100 Peratus Menjangkakan Kalah Mati Anatoly Malykhin Teruja


 ‘100 Peratus Menjangkakan Kalah Mati’ – Anatoly Malykhin Teruja | Selain menjadi Juara Dunia ONE MMA tiga divisyen yang bersejarah, Anatoly "Sladkiy" Malykhin adalah peminat perjuangan yang tahu apa yang membuatkan orang ramai pergi.



Itulah sebabnya dia tidak sabar untuk menyaksikan ONE 167: Tawanchai lwn. Nattawut II di Video Perdana dalam masa perdana A.S. pada Jumaat ini, 7 Jun, kerana beberapa penyerang paling menarik di dunia akan beraksi.


View this post on InstagramA post shared by ONE Championship (@onechampionship)
Antaranya ialah pemain slugger agresif Rodtang “The Iron Man” Jitmuangnon dan Liam “Hitman” Harrison, yang masing-masing akan menentang Denis “The Bosnia Menace” Puric dan Katsuki Kitano, di Impact Arena di Bangkok, Thailand.
Malykhin tahu bahawa Rodtang dan Harrison tidak pernah menahan apa-apa, dan dia berpendapat kedua-dua pertempuran mereka mempunyai peluang tinggi untuk berakhir dengan cara yang dramatik.
“Sladkiy” memberitahu onefc.com:
“Yes, I am 100 percent expecting knockouts [from these fights]. Rodtang and Harrison always go for the knockout, attracting millions of viewers. They aim for blood and knockouts, not sparing themselves or their opponents.” 
View this post on InstagramA post shared by ONE Championship (@onechampionship)
Oleh kerana gaya pertarungannya yang oktana tinggi dan agresif, Rodtang ialah seorang lelaki yang "Sladkiy" akan sentiasa pastikan untuk menonton.
Malah, Malykhin berkata seluruh isi rumahnya merasakan perkara yang sama tentang megastar Thailand itu:
“Rodtang is definitely one of our family’s favorites. We don’t miss any of his fights. He’s a very positive, charismatic fighter, and he always puts on a show. That’s why he has millions of fans worldwide. It’s his uncompromising fighting style.” 
View this post on InstagramA post shared by ONE Championship (@onechampionship)
Malkyhin Pratonton Rodtang Vs. Puric, Harrison Vs. KitanoPertembungan tinju tinju flyweight tiga pusingan Rodtang Jitmuangnon menentang Denis Puric mempertandingkan dua penyerang yang berani menentang satu sama lain dalam perlawanan yang tidak mungkin memberi sebarang kelonggaran kepada mana-mana lelaki.Walaupun dia tidak mahu menghapuskan "The Bosnia Menace" sepenuhnya, Anatoly Malykhin berpendapat adalah sukar bagi pemain berusia 39 tahun itu untuk bersaing dengan rentak Rodtang dan menjaringkan gol kekecewaan.Dia telah menerangkan:“I think Rodtang is more motivated, younger, and physically stronger. It will be very difficult for Denis, even though he’s experienced and has a lot of heart. It will be hard for him to cope with the pressure Rodtang puts on.” 
View this post on InstagramA post shared by ONE Championship (@onechampionship)
Liam Harrison mempunyai halangan berbeza untuk dilalui, kembali selepas dua tahun tidak beraksi kerana kecederaan lutut serius yang menyaksikan dia hampir bersara. Bagaimanapun, legenda British itu berkata dia telah pulih sepenuhnya dan mencecah lebih berat berbanding sebelum ini.
Bagi pihaknya, Malykhin memahami bahawa setiap pesaing kembali secara berbeza daripada pemberhentian yang lama, dan dia berminat untuk melihat penampilan "Hitman" berusia 38 tahun itu apabila dia melangkah semula ke Bulatan:
“For some, rest has a positive effect. For others, it has a negative effect. Let’s see how it affected him. I’m not going to predict anything. I’ll just watch the fight.” 
View this post on InstagramA post shared by ONE Championship (@onechampionship)
Malykhin Menjangkakan ‘Beauty Of Striking’ Dalam Tawanchai Vs. Nattawut IIWalaupun Tawanchai PK Saenchai mempunyai gaya yang sama sekali berbeza daripada Rodtang Jitmuangnon dan Liam Harrison, Juara Dunia ONE Featherweight Muay Thai juga tidak kurang menghiburkan.
Sama kuatnya tetapi menggantikan sihir teknikalnya untuk pencerobohan habis-habisan, anak jati Pattaya itu ingin memberikan kemenangan yang lebih tegas apabila dia mempertahankan emasnya dalam perlawanan timbal balik dengan “Smokin” Jo Nattawut
Pukulan kuat dan tendangan rendah Nattawut menyebabkan beberapa masalah kepada Tawanchai dalam pertembungan tinju tiga pusingan mereka pada Oktober lalu, tetapi dengan lebih banyak masa, lebih banyak alatan dan lebih banyak yang dipertaruhkan, ia mungkin kelihatan berbeza apabila mereka menjalankannya semula.
Anatoly Malykhin tidak boleh memilih pemenang, tetapi dia tahu ia akan menjadi kelas induk yang menarik untuk peminat yang mengikuti:
“I expect a good stand-up fight, showcasing the beauty of striking technique, which is what everyone loves. Nowadays, people prefer watching stand-up fights over grappling or wrestling. We’ll be happy to watch a beautiful shootout. 
“The first fight was very close. I couldn’t tell who won. I was in the locker room, and opinions were split 50-50. I think it will be another tough fight this time with someone winning by a slight advantage. I think the fight will go the distance.” 
View this post on InstagramA post shared by ONE Championship (@onechampionship)


