effective Market Research On A Budget

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan

Dap Leader Unsurprised By Mca S Decision To Not Campaign For Its Candidate



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

Don T Dim Your Dreams Let Integrity Electrical Illuminate Your Vision

Specialization And Excellence Headwater Health S Crna Focus

Ipr Lonjak Pendapatan Peniaga B40

Perintah Berkurung Untuk Kanak Kanak Bawah 13 Tahun

Wee Mca Not A Hypocrite