Uish Luar Biasa Cantik Gambar Isteri Mark Adam Bertudung Dipuji Netizen


Isteri kepada penyanyi dan pelakon terkenal, Mark Adam semakin menjadi tumpuan ramai apabila kini tampil mengenakan hijab. Semakin cantik, ramai memuji kejelitaan isterinya, Norazah Redzuan dilaman Instagram.
Terbaru, Mark Adam memuat naik sekeping foto namun siapa sangka ramai yang memuji isterinya yang dikatakan cantik dan netizen turut bersyukur dengan perubahan isteri Mark Adam.
Cantik sangat..

Bagaimanapun menurut Harian Metro, Mark Adam bersyukur dan gembira dengan penghijrahan isterinya malah sejak bertudung isterinya semakin cantik.
“ALHAMDULILLAH, saya bersyukur dan gembira dengan ‘penghijrahan isteri. Sejak pakai tudung, dia semakin cantik.”

“ALHAMDULILLAH, saya bersyukur dan gembira dengan ‘penghijrahan isteri. Sejak pakai tudung, dia semakin cantik.”
Apapun, kata Mark Adam keputusan berkenaan di atas isterinya sendiri malah tiada sebarang paksaan namun, penyanyi ini berharap isterinya akan terus istiqomah dalam memakai tudung.
Antara pujian diterima isteri Mark Adam malah foto terbarunya itu meraih lebih 30 ribu likes selain menerima respon positif daripada netizen.
So pretty..

Mark atau nama penuhnya Fikri Mark Adam, 35, berkata, kelakar sangat sewaktu awal belajar berpuasa kerana dia seakan tidak boleh berpisah dengan peti sejuk.
“Sebelum memeluk agama Islam, saya selalu terfikir macam mana orang boleh menahan lapar begitu lama. Sedangkan saya dua jam tidak makan pun sudah lapar.
“Bila sudah melalui pengalaman berpuasa baru saya tahu betapa nikmatnya melakukan ibadah itu. Saya paling suka pada waktu berbuka kerana saya suka berbuka dengan ayam percik, kurma dan bubur lambuk,” katanya yang turut menjayakan program raya secara langsung baru-baru ini.
Bercerita lanjut tentang pengalamannya sebagai saudara baharu, kata Mark, sewaktu dia memberitahu hasrat untuk memeluk agama Islam kepada ibu bapanya di Cebu City, Filipina, ibunya menangis.
“Ibu memang menangis kerana dia tidak sangka saya akan bertukar agama daripada agama asal. Saya terpaksa memujuknya dan beritahu walaupun berbeza agama, saya tetap anaknya dan hubungan kami tidak akan putus.
“Berbeza dengan ayah saya, dia cuma kata, adakah saya gembira dengan keputusan yang dibuat dan saya kata ya. Katanya, kalau saya gembira teruskan sahaja kerana dia lebih mengutamakan kegembiraan anaknya,” ceritanya.
Biarpun hidup jauh daripada keluarga, Mark tetap bertuah kerana keluarga mertua amat menyayanginya.
“Saya banyak mendapat tunjuk ajar daripada keluarga mentua dan kalau apa-apa saya diutamakan. Kadang-kadang isteri saya (Norazah Redzuan, 35) cemburu dengan saya sebab ibu bapanya lebihkan saya. Mungkin sebab saya ini orang baharu dan tiada saudara mara di sini, itu yang mereka sayang lebih,” katanya tersenyum.
Jika Mark disayangi oleh keluarga mentua, begitu juga dengan Norazah yang dipanggil Izan oleh Mark.
Cerita Norazah, sejak berkahwin pada 2003, dia sering juga pergi menjenguk keluarga mentuanya di Filipina biarpun tanpa ditemani oleh suami.
“Bapa mentua (mendiang Edmundo) selalu berpesan kepada Mark agar menjaga saya dengan baik dan dari perhatiannya memang nampak dia dapat terima saya di dalam keluarga mereka.
“Bagi saya, biarpun berbeza budaya dan adat, keluarga mertua sentiasa berusaha menjaga peradaban setiap kali saya berkunjung ke sana, terutamanya dalam soal makanan,” jelasnya.
Seorang yang mudah
Menurut Norazah, suaminya adalah seorang yang mudah untuk diurus baik dari segi makanan, pakaian atau pergaulan. Katanya, Mark tidak cerewet dan dia akan makan apa sahaja yang dihidang. Malah suaminya itu pun sukar untuk marah.
“Memandangkan kami berdua, kalau nak masak itu kadang-kadang terasa macam membazir. Selalunya kami makan luar atau tidak pun pergi ke rumah mak saya.
“Adik-beradik saya pula pantang Mark minta nak makan apa sahaja mesti dia orang akan penuhi. Bagi saya dia seorang yang mudah dan tidak banyak kerenah,” jelasnya.
Sebagai isteri kepada penyanyi, Norazah akui dia tidak boleh cemburu kerana tahu suaminya milik masyarakat. Bagaimanapun kata Norazah, dia percaya Mark tahu membezakan antara kerjaya dan peribadi.
“Jika ada yang sering nampak saya bersamanya itu adalah atas permintaan dia. Memang saya ini pengurusnya tetapi tidak semua acara saya ikut.
“Saya tahu dia tidak pernah mengguna statusnya sebagai penyanyi untuk kepentingan peribadi kerana sejak awal pembabitan, dia tidak pernah menyembunyikan statusnya yang sudah berumah tangga,” ceritanya..
Sumber: Mark Adam, Harian Metro
The post “Uish Luar Biasa Cantik..”- Gambar Isteri Mark Adam Bertudung Dipuji Netizen appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2019/01/29/uish-luar-biasa-cantik-gambar-isteri-mark-adam-bertudung-dipuji-netizen/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lantikan Isteri Anak Luar Biasa Chegubard

