Teamcetak Com Printing Custom Jersey Murah Terus Dari Kilang


Ada tak di antara pembaca blog AlongMurni (AM) kat sini yang nak cari KILANG CUSTOM JERSEY SUBLIMATION MURAH? Kilang printing baju yang boleh buat macam-macam jenis printing baju dengan harga murah, berkualiti serta boleh buat penghantaran ke seluruh malaysia? 

Sekarang ni memang dah jadi trend dan kewajipan untuk tempah baju syarikat, baju kelab, baju aktiviti sukan, baju konvoi, baju family day dan banyak lagi la. Kalau di universiti boleh kata hampir setiap bulan akan buat baju untuk aktiviti kat universiti dan kolej. Baru nampak satu keunikkan dan kelainan kat situ kan?
TeamCetak.com PERKHIDMATAN PRINTING ALL IN-HOUSE PRODUCTION

Menariknya di TeamCetak.com ini adalah, semua penghasilan t-shirt adalah All in-house production. Maksudnya semua pengeluaran dikawal sepenuhnya oleh syarikat terus dari kilang sendiri dan bukannya sub atau hantar ke kilang lain ya. Jadi kualiti pastinya terjamin dan siap pada masa yang ditetapkan. 


TeamCetak.com ini sangat berpengalaman lebih 10 tahun dalam bidang custom jersey, printing t-shirt & cenderahati korporat serta ada 3 kilang printing baju & custom jersey di Shah Alam, Selangor iaitu: 



1. KILANG PRINTING T SHIRT SILKSCREEN 



Biasanya kalau nak print baju rewang, family day, baju kelas, baju persatuan, baju kelab atau sebagainya boleh gunakan perkhidmatan di TeamCetak.com kerana boleh dicetak dengan kuantiti yang banyak dan harganya juga lebih murah berbanding dengan teknik printing yang lain. Banyak juga syarikat, kelab dan persatuan yang gunakan perkhidmatan printing SilkScreen ni.
2. KILANG CUSTOM JERSEY 



Apakah Sublimation? Teknik printing sublimation adalah membolehkan print t-shirt dengan grafik yang tinggi hampir keseluruhan baju. Nak senang cerita, baju yang selalu geng-geng motor pakai time konvoi tu la JERSI SUBLIMATION. 

JERSEY SUBLIMATION ni tengah trending sekarang. Bukan setakat geng-geng motor je yang pakai, geng kereta, geng kelab dan persatuan pun ada yang pakai tau. Sebabnya boleh print full color & unlimited design. 
Baru nampak gempak dimata orang lain kan? Jadi, lepas ni kalau nak tempah baju program, custom jersey murah& sublimation printing tak payah pening-pening nak cari kilang yang boleh buat A-Z. Dari design sampai lah ke jahitan semuanya TeamCetak.com ini boleh buat tau.

TeamCetak.com ada tawarkan servis printing cenderahati korporat, medal dan trofi. Kalau ada buat pertandingan dan perlukan hadiah cenderahati seperti medal dan trofi boleh la gunakan perkhidmatan mereka ni. Nak buat barangan korporat untuk syarikat pun boleh macam lanyard, pen, beg, cawan dan macam-macam lagi la pun boleh.

Ha... Macam-macam kan perkhidmatan yang ditawarkan oleh TeamCetak.com ni. Semuanya ada dalam satu syarikat! Jadi mudah kerja nak cari macam-macam perkhidmatan printing dalam satu tempat. Tak perlu merata nak cari servis yang berbeza.
3. KILANG JAHIT ATAU SULAMAN BERKOMPUTER 
Nak tempah pakaian dengan kuantiti yang banyak atau secara pukal? 


Ha... TeamCetak.com juga ada tawarkan perkhidmatan tempahan menjahit Uniform, T-Shirt, Jubah, Blouse, Seluar, Tudung, Baju Melayu, Kurta dan pelbagai jenis pakaian secara ready-made atau pun custom made dengan harga kilang. Butik-butik yang nak cari kilang jahit pukal untuk stok Ramadan dan Raya nanti boleh la dapatkan perkhidmatan TeamCetak.com ini.
Selain daripada perkhidmatan menjahit, TeamCetak.com juga ada buat perkhidmatan sulaman berkomputer atau embroidery ya. Jadi tak perlu risau kalau tempah jersi & custom jersey kat sini, sebab company ni memang ada kilang jahit sendiri. Harga custom jersey kat TeamCetak.com faham-faham lah, mesti terlajak murah. Harga Kilang kan!
6 Sebab Kenapa kena print baju murah di TeamCetak.com?

