4 Cara Lelaki Menunjukkan Kasih Sayang Tapi Wanita Je Tak Perasan


4 Cara Lelaki Menunjukkan Kasih Sayang, Tapi Wanita Je Tak Perasan! Wanita seringkali mengeluarkan statement bahawa lelaki lelaki melayu tidak tahu erti romantik. Lelaki di Malaysia selalu di label ego. Namun hakikatnya, lelaki melayu tidak pandai menunjukkan kasih sayangnya secara terang-terangan. Kalau nak dibandingkan dengan lelaki barat, mereka lebih cenderung kepada sifat menunjuk-nunjuk kasih sayang.

Tengok Kelakuan Tengok saja kelakuan mereka jika mereka ingin melamar teman wanita mereka, sungguh romantis. Angan-angan wanita tak akan jadi kenyataan, kerana lelaki melayu tidak dapat memuaskan hati anda dengan aksi-aksi gula macam tu. Namun, ini yang mungkin wanita terlepas pandang, bahawa lelaki melayu juga punya tahap romantisnya yang tersendiri.

Alihkan barang Sebagai contoh ketika wanita sedang mengemas rumah, kebanyakkan lelaki Melayu tidak akan ikut campur urusan rumah. Ini kerana bagi mereka, tanggungjawab isteri adalah mengemas rumah. Namun dalam pada wanita tidak perasan, ketika sedang vacuum lantai ruang tamu, lelaki yang sedang ralit dengan tv atau telefon pintar akan mengalihkan barang-barang yang berdekatan dengannya seperti majalah yang jatuh di atas lantai, atau apa saja yang lokasinya di lantai. Tindakkan mereka terlalu santai sehingga wanita tidak perasan langsung.

Bawa Makan Luar Lelaki yang menyayangi pasangannya, pasti tahu penat lelah pasangan mereka. Ini dapat dilihat dari sifat mereka yang rajin membawa pasangan keluar makan. Kalau biasa kita ke gerai mamak atau mana-mana gerai, pasti penuh dengan pasangan melayu kan? Ini kerana, lelaki Melayu tidak tahu bagaimana untuk menunjukkan kasih sayang, maka dengan belanja pasangan makan di luar sudah romantis bagi mereka. Jangan harapkan lelaki akan bawak pasangan ke candle light dinner, itu jarang akan berlaku pada pasangan melayu.

Hantar sebelum tengah malam Ini bagi pasangan yang masih belum berkahwin. Mengapa kami cakap macam ni? Seorang lelaki yang bertanggungjawab, tahu hukum dan adat, pasti akan menghantar anak dara orang balik pada waktunya. Fakta yang ni bukanlah tepat 100%, namun wanita yang mempunyai teman lelaki bersifat sebegini, sila jangan lepaskan ye.

Sabar Seorang lelaki yang penyayang akan bertahan dengan pasangan mereka tak kira apa pun yang terjadi. Seperti contoh kalau di pusat membeli-belah dan anda melihat pasangan sedang bertekak, Cuba anda perhatikan lelaki tersebut, mereka akan bertindak membatukan diri. Ini kerana mereka lebih memilih untuk diam kerana tidak mahu keruhkan keadaan. Di sini biasanya wanita menganggap bahawa lelaki tersebut pengecut dan terlalu mengikut kata pasangan. Namun ini cara mereka menjaga aib pasangan di khalayak ramai.
Artikel Lain

Ciri-Ciri Wanita Yang Menjadi Pilihan Lelaki Sememangnya semua lelaki sukakan wanita yang punya bentuk tubuh yang langsing serta wajah yang cantik menawan. Tetapi sebenarnya ada lagi ciri-ciri penting di mata lelaki kala memilih seseorang wanita yang boleh menjadi teman setianya sampai bila-bila. Wajah yang cantik tidak menjamin si jejaka kesukaan anda boleh kekal bersama anda selamanya. Berikut adalah ciri-ciri wanita yang lelaki tidak akan tinggalkan.

1. Boleh tampil cantik Walaupun anda sudah cukup mengenalinya terlalu lama, sebaiknya biarlah menjaga penampilan anda di hadapannya agar sentiasa tampak cantik. Dan ini juga bermakna yang anda perlu menjaga kebersihan dan kecantikan diri setiap hari.

2. Wanita yang tahu menghargai diri sendiri Boleh kata setiap lelaki mahukan pasangan hidupnya tahu dalam menghargai dirinya dan dari situ mereka akan ada keinginan untuk mengetahui bagaimana mereka menjaga dan menghargai diri mereka.

3. Wanita yang berdikari dan mempunyai pendapatan sendiri Bagi lelaki, wanita yang tahu berdikari serta mempunyai pendapat dan falsafah diri itu lebih matang. Ia menunjukkan yang wanita itu tidak bergantung sepenuhnya pada kehidupan orang lain setiap masa.

4. Wanita yang punya semangat dalam mengejar impian Pabila seseorang wanita yang sering dianggap lemah tetapi kemudiannya menunjukkan yang diri mereka ada semangat yang kuat untuk kejar apa yang dicita-citakan, jenis wanita sebegini selalunya lelaki pilih untuk dijadikan pasangan sehidup semati.
The post 4 Cara Lelaki Menunjukkan Kasih Sayang, Tapi Wanita Je Tak Perasan! appeared first on Apakes.com.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/4-cara-lelaki-menunjukkan-kasih-sayang-tapi-wanita-je-tak-perasan-2/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Setelah 8 Hari Terjatuh Dalam Sungai Akhirnya Kasih Sayang Ibu Bagai Pujuk Jasad Anak Timbul

Setelah 8 Hari Terjatuh Dalam Sungai Akhirnya Kasih Sayang Ibu Bagai Pujuk Jasad Anak Timbul

papar berkaitan - pada 17/11/2018 - jumlah : 472 hits
Setelah 8 Hari Terjatuh Dalam Sungai Akhirnya Kasih Sayang Ibu Bagai Pujuk Jasad Anak Timbul Setelah 8 Hari Terjatuh Dalam Sungai Akhirnya Kasih Sayang Ibu Bagai Pujuk Jasad Anak Timbul
Nak Tau Cara Nak Buat Sagu Gula Melaka Paling Senang Tapi Sedap Jom Cuba Resepi Ini

Nak Tau Cara Nak Buat Sagu Gula Melaka Paling Senang Tapi Sedap Jom Cuba Resepi Ini

papar berkaitan - pada 10/11/2018 - jumlah : 2025 hits
Nak tau cara nak buat sagu gula melaka paling senang tapi sedap Jom cuba resepi ini Assalamualaikum wbt Pagi pagi dah share resepi ehhh Haha Takpelah Mana tau korang nak buat breakfast kan Cikla rasa resepi kuih sagu adalah resepi paling se...
Menghina Islam Wanita Ini Dihukum Bunuh Tapi Dibebaskan Suatu Pengajaran

Menghina Islam Wanita Ini Dihukum Bunuh Tapi Dibebaskan Suatu Pengajaran

papar berkaitan - pada 10/11/2018 - jumlah : 328 hits
Asia Bibi dibebaskan dari penjara seminggu selepas Mahkamah Agung membatalkan sabitan dan hukuman mati Foto AFPISLAMABAD PAKISTAN Seorang wanita Pakistan beragama Kristian dibebaskan dari penjara seminggu selepas Mahkamah Agung membatalkan ...
Cara Wanita Korea Menjaga Kecantikan Kulit

Cara Wanita Korea Menjaga Kecantikan Kulit

papar berkaitan - pada 16/11/2018 - jumlah : 370 hits
Produk kecantikan Korea menguasai pasaran sejak 2016 Eksport produk penjagaan kulit Korea yang juga dikenali sebagai K Beauty telah melebihi import di Korea Selatan Hari ini pasaran kecantikan Korea menduduki tempat di sepuluh teratas di se...
Ber Steamboat Di Kampung Jalinan Kasih Sayang

Ber Steamboat Di Kampung Jalinan Kasih Sayang

papar berkaitan - pada 11/11/2018 - jumlah : 295 hits
Bersteamboat kami lagi kali ini lebih meriah sebab nya ana buat di kampung bersama mak abah dan keluarga terdekat Awal awal dah bincang dengan adik ana Lan dan adik ipar ana Jue Kami kongsi beli bahan bahan buffet nya Pes tomyam dan bahan p...
Cara Saya Atasi Masalah Kejang Betis Mudah Tapi Sangat Berkesan

Cara Saya Atasi Masalah Kejang Betis Mudah Tapi Sangat Berkesan

papar berkaitan - pada 9/11/2018 - jumlah : 373 hits
Fuhh kalau diingatkan balik memang menakutkan dan seksa sangat sangat bila kena kejang betis masa mengandung dulu Alhamdulillah masa mengandung anak ke 3 saya dah takde masalah kejang betis dah Tidur malam pun lena je
Tomok Dakwah Tapi Cara Penyampaian Itu Pu Amin

Tomok Dakwah Tapi Cara Penyampaian Itu Pu Amin

papar berkaitan - pada 10/11/2018 - jumlah : 348 hits
PU Amin menegur tindakan Tomok yang berpakaian merupai wanita dalam video muzik terbaharu HALAMAN HIBURANTomok Ia bukan cara berdakwah Haram tetap haram PERSOALAN mengenai perkongsian foto Tomok berpakaian wanita pada Selasa lalu akhirnya t...
Gaya Selebriti Wanita Di Malam Anugerah Skrin 2018 Cantik Bergaya Semuanya Tapi Mana Satu Paling Vass

Gaya Selebriti Wanita Di Malam Anugerah Skrin 2018 Cantik Bergaya Semuanya Tapi Mana Satu Paling Vass

papar berkaitan - pada 3/11/2018 - jumlah : 823 hits
Semalam telah menyaksikan sebuah anugerah berprestij tahunan Anugerah Skrin 2018 yang bersiaran secara langsung di Pusat Dagangan Dunia Putra Anugerah kali ini berpihak kepada filem Dukun dan drama Pendosa Ingin Ke Syurga apabila kedua duan...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


5 Hidden Features Of Wordpress Com

Hospital Kuala Pilah

From Gear To Gear Exploring The Mechanics Of Ram And Dodge Transmissions

Satisfy Your Pup S Cravings Exploring The World Of Natural Dog Treats

Semua Pm Setuju Isu Subsidi Bersasar

Rancangan Televisyen Itali Menjemput Bayi Kembar Sembilan