Rancang Percutian 2017 Bersama Air Asia Di Traveloka


 Rancang percutian paling murah di Traveloka bersama Air Asia
      






Hai! Selamat tahun baru 2017 semua! 2016 sudah melabuhkan tirainya, pastinya banyak momen indah kita lalui tahun lalu, yang kurang indah pasti ada, tapi yang kita mahu ingat pastinya yang indah-indah belaka kan? Ada bermacam cara kita boleh lakukan untuk mencipta momen gembira buat diri sendiri mahupun bersama keluarga kn? Salah satu caranya adalah dengan pergi bercuti, betul tak? UA pasti semua orang mesti suka pergi bercuti, pergi makan angin tempat di negara bermusim sejuk, bergembira dengan keluarga.Siapalah tak suka kan?



cantiknya jepun.destinasi impian UA ni.. google image.

  UA pun suka kalau ada peluang pun teringin juga pergi bercuti,rehatkan minda dari reality life yang sibuk yang kadang-kadang buat kita stress. Naik flight,melawat tempat menarik, mesti seronok kan?

  Permulaan bagi tahun 2017 ini antara perkara dalam wishlist UA adalah pergi bercuti ke destinasi impian UA dengan keluarga, tapi dalam fikir penuh tanda tanya, berapa kos bercuti? berapa harga tiket penerbangan? Di mana nak cari tiket dengan harga yang murah dan menepati bajet? Ramai yang bagi pendapat kalau nak pergi bercuti lebih elok buat perancangan awal.

    Dalam tengah sibuk nak survey segalanya, ada seorang kawan ni dia cadangkan UA ke laman web traveloka . Katanya di situ ada macam-macam promosi diskaun bagi tiket penerbangan dan juga penginapan hotel dan kita boleh booking tiket penerbangan dan penginapan tarikh yang kita mahukan.





   Selain dari itu, kawan-kawan dan saudara mara berceritalah dengan UA tentang penerbangan yang paling berbaloi untuk di pilih di Traveloka. Mereka ni nasihat panjang lebar lah katanya kalau nak " the cheapest flights and save money" Air Asia lah pilihan yang paling tepat. Masa itu dengar je segalanya, sebab tak tahu apa tentang Air Asia, tapi setelah UA dengar pengalaman mereka dan cari maklumat dengan lebih teliti, tak dinafikan Asia Asia sememangnya pilihan yang terbaik. Nak tahu kenapa boleh baca di bawah.







5 sebab kenapa Air Asia pilihan yang terbaik untuk penerbangan destinasi percutian
1. Tawarkan harga tiket paling murah
Sebab utama Air Asia jadi pilihan UA adalah kerana mereka menawarkan harga tiket penerbangan paling murah.Setelah survey, memang Air Asia menawarkan harga tiket yang sangat murah. Ini memang tidak boleh dinafikan lagi kerana kini terdapat pelbagai lapisan masyarakat yang memilih Asia Asia untuk percutian mereka. Bertepatan dengan tagline Air Asia "Everyone can fly". Walaupun terkenal dengan syarikat penerbangan tambang murah, Air Asia sering juga menawarkan harga yang lebih rendah dengan promosi dan pakej penerbangan yang menarik yang mana menjadi antara sebab Air Asia menjadi pilihan traveller untuk mendapatkan tiket penerbangan termurah.






2. Tempat duduk Premium yang sangat Selasa
    AirAsia are the cheapest flight with maximum comfort . nak tahu kenapa? Mari nak cerita.Pada UA bab tempat duduk ni yang paling  penting! Dengan penerbangan dalam masa yang panjang, UA paling titikberatkan keselesaan sebab sebagai ibu beranak dua ini, kalau pergi bercuti memang meletihkan juga dengan drama dua puteri ini. Jadi keselesaan itu paling penting! Mula-mula fikir juga tempat duduk premium tu macam mana ya. Lepas kaji baru tahu yang tempat duduk premium ni dalam satu penerbangan itu hanya ada 12 kerusi sahaja yang hanya tersedia untuk penerbangan Air Asia X. Dengan hanya 12 kerusi, jadi tak ada lah sesak dan padat kan? tempat duduk kita lebih luas dan selesa! dan kerusi juga boleh direbahkan seperti katil, jadi memang sangat selesa, tak adalah duduk tersengguk-sengguk masa tidur. Dan Tempat duduk ni juga dilengkapi dengan skrin privasi, penyandar kepala dan kaki boleh laras, bantal serta duvet. Jadi berbaloi kalau pilih Air Asia, murah lepas itu selesa!

google image

3. Hidangan makanan yang menarik
   Cerita bab makan ni boleh jadi lapar. Nak tahu kenapa sebab masa UA tengah survey untuk booking rupanya Air Asia kan ada pre-booking untuk hidangan makanan sekali. Senangnya hidup pilih je nak makan apa atas flight nanti. Kalau anda tekak melayu, tekak orang asia jangan risau semua hidangan makanan ASEAN favourite orang Malaysia semua ada, antara senarai hidangan yang di sediakan Air Asia adalah Nasi Lemak Pak Naseer, Biryani Ayam Masal Ashok, Ayam Berinti Southwest, Pai Shepherd, Nasi Dagang, Pasta Sayuran. Pada peminat masakan mamak tak perlulah risau sebab ada juga pilihan menu Mi Goreng Mamak Kamal dan juga Teh tarik. Menarik kan? Jadi jangan bagi alasan tak nak travel sebab makanan flight tak best ya!






4. Kepelbagaian Laluan penerbangan
   Hajat UA ingin travel ke destinasi impian di serata dunia bakal jadi kenyataan insyallah, dengan Air Asia yang  menawarkan penerbangan paling murah dalam abad ini,Haruslah UA rancang percutian setiap tahun kerana kini Air Asia sudah menawarkan penerbangan sehingga lebih 20 destinasi di seluruh Asia, selain dari melakukan penerbangan domestik seperti Tokyo, Beijing, Busan, Sydney, Gold Coast, New Zealand, dan banyak lagi. banyak pilihan laluan penerbangan yang disediakan oleh Air Asia boleh kita pilih. Tak pernah lagi UA pergi travel overseas, pada yang belum macam UA ni moh lah kita rancang percutian setiap tahun, Mesti seronok! tiket pun murah dengan Air Asia kan. Jangan lepaskan peluang, Rugi tak pergi tengok tempat orang kan.






5. BIG POINT
   Zaman sekarang memang trend kumpul points/mata ganjaran. Di mana sahaja pasti ada konsep beli dan kumpul mata, di pasaraya besar pun ada. Air Asia pun tak terkecuali menggunakan konsep points ini. Tapi yang menarik dengan Big points yang diperkenalkan Air Asia ini dengan setiap pembelian tiket flight kita akan dapat points dan sebagai ganjaran kita boleh menebus tiket penerbangan percuma ke destinasi pilihan kita di seluruh Asia. Best kan? Tak dapat barang tapi tiket penerbangan tau! Boleh sambung travel lagi. Dan prosedur tebus points pun sangat mudah, boleh buat secara online pada bila-bila masa.






  Jadi dah tahu di mana nak dapatkan pakej percutian paling murah dan berbaloi kan? Jangan lupa ke laman web traveloka. Rancang percutian kita dari sekarang dan buat pilihan penerbangan percutian yang terbaik dengan Air Asia, banyak kelebihannya!
   












 

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.artyazkee.com/2017/01/rancang-percutian-2017-bersama-air-asia.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
11 Rekomendasi Film Asia Tersedih Sepanjang Masa Siap Siap Menguras Air Mata Yok

11 Rekomendasi Film Asia Tersedih Sepanjang Masa Siap Siap Menguras Air Mata Yok

papar berkaitan - pada 18/1/2021 - jumlah : 236 hits
Siapa tahu kamu lagi pengin numpahin emosi sambil sekalian nangis nonton aja deretan film ini
Sriwijaya Air Jatuh Ini Isi Pesan Menyentuh Kapten Afwan Jangan Lupakan Sholat

Sriwijaya Air Jatuh Ini Isi Pesan Menyentuh Kapten Afwan Jangan Lupakan Sholat

papar berkaitan - pada 10/1/2021 - jumlah : 483 hits
Pilot Pesawat Sriwijaya Air SJ 182 yakni Kapten Afwan dikenal sebagai orang yang rajin beribadah Banyak orang yang mengenalnya melihatnya sering memakai kopiah putih Kapten Afwan juga dikenal sebagai sosok yang rendah hati Pilot yang tingga...
Serpihan Ban Dan Pakaian Anak Anak Penumpang Pesawat Sriwijaya Air Sj182 Ditemukan Begini Kondisinya

Serpihan Ban Dan Pakaian Anak Anak Penumpang Pesawat Sriwijaya Air Sj182 Ditemukan Begini Kondisinya

papar berkaitan - pada 10/1/2021 - jumlah : 216 hits
Serpihan pesawat berupa ban dan properti korban Sriwijaya AIR SJ182 berupa pakaian anak anak ditemukan tim SAR gabungan Komandan KRI Kurau Mayor Nurochim menyerahkan hasil temuan kepada Direktur Operasi Basarnas Brigjen TNI Rasman selaku SA...
Sesak Nafas Terlebih Air

Sesak Nafas Terlebih Air

papar berkaitan - pada 10/1/2021 - jumlah : 211 hits
Siapa tahan kalau sehari cuma boleh minum satu botol mineral kecil Tambahan pula cuaca panas kesan rumah hijau hasil pembalakan di Kelantan
Ini Foto Dari Dalam Pesawat Sriwijaya Air Sj 182 Yang Dikirim Penumpang Sebelum Jatuh Di Pulau Lancang