Harga Murah Terus dari kilang (Jimat beribu-ribu duit korang)Cepat siap & berkualitiAll in-house production. Memiliki Kilang Jahit, Kilang Printing Silk Screen, Kilang Sublimation Jersi dan Kilang Sulaman Berkomputer sendiri. (kualiti, harga & masa dikawal sepenuhnya oleh syarikat)Khidmat nasihat percuma berkenaan tempahan (Mesra Pelanggan)Penghantaran ke Seluruh MalaysiaDipercayai oleh syarikat-syarikat & Jabatan Kerajaan seperti Media Prima, KarangKraf, Ninja Van, UiTM, UNISEL, UMP, UIA, Sime Darby, Pos Malaysia, Maybank, Kastam, Imigresen, MBSA, MPS & banyak lagi.
TeamCetak.com juga ada buka pendaftaran ejen untuk usahawan serta individu yang nak buat duit tambahan dengan bisnes printing tshirt, printing baju & custom jersey. Latihan dan bimbingan akan diberikan sepenuhnya oleh syarikat. Jadi, kalau berminat nak jadi ejen tu cepat-cepatlah daftar kat website mereka atau boleh hubungi nombor telefon yang ada kat website TeamCetak.com.
Tawaran ejen ni terhad tau… Siapa cepat dia dapat. Inilah masanya peluang untuk jana pendapatan tambahan. Tak salah kalau kita mencuba mana tahu rezeki ada kat situ. Buat Part-Time ejen printing ni mana tahu boleh cover bayaran bulanan bil utiliti, duit rumah dan duit kereta tanpa perlu usik duit gaji. Suri rumah pun boleh buat ya. Boleh tampung perbelanjaan isi rumah. Zaman sekarang ni kos hidup semakin meningkat. Baru-baru ni harga sayur-sayuran, ayam segar dan macam-macam lagi barangan naik harga. Kita kena cari alternatif lain untuk tingkatkan pendapatan kita.
Jika nak printing baju murah, nak custom Jersey sublimation murah, uniform atau cenderahati korporat harga kilang lepas ni, boleh lah terus hubungi TeamCetak.com melalui laman-laman dibawah.
SENARAI WEBSITE RAKAN NIAGA TEAMCETAK.COM

www.ohtshirt.com.my

www.teamcetak.com

www.kilangbaju.com

www.kilangbaju.com.my

www.kedaisublimation.com

www.upahjahit.com

www.kilangjahit.com

www.kedaiuniform.com

www.pembekalcenderahati.com

www.pembekalcenderamata.com

www.kedaigift.com


Atau boleh datang terus ke showroom TeamCetak.com pada alamat dibawah.


MAFEYA SDN BHD

(Team Cetak)
32A, Jalan Kristal J7/J, Seksyen 7, 
40000 Shah Alam, Selangor.
TEL: 03-55236690 / 017-2290994
Email: [email protected]
MAFEYA SDN BHD
(Kedai Sublimation)
30, Jalan Keluli AN 7/AN,
Taman Perindustrian Bukit Raja Selatan,
40000 Shah Alam, Selangor
MAFEYA SDN BHD
(Oh! Tshirt)
17-A, Jalan Kristal K7/K,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.






Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.alongmurni.com/2023/02/Printing-Custom-Jersey-Murah-Terus-Dari-Kilang.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Potret Kapolri Jenguk Kapolda Jambi Dan Anggota Korban Heli Jatuh Terus Beri Semangat

Potret Kapolri Jenguk Kapolda Jambi Dan Anggota Korban Heli Jatuh Terus Beri Semangat

papar berkaitan - pada 22/2/2023 - jumlah : 104 hits
Kapolri Jenderal Listyo Sigit Prabowo menyempatkan diri menjenguk Kapolda Jambi Irjen Rusdi Hartono dan rombongan yang menjadi korban kecelakaan helikopter Kapolri didampingi Ketum Bhayangkari datang langsung untuk memastikan kondisi korban...
Raja Sara Petra Tanding Exco Puteri Tekad Umno Terus Relevan

Raja Sara Petra Tanding Exco Puteri Tekad Umno Terus Relevan

papar berkaitan - pada 22/2/2023 - jumlah : 79 hits
Tekad memastikan UMNO terus relevan dengan sebuah kepimpinan yang kuat mendorong Raja Sara Petra menawarkan diri calon Exco Puteri UMNO dalam pemilihan sayap pergerakan itu pada 11 Mac ini Menurut Ketua Puteri UMNO Bahagian Batu itu beliau ...
Jaga Stabilitas Harga Pemerintah Terus Pelototi Produksi Minyakita

Jaga Stabilitas Harga Pemerintah Terus Pelototi Produksi Minyakita

papar berkaitan - pada 21/2/2023 - jumlah : 63 hits
Kementerian Perdagangan menegaskan akan terus mengawasi para produsen minyak goreng kemasan sederhana Minyakita usai adanya penambahan kuota produksi menjadi 450 ribu ton perbulan sejak Februari April 2023
Saya Terus Mencarut Ji Sukjin Ulas Kemenangan Anugerah Daesang Yoo Jaesuk

Saya Terus Mencarut Ji Sukjin Ulas Kemenangan Anugerah Daesang Yoo Jaesuk

papar berkaitan - pada 20/2/2023 - jumlah : 102 hits
Baru baru ini Ji Suk jin dan ahli MSG Wannabe yang lain telah tampil dalam program radio Park Myungsoo s Radio Show sebagai tetamu ARTIKEL BERKAITAN Khususnya dalam siaran tersebut Park Myung soo meluahkan perasaannya apabila Ji Suk jin tid...
Ismail Sabri Terus Lantang Pengeluaran Kwsp

Ismail Sabri Terus Lantang Pengeluaran Kwsp

papar berkaitan - pada 22/2/2023 - jumlah : 196 hits
KUALA LUMPUR Bekas Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob terus lantang menyuarakan isu pengeluaran wang Kumpulan Wang Simpanan Pekerja di Dewan Rakyat pada Rabu
Angka Kelahiran Terus Menurun Korea Selatan Jadi Negara Dengan Kesuburan Terendah Di Dunia

Angka Kelahiran Terus Menurun Korea Selatan Jadi Negara Dengan Kesuburan Terendah Di Dunia

papar berkaitan - pada 23/2/2023 - jumlah : 88 hits
Badan Pusat Statistik Nasional Korea mencatat angka kelahiran Korea Selatan 2022 sebesar 0 78 sementara setahun sebelumnya 0 81 Angka ini terus melandai sejak 2015 hingga sekarang
Kalau Nampak Terjumpa Tolong Bawa Terus Ke Balai Kanak Kanak Perempuan 12 Tahun Dipercayai Lari Bersama Seorang Lelaki

Kalau Nampak Terjumpa Tolong Bawa Terus Ke Balai Kanak Kanak Perempuan 12 Tahun Dipercayai Lari Bersama Seorang Lelaki

papar berkaitan - pada 26/2/2023 - jumlah : 113 hits
Seorang kanak kanak perempuan berusia 12 tahun dipercayai lari dari rumah mengikuti seorang lelaki yang dipercayai teman lelakinya Mazwin Mohd Nasir 45 berkata dia terdahulu dimaklumkan oleh bekas adik ipar yang mengatakan anak perempuannya...
Bertemu Pengurus Baru Ikawangi Pusat Ipuk Minta Terus Guyub Dan Jaga Kekompakan

Bertemu Pengurus Baru Ikawangi Pusat Ipuk Minta Terus Guyub Dan Jaga Kekompakan

papar berkaitan - pada 26/2/2023 - jumlah : 81 hits
Bupati Banyuwangi Ipuk Fiestiandani bertemu dengan ketua umum dan pengurus baru Ikatan Keluarga Banyuwangi Pusat di Jakarta Sabtu Dalam pertemuan yang berlangsung dengan guyub dan hangat tersebut Ipuk meminta para diaspora ini terus menjaga...
Falling Trees Reveal Nation S Rotting Roots

Apa Nasib Veteran Tentera Malaysia

Why The Us Can T Win The Trade War With China And Shouldn T Try

Mudahnya Jadi Cikgu Sekolah

Hukum Baca Quran Dan Berzikir Tanpa Wuduk

Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

Khai Bahar Bawa Hatiku Bersama Kamu Chord



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Gulai Udang Nenas

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq

Road And Track A Lithe Bmw R80 Restomod By 46works

Mitarashi Dango