10 Bayi Selebriti Malaysia Yang Paling Popular 2018


Tidak lama lagi, tahun 2018 bakal melabuhkan tirainya. Pada tahun ini, begitu ramai selebriti yang menerima khabar gembira kerana menyambut kelahiran ‘orang baru’ dalam keluarga mereka. Ada yang pertama kali bergelar ibubapa dan tidak kurang juga yang menambah ahli keluarga.
10 Bayi Selebriti Paling Popular 2018
Kelahiran bayi-bayi ini ternyata mempunyai tarikannya tersendiri. Manakan tidak belum pun lahir, pelbagai akaun palsu diwujudkan untuk meraih populariti si comel ini. Berikut Hangat.com senaraikan 10 bayi selebriti paling popular berdasarkan pengamatan kami!
1) Mikayla Danisha ( Norman Hakim & Memey Suhaiza)

Pasangan popular, Norman Hakim dan Memey Suhaiza telah menamakan anak perempuan mereka dengan nama Mikayla Delisha Hakim yang lahir pada 12 Julai lalu.
Nama dan wajah anak ketiga hasil perkahwinan Norman dan Memey itu dikongsi menerusi laman Instagram. Norman menjelaskan, Mikayla bermaksud pemberian Allah manakala Delisha menggambarkan rasa gembira dan menyebarkan elemen positif. Semoga menjadi anak yang solehah ya!
2) Jeanelle Nika Mandagie ( Dato Jovian Mandagie & Datin Nina Ismail Sabri)

Setelah lama menanti kelahiran bayi sendiri, akhirnya Dato’ Jovian Mandagie dan isteri, Datin Nina Ismail Sabri bergelar ibu dan ayah kepada Jeanelle Nika Mandagie.
Sebelum ini, Jovian dan Nina sendiri telah bergelar ibubapa angkat kepada anak-anak Yusri KRU dan Lisa Surihani serta anak Hairul Azreen dan Hanis Zalikha. Mencuri perhatian sebelum ini, pasangan ini telah mengadakan majlis aqiqah dalam serba mewah dan meriah!
3) Mohamed Neyqayl Nedim (Nora Danish)

Tanggal 22 Februari 2018 merupakan tarikh yang cukup buat bermakna buat Nora Danish dan Nedim Nazri yang menimang cahaya mata sulung mereka.
Nora selamat melahirkan seorang bayi lelaki seberat 2.98 kilogram melalui pembedahan di sebuah hospital swasta di ibu negara. Bayi comel tersebut dinamakan sebagai Mohamed Neyqayl Nedim yang kini sentiasa membuatkan netizen geram dengan keletah nya.
4) Inara (Jep Sepahtu & Sari Yanti)

Pelakon kecik molek berwajah comel Sari Yanti telah selamat melahirkan cahaya mata pada 25 April lalu. Bayi perempuan tersebut merupakan kelahiran anak ketiga bagi Sari Yanti yang sebelum ini telah memiliki dua orang anak lelaki iaitu Barr Al Aliy, 8 dan Basit Al-Haq, 6 hasil perkahwinan terdahulu.
Kegembiraan menerima kehadiran ‘orang baru’ dalam keluarga disambut dengan penuh bahagia apatah lagi suami Sari,Jep Sepahtu telah membuka akaun Instagram untuk anak perempuan mereka, Dariya Inara yang mencecah 84,000 pengikut dalam masa 48 jam selepas diwujudkan!
5) Moleiq ( Johan & Ozlynn)
Pasangan selebriti Johan dan Ozlynn sentiasa mencuri perhatian dengan memuat naik video telatah mereka sekeluarga. Malah pasangan ini sering dipuji kerana mendidik anak secara bersederhana.

Malah kelahiran anak mereka yang kelima mereka yang dinamakan sebagai Moleiq menceriakan lagi suasana. Terdahulu, pasangan ini dikurniakan empat orang anak iaitu Ariq, 13, Sodiq, 8, Haziq, 5 dan Chantiq 3 tahun.
6) Yusoff Al Qardawi ( Datuk Seri Aliff Syukri & Datin Seri Nur Shahida)

Kelahiran anak keempat pasangan Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Nur Shahida yang diberi nama Yusoff Al-Qardawi ternyata melengkapkan keluarga besar ini.
Malah majlis aqiqah Yusoff turut dibuat secara besar -besaran bagi mensyukuri akan kelahiran bayi comel ini.
7) Sarah Ilham Shah ( Datin Vivy Yusof)

Usahawan terkenal, Datin Vivy Yusof telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan comel pada 10 Oktober lalu.Vivy dan Fadza telah berkahwin pada 2012 dan memiliki dua cahaya mata Daniel Azim Shah, 5, dan Mariam Iman Shah, 3 tahun.
Diberi nama sebagai Sarah Ilham Shah, Fadza mewakili Vivy turut mengucapkan terima kasih atas segala doa dan ucapan yang diberikan buat isteri dan anak mereka
8) Anggun Darniella ( Diana Nasir)

Sebelum ini, Diana Nasir terlebih dahulu mencuri perhatian apabila melahirkan anak sulung nya merupakan kembar perempuan yang dinamakan Anggun Darleesa dan Anggun Darleena yang kini berumur 1 tahun 10 bulan.
Setahun selepas itu, Diana sekali mencuri perhatian dengan melahirkan seorang lagi bayi perempuan pada 10 November lalu yang dinamakan Anggun Darniella.
9) Jebat Jayden Ahmad (Sharnaaz Ahmad)

Kecil-kecil lagi sudah kacak! Itulah yang diperkatakan ramai netizen mengenai anak kepada pasangan selebriti Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila.
Sharnaaz dan Nabila yang mendirikan rumah tangga pada 31 Mac 2017 dan menimang cahaya mata pertama pada 30 Ogos lalu memberi kombinasi nama unik, Jebat Jayden Ahmad.
10) Siti Aafiyah Khalid ( Datuk Seri Siti Nurhaliza)

Kelahiran bayi paling popular ini benar-benar mencetuskan fenomenanya tersendiri. Dilahirkan pada Mac yang lalu, ketika itu sebanyak 60 akaun Instagram palsu telah diwujudkan bersempena nama kepada anak penyanyi popular ini, Datuk Seri Siti Nurhaliza.
Berita kelahiran Siti Aafiyah menjadi topik utama di kebanyakan berita utama stesen televisyen tempatan dan turut menerima ucapan tahniah daripada beberapa tokoh negara termasuklah Tun Dr Mahathir Mohamad. Tidak dinafikan, Siti Aafiyah adalah bayi yang paling popular untuk 2018!
Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.
Sumber: hangat.com
The post 10 Bayi Selebriti Malaysia Yang Paling Popular 2018 appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2018/11/23/10-bayi-selebriti-malaysia-yang-paling-popular-2018/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Siapa Sangka 5 Wanita Ini Seiras Dengan 5 Wajah Selebriti Popular Tempatan No 3 Paling Sama

Siapa Sangka 5 Wanita Ini Seiras Dengan 5 Wajah Selebriti Popular Tempatan No 3 Paling Sama

papar berkaitan - pada 15/11/2018 - jumlah : 697 hits
Pelanduk dua serupa istilah bagi dua individu yang tidak mempunyai pertalian darah tetapi memiliki wajah dan paras rupa seakan Pasti teruja bukan apabila mengetahui ada orang lain yang seiras dengan kita Apatah lagi jika mereka itu pelanduk...
Paling Kaya 5 Selebriti Malaysia Punya Status Kewangan Jutaan Ringgit

Paling Kaya 5 Selebriti Malaysia Punya Status Kewangan Jutaan Ringgit

papar berkaitan - pada 23/11/2018 - jumlah : 344 hits
Hidup glamor selebriti memang tidak dapat dinafikan lagi dengan ada sahaja aktiviti bermewah yang ditayang pada laman sosial Tapi tak semua mereka beli sendiri ada diantaranya menerima sumbangan atau salah satu cara insentif dalam mengemask...
10 Anak Selebriti Malaysia Era Baru Yang Popular Seiring Perkembangan Media Sosial

10 Anak Selebriti Malaysia Era Baru Yang Popular Seiring Perkembangan Media Sosial

papar berkaitan - pada 30/11/2018 - jumlah : 395 hits
Generasi Budak budak baru nak up dilabel pada artis artis baru industri hiburan Malaysia Tapi ada satu genarasi lain lagi yang menjadi perhatian dan mempunyai pengikutnya yang tersendiri di laman media sosial Artis tempatan akan sentiasa me...
Nama Mahathir Pilihan Paling Popular Ibubapa Untuk Anak Baru Lahir 2018

Nama Mahathir Pilihan Paling Popular Ibubapa Untuk Anak Baru Lahir 2018

papar berkaitan - pada 18/11/2018 - jumlah : 300 hits
Kemasyhuran nama seseorang tokoh semasa menjadi satu faktor pemilihan nama seseorang anak oleh ibu bapa untuk didaftarkan di Jabatan Pendaftaran Negara Oleh sebab itu tidak hairanlah jika nama seperti Tun dan Mahathir ialah antara nama popu...
Power Couple Ini Dia Pasangan Selebriti Paling Berpengaruh Di Malaysia Yang Kedua Memang Sweet Dan Bersemut Sangat

Power Couple Ini Dia Pasangan Selebriti Paling Berpengaruh Di Malaysia Yang Kedua Memang Sweet Dan Bersemut Sangat

papar berkaitan - pada 11/11/2018 - jumlah : 593 hits
Sebut je pasangan selebriti paling berpengaruh pasti akan terus terbayangkan 11 pasangan ini Mereka ini digelar Power Couple bukan saja kerana kekayaan dan popular tetapi mereka ini saling melengkapi dan berjaya mencipta nama masing masing ...
Senarai Selebriti Malaysia Yang Dipilih Menjadi Tetamu Allah Ke Tanah Suci Mekah Pada Tahun 2018

Senarai Selebriti Malaysia Yang Dipilih Menjadi Tetamu Allah Ke Tanah Suci Mekah Pada Tahun 2018

papar berkaitan - pada 15/11/2018 - jumlah : 234 hits
Saban tahun boleh dikatakan ada sahaja selebriti Malaysia yang dilihat mengerjakan umrah ke tanah suci kota Mekah Meskipun terikat dengan jadual kerja yang padat dan beberapa komitmen lain artis artis ini sama sekali tidak pernah mengabaika...
Inilah Dia Lelaki Paling Kacak Di Dunia Wow Malaysia Pun Tersenarai

Inilah Dia Lelaki Paling Kacak Di Dunia Wow Malaysia Pun Tersenarai

papar berkaitan - pada 15/11/2018 - jumlah : 1117 hits
Siapa lelaki paling kacak di dunia tahun ini Fattah Amin Itu mungkin pilihan anda dan yang pasti itu pilihan Fazura Laman web World s Top Most tahun ini menyenaraikan 10 lelaki paling kacak 2018 meliputi pelbagai latar belakang dari putera ...
10 Rujukan Paling Laris Oktober 2018

10 Rujukan Paling Laris Oktober 2018

papar berkaitan - pada 17/11/2018 - jumlah : 244 hits
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Berikut merupakan 10 Ebook BestSeller Klikjer pada bulan Oktober 2018 untuk makluman dan rujukan anda CARTA TOP 10 EBOOK BESTSELLER OKTOBER 2018Semoga melalui info ini sedikit sebanyak dapat membantu anda...
Piala Aff Suzuki 2018 Malaysia Tepati Ramalan Ke Separuh Akhir Tewaskan Myanmar 3 0

Piala Aff Suzuki 2018 Malaysia Tepati Ramalan Ke Separuh Akhir Tewaskan Myanmar 3 0

papar berkaitan - pada 25/11/2018 - jumlah : 289 hits
24 November 2018 11 14 PM KUALA LUMPUR Skuad Harimau Malaya melangkah penuh bergaya ke separuh akhir Kejuaraan Piala AFF Suzuki 2018 selepas menewaskan Myanmar 3 0 pada perlawanan terak
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Drama Anggun Mikayla

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Arul Rasheed Feat Shana Abella Gemersik Aidilfitri Chord

Hukum Berbuka Puasa Di Bulan Ramadhan Dan Cara Bayar Fidyah

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Di Ambang Inflasi Bagaimana Dow Jones Dan S P Bertindak Untuk Sesi Ketiga Berturut Turut



Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik

10 Fakta Biodata Siti Khadijah Halim Pelakon Drama Berepisod Wanita Syurga TV3 Gandingan Redza Rosli


Gaya Hidup Sihat 8 Perkara Yang Perlu Anda Amalkan

Ceo Flutter 2023

Hari Ini 3 Lucu Di M Sia K Jaan Gagal Sayur Kisah Cinta

Boikot Kk Mart Bukan Speedmart

Bersahur Dengan Sup Ayam Simple Tapi Sedap

The Ultimate Home Cycling Adventure Beaches Mountains And Music