Wanita Tanpa Mekap Lebih Disukai Oleh Lelaki Betul Ke


Wanita Tanpa Mekap Lebih Disukai Oleh Lelaki. Betul Ke? Wanita Tanpa Mekap Lebih Disukai Oleh Lelaki. Betul Ke? Mungkin ramai sudah tahu yang kebanyakan lelaki sememangnya suka melihat wanita tanpa mekap. Namun begitu tidak ramai yang tahu apa sebab di sebaliknya. Di sini kami bongkar rahsia lelaki mengapa mereka sebenarnya suka wanita yang tidak bersolek.
1. Suka Wanita Yang Yakin Lelaki memandang keyakinan seorang wanita itu sebagai sesuatu yang seksi. Bukan mudah untuk seseorang wanita untuk meninggalkan alat solek mereka tanpa keyakinan yang tinggi. Sekiranya anda berani keluar dengannya tanpa secalit pun mekap di wajah, jelas kelihatan keseksian anda kerana keyakinan anda itu.
2. Tidak Suka Wanita Obses Lelaki sukakan wanita yang cantik tetapi tidak suka dengan wanita yang terlalu obses dengan kecantikan. Walaupun mahu ke kedai mamak, anda sudah mengenakan solekan yang tebal seperti mahu ke majlis makan malam! Kaum lelaki tidak mahu pasangan mereka terlalu bergantung kepada solekan sehingga menganggapnya sebagai ‘tuhan’ dan tidak boleh hidup tanpanya.
3. Suka Melihat Anda Ketika Bangun Tidur Apa yang pasti, anda tidak akan mengenakan sebarang mekap sekiranya anda tidur dan lelaki menganggap rupa paras wanita yang baru bangun tidur itu sangat seksi. Bukan itu sahaja, wajah anda yang natural itu membuatkan si dia terbayang-bayang rupa paras anda ketika tidur di sebelahnya setelah anda berdua berkahwin kelak.
4. Lelaki Tidak Suka Menunggu
Setiap kali anda ada temu janji dengannya, pasti si dia harus menunggu anda di dalam kereta kerana anda mengambil masa terlalu lama untuk bersiap. Lelaki sememangnya tidak suka menunggu, jadi dia lebih suka anda keluarnya tanpa mengenakan apa-apa solekan untuk menjimatkan masanya.
5. Cantik Luaran Tidak Penting Pada peringkat awal perhubungan, cantik luaran sememangnya dipandang lelaki. Tetapi lama kelamaan, sekiranya anda cantik tetapi tidak pandai mengambil hati, kuat merajuk, suka membebel atau sering menyusahkannya, si dia akhirnya akan merasa bosan. Jadi, cantik luaran dan dalaman itu sama-sama penting untuk memikat hati lelaki.
Ciri-Ciri Wanita Pilihan Lelaki Zaman Kini Sememangnya semua lelaki sukakan wanita yang punya bentuk tubuh yang langsing serta wajah yang cantik menawan. Tetapi sebenarnya ada lagi ciri-ciri penting di mata lelaki kala memilih seseorang wanita yang boleh menjadi teman setianya sampai bila-bila.
Wajah yang cantik tidak menjamin si jejaka kesukaan anda boleh kekal bersama anda selamanya. Berikut adalah ciri-ciri wanita yang lelaki tidak akan tinggalkan.
1. Boleh tampil cantik Walaupun anda sudah cukup mengenalinya terlalu lama, sebaiknya biarlah menjaga penampilan anda di hadapannya agar sentiasa tampak cantik. Dan ini juga bermakna yang anda perlu menjaga kebersihan dan kecantikan diri setiap hari.
2. Wanita yang tahu menghargai diri sendiri Boleh kata setiap lelaki mahukan pasangan hidupnya tahu dalam menghargai dirinya dan dari situ mereka akan ada keinginan untuk mengetahui bagaimana mereka menjaga dan menghargai diri mereka.
3. Wanita yang berdikari dan mempunyai pendapatan sendiri Bagi lelaki, wanita yang tahu berdikari serta mempunyai pendapat dan falsafah diri itu lebih matang. Ia menunjukkan yang wanita itu tidak bergantung sepenuhnya pada kehidupan orang lain setiap masa.
4. Wanita yang punya semangat dalam mengejar impian Pabila seseorang wanita yang sering dianggap lemah tetapi kemudiannya menunjukkan yang diri mereka ada semangat yang kuat untuk kejar apa yang dicita-citakan, jenis wanita sebegini selalunya lelaki pilih untuk dijadikan pasangan sehidup semati.
The post Wanita Tanpa Mekap Lebih Disukai Oleh Lelaki. Betul Ke? appeared first on .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/wanita-tanpa-mekap-lebih-disukai-oleh-lelaki-betul-ke-3/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bahagian Tubuh Wanita Paling Disukai Lelaki