Lantikan Isteri Anak Luar Biasa Chegubard

papar berkaitan - pada 26/1/2019 - jumlah : 330 hits
Badrul Hisham Shaharin atau CheguBard KUALA LUMPUR Melantik ahli politik duduk dalam syarikat atau agensi berkaitan kerajaan adalah perkara biasa yang diamalkan oleh kerajaan terdahulu Barisan Nasional Bagaimanapun melantik isteri dan anak ...
Cairnya Hati 3 Anak Gadis Selebriti Bertudung Sopan Dan Berwajah Cantik Ini Jadi Favorite Netizen

Cairnya Hati 3 Anak Gadis Selebriti Bertudung Sopan Dan Berwajah Cantik Ini Jadi Favorite Netizen

papar berkaitan - pada 24/1/2019 - jumlah : 842 hits
Wanita dan kecantikan memang tidak dapat dipisahkan Apabila seseorang itu bergelar selebriti atau public figure secara tidak langsung ahli keluarga mahupun anak anak mereka turut terkena tempias dunia glamor Kalau lihat situasi kehidupan se...
Foto Muka Mommy Sangat Ni Fatin Afeefa Anak Dipuji Netizen Cemburu Part Mata Paling Cantik

Foto Muka Mommy Sangat Ni Fatin Afeefa Anak Dipuji Netizen Cemburu Part Mata Paling Cantik

papar berkaitan - pada 3/2/2019 - jumlah : 1338 hits
Pelakon Fatin Afeefa diantara selebriti yang sering menjadi perhatian ramai dilaman sosial Instagram malah ada sahaja pujian buat pelakon Tentang Bulan ini FOTO Muka Mommy Sangat Ni Fatin Afeefa Anak Dipuji Netizen Cemburu Part Mata Paling ...
Kehebatan Luar Biasa Surah Al Kausar Jika Di Amalkan

Kehebatan Luar Biasa Surah Al Kausar Jika Di Amalkan

papar berkaitan - pada 22/1/2019 - jumlah : 334 hits
Pengenalan Surah ini adalah surah yang paling pendek Ia hanya mengandungi 3 ayat yang diturunkan di Makkah Al Kausar bermaksud sebuah sungai yang mengalir di syurga Kolam sungai ini diperbuat daripada batu permata yang indah dan cantik Rasa...
Tokoh Ppp Kalau Ada Kader Akar Rumput Dukung Jokowi Sampai 25 Luar Biasa

Tokoh Ppp Kalau Ada Kader Akar Rumput Dukung Jokowi Sampai 25 Luar Biasa

papar berkaitan - pada 21/1/2019 - jumlah : 237 hits
Tokoh senior Partai Persatuan Pembangunan Mudrick Sangidoe meragukan dukungan akar rumput partainya kepada calon presiden nomor urut 01 Joko Widodo pada Pilpres mendatang Dia memprediksi dukungan kader PPP kepada Jokowi tak lebih dari 25 pe...
Suami Sedih Isteri Makan Luar

Suami Sedih Isteri Makan Luar

papar berkaitan - pada 19/1/2019 - jumlah : 1090 hits
Perkongsian kisah dari seorang yang mengalami masalah dalam perkahwinan sehingga menyebabkan isteri keluar rumah dan makan luar Baru baru ini terserempak dengan seorang kenalan lama bernama Aman Sembang punya sembang beliau menceritakan kis...
Bahadon Kulasingam Zainal Dan Kiong Pahlawan Malaysia Luar Biasa

Bahadon Kulasingam Zainal Dan Kiong Pahlawan Malaysia Luar Biasa

papar berkaitan - pada 21/1/2019 - jumlah : 331 hits
TUAN Bahadon Baharom adalah pegawai polis paling digeruni di Kuala Lumpur di era 80 an kerana berjaya menembak mati ramai penjenayah hardcore penculik gangster kongsi gelap perompak dan sebagainya Beliau sampai digelar Malaikat Maut oleh mu...
Foto Peminat Tak Boleh Move On Cantik Sungguh Isteri Randy Pangalila

Foto Peminat Tak Boleh Move On Cantik Sungguh Isteri Randy Pangalila

papar berkaitan - pada 26/1/2019 - jumlah : 1334 hits
Kecantikkan isteri pelakon terkenal Indonesia Randy Pangalila Chelsey Frank mendapat perhatian peminatnya Malah beberapa foto yang dimuat naik Randy sama ada sebelum atau pun selepas berkahwin menerusi akaun Instagramnya mendapat komen posi...
Pembunuh Jurnalis Diberi Remisi Menkum Ham Sebut Bukan Kejahatan Luar Biasa

Pembunuh Jurnalis Diberi Remisi Menkum Ham Sebut Bukan Kejahatan Luar Biasa

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 175 hits
Menteri Hukum dan HAM Yasonna Laoly menuturkan pemberian remisi perubahan bukan pertama kali diberikan pemerintah Susrama mendapat remisi setelah melalui sejumlah pertimbangan Salah satunya masa hukuman yang telah dijalankan Pertimbangan ke...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Fahmi Fadzil Perlu Beri Penjelasan Bukan Beri Alasan

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Prof As Dakwa Tak Selamat Kunjungi Malaysia Selepas Sebar Propaganda Sokong Zionis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Brauninhas House By Pablo Lanza Arquitetura In Itu Brazil

Banteras Isu 3r Manivanan Cadang 10 Langkah Percepat Siasatan Polis

Analysis Harapan S Uphill Battle To Defend Kuala Kubu Baharu

Kkb By Election Will Be A Confidence Vote For The Anwar Administration

Azmin Pledges To Tell All On May 11