Ini Foto Dari Dalam Pesawat Sriwijaya Air Sj 182 Yang Dikirim Penumpang Sebelum Jatuh Di Pulau Lancang

papar berkaitan - pada 10/1/2021 - jumlah : 307 hits
Adik salah satu penumpang pesawat Sriwijaya SJ 182 Indah Halima Putri Nabila mengatakan kakaknya sempat mengirimkan foto sayap pesawat Sriwijaya Air SJ 182 yang ditumpangi sebelum lepas landas dari Bandara Soekarno Hatta lalu jatuh di perai...
Sms Terakhir Korban Sriwijaya Air Indah Halimah Sebut Cuaca Sangat Buruk Sebelum Naik Pesawat

Sms Terakhir Korban Sriwijaya Air Indah Halimah Sebut Cuaca Sangat Buruk Sebelum Naik Pesawat

papar berkaitan - pada 10/1/2021 - jumlah : 318 hits
Penumpang Sriwijaya Air SJ182 yang jatuh bernama Indah Halimah Putri sempat mengirim SMS pada ayahnya Sebelum take off ia mengabarkan bahwa pesawatnya delay Korban juga mengabarkan terjadi hujan deras Indah Halimah Putri tercatat merupakan ...
Innalillahi Baru 2 Bulan Menikah Pasangan Pengantin Baru Ini Menjadi Korban Sriwijaya Air Sj 182

Innalillahi Baru 2 Bulan Menikah Pasangan Pengantin Baru Ini Menjadi Korban Sriwijaya Air Sj 182

papar berkaitan - pada 10/1/2021 - jumlah : 221 hits
Kejadian jatuhnya pesawat Sriwijaya Air pada Sabtu 9 Januari 2021 menyisakan duka yang mendalam Pesawat nahas tersebut terbang dengan rute Jakarta Pontianak dan jatuh di di antara Pulau Laki dan Pulau Lancang Kepulauan Seribu Sejak dinyatak...
3 Anak Cucunya Jadi Penumpang Sriwijaya Air Sj 182 Ibu Ini Menangis Berharap Keajaiban Datang

3 Anak Cucunya Jadi Penumpang Sriwijaya Air Sj 182 Ibu Ini Menangis Berharap Keajaiban Datang

papar berkaitan - pada 10/1/2021 - jumlah : 238 hits
Tiga orang warga Kabupaten Kediri asal Kecamatan Pare menjadi korban jatuhnya pesawat Sriwijaya Air SJ 182 yang hilang kontak pada Sabtu Diketahui mereka adalah Rahmania Ekananda Fazilla Amara dan Fathima Ashalina Ada juga Dinda Amelia seor...
Yusrilanita Langsung Pingsan Saat Dengar Kabar Jatuhnya Sriwijaya Air Yang Ditumpangi Anak Menantu Besan Dan Cucunya

Yusrilanita Langsung Pingsan Saat Dengar Kabar Jatuhnya Sriwijaya Air Yang Ditumpangi Anak Menantu Besan Dan Cucunya

papar berkaitan - pada 10/1/2021 - jumlah : 227 hits
Yusrilanita Langsung Pingsan Saat Dengar Kabar Jatuhnya Sriwijaya Air yang Ditumpangi Anaknya bernama Indah Halimah Putri menantu besan cucu serta keponakan menantunya hilang kontak pada Sabtu Tetangga Yusrilanita yang mendengar kabar terse...
Pengalaman Menarik Menaiki Langkawi Skycab Menuju Ke Langkawi Skybridge

Perunding Berdaftar Harta Pusaka Islam Hans Legacy Sdn Bhd

Pembangkang Perlu Ketepi Ego Contohi Langkah Ph Meterai Mou Bersama Kabinet Ismail Sabri

A Triple Somersault Wearing A Sarong In C Wealth Games 2026

Indonesia Perkenal Insentif Tingkat Jualan Kereta Elektrik

Penurunan Wall Street Didorong Oleh Sektor Teknologi Dan Kadar Fed

Rawatan Urutan Badan Chiropractic Dan Acupressure Dari Tukang Urut Skudai

Interview Q And A With Ji Chang Wook Asia S Noble Prince



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hero Seorang Cinderella Musim 2 Astro Ria

10 Filem Drama Seram Melayu Berhantu Terbaru 2024 Mesti Tonton

5 Budaya Barat Yang Dah Jadi Ikutan Pasangan Melayu

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Wanita Syurga Slot Akasia TV3

5 Fakta Tentang Dragonball Mutiara Naga Yang Anda Perlu Tahu


Kadar Zakat Fitrah 2024m 1445h Setiap Negeri

9 Kelebihan Malam Lailatul Qadar Maksud Doa Tanda Dan Amalan Disertakan

Stoking Ambil Tindakan Tegas Kalimah Allah Amat Suci

Elegant Nostalgia Old Money Bedroom Makeover Ideas

Bufet Ramadan 2024 The Pearl Kuala Lumpur

Kena Pindah Tempat Duduk