10 Item Cantik Sephora Untuk Serlahan Menawan


Rambang mata untuk membeli belah produk kecantikan di Sephora? Jelita bantu anda pilih 10 item penjagaan wajah dan mekap terkini untuk serlahan penampilan menawan daripada hujung rambut ke hujung kaki. Untuk Koleksi Musim Panas 2020 ini, Sephora hadir dengan pelbagai produk menarik daripada pelbagai jenama kecantikan. Bukan itu sahaja, terdapat juga beberapa jenama baru yang kini sudah pun berada di Malaysia, pastinya buat anda lebih teruja!

Supergoop Bright Mineral Eye Cream SPF40, RM155 – Mengandungi 100 peratus zink oksida, krim mata ini membantu mencerahkan kawasan bawah mata serta melindungi daripada sinaran UV.  Teksturnya yang ringan dan mudah menyerap menjadikannya sesuai digunakan pada siang hari.

Biossance Squalance + Vitamin C Rose Oil 30ml, RM327 – Minyak pelembap wajah yang diperkaya dengan Vitamin C dan minyak bunga ros, ia bertindak hebat untuk mencerahkan tona kulit, melembap dan mengurangkan penampilan cela pada wajah. Dua titisan sudah memadai untuk ia ‘bekerja’ pada kulit anda.

Alpha H- Hyaluronic 8 Serum, RM220 –  Serum berkonsentrasi tinggi dengan gabungan daripada lapan ejen penghidratan ini berfungsi untuk melembut dan mengurangkan kesan garis halus dan kedutan yang menjadi punca kulit menua dan kusam. Mempunyai tekstur yang pekat, namun pantas meresap ke dalam kulit untuk memulih dan mengembalikan kelembapan kulit wajah.

Drunk Elephant F Balm Electrolyte Waterfacial Hydrating Mask, RM228 – Rawat kulit kala beradu. Pupur wajah malam dengan tekstur gel dingin, yang akan melega dan memulihkan kembali kulit yang ‘penat’ setelah berdepan dengan pelbagai pencemaran pada siang harinya. Dengan kombinasi rumusan unggul, ia mengembalikan keseimbangan penghidratan, agar bangun esok harinya kulit lebih segar, anjal dan lembap.

Frank Body In Your Dream Scrub – Anda sukar tidur? Skrub dua dalam satu ini mengandungi rumusan yang membantu untuk merelakskan badan dan minda anda agar lebih tenang. Tekstur garam epsomnya yang halus akan menyingkirkan kotoran pada badan tanpa kesan iritasi pada kulit. Minyak lavender pula bukan sahaja akan membangkitkan aroma di dalam kamar mandi, malah bagus untuk menyubur dan menghaluskan kulit.

Anastasia Beverly Hills Loose Setting Powder, RM170 – Bertekstur halus dan mudah digunakan. Bedak polos ini akan ‘mengunci’  usai aplikasi primer, penyamar noda dan bedak asas, agar kemasan solekan tidak bercapuk dan terlihat mulus sekata.

Tatcha The Liquid Silk Canvas Primer, RM230  – Primer yang mengandungi ekstrak sutera,  berkhasiat pada kulit bagus untuk menyamarkan pori, garisan halus dan cela pada wajah sebelum aplikasi bedak asas. Ringan dan halus bak sutera, meluncur sempurna pada kulit untuk kemasan solekan yang lebih sekata dan tahan lama tanpa kesan kilau minyak.

Dear Dahlia Paradise Shine Eye Sequins, RM135 – Pembayang mata dengan kemasan  kilat, ia memberikan sinar pada kelopak mata anda. Teksturnya yang berasaskan air, ia mudah untuk diratakan serta mengekalkan warnanya yang tahan lebih lama.

Natasha Moor Molten Matte Liquid Lipstick (Hustle) ,RM95 – Berpigmen tinggi dan melembapkan, ia mampu untuk kekal pada bibir berjam lamanya tanpa kesan kering dan merekah.

Joon Haircare  Saffron Hair Elixir, RM205 – Cepat meresap dan tidak meninggalkan kesan melekit. Rumusan saffron dan ros membantu untuk melembapkan rambut agar lebih mudah diuruskan dan tidak kusut. Rambut juga kelihatan lebih sihat dan berkilau.
 
 
The post 10 Item Cantik Sephora Untuk Serlahan Menawan appeared first on Her Inspirasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://herinspirasi.com/jelita/10-item-cantik-sephora-untuk-serlahan-menawan/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Anda Rajin Ambil Gambar Guna Smartphone Ini 5 Trick Yang Patut Anda Cuba Untuk Hasil Gambar Yang Cantik

Anda Rajin Ambil Gambar Guna Smartphone Ini 5 Trick Yang Patut Anda Cuba Untuk Hasil Gambar Yang Cantik

papar berkaitan - pada 19/4/2020 - jumlah : 951 hits
Zaman sekarang kebanyakan orang lebih suka mengambil menggunakan smartphone kerana selain lebih kompak dan mudah dibawa kemana mana spesifikasi yang diletakkan pada kamera smartphone berkenaan sudahpn setanding dengan sebuah kamera DSLR Tap...
Rupa Cantik Tapi Seorang Peninju

Rupa Cantik Tapi Seorang Peninju

papar berkaitan - pada 19/4/2020 - jumlah : 262 hits
Tran Thi Kim Ngan demikian nama gadis cantik dari Vietnam ini lahir pada 31 Julai 1997 ini merupakan seorang peninju profesional yang telah berlatih tinju selama 10 tahun Rupanya yang manis dan menarik ini membuat ramai orang tidak menyangk...
Biodata Syifa Melvin Pelakon Wanita Cantik Bertudung

Biodata Syifa Melvin Pelakon Wanita Cantik Bertudung

papar berkaitan - pada 18/4/2020 - jumlah : 1253 hits
Original Content Seperti adik beradik yang lain iaitu Syatilla Melvin dan Syida Melvin Syifa Melvin juga merupakan seorang pelakon Darah seni sememangnya mengalir dalam darah Adik beradik Melvin ini Bukan setakat berlakon gadis bertudung in...
7 Fakta Menarik Han So Hee Pelakor Cantik The World Of The Married Yang Bikin Warganet Kesal

7 Fakta Menarik Han So Hee Pelakor Cantik The World Of The Married Yang Bikin Warganet Kesal

papar berkaitan - pada 20/4/2020 - jumlah : 523 hits
Akun medsos doi lagi ramai digeruduk sama warga 62 yang kesal nih Heiii jadi pelakornya kan cuma di drama
Wajah Berubah Drastis Selama Hamil Wanita Ini Dinyinyiri Tetangga Suami Tetap Memuji Kamu Cantik

Wajah Berubah Drastis Selama Hamil Wanita Ini Dinyinyiri Tetangga Suami Tetap Memuji Kamu Cantik

papar berkaitan - pada 20/4/2020 - jumlah : 906 hits
Cerita tentang masa kehamilan yang diunggah wanita asal Malaysia bernama Nor Sahira ini viral di media sosial Hingga artikel ini dimuat postingan Nor Sahira melalui akun Facebook bernama Nor Sahira II telah dibagikan hingga 20 ribu kali Dal...
9 Masker Cantik Untuk Pernikahan Musim Corona Walau Baru Akad Boleh Kok Tampil Paripurna

9 Masker Cantik Untuk Pernikahan Musim Corona Walau Baru Akad Boleh Kok Tampil Paripurna

papar berkaitan - pada 21/4/2020 - jumlah : 609 hits
Buat yang resepsinya harus ditunda sabar ya Mari berdoa semoga pandemi ini segera berakhir
Mantapkan Rutin Cantik Dengan Ini

Mantapkan Rutin Cantik Dengan Ini

papar berkaitan - pada 20/4/2020 - jumlah : 223 hits
Ingin memiliki kulit yang sentiasa segar berseri haruslah rajin dengan rutin yang ekstra Tidak hanya patuh dengan tiga rutin yang asas hadiahkan kulit dengan belaian yang lebih ekstra iaitu daripada segi ramuan serta formulasinya yang lebih...
Muka Ibu Berubah Seakan Nenek Tua Ketika Hamil 3 Bulan Tapi Suami Tetap Puji Isteri Cantik

Muka Ibu Berubah Seakan Nenek Tua Ketika Hamil 3 Bulan Tapi Suami Tetap Puji Isteri Cantik

papar berkaitan - pada 17/4/2020 - jumlah : 1066 hits
Tempoh kehamilan selalunya memberi pelbagai pengalaman manis dan pahit dalam sesebuah rumah tangga Pelbagai dugaan dan rintangan terpaksa dihadapi Benarlah bahawa Syurga itu di bawah tapak kaki ibu Seorang ibu pasti menghadapi alahan pada b...
Diam Diam Baca Al Qur An Perawat Cantik Ini Putuskan Jadi Mualaf

Diam Diam Baca Al Qur An Perawat Cantik Ini Putuskan Jadi Mualaf

papar berkaitan - pada 17/4/2020 - jumlah : 161 hits
Allah SWT mengirim utusan utusan Nya kepada manusia untuk membimbing dan mengingatkan mereka agar kembali ke jalan yang benar Allah SWT juga masih mengirimi mereka tanda tanda tidak peduli siapa mereka atau apa asal mereka bahasa posisi sos...
Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Asal Usul Coca Cola

Lumira Eka Heights Epitome Of Contemporary Living

Unleashing The Miracle Of Retinol For Your Skin

Ikan Buntal Risiko Dan Gejala Keracunan

Sejarah Hitam Bola Sepak Berulang

Takut Ditangkap Khalwat Pecut Kereta Hingga Terbabas

Hukuman Masyarakat Sangat Berat Jika Anda Punya Pendapat Berbeza Dari Mereka



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Nak Rasa Musim Sejuk Jom Bawa Anak Ke Immersive Winterland Tarikan Terbaharu Di I City Shah Alam

Buaya Jantan 5 Meter Tersangkut Pada Pukat

Lori Tanah Jatuh Gaung Wanita Maut Suami Patah Tangan

Nga Asks Saifuddin To Halt Probe On Teoh Beng Hock S Family

Sudah Bersedia Terima Surat Bersatu Apapun Terjadi Tetap Sokong Kepimpinan Pm

Umno Pas Bersatu Amanah Mengail Dalam Kolam Yang Sama