5 Restoran Cina Terbaik Di Putrajaya Cyberjaya


Restoran Cina menyajikan pelbagai jenis makanan, mulai dari hidangan individu yang paling baik disajikan dengan nasi, atau mungkin hidangan ala carte seperti nasi goreng, mee dan juga lauk pauk. Tidak kisah apa menu makanan cina kegemaran masing-masing, yang pasti untuk kawasan Putrajaya / Cyberjaya, memang ada restoran cina yang Halal untuk dicuba. 


Berikut adalah senarai Restoran Cina yang disyorkan untuk area Putrajaya dan Cyberjaya. Mungkin boleh cuba singgah untuk makan bersama yang tersayang nanti. 


#1 - Homst Restaurant



Makanan enak dan perkhidmatan yang baik, ini adalah antara review terbaik yang sering diberikan oleh pelanggan terhadap Homst Restaurant. Homst Restaurant juga sering disebut-sebut sebagai salah satu tempat makan yang sangat baik untuk hidangan Cina Muslim. Ia juga sangat mudah untuk meletak kenderaan di tempat yang telah disediakan dan bersifat mesra keluarga juga. 


Sukar untuk mencari restoran muslim cina di cyberjaya? Homst Restaurant tempatnya untuk membawa keluarga makan malam.


Ada juga dikalangan pelanggan yang akan ke Homst Restaurant tiap bulan dek kerana telah jatuh cinta dengan makanan yang ada di sini. Antara menu yang sering dipesan adalah seperti sup sirip, udang mentega, sup bola ikan dan banyak lagi. Harganya juga berpatutan, selesa dan sesuai untuk dijadikan tempat untuk makan beramai-ramai. Lokasinya adalah di tingkat bawah Kompleks Beli Belah The Pulze, Cyberjaya.


#2 - Kitchen Village 



Restoran Kitchen Village ini menyajikan makanan Cina halal di Cyberjaya. Bagi pengemar menu makanan cina dengan rasa asli, restoran ini adalah tempat yang tepat untuk sesiapa sahaja yang mahukan sedikit rasa oriental untuk selera masing-masing. Makanannya enak dan bahan yang digunakan juga sentiasa di beri perhatian demi menyajikan makanan yang terbaik untuk para pelanggan mereka. 


Alamat : Jalan Teknokrat 5 (Prima Avenue), 63000, Cyberjaya, Selangor


#3 - Salam Noodles



Nama Restoran Salam Noodles ini memang sudah lama terkenal di Malaysia, terutama dikalangan warga Putrajaya dan Cyberjaya. Di sini, antara menu yang paling mendapat perhatian adalah Mi Tarik. Mi tarik di sini sangat special dan hanya menggunakan bahan yang segar dalam pembuatannya. 


Jumlah sajian makanannya juga agak besar dan sangat berbaloi dengan harga yang ditawarkan. Restoran Salam Noodles ini boleh dianggap sebagai salah satu tempat makan yang paling senang untuk makan tengah hari. Perkhidmatannya cepat dan makanannya juga enak. Sekiranya anda mencari mee tarik, ini mungkin tempatnya.


#4 - Summer Palace 




Bufet dim sum yang enak dimakan sehingga anda menjatuhkan restoran berkelas yang selesa. Telah datang ke tempat ini sering suka makanan di sini.


Summer Palace adalah tempat yang bagus untuk keluarga berkumpul. Pengurus restoran, Puan Joanne Foo tahu dengan tepat apa yang harus dicadangkan dan saya mesti mengatakan bahawa dia benar-benar dapat menyesuaikan hidangan mengikut pilihan anda. Perkhidmatan dan pujian yang luar biasa untuk Puan Joanne. Terima kasih


#5 - My Iman Noodle House



Ini adalah salah satu outlet Salam Noodles di Cyberjaya. Di sini ia menawarkan makanan ringan dengan harga murah dan staff juga sangat cekap dan ramah. Antara menu yang agak terkenal di sini adalah mi sup, roti rebus dan pilihan nasi dengan minuman tanpa had. Ya, di sini air boleh di isi semula secara percuma.


Itulah dia antara 5 restoran cina terbaik di Putrajaya / Cyberjaya. Bagi anda yang sukakan menu makanan cina, bolehlah cuba singgah dan nikmati menu yang ada di sana. Untuk anda yang lebih gemar makan di rumah dan teringin nak cuba menu makanan cina seperti ini, tak usah khuatir kerana anda masih boleh memesan secara online.


Antara pihak yang ada menyediakan servis pesanan dalam talian untuk menu  chinese food ini, tak lain dan tak bukan adalah Foodpanda. Dengan menggunakan servis pesanan dan penghantaran dari Foodpanda, bila-bila masa boleh dapatkan menu makanan yang diinginkan tanpa perlu keluar dari rumah.


Waktu-waktu begini, sebaiknya ikut saranan kerajaan untuk kekal berada di dalam demi keselamatan diri sendiri dan insan tersayang. 






Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.yatizul.com/2020/10/5-restoran-cina-terbaik-di-putrajaya.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Take Greater Effort To Keep Children In School Putrajaya Told

Take Greater Effort To Keep Children In School Putrajaya Told

papar berkaitan - pada 1/11/2020 - jumlah : 190 hits
A Unicef report has found that up to 7 of upper secondary students have opted to not return to school PETALING JAYA The government as well as teachers have been urged to take greater effort to make sure that schoolchildren keep up with thei...
Laluan Motosikal Di Putrajaya Ditukar Kepada Laluan Berbasikal Kata Annuar

Laluan Motosikal Di Putrajaya Ditukar Kepada Laluan Berbasikal Kata Annuar

papar berkaitan - pada 29/10/2020 - jumlah : 188 hits
Laluan motosikal di Putrajaya ditukar kepada laluan berbasikal kata Annuar Dikemas kini 9 minit yang lalu Diterbitkan pada 2
Sri Mulyani Raih Penghargaan Menkeu Terbaik Asia Timur Pasifik 2020

Sri Mulyani Raih Penghargaan Menkeu Terbaik Asia Timur Pasifik 2020

papar berkaitan - pada 13/10/2020 - jumlah : 210 hits
Menteri Keuangan Sri Mulyani Indrawati meraih penghargaan sebagai Finance Minister of the Year for East Asia Pacific Tahun 2020 yang diberikan Majalah Global Markets Gelar ini merupakan salah satu bentuk keseriusan dan kerja keras seluruh j...
Kek Coklat Kukus Guna Blender Lebih Moist Rasa Coklatnya Memang Terbaik

Kek Coklat Kukus Guna Blender Lebih Moist Rasa Coklatnya Memang Terbaik

papar berkaitan - pada 14/10/2020 - jumlah : 406 hits
Teringin nak makan kek coklat tapi tak ada mixer dan oven Jangan susah hati resipi kek coklat kukus blender ni boleh anda buat untuk hidangan seisi keluarga Maklumlah ini antara kek kegemaran anak anak Dengan menggunakan barang yang mudah j...
Pkpb Di Selangor Kl Dan Putrajaya Dilanjutkan

Pkpb Di Selangor Kl Dan Putrajaya Dilanjutkan

papar berkaitan - pada 27/10/2020 - jumlah : 301 hits
Foto hiasan KUALA LUMPUR Kerajaan memutuskan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat di Selangor Putrajaya dan Kuala Lumpur dilanjutkan selama 14 hari lagi bermula esok sehingga 9 November depan PKPB di Selangor Kuala Lumpur dan P...
Institusi Pendidikan Di Selangor Kl Dan Putrajaya Ditutup Sehingga 9 Nov Kpm

Institusi Pendidikan Di Selangor Kl Dan Putrajaya Ditutup Sehingga 9 Nov Kpm

papar berkaitan - pada 26/10/2020 - jumlah : 267 hits
KUALA LUMPUR Penutupan semua institusi pendidikan yang berdaftar dengan Kementerian Pendidikan di Selangor Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dan Wilayah Persekutuan Putrajaya dilanjutkan sehingga 9 Nov ini KPM menerusi satu kenyataan hari in...
Dr Noor Hisham Cmco May Be Extended In Selangor Kl And Putrajaya If Cases Continue To Rise

Dr Noor Hisham Cmco May Be Extended In Selangor Kl And Putrajaya If Cases Continue To Rise

papar berkaitan - pada 25/10/2020 - jumlah : 351 hits
Tan Sri Dr Hisham Abdullah noted that cases in Selangor Kuala Lumpur and Putrajaya have shown a consistent increase in Covid 19 cases despite the current 14 day CMCO Picture by Hari AnggaraKUALA LUMPUR Oct 24 The conditional movement contro...
Isytihar Darurat Akan Mengganggu Pemulihan Ekonomi Putrajaya Di Beri Amaran Oleh Pakar

Isytihar Darurat Akan Mengganggu Pemulihan Ekonomi Putrajaya Di Beri Amaran Oleh Pakar

papar berkaitan - pada 24/10/2020 - jumlah : 150 hits
PETALING JAYA Dua pakar ekonomi memberi amaran tentang kesan buruk ke atas ekonomi Malaysia sekiranya kerajaan mengisytiharkan perintah Darurat Memberi komentar kepada laporan mengatakan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin bersedia unt...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

What You Should Know About New Construction Plumbing



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Masak Lemak Ikan Bawal Cermin Dengan Belimbing Buluh

Utilizing Crowdfunding For Business

Pemandu E Hailing Pengguna Muslim Wajiib Abaikan Grab Kenyataan Media Ppim 26 04 2024

Selamat Bersara Contoh Ucapan Hari Persaraan Poster

Juyaya Semun Ngintu Gawai Chord

Bahaya Kemiskinan By Dr Hm Rakib S H Pekanbaru Riau