10 Permainan Video Akan Datang Untuk Sony Playstation 5 Yang Korang Boleh Cuba Nanti



Pihak Sony baru je melancarkan Playstation 5 namun setakat ini tidak ada lagi harga rasmi yang diumumkan oleh pihak Sony. Pelancaran PS5 menyaksikan peningkatan besar dari segi grafik untuk game yang akan dibawa. jadi Kali ini Ohmedia nak kongsikan 10 permainan video yang akan dikeluarkan ekslusif di PS5 nanti.

Gran Turismo 7Sumber gambar dari Just Push StartSetelah beberapa tahun Polyphony Digital berpuas hati dengan GT Sport, akhirnya mereka bersedia untuk mengeluarkan GT7 untuk PS5 nanti. Menurut info, ada peningkatan yang sangat ketara dari segi gameplay dengan hadirnya controller baru, DualSense dari Sony. Berdasarkan trailer juga, kita boleh lihat grafik permainan yang lebih realistik dan bahagian dalam kereta yang lebih detail.

Spider-Man Miles MoralesSumber gambar dari HITCPermainan video ini akan segera dilancarkan oleh Sony kerana penerimaan game berkenaan pada tahun lepas yang dimainkan di PS4 mendapat sambutan hangat. Dikatakan game ini akan menampilkan jalan cerita yang baru bagi watak Miles Morales melawan orang jahat yang lebih bahaya. Persoalan yang timbul, adakah Peter Parker mati ataupun hanya mendidik Miles dari jauh?


Ratchet and Clank: Rift ApartSumber gambar dari Report DoorPengembaraan baru dari dua watak ikonik berkenaan akan dibawa dalam game yang bertajuk Ratchet and Clank Rift Apart. Game ini akan memanfaatkan sepenuhnya ray-tracing power yang ada pada PS5, menjadikan grafik lebih detail dan menarik. Dari tajuk, agak-agak korang dah boleh bayang ke jalan cerita game ni?

StraySumber gambar dari IGN.comBerdasarkan carian kami di internet, game ini memfokuskan eksplorasi yang membabitkan puzzle solving dan action scene. Lebih menarik lagi, main character dalam game ini adalah seekor kucing. Seekor kucing? Macam menarik. Untuk info korang, Stray sebelum ini dikenali sebagai HK_Project beberapa tahun lepas.

Ghostwire TokyoSumber gambar dari EurogamerGame ini dibina oleh Shinji Mikami yang popular dengan game The Evil Within, bergenre survival horror. Namun untuk game ini, genre action-adventure dengan elemen seram dibawa kedalamnya, membuatkan game ini lebih hype. Idea asal game ini adalah misteri kepada kehilangan populasi penduduk Tokyo.

Demon SoulsSumber gambar dari GamesradarGame ini menjadi salah satu game yang menjadi perbincangan hangat. Ini kerana gameplay dan grafik yang hadir pada game berkenaan cukup baik. Bagi korang yang tak tahu, game ini menceritakan tentang seorang pahlawan mencari wilayah yang ditakluki oleh demon, yang menjadikan jiwa sebagai korban untuk meningkatkan kuasa.

Resident Evil 8: VillageSumber gambar dari Bloody DisgustingGame ini merupakan game yang ditunggu-tunggu oleh para gamers selepas melihat trailer yang keluar dalam pelancaran PS5.Dikatakan game ini akan menampilkan jalan cerita dan karakter baru serta pengalaman grafik yang ditingkatkan bersesuaian untuk PS5.

Horizon Forbidden WestSumber gambar dari PolygonGame ini merupakan sekuel daripada game Horizon Zero Dawn. Selain game yang disebutkan sebelum ini, Horizon Forbidden West turut tampil dengan grafik dan gameplay yang gempak. Game ini merupakan kesinambungan kisah Aloy di mana dia terpaksa berdepan dengan ancaman baru yang lebih serius.

Astro’s PlayroomSumber gambar dari VG247.comSiapa tidak kenal dengan watak ikonik bagi Playstation sejak ia deperkenalkan untuk PS4. kali ini, kita dapat merasai pengalaman sebenar menggunakan controller DualSense yang dilancarkan untuk PS5. Banding dengan PS4, berdasarkan trailer kali ini game ini nampak lebih advanced sedikit dari segi gameplay.

Project AthiaSumber gambar dari YouTubeTak banyak info yang kami ketahui mengenai game ini. Berdasarkan trailer pun tak banyak maklumat yang boleh kami dapatkan kecuali grafik cukup baik yang dipersembahkan. Yang pasti, game ini dibina oleh Luminious Studios eksklusif untuk PS5 sahaja.


OHMEDIA: BANYAK LAGI PERMAINAN VIDEO YANG AKAN DIKELUARKAN KHAS UNTUK PS5 NANTI. PASTINYA PARA PEMBANGUN GAME SEDANG BEKERJA KUAT BAGI MENGHASILKAN PERMAINAN YANG MENARIK. APA YANG OHMEDIA HARAP AGAR GRAFIK YANG DIJANJIKAN PADA PS5 SAMA GEMPAKNYA DENGAN TRAILER YANG DITUNJUKKAN. 