Bahagian Tubuh Wanita Paling Disukai Lelaki

papar berkaitan - pada 25/6/2019 - jumlah : 930 hits
Wanita sememangnya menjadi daya penarik yang sangat kuat bagaikan magnet buat bagi setiap lelaki normal namun bahagian manakah yang sering menjadi tumpuan mata lelaki terutamanya jika wanita itu sememangnaya menarik seksi ataupun cantik Jom...
China Selamatkan Lebih 1 100 Wanita Asing Yang Dijual Sebagai Isteri

China Selamatkan Lebih 1 100 Wanita Asing Yang Dijual Sebagai Isteri

papar berkaitan - pada 22/6/2019 - jumlah : 505 hits
China selamatkan lebih 1 100 wanita asing yang dijual sebagai isteri Dikemas kini 3 minit yang lalu Diterbitkan pada 21 Jun 2
Kawasan Sensitif Lelaki Yang Perlu Diketahui Oleh Para Wanita Untuk Mengawal Nafsu Lelaki

Kawasan Sensitif Lelaki Yang Perlu Diketahui Oleh Para Wanita Untuk Mengawal Nafsu Lelaki

papar berkaitan - pada 19/6/2019 - jumlah : 437 hits
1 Bibir dan mulutBibir dan mulut antara bahagian tubuh lelaki yang sensitif dan wajib dirangsang oleh wanita ketika berasmara Lelaki sangat sangat lemah dengan bahagian ini Sebab itu dia suka mencium anda saat berasmara Kucupan lembut yang ...
Tidur Dengan Lampu Menyala Di Malam Hari Bisa Buat Wanita Lebih Mudah Gemuk

Tidur Dengan Lampu Menyala Di Malam Hari Bisa Buat Wanita Lebih Mudah Gemuk

papar berkaitan - pada 15/6/2019 - jumlah : 252 hits
Berdasar percobaan diketahui bahwa wanita yang tidur di bawah cahaya buatan cenderung mengalami kenaikan berat badan atau obesitas Hasil penelitian ini merupakan yang pertama menghubungkan paparan cahaya buatan di malam hari ketika tidur da...
Wanita Lebih Cenderung Berlaku Curang

Wanita Lebih Cenderung Berlaku Curang

papar berkaitan - pada 25/6/2019 - jumlah : 416 hits
Lelaki sering dianggap tidak setia kepada pasangan tetapi tinjauan terbaru menunjukkan wanita lebih cenderung berlaku curang dan hampir 100 peratus wanita yang curang mendakwa berjaya menyembunyikan jejak mereka manakala 17 peratus lelaki m...
Kita Lebih Kenal Anak Kita Macam Mana Tak Perlu Ikut Orang Selagi Apa Kita Buat Betul

Kita Lebih Kenal Anak Kita Macam Mana Tak Perlu Ikut Orang Selagi Apa Kita Buat Betul

papar berkaitan - pada 16/6/2019 - jumlah : 330 hits
Masa baru kahwin dulu akan ada kawan kawan atau saudara mara kita yang dah berkahwin akan wish kita Welcome to the club Bila dah beranak ni orang akan wish Welcome to parenthood Wahhhh macam seronok je bunyinya ya Dari hari pertama ke mingg...
Wanita Ini Ungkapkan Syahrini Vip Hermes Dan Ditangani Oleh Michael Coste

Wanita Ini Ungkapkan Syahrini Vip Hermes Dan Ditangani Oleh Michael Coste

papar berkaitan - pada 27/6/2019 - jumlah : 291 hits
Seorang wanita mengungkap sebuah fakta tentang Syahrini yang merupakan member kelas VIP dari sebuah merek keluaran kelas dunia Hermes Bahkan saat berbelanja Syahrini pun ditangani langsung oleh Michael Coste
Terkini Lebih 50 Maut Dalam Serangan Bersenjata Di Las Vegas Paling Dasyat Dalam Sejarah As

Terkini Lebih 50 Maut Dalam Serangan Bersenjata Di Las Vegas Paling Dasyat Dalam Sejarah As

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 333 hits
Amerika Lebih 50 terbunuh dan 200 cedera dalam satu serangan bersenjata di Mandalay Bay Resort and Casino di Las Vegas dalam kejadian hari ini Kejadian itu menjadikannya sebagai insiden tembakan paling dahsyat dalam sejarah A S moden Menuru...
Apa Yang Allah Simpan Itu Lebih Baik

Apa Yang Allah Simpan Itu Lebih Baik

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 537 hits
Biasakan diri dengan tidak diberi Kerana yang disimpan untuk kita jika tidak diberi adalah lebih baik Sifat redha itu sifat orang yang kembali kepada Allah Jika kamu rasa buruk sangka dengan Allah maka bangkitlah dari kelalaian kamu sendiri...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

What You Should Know About New Construction Plumbing



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Masak Lemak Ikan Bawal Cermin Dengan Belimbing Buluh

Utilizing Crowdfunding For Business

Pemandu E Hailing Pengguna Muslim Wajiib Abaikan Grab Kenyataan Media Ppim 26 04 2024

Selamat Bersara Contoh Ucapan Hari Persaraan Poster

Juyaya Semun Ngintu Gawai Chord

Bahaya Kemiskinan By Dr Hm Rakib S H Pekanbaru Riau