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kamenshar.blogspot.com/2024/06/100-peratus-menjangkakan-kalah-mati.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Menelusuri Perumahan Subsidi Jokowi Di Cikarang Terbengkalai Bak Kota Mati

Menelusuri Perumahan Subsidi Jokowi Di Cikarang Terbengkalai Bak Kota Mati

papar berkaitan - pada 7/6/2024 - jumlah : 127 hits
Perumahan tersebut sangat tidak terurus Mayoritas bangunan rumah rumah itu hancur karena tidak berpenghuni
Mati Ditikam Guna Gunting Lepas Tegur Buat Bising

Mati Ditikam Guna Gunting Lepas Tegur Buat Bising

papar berkaitan - pada 5/6/2024 - jumlah : 94 hits
CHERINE JONPADAWAN PADAWAN Gara gara menegur sepupunya kerana membuat bising nyawa seorang lelaki melayang selepas ditikam pemuda itu dengan menggunakan gunting dalam kejadian di Jalan Haji Baki di sini Mangsa yang berusia 55 tahun itu disa...
Gajah Sumatera Mati Tersengat Listrik Di Aceh Tengah

Gajah Sumatera Mati Tersengat Listrik Di Aceh Tengah

papar berkaitan - pada 8/6/2024 - jumlah : 99 hits
Peristiwa gajah sumatera mati tersengat listrik ini bukan yang pertama Pada Maret 2024 seekor gajah juga tewas disengat listrik
Sarjan Tembak Mati Pesakit Menjengkelkan Di Hospital

Sarjan Tembak Mati Pesakit Menjengkelkan Di Hospital

papar berkaitan - pada 11/6/2024 - jumlah : 109 hits
KOSMOSuspek ditahan selepas menyerah diri Thai PostBANGKOK nbsp Seorang anggota polis berpangkat sarjan mengaku menembak mati seorang lelaki Myanmar di katil sebuah hospital kerana kerap nbsp membuat bising dan mengganggu bapanya lapor lama...
Top News Pujian Jokowi Timnas Cetak Sejarah Piala Dunia Prabowo Mati Matian Bela Palestina

Top News Pujian Jokowi Timnas Cetak Sejarah Piala Dunia Prabowo Mati Matian Bela Palestina

papar berkaitan - pada 12/6/2024 - jumlah : 105 hits
Presiden Jokowi mengaku bangga dengan Timnas Indonesia yang berhasil mengalahkan Filipina dengan skor 2 0 pada laga pamungkas Grup F putaran kedua
Kkb Tembak Mati Sopir Di Paniai Korban Dan Mobil Dibakar

Kkb Tembak Mati Sopir Di Paniai Korban Dan Mobil Dibakar

papar berkaitan - pada 12/6/2024 - jumlah : 87 hits
KKB pimpinan Undius Kogoya menembak dan membakar sopir bersama kendaraannya di Paniai Papua Tengah Selasa sekitar pukul 13 30 WIT
Remaja Perempuan Hilang Di Hutan Ditemui Mati

Remaja Perempuan Hilang Di Hutan Ditemui Mati

papar berkaitan - pada 11/6/2024 - jumlah : 105 hits
Rosemaria BumaPasukan SAR yang terdiri daripada anggota bomba polis dan Angkatan Pertahanan Awam Malaysia bersedia membawa mayat mangsa keluar petang tadi Gambar JBPMMIRI Seorang remaja perempuan yang dilaporkan hilang pada Sabtu lalu di hu...
Optimizing Gold Trading With The Moving Average Convergence Divergence Indicator

Walkie Talkie Serangan Teknologi Baru Pbb Israel As Kalah

Aeon Mall Bukit Tinggi Klang Meriah Dengan Pameran Transformers One

Investment Grade 5 Lots From Bonhams 2024 Autumn Stafford Sale

Bufet Hari Ahad Dengan Harga Bawah Rm100 Di Hotel Lima Bintang Parkroyal Collection Kuala Lumpur

Apa Maknanya Jika Mengalami Kencing Berbuih

Menu Dinner Pak Zain Discharged

Baru Draf La Benggong Rupanya


echo '';
10 Fakta Biodata Ustaz Wadi Annuar Wadi Anuar Termasuk Kisah Kahwin Bercerai Dan Bekas Isteri

Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Khasiat Jus Tembikai Rahsia Awet Muda Dan Ceria Sepanjang Hari

Resepi Mooncake Halal

Spinning The Wheel Of Fortune A Deep Dive Into Online Roulette Strategies

Penyelewengan Akidah Pemimpin Gisb Dakwa Mampu Hubungi Nabi Dalam Sedar Bekas Ahli

Gadis Diarah Tanggal Pakaian Sebagai Bukti Bukan Lelaki

Perlis Issues Fatwa First State To Declare Gisbh A Deviant Group