+ Baca respon pembaca 10 permainan video yang akan datang untuk Sony Playstation 5 di Facebook Oh! Media
Sumber: Oh! Media

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.terengganu11.com/2020/06/10-permainan-video-akan-datang-untuk.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
10 Video Game Yang Bakal Tiba Di Sony Playstation 5

10 Video Game Yang Bakal Tiba Di Sony Playstation 5

papar berkaitan - pada 24/6/2020 - jumlah : 193 hits
Memandangkan Sony telah melancarkan Playstation 5 dengan teknologi yang dipertingkatkan Sony juga telah berkongsi beberapa game yang boleh dimainkan di konsol ini nanti dengan grafik dan gameplay yang dipertingkatkan Bahkan ada game yang di...
Kalau Ada Masalah Kita Akan Cuba Selesaikan Nanti Kpm Tetap Teruskan Sesi Prasekolah Mulai 1 Julai

Kalau Ada Masalah Kita Akan Cuba Selesaikan Nanti Kpm Tetap Teruskan Sesi Prasekolah Mulai 1 Julai

papar berkaitan - pada 23/6/2020 - jumlah : 385 hits
Kalau ada masalah kita akan cuba selesaikan nanti KPM tetap teruskan sesi prasekolah mulai 1 JulaiNUTP sebelum ini menggesa kerajaan menangguhkan sesi prasekolah dan tadika dari beroperasi 1 Julai ini berikutan pemerhatian mereka mendapati ...
Demokrat Saat Warga Kendari Dilarang Mudik Tka China Malah Boleh Datang

Demokrat Saat Warga Kendari Dilarang Mudik Tka China Malah Boleh Datang

papar berkaitan - pada 25/6/2020 - jumlah : 240 hits
Ketua DPP Partai Demokrat Umar Arsal menyayangkan kehadiran 156 Tenaga Kerja Asal di Kota Kendari TKA Asal China itu tiba melalui di Bandara Haluoleo Selasa Politikus asal Kendari tersebut mengatakan saat ini bangsa Indonesia tengah berjuan...
6 Petua Tradisi Orang Kampung Yang Anda Boleh Cuba Untuk Selesaikan Masalah Semut Di Rumah

6 Petua Tradisi Orang Kampung Yang Anda Boleh Cuba Untuk Selesaikan Masalah Semut Di Rumah

papar berkaitan - pada 30/6/2020 - jumlah : 557 hits
Dalam artikel yang lalu saya ada kongsikan berkenaan 7 serangga atau makhluk yang sebenarnya memberikan manfaat kepada kita di taman atau kebun Bagi yang belum baca artikel tersebut anda boleh ke pautan di sini Salah satu dari serangga ters...
Iphone 12 Mungkin Boleh Merakam Video 4k 240fps

Iphone 12 Mungkin Boleh Merakam Video 4k 240fps

papar berkaitan - pada 30/6/2020 - jumlah : 193 hits
Kita sudah hampir ke bulan Julai dan semakin hampir kepada pelancaran iPhone 12 Sebelum ini kebanyakan maklumat yang tertiris adalah mengenai rekaan peranti sahaja tetapi hari ini sedikit berlainan kerana ura ura mengenai kemampuan kamera p...
Elak Pakai Earphone Ketika Tunggang Motosikal Nanti Tak Peka Kereta Datang Dari Belakang

Elak Pakai Earphone Ketika Tunggang Motosikal Nanti Tak Peka Kereta Datang Dari Belakang

papar berkaitan - pada 30/6/2020 - jumlah : 310 hits
Sesetengah orang gemar untuk memakai earphone semasa menunggang motosikal untuk menghilangkan rasa bosan untuk perjalanan yang jauh Ia seakan menjadi trend masa kini khusunya generasi muda untuk mendengar laju atau mendengar suara pertunjuk...
Muka Meriah Dengan Jerawat Boleh Cuba Hoola Water Cream

Muka Meriah Dengan Jerawat Boleh Cuba Hoola Water Cream

papar berkaitan - pada 1/7/2020 - jumlah : 455 hits
Rasanya lama sangat tak tulis pasal skincare kan Tak buat artikel pasal skincare tak bermakna tak guna apa apa skincare gila apa tak guna skincare mau berdaki la muka ye dak nak nak jenis suka makeup memang skincare benda wajib kena guna Se...
Tertidur Dengan Contact Lens Dan Tak Boleh Keluarkan Ini Cara Korang Kena Buat

Tertidur Dengan Contact Lens Dan Tak Boleh Keluarkan Ini Cara Korang Kena Buat

papar berkaitan - pada 12/6/2020 - jumlah : 539 hits
Tertidur Dengan Contact Lens dan Tak Boleh Keluarkan Ini Cara Korang Kena Buat Topik yang cik en nak kongsi kali ini untuk pengguna contact lens atau kanta lekap Ramai yang pernah mengalami situasi tertidur dengan contact lens dan sangat ri...
The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

What You Should Know About New Construction Plumbing

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Fahmi Fadzil Perlu Beri Penjelasan Bukan Beri Alasan



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Banteras Isu 3r Manivanan Cadang 10 Langkah Percepat Siasatan Polis

Analysis Harapan S Uphill Battle To Defend Kuala Kubu Baharu

Kkb By Election Will Be A Confidence Vote For The Anwar Administration

Azmin Pledges To Tell All On May 11

Cara Qada Solat Fardhu